Wyróżnione

Let’s Flow

Freedom for all living beings and the all worlds.. liberty… Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are

Livia Ether Flow

♥ ƸӜƷ ♥

 

Witam, poczawszy z dniem 1 grudnia 2015 wszystkie nowe wpisy ukazuja sie na moim nowym blogu, pod adresem

https://liviaflow.wordpress.com/

tutaj jedynie niektore z nich kopiuje i zatwierdzam komentarze

Recent Posts

sharing

2-9-17695925_tshirt-love-is-liberation

RADIO FREE SPACE

1382136_652829711404478_490462735_n

http://www.radiofreespace.nl.eu.org/

livia

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Livia Ether Flow

1b935c5ec2c9fe6f9bcee8773a163b29

flow

View original post

RED FLOW

Livia Ether Flow

Poczatkowo zamierzalam w tym poscie skupic sie tylko I wylacznie na doswiadczeniach z tajemnicza szkarlatna energia ktora dala o sobie znac w ostatnich dniach. Doszlam jednak do wniosku ze to dobra okazja aby wspomniec takze o innym odcieniu czerwieni, a mianowicie KORALU, ktory w skali Pantone zostal uznay za kolor roku 2019:

Niechaj wiec bedzie to notka ogolnie poswiecona czerwieni z akcentem na moje doswiadczenia z tym kolorem. why not? So, let’ s flow..

Zaczne od Koralu,a potem doda Szkarlat I sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie…
Livia

CDN

View original post