SŁONECZNA MEDYTACJA

I jeszcze jedna notka z Salonu Tajemnic, którą przypominam przez wzgląd na jutrzejszy dzień.. lubię, bardzo lubię tę medytację:)

Słoneczna medytacja

Przyjmuję wygodną pozycję, niekoniecznie medytacyjną, a taką w jakiej najlepiej osiągam stan relaksu, np. na leżąco, lub siedząco (ja lubię medytować w bujanym fotelu).. Kieruję twarz w stronę Słońca i po prostu oddycham.. Bez wysiłku, naturalnie, spokojnie.. oddycham powietrzem przepełnionym słonecznym światłem.. czuję jak mnie ono przenika i rozchodzi się po całym moim ciele.. po całej mojej Istocie.. odczuwam je całą sobą.. jeżeli czuję taką potrzebę obserwuję ruch tego powietrza we mnie.. czasami w takich momentach wyczuwam, które punkty domagają się większej równowagi.. Czasami podczas takiej właśnie medytacji czuję jak wszystko się dookoła mnie rozpływa w cudownym słonecznym blasku.. i jak ja się rozpływam.. wszystko staje się błogą, ciepłą, pulsującą energią.. pełną spokoju i harmonii.. dodam, że podczas tej medytacji można też ukierunkować się na prace z ośrodkami energetycznymi – czakrami lub na którejś konkretnej czakrze, np. Serca czy 3 Oka.. W przypadku czakr koncentrujemy swój oddech i światło słoneczne na czakrze korzenia i tak posuwamy się do góry czując jak się one rozświetlają i równoważą.. Mogą się w trakcie pojawiać różne informacje (np. pod postacią obrazów).. warto być na nie otwartymi i wsłuchać się w nie.. I jeszcze jedno. Kiedy nie mam możliwości pomedytować z naturalnym światłem słonecznym, bo np. jest pochmurny, deszczowy dzień, wówczas korzystam z wizualizacji.. Choć bezdyskusyjnie kocham najbardziej naturalne promienie Słońca..

więcej o moich słonecznych doświadczeniach w notce

polecam też inne wpisy poświęcone Słońcu na blogu

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “SŁONECZNA MEDYTACJA”

Skomentuj

