WIELKA KOSMICZNA CEREMONIA

„Wszyscy przygotowujemy się do wielkiej kosmicznej ceremonii. Do tej ceremonii przygotowują się wszystkie planety i księżyce naszego układu słonecznego, wszystkie słońca, cała galaktyka, a może i wszystkie galaktyki

http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2012/06/wielka-ceremonia-kosmiczna.html

pięknie ze mną rezonują powyższe słowa Jestem, sama opisywałam coś podobnego jeszcze na ST, ale własnymi słowami.. Pisałam, że mam wrażenie iż zbliżamy się do pewnego szczególnego momentu w historii wszechświata kiedy to nie tylko słońca układów planetarnych ustawią się w pewien konkretny sposób względem centralnego punktu w galaktyce ile wszystkie centralne słońca galaktyczne ustawią się względem centrum/Serca Wszechświata…. Zamieszczałam nawet obrazek, na którym widać przepiękną rozetę (Rose Window), muszę go tylko odszukać… Ta rozeta przypomina mi też mandalę (niejeden raz pisałam o sobie, że jestem taką żywą i wielowymiarową mandalą), albo piękne energetyczne kwiaty, które widuję..

Wszechświat jako Kwiat

Natrafiłam też jakiś czas temu na pewien przekaz, który skojarzył mi się z tym tematem, to przekaz od syriańskiego Archanioła Hermesa:

Termin “Arka”, który jest używany w wielu waszych pismach, jak w nazwie “Arka Noego” czy też “Arka Przymierza”, odnosi się do czegoś znacznie większego niż to, o czym mówi się w waszych pismach historycznych. Jest to gwiezdny portal {stargate}, jednakże nie odpowiada on wielu współczesnym wam koncepcjom i wyobrażeniom. Jest on znany jako źródło-świadomość-kwant/kwant świadomości źródła {source-consciousnesss-quantum} albo most do czwartego wymiaru przestrzeni. Wasz Wielki Zderzacz Hadronów to jedno z tego typu urządzeń. Symbolem tego portalu są różne formy, np. torus albo thornlet. Jako trójwymiarowy toroidalny pierścień jest on w stanie gościć kosmiczną świadomość, a to dzięki zdolności geometrii toroidalnej do tworzenia złożonych połączeń pozwala na komunikację z czwartym wymiarem przestrzennym. Dzieje się to za sprawą “dziury” w tym “wiedeńskim pączku” – topologiczne odkształcenie “pączka” tworzy pojedyncze/osobliwe {singular} połączone otoczenie sferyczne. Jest to “otwór do nieskończoności” w trójwymiarowej geometrii. Ci z waszych naukowców, którzy to odkryli i nazwali “Matematyką Boga”, mogli komunikować się ze świadomością wyższych wymiarów poprzez formy myślowe

http://krystal28.wordpress.com/2012/06/28/syrianski-archaniol-hermes/

Dodam jeszcze tylko, że ostatnio Tzolkin (na okładce książki KOD MAJÓW, Barbara Hand Claw) skojarzył mi się z tym co określam mianem matryc rzeczywistości, oraz przypomniał o niezwykłym doświadczeniu z żywym i mówiącym do mnie Kalendarzem Majów, który ujrzałam w wizji podczas czerwcowego Tranzytu Wenus..

***

Przygotowania do Kosmicznego Party 2012

Wrzesień 22, 20121 komentarz

…) Począwszy od roku 2010 aż do końca 2012, będziecie przygotowywać się do Kosmicznego Party, przechodząc różnego rodzaju rytuały oczyszczające. Owe ceremonie, odbywające się w czasie równonocy i przesileń swym zasięgiem obejmą cały świat. Będziecie pracować w grupach, aby wspólnie zdecydować, jakich rzeczy nie chcecie już nigdy więcej tworzyć na powierzchni swojej planety. A potem, w trakcie zimowego przesilenia 2012, będziecie już gotowi, by współpracując razem z Gają, snuć plany dla waszego świata na następne 26 tysięcy lat, uczestnicząc jednocześnie w Kosmicznym Party Ery Światła.

fragment z The Pleiadian Agenda, Barbary Hand Clow, 1995r.

dodam jeszcze mój zapisek z dnia 2008-12-30 12:54 z forum przebudzenie

I jeszcze o Przejsciu ZIEMI..

