Kryształowe Czaszki z Atlantydy

Notka z dnia 13 grudnia 2010

Zauważyłam, że temat Kryształowych Czaszek często wzbudza śmiech. Ciekawe, gdyż wg. indiańskiej tradycji WIELKA WIEDZA (lub inaczej wielkie zrozumienie) może się objawić (właśnie) poprzez WIELKI ŻART 😉

Według indiańskich mędrców Kryształowe Czaszki znajdowały się pierwotnie na Atlantydzie, gdzie pozostawiły je istoty z innej planety, lub wymiaru, które pewnego dnia mają powrócić na Ziemię. Prastara indiańska legenda mówi o 13 zaginionych Kryształowych Czaszkach, które posiadają niezgłębioną wiedzę o przyszłości ludzkiej rasy i tajemnicach wszechświata. Pewnego dnia mają zostać ponownie odkryte i wówczas ujawnią prawdę… To stare przesłanie nabrało nowego znaczenia gdy na początku XX wieku w ruinach starożytnego miasta Majów znaleziono kryształową czaszkę…

Lembal to w języku Majów zarówno światło jak i wiedza… Ciekawe jako, że zgodnie z tym co przekazują Plejadianie – światło to informacja

Dodam, że na temat Kryształowych Czaszek miałam okazję przeczytać bardzo interesującą i godną polecenia książkę. Ta pozycja to „Tajemnica Kryształowych Czaszek” autorstwa Chrisa Mortona i Ceri Louise Thomas. W trakcie czytania powyższej lektury odniosłam wrażenie, że wiele z tego o czym piszą autorzy jest mi jakoś znajome, choć fakt, że z Kryształowymi Czaszkami spotkałam się już wcześniej i wcześniej miałam już z nimi pewnego rodzaju doświadczenia.. O swoich doświadczeniach i odczuciach napiszę jednak później, tymczasem oddaję głos przedstawicielowi ludu Majów

Wypowiedź współczesnego kapłana Majów, Hunbatza Mena na temat Atlantydy i Kryształowych Czaszek

Moi przodkowie, lud Itza, pochodzą z Atlantydy i to od nich wiemy jak rozumieć kryształowe czaszki. Oni powiedzieli nam o Itzamnie i o tajemnicach wszechświata. Wy mówicie Atlantyda, ale w języku Majów to jest Atlantiha. Lud Itza powiedział nam, skąd pochodzi i wyjaśnił, że jest to miejsce w wodzie. Powiedzieli nam też, jak posiedli wiedzę o kamieniach i kryształach, a tę wiedzę przynieśli razem z kryształowymi czaszkami. I w tym miejscu powiedzieli nam, że jest tam jeszcze dużo informacji o kryształach i o kryształowych czaszkach. Dostęp do tej wiedzy i do tych miejsc można uzyskać przez kryształowe czaszki. Dlatego wierzymy, że istnieje jeszcze wiele innych czaszek w tym miejscu, które nazywacie Atlantydą. Jak już wyjaśniłem, kryształowe czaszki będą potrzebne w każdym świętym miejscu, ponieważ są ich najważniejsza częścią, najważniejszą częścią piramid. Itza powiedzieli nam, że jest wiele kryształowych czaszek, podobnych do tych, które znajdują się na terytoriach Majów, gdzie jest wiele świętych miejsc, ale jest ich jeszcze więcej na całej Matce Ziemi.

powyższy fragment pochodzi z książki  „Tajemnice Kryształowych Czaszek” autorstwa  Chrisa Mortona i Ceri Louise Thomas

