Wyróżnione

Let’s Flow

Witam, poczawszy z dniem 1 grudnia 2015 wszystkie nowe wpisy ukazuja sie na moim nowym blogu, pod adresem

https://liviaflow.wordpress.com/

tutaj zatwierdzane sa jedynie powiadomienia o najnowszych wpisach

NA RATUNEK POLSKIM KONIOM

eec026bd7aed9eecfca4b7613474e631111

sharing

2-9-17695925_tshirt-love-is-liberation

RADIO FREE SPACE

1382136_652829711404478_490462735_n

http://www.radiofreespace.nl.eu.org/

 liVia

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Livia Flow

1b935c5ec2c9fe6f9bcee8773a163b29

flow

View original post

Na ratunek polskim koniom

eec026bd7aed9eecfca4b7613474e631

To wiadomosc od mojej mamy z Polski, ktora postanowilam podac dalej. Byc moze ktos z Was zechce cos zrobic w tej sprawie, a mysle ze sa realne szanse na powstrzymanie tej masakry. Najlepszym wyjsciem jest oczywiscie wprowadzenie calkowitego zakazu wywozu POLSKICH KONI do zagranicznych rzezni

https://www.facebook.com/STOP-Skaryszew-163087350446018/

p.s w schronisku Tara znalazla bezpieczna przystan ciezarna krowa – Liberty – ktora z pomoca innych osob – udalo mi sie kilka lat temu wykupic przed rzeznia… Juz w Tarze przyszedl na swiat jej synek – Taurus.. co za szczescie!

Dodam jeszcze info ze strony fundacji Centaurus:

Data dodania: 28.01.2017 r.

Polska oddaje rocznie na rzeź 100 000 koni. Konie rekreacyjne. Konie przyjaciele. Konie odpady hodowlane. Konie odpięte od bryczek. Konie po karierze sportowej. Konie prywatne i państwowe. Jadą w jednym kierunku. Skaryszew. Najstarszy targ koni w Europie. To stąd większość koni wyjeżdża na ubój.

https://centaurus.org.pl/konie/wstepy_2017/

btw

LIBERTY

slide_2

Tara to schronisko glownie dla koni, jednak znalazlo sie w nim miejsce takze dla wielu innych zwierzat.. Tara to dla nich prawdziwy raj na Ziemi, w porownaniu z pieklem ktore wczesniej przeszly

logo_fb_1mini_400x400

http://fundacjatara.info/

livia

https://liviaflow.wordpress.com/2017/02/02/na-ratunek-polskim-koniom/