Niektore zdrodla podaja, ze nastapi ono gdy 12 planet ustawi sie w odpowiednim szyku, ze bedzie to jak wlozenie klucza do zamku i przekrecenie go.. Kod zostanie aktywowany.. Przemiana dotknie nie tylko Ziemie.. coz, jedyna wizja w tym temacie jaka do mnie wciaz wraca to wizja, ze PRZEJSCIE to wyglada jak przejscie przez ogromny sloneczny blask.. przejscie przez CENTRUM? to jest bardzo ekscytujace uczucie.. bardzo ekstatyczne.. sadze, ze ma to wlasnie zwiazek takze z Czarnym Sloncem.. i z naszymi Sercami, oraz wlasnie z tym zrownowazeniem kierunkow/zywiolow/ENERGII..

cdn…

  • no tak, o tych KLUCZACH pisałam w związku z Przejściem Wenus:

    Nie jestem astrologiem, ani astronomem, jak już to astromistykiem:) a więc postrzegam tego typu zjawiska w dość specyficzny sposób, nie dla każdego zrozumiały.. Tegoroczny tranzyt Wenus łączy się w moim przypadku z całą serią bardzo ważnych wydarzeń astronomicznych w tym z Zaćmieniem Słońca, do którego dojdzie już 20 maja.. Inne wydarzenie, dla mnie przynajmniej bardzo ważne, to Wenus goszcząca w dniu 3 kwietnia w Plejadach… to był akurat dzień moich urodzin…. a Wenus w Plejadach potraktowałam jako znak od gwiazd.. To uczucie, że skądś już to znam.. Ten układ.. Poczułam też, że właśnie tego dnia (bynajmniej dla mnie) rozpoczęła się cała seria kluczowych i bardzo szybkich ustawień, które prowadzą do finałowego Przejścia… To jak przekręcanie KLUCZY w kolejnych zamkach, aby wreszcie dotrzeć do Skarbca……. Istotne jest też to co napisałam w dniu 7 maja na blogu Nnki: zejscie-z-krzyza-milosci-karmicznej/#comment-3625, a powtórzyłam na swoim blogu w temacie Uwolnienie Jezusa.. Jednak dopiero w ciągu ostatnich dni pewne sprawy się ze sobą uzupełniły….

    http://salontajemnic.wordpress.com/2012/05/11/przejscie-wenus-2012/

    • i jeszcze jeden link z tym powiązany

      O cyklach gwiezdnej ascendencji i wielkiej akcji uwalniania dusz

      http://salontajemnic.wordpress.com/2011/10/23/o-cyklach-gwiezdnej-ascendencji/

      nnka pisze:

      Zobacz Dawid::comment-5139 : Są dwie Macierze 1012 i 2012 ; Ostatnia sekwencja …kod dwójkowy jak napisałeś 1024 to 12 X 12 144 tys z 13 gałęzi (plemie)…złoty hologram na platynie.

      Teraz zajrzalam do Livii:

      http://salontajemnic.wordpress.com/2012/05/08/zacmienia-slonca-2012-2/#comment-13260

      Naturalny Cykl Otwarcia Gwiezdnych Wrót, który miał się wydarzyć w 22 326 roku p.n.e, nie powiódł się i gwiezdne wrota Ziemi Korytarze Amenti, nie otworzyły się….. zamknięte w powtarzających się cyklach inkarnacyjnych na Ziemi, blokując ich przejście w Ascendencji przez Słoneczne Gwiezdne Wrota -4. Od czasu wpadnięcia Słonecznych Gwiezdnych Wrót-4 we władanie Upadłych Aniołów w 25 500 r. p.n.e,

      Nie wiem na ile te daty sa wiarygodne… ale na pewno ktoś czyli UA “wyprzedzili czas ” Proces opisywałam wyżej. . TO TEZ CYKLICZNE

      Livia Ether pisze: Czerwiec 30, 2012 o 18:46

      tak mi się skojarzyło.. ten wzór.. i te klucze…

      http://salontajemnic.wordpress.com/2012/04/14/przejscie-wszechswiata-2012/

      nnka pisze: Czerwiec 30, 2012 o 21:43

      Piramidy w Memfis to piramidy w Gizie, ponieważ Giza to dawniejsze Memfis.