a to inny fragment dotyczacy legendy Cherokee

Starszyzna Krę™towł‚osych powiada, że na samym początku było dwanaście ś›wiatów, na których żyli ludzie. Był‚y to planety obracające się™ wokół‚ różnych słońc, a starszyzna spotykał‚a się™ na planecie zwanej Osiriaconwiya. Jest to czwarta planeta Psiej Gwiazdy, czyli SYRIUSZA. Miał‚a dwa słońca i dwa księżyce. Starszyzna omawiała sytuację €žplanety dzieci€ czyli miejsca, w którym dziś› się™ znajdujemy. Jest to Babka Ziemia. W naszym języku nosi nazwę™ Eheytoma, ale nazywana bywa €žplanetą dzieci€, ponieważ ewolucja dotarł‚a do niej najpóźniej ze wszystkich planet, na których żyją… ludzie. Należymy więc do rodziny dwunastu planet. Każda z pozostałych planet posiad‚a sumę™ wiedzy, która zostala zawarta w tym, co w nowoczesnej terminologii nazwalibyś›my komputerem obrazów, zwanych kryształ‚owa czaszką…. Są… to nieskazitelnie doskonałe kryształ‚owe czaszki. Mają… ruchome żuchwy, podobnie jak w naszych czaszkach, dlatego mówimy o nich “ś›piewają…ce czaszki”, a ich zestaw nosi nazwę™ “Arki Osiriaconwiya”. Każda czaszka zawiera wiedzę™ innej planety. Można powiedzieć‡, że mamy do czynienia z siecią komputerów zawierajacych ogromną… ilość‡ danych, ale trzeba wiedzieć, jak uzyskać do nich dostę™p. Nasza kosmiczna starszyzna zakodowała w Arce całą… wiedzę™ dwunastu ś›wiatów zamieszkanych przez ludzi, które nazywamy “Ś›więtą… Dwunastką…” planet czyli “babek”. Następnie przyniosł‚a je tutaj, aby dzieci Babki Ziemi czerpały z nich naukę™. Kosmiczna starszyzna wynalazła sposób porozumiewania się™ z “dwunożnymi” tu, na Babce Ziemi. Jest to  naprawdę™ najwspanialszy i najcenniejszy dar jaki przekazano dzieciom Ziemi – dar wiedzy. Był‚ to najwię™kszy dar, albowiem są to korzenie, z których wszystko wyrasta. Tak wł‚aśnie rozpoczął‚ się™ okres wielkiego postępu. Starszyzna z innych planet nauczał‚a dzieci Ziemi i dała im coś, co się™ nazywa “Naukami Ś›wię™tej Tarczy”. Starszyzna na innych planetach kontaktuje się™ z ludźmi na Ziemi za poś›rednictwem dwóch wielkich kopuł‚, jednej czerwonej, drugiej niebieskiej, znajdujących się™ na dnie oceanu. Pomogła stworzyć‡ ludziom na Ziemi cztery wspaniał‚e cywilizacje – Lemurii, Mu, Mieyhun i Atlantydy. Wiedzę™ czaszek starszyzna wykorzystał‚a do stworzenia wiedzy tajemnej, szkoł‚y tajemnic mądrości i tajnych stowarzyszeń„ medycznych. Potem zaczę™to szerzyć‡ te informacje. Przybyły one do nas mniej więcej 750 tysię™cy lat temu, a zaczę™to je propagować‡ na Babce Ziemi 250-300 tysię™cy lat temu. Aby wspomóc ten proces, stworzono na Ziemi inne czaszki , lecz choć był‚y naturalnej wielkoś›ci, ich żuchwy pozostały nieruchome. Jest ich wiele, noszą… nazwę “mówią…cych czaszek” w odróżnieniu od “Ś›piewających czaszek” głównej ARKI, które zawierają… wiedzę™ wszystkich dwunastu światów, a także naszego.”

***

12 12 12 The Crystal Skulls Return to Atlantis?

Obecna sytuacja i rozwiązanie dramatu Atlantydy

a to niezwykle interesujący fragment książki Lyssy Royal&Keitha Priesta pt „GWIEZDNE DZIEDZICTWO” dotyczący Kryształowych Czaszek, oraz Majów i ich związków z Syriuszem

Jedyne w swoim rodzaju kontakty z Syriuszem miała kultura Majów. Problem zaawansowanej praktyki medycznej i udzielonej im wiedzy astronomicznej o galaktyce nie został jeszcze wyświetlony przez współczesnych badaczy. Ich związki z istotami z Syriusza miały charakter o wiele bardziej osobisty. Majowie byli w jakimś sensie turystami przybyłymi z królestwa Syriusza (wcielonymi tutaj na Ziemi), którzy chcieli doświadczyć istnienia w cielesności z bliższej, dogodnej perspektywy. Ich związki z Majami były tak bliskie, że istoty z Syriusza nawet przekazały im technikę przeobrażania – z materii w czystą energię-świadomość. Kiedy owe nauki dobiegły końca, Majowie zniknęli (przeobrazili się) pozostawiając za sobą szlak, którym miała podążyć ludzkość. Owe istoty z Syriusza pozostawiły po sobie wiele kapsuł czasu i zagadek, których odkrywaniem i rozwiązywaniem miały się zająć przyszłe pokolenia. Jednym z nich jest kryształowa czaszka. Kryształowa czaszka jest, być może, symbolem nieskończonej natury człowieka i bezkresnej świadomości. Wpatrując się w jej głębię można uchwycić przeszłość i przyszłość. Ludzie na razie nie wiedzą, jak tłumaczyć dane oraz emocje wyzwalane, gdy spogląda się w przestrzeń czaszki. Być może informacje zakodowane w czaszce rozniecą kiedyś iskry pamięci w człowieku. Taki prawdopodobnie był zamiar istot z Syriusza, a należały one do pierwszych grup, które pod różnymi postaciami pozostawiły informacje o przeszłości Ziemi.”

