Ayahuasca uczy miłości??

livia space….

deeper than memory.. beyond the time.. where….

Ayahuasca uczy miłości??

Kontynuacja tematu

Magiczne Rośliny w snach i wizjach & doświadczenia z magicznymi roślinami

W dniu wczorajszym szukając pewnych informacji trafiłam na stronę

http://www.ayahuasca.net.pl/

a na niej w oko wpadł mi szczególnie pewien cytat:

AYAHUASKA WEDŁUG AMAZOŃSKICH SZAMANÓW

Szaman Rafael:  Ayahuasca “…Uczy nas miłości do całego kosmosu, miłości naszej kosmologii, (…) Uczy nas opieki nad naturą. Nas i nasze dzieci.  Ayahuasca uczy nas kochać naturę, widzieć duchowość tej krainy, zobaczyć (…) matkę Ziemię i Kosmos…”Dean Jeffreys, Shamans of the Amazon”

To naprawdę piękne, tyle że… hmm, nigdy nie brałam Ayahuaski, ale nigdy też nie miałam problemów z okazywaniem miłości.. już jako naprawdę małe dziecko odczuwałam więź z całym żyjącym światem natury, oraz naprawdę głębokie współczucie… a stany zbliżone opisom osób, które zażyły ‘napój bogów’ byłam w stanie osiągać np. po wsłuchaniu się w opowieść znalezionej na plaży muszelki, kamyka, albo po prostu szum wiatru.. pisałam już o tym, a więc nie chcę się powtarzać… wiem tylko, że jakoś nigdy nie przemawiały do mnie tego rodzaju zmieniające stan świadomości specyfiki, choć zdarzyło mi się w pewnym okresie życia spróbować tego czy owego.. raz np. heroiny i po tym jednym razie, po tym co wtedy przeżyłam po heroinę nie sięgnęłam już nigdy więcej! To było niesamowite doświadczenie kiedy to w jednej niemal chwili zmieniłam się w małą myszkę, ale wciąż posiadającą ludzką świadomość, choć właściwie była to świadomość ludzko mysia – O rany, co ja wtedy czułam, przez dobrą chwilę sądziłam, że już nigdy nie powrócę do ludzkiej postaci i na dobre utknę w tym mysim ciele.. Marihuana, itd także jakoś mi nie służyły, choć pamiętam kilka milszych i ciekawszych przypadków, może rozwinę jednak ten wątek w innym miejscu…

na tej samej stronie przeczytałam też:

Napój bogów – Ayahuasca (czyt: AJAŁASKA)- to wyzwalacz ŚWIADOMOŚCI z więzienia trzech wymiarów…”

hmm.. i w tym przypadku cofnę się do czasów dzieciństwa kiedy miałam świadomość istnienia innych niefizycznych wymiarów, oraz wiele doświadczeń, które pozwalały mi przekraczać owo ‘więzienie’.. Rozumiem, że niektóre osoby przeżyły dzięki Ayahuasce coś naprawdę wspaniałego, ale zmierzam tylko do tego, że nie jest to jedyna droga… czy to do osiągnięcia  szamańskich doświadczeń, bliższego kontaktu z Naturą, a tym bardziej…. do miłości…

Bardzo mnie jednak zaciekawiły spore zbieżności pomiędzy moimi wizjami bez Ayahuaski, a wizjami osób, które ją zażyły/zżywają… Odebrałam je jednak w ten sposób, że jest to tylko pewien określony zakres doświadczeń, tak jakby poruszanie się w obrębie pewnego systemu doświadczeń, choć mogący sprawiać wrażenie nieskończonego….

i jeszcze jedno – nasze łąki i ogrody też są pełne niezwykłych roślin… wspomnę choćby o Wiedźmie Pokrzywie, czy Szamanie Szczawiu… choć rozumiem, że nie wszystkie rośliny posiadają te same właściwości.. bez względu jednak na wszystko nawiązanie bliższego kontaktu z duchami Natury, w tym Roślin można rozpocząć dokładnie w tym miejscu, w którym się znajdujemy, niekoniecznie udając się w daleką podróż do Peru, ale to już rzecz jasna kwestia indywidualnych potrzeb…

cdn…

autor: liviaether. 1 Grudzień 2011

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Ayahuasca uczy miłości??”

  1. yep thats one my TODO list also( Ayahuasca ).
    seems one a them peruvian shamans ( Miguel Tapullima Cachique
    http://sacredayahuasca.com/mastershamans/ )
    seems he also does them ceremonies here #forrest #NL, as he was here last month.
    micheal whom i know from Arhem goes to them, thus heard it that way.
    (and was hinted to.. ayahuasca also by andrew.. #note)
    ofc a trip/vacation he(micheal cranen) ganna do next year to Peru is also.. good ( and community they setting up there in nature.. (it got him also of weed in1go ha. no need for it no more he said.)
    though another woman here in nl whom i met recently in a meeting @top hill forrest with a fire burning in the eve and crystals. and drumms and blow-pipe. she had to vomit for 3 years , along them times she used it. (after that she was over that) but thats kinda over-usage i thnk. occasional and for a reason.. vs ..
    and now i wonder how i ganne get some done.. in regards to my TODO list.. ive seen flashes.. of some yet to be. timeframes/places but most still shroaded in the mist. and other stuff ha well you read some.. (offblog) and some onblog so looking back in retrospect some makes more sense for why’s and ahh;s

    Polubienie

    1. Hi Rakesh 🙂 Netherlands is a good place for Ayahuasca 😉
      By the way… I found this on your blog:

      Ashayana Deane & James of Wingmakers.com

      http://arcturiandisciples.wordpress.com/ashayana-deane/

      This is very interesting

      &

      Ashayana Deane Guardian Alliance Fifteen Dr. Neruda Blank Slate Technology

      WingMakers Mahu Nahi of the Corteum Project Camelot Kerry Cassidy Wes Penre

      http://blessedistruth.wordpress.com/2012/08/13/ashayana-deane-guardian-

      alliance-fifteen-dr-neruda-blank-slate-technology-wingmakers-mahu-nahi-of-the-corteum-project-camelot-kerry-cassidy-wes-penre/

      I’ll send you e mail soon, sweet dreams 🙂

      Polubienie

Skomentuj