      (…)Z miasta wyniesiono wielościenny obiekt krystaliczny rozmiarów piłki futbolowej, którego nadnaturalny charakter zaprezentowano niedawno na konferencji w Australii. Głęboko wewnątrz niego znajdują się hieroglify, które przewracają się powoli, jak kartki książki, kiedy zażąda się tego w myślach, bez względu na to, kto go trzyma. ten niesamowity przedmiot zawiera w sobie nieznaną technologię i został ostatnio przesłany do NASA w celu poddania go analizie (…)
      http://nnka.wordpress.com/2011/10/20/wielka-piramida-wielkie-misterium-1/

      naprawdę coś takiego znaleźli? ciekawe.. a wracając do tego co pisałam to duże znaczenie ma tu dźwięk… od dziecka słyszę pewne dźwięki dobiegające mnie z kosmosu, które kojarzą mi się od jakiegoś czasu z otwierającymi się portalami

      nnka pisze: Czerwiec 30, 2012 o 16:17

      tak, ale cyklicznośc nie polega na czasie kalendarzowym tylko na Kluczu- wzorze. Nie chodzi o to, ze otwiera sie co jakis czas np 5200 czy cus w ten deseń, tylko co jakis czas jest ten sam klucz układ “portali”

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

11 thoughts on “WIELKA KOSMICZNA CEREMONIA”

  1. Pingback: Livia Space
  2. jeszcze fragmencik z Pleiadianskiej Agendy przetlumaczony przez Jarka:

    (…) według naszych bibliotek, Maya, trzecia gwiazda z mojej spirali, wejdzie w Pas Fotoniczny (Photon Band) wraz z waszym układem słonecznym, w momencie gdy Ziemia wkroczy w Erę Wodnika. (…)

    wasze Słońce oraz Maya są częścią mojego systemu: pod koniec kalendarza Majów w 2012 roku, Alcyone, Maya oraz wasz układ słoneczny połączą się w Pasie Fotonicznym, co zsynchronizuje was z Galaktycznym Centrum.

    Wówczas rozpocznie się Kosmiczne Party!

    Zapraszamy każdego, kto tylko będzie na Ziemi w fizycznym ciele!

    (…) gdy wasz układ słoneczny wejdzie u schyłku Wielkiego Majańskiego Kalendarza w Pas Fotoniczny, biologia Ziemi przebudzi się i przejdzie przez nowy etap ewolucji uruchomiony przez nasze plejadiańskie wibracje miłości…

    mnie sie to kojarzy z ‚smiercia wenus, a narodzinami wenus’, zgromadzeniem u b. monroe i z tym co sama czuje, tyle ze przekazuje to po swojemu…

    ach, przypomnialam sobie 12 planet, ktore maja sie ustawic w jednej lini… pamietasz przekaz Cherokee nt krysztalowych czaszek… tam mowa o 12u planetach wlasnie…..

    i jeszcze cos..

    The ‚Crocodile Tree’

    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTpP385xokvITI9iaUXOY_CZhS12ZXDv4MjKPGRjEu-YI8JEdVhiBrHW_WV

    przypomina mi to wizje z kregu dla ziemi kiedy ujrzalam krokodyla pozerajacego kolibra, a jego z kolei wciagal dziwny wir, ktory okreslilam mianem sztucznego majanskiego wiru.. skojarzyl mi sie ten wir pozniej z cernem… dodam, ze toto byl krag do ktorego zaprosilam wibracje kolibra…

    znalazlam tez wlasnie cos takiego:

    http://pperov.angelfire.com/galactic.html

    a ten obrazek widywalam juz wczesniej:

    to tyle na razie, dobrej nocki, do uslyszenia 🙂

    Polubienie

  3. „Termin “Arka”, który jest używany w wielu waszych pismach, jak w nazwie “Arka Noego” czy też “Arka Przymierza”, odnosi się do czegoś znacznie większego niż to, o czym mówi się w waszych pismach historycznych. Jest to gwiezdny portal {stargate}, jednakże nie odpowiada on wielu współczesnym wam koncepcjom i wyobrażeniom. Jest on znany jako źródło-świadomość-kwant/kwant świadomości źródła {source-consciousnesss-quantum} albo most do czwartego wymiaru przestrzeni. (…)”