*************

wkrótce przypomnę też wyniki badań przeprowadzone przez firmę Hewlett-Packard, a także inne legendy, przekazy, itd.. a to kilka zapisków dotyczących moich doświadczeń z kryształowymi czaszkami

09 grudnia 2010

Kryształowa Grota

W trakcie dzisiejszej podróży wciąż towarzyszyła mi pewna (nie wiadomo skąd dobiegająca) muzyka.. wciąż ten sam, powtarzający się, jakby zapętlony motyw.. aż w którymś momencie dobiegły mnie czyjeś słowa.. tak jakby jakiś niewidzialny narrator siedział tuż obok mnie…

– Na Atlantydzie właśnie budził się nowy dzień.. Pierwsze promienie Ra dotknęły gładkiej powierzchni Kryształu…

wówczas pojawił się pewien obraz – LUSTRO 

Mirror Cave?

błyskawicznie przypomniałam sobie o pewnej medytacji, którą ułożyłam wiosną 2007 roku.. medytacja ta nazywała się Przebudzenie Bogini, a jednym z głównych jej motywów była Kryształowa Grota.. w której z kolei znajdowało się LUSTRO.. ciekawe, że do groty można było się dostać tylko poprzez WODOSPAD (taki jak we wczorajszym doświadczeniu z Kryształową Czaszką)..

dotarło do mnie, że grota z mojej medytacji jest bardzo podobna do tej, która wg. przekazów z Syriusza.. znajdowała się kiedyś na Atlantydzie..

cdn…

07 grudnia 2010

Wewnątrz Kryształowej Czaszki

ujrzałam ogromną Kryształową Czaszkę.. znajdującą się tuż pod jakimś wzgórzem.. podeszłam do niej i wtedy.. bez problemu ją przeniknęłam.. tak jakby czaszka była utworzona z czystej energii, albo była hologramem.. jednakże tak naprawdę w momencie kiedy tylko dotknęłam Czaszki doznałam wyraźnego rozdzielenia i niemalże w mgnieniu oka znów znalazłam się w tym samym miejscu, w którym stałam wcześniej i z którego spoglądałam na Kryształową Czaszkę.. tyle, że teraz w jej wnętrzu ktoś się znajdował.. tym kimś byłam ja.. podobnie jak i w wielu innych tego typu doświadczeniach znajdowałam się teraz w kilku miejscach równocześnie.. wirowałam wewnątrz Czaszki.. w sposób który na myśl przywodził harmonijny taniec.. wirowałam.. wirowałam.. aż w końcu ujrzałam tylko wirującą spiralkę jasnego światła..

w tym momencie moje ciało fizyczne zwróciło na siebie uwagę.. poczułam lekki ucisk w czaszce..

postanowiłam zmienić pozycje, ale tym samym wizja się urwała..

*************

gdy postanowiłam powrócić w to miejsce chwilkę później.. ujrzałam wodospad.. który wytryskiwał z czegoś w rodzaju blue hole..

pod nim znajdowała się ta sama Kryształowa Czaszka..

lecz moja świadomość odleciała..

*************

dzis rano w trakcie przeglądania pamiętnika wyplynela na powierzchnie pewna scena.. z przeszlosci.. ? wydała sie dziwnie znajoma.. choć do teraz nie mam pewności, czy rzeczywiście wydarzyła się w moim zyciu, czy tez moze…

pomyslalam, ze ta luka w mojej pamieci przypomina..

blue hole..

jedną i drugą łączy ze sobą głęboka tajemnica…

***

w ubiegłym roku też 13, ale listopada, miałam bardzo ciekawy sen o kryształowych czaszkach.. co ciekawe mój pierwszy wpis na ST (z 15 grudnia 2010) także dotyczył kryształowych czaszek.. pisałam wtedy: gdy rano otworzyłam oczy ujrzałam za oknem świat wypełniony skrzącą się kryształową materią.. z ciszy bieli wyłonił się tajemniczy dźwięk.. niczym kryształowej czaszki szept.. a może śmiech? maya dream, maya, ya, aaaa:) to tylko próba teatralna:>

***

JESTEM 28 Listopad 2012 o 22:24 pisze:

Ta wiedza 13.Matek Klanowych jest światłem…

Trzynasta – Stająca się swoją wizją – Strażniczka Osobistego Mitu….

“Motyl stulil skrzydla, a nastepnie rozpostarl je, odslaniajac Krysztalowa Czaszke. Trzynascie razy Motyl otwieral i zamykal skrzydla, rodzac Krysztalowe Czaszki Trzynastu Klanowych Matek.

Wizja zmienila sie i Stająca się Swoją Wizją zobaczyla, jak Motyl przeobraza sie w postac pieknej, lsniacej kobiety. Powoli promieniejaca forma wciagnela ją do swojego wnetrza i z nastepnym uderzeniem serca Klanowa Matka znalazla sie wewnatrz polyskujacego ciala, zrobionego ze swiatla, i patrzyla na swoje rece, ktore zaczely zamieniac sie w ludzkie cialo. Wrazenie fizycznosci bylo upojne, kiedy jej cialo stalo sie kompletne, mieszczac w sobie cala wiedze, uczucia i serce bijace wszechogarniajaca miloscia. Dawny kokon rozszerzyl sie w bezmierną przestrzen obejmujac niebo i ziemie. Otwierajacy kokon byl utkany z Orendy Stającej się Swoją Wizją. Jej Duchowa Esencja nadal rosla poza przestrzen jej ludzkiej wizji łącząc ją ze wszystkimi swiatami, ktore istnieją wewnatrz Wielkiej Tajemnicy.”

http://tonalinagual.blogspot.com/2012/05/krysztaowe-kobiety-krysztaowe-czaszki-i.html

***

O Trzynastej Klanowej Matce – Stającej się Swoją Wizją

***

12 12 12 The Crystal Skulls Return to Atlantis

***

13 13 13

***

inne notki związane z tematem Kryształowych Czaszek tutaj

cdn….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

7 thoughts on “Kryształowe Czaszki z Atlantydy”

  1. „Prastara indiańska legenda mówi o 13 zaginionych Kryształowych Czaszkach, które posiadają niezgłębioną wiedzę o przyszłości ludzkiej rasy i tajemnicach wszechświata. Pewnego dnia mają zostać ponownie odkryte i wówczas ujawnią prawdę…”

    Tak, to wiedza między innymi 13.Matek Klanowych…

    „Kryształ w języku Majów nosi nazwę LEMBAL
    co oznacza zarówno światło jak i wiedzę.. ”

    Ta wiedza 13.Matek Klanowych jest światłem…

    Trzynasta – Stająca się swoją wizją – Strażniczka Osobistego Mitu….

    „Motyl stulil skrzydla, a nastepnie rozpostarl je, odslaniajac Krysztalowa Czaszke. Trzynascie razy Motyl otwieral i zamykal skrzydla, rodzac Krysztalowe Czaszki Trzynastu Klanowych Matek.

    Wizja zmienila sie i Stająca się Swoją Wizją zobaczyla, jak Motyl przeobraza sie w postac pieknej, lsniacej kobiety. Powoli promieniejaca forma wciagnela ją do swojego wnetrza i z nastepnym uderzeniem serca Klanowa Matka znalazla sie wewnatrz polyskujacego ciala, zrobionego ze swiatla, i patrzyla na swoje rece, ktore zaczely zamieniac sie w ludzkie cialo. Wrazenie fizycznosci bylo upojne, kiedy jej cialo stalo sie kompletne, mieszczac w sobie cala wiedze, uczucia i serce bijace wszechogarniajaca miloscia. Dawny kokon rozszerzyl sie w bezmierną przestrzen obejmujac niebo i ziemie. Otwierajacy kokon byl utkany z Orendy Stającej się Swoją Wizją. Jej Duchowa Esencja nadal rosla poza przestrzen jej ludzkiej wizji łącząc ją ze wszystkimi swiatami, ktore istnieją wewnatrz Wielkiej Tajemnicy.”

    http://tonalinagual.blogspot.com/2012/05/krysztaowe-kobiety-krysztaowe-czaszki-i.html

    I przesyłam szmaragdowe serce: http://thumbs.myopera.com/sz/colx/piotrgasko/albums/4304972/DSC00512.JPG

    Lubię to

Skomentuj