    Ciekawe, bardzo ciekawe…
    Wreszcie przypomniałam sobie, że ‘właściwości’ merkaby zależą od jej kształtu – geometrii. Taka merkaba może służyć do podróży między-wymiarowych świadomości. Moją „merkabą” jest świetlista kula, która może zmieniać promień i wiruje – najprościej to opisując. Czasami przeistacza się w torus, jak na tej animacji:

    Opisałam to kiedyś przy okazji SNU O SPIRALI. Niektórzy mają w kształcie świetlistych kul albo płatków śniegu… Inni torusa czy czegoś w tym rodzaju. Poza tym są różne merkaby: indywidualne i zbiorowe – można je określić jako „pułapki”, a można jako pojazdy lub tunele czasoprzestrzenne, które wciągają i przesyłają dusze o podobnej częstotliwości wibracyjnej do odpowiednich czasoprzestrzeni. Na przykład Arka to także rodzaj merkaby.

    http://tonalinagual.blogspot.com/2011/11/cos-o-arce-httptreborok.html

    „Dodam jeszcze tylko, że ostatnio Tzolkin (na okładce książki KOD MAJÓW, Barbara Hand Claw) skojarzył mi się z tym co określam mianem matryc rzeczywistości, oraz przypomniał o niezwykłym doświadczeniu z żywym i mówiącym do mnie Kalendarzem Majów, który ujrzałam w wizji podczas czerwcowego Tranzytu Wenus.. Teraz ów Tzolkin skojarzył mi się dodatkowo z ową rozetą przypominającą energetyczny wzorzec wszechświata gotowego do przejścia na kolejny poziom ewolucji, lub jak kto woli kosmicznej gry…..”

    Dokładnie tak kochana Liviu Ether… Żywy… a więc i ZMIENNY. Rozumiem skąd nagle olśniło mnie ostatnio…
    Dlaczego mnie odwiedzili Metatron i Raziel?
    Oni są Strażnikami, „nosicielami” Kwiatu Życia, ale ci Mistrzowie ten kwiat zatrzymują w jednej, niezmiennej formie tak długo, jak tylko się da. Aż sam kwiat, gdy przychodzi odpowiedni moment, przypomina sobie o swojej zmienności… ZROZUMIAŁAM… Eureka! 😉 Natchnęło mnie i otworzyły się przede mną jakieś wrota… Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, właśnie zdałam sobie sprawę, że Kwiat Życia z mojej wizji jest podobny do Kwiatu Życia Metarona, ale ma nie 13, lecz 21 czakr – gwiazd tęczowych (12 + 8 + 1 albo 8 + 8 + 4 + 1). Tworzący jakby 21.wymiarowy „pojazd dla duszy” 😀
    I mogę iść dalej…
    http://tonalinagual.blogspot.com/2013/05/mistrzowie-i-buddowie.html

    Ten żywy Tzolkin… Są w „niego” wpisane wpływy energetyczne… różnych miejsc w kosmosie, różnych, kompletnie różnych form energetycznych i fizycznych żyjących, istniejących w różnych zakątkach…

    13 tonów galaktycznych to nic innego, jak wzorce z 13 Galaktyk. Jasne.
    http://tonalinagual.blogspot.com/2012/07/krysztaowa-trzynastka.html
    Mają zapis dźwiękowo-wzorkowy jak sekwencje tej Gwiazdy:

    20 KINÓW…
    KINetyka… KIN-etyka… „określa prawa zachowania się ciał fizycznych, znajdujących się w ruchu pod wpływem niezrównoważonego układu sił”…
    20 form wzorcowych…
    „Kin is a Mayan word for a basic harmonic unit.”

    „The Tzolkin as a Map of Cosmic Energies”

    Z całego serca polecam ten film, jeśli ktoś jeszcze nie widział:

    Wszechświat jest Żywą Istotą… ❤

    Polubienie

Skomentuj

