Lucyferyczne światło wzruszenie..

Jarek opowiadał mi wczoraj coś bardzo ciekawego o Lucyferze, który w pewnym przekazie mówił o tym jak na widok kochających się ludzi doznaje wzruszenia i że sam bardzo pragnie takiej miłości, a tymczasem cierpi, będąc jak ryba wlokąca po plaży sieć, w którą dała się złapać… Słuchając tego czułam jak przepełnia mnie ogromne wzruszenie…. dobiegały mnie jeszcze jakieś słowa o Świetle, jego negatywie, czy też odbiciu i pytanie Jarka o Światło istniejące w 3D… przymknęłam oczy aby spojrzeć na to wszystko od środka i wtedy z ciemności wyłonił się pewien obraz… coraz wyraźniejszy kształt  jakby kryształowego wielościanu, przeźroczystego, ale nie białego, a mieniącego się tęczowymi kolorkami… w jego wnętrzu znajdowało się coś w rodzaju ciemnej spirali, troszkę jak czarny wąż, albi skręcona czarna tuba, albo szczerniały pręcik w żarówce…. hmm….

***

w pewnym miejscu napisałam albi, zamiast albo, a przyszedl mi na mysl edison… thomas alva edison… i jego zarowka… http://www.babynamespedia.com/meaning/Alva/f

 

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Lucyferyczne światło wzruszenie..”

  1. ahahah wyskoczyło podwójne lubię to.. no cóż przez psującą się myszkę już wiesz, że bardzo lubię to wyszło szydło z worka 🙂

    Lubię to

    1. Wow! ciekawe, że właśnie dzisiaj zajrzałaś do tej notki, bo ja już nie pamiętałam o tym kryształowym wielościanie… światło w 3D… hmm… w każdym bądź razie ogromne dzięki Alteo… i ciekawe jak to się ma do mojego dzisiejszego doświadczenia z białą kryształową kostką: http://liviaspace.com/2014/03/02/krysztalowe-doswiadczenia/ skręcona czarna tuba? to mi się kojarzy z tym co masz u siebie w najnowszej notce „LHC zderzacz cząstek czy gwiezdne wrota”

      zbliżenie części TA-WER na, którym SETH wyskakuje będąc skręconym i pokrzywionym…. materializuje się po przejściu przez wrota :)”

      Lubię to

      1. no faktycznie wszystko się jakoś splata…. i faktycznie twój sen można skojarzyć z przejście przez tunel.. hym… ciekawe gdzie to zmierza

        Lubię to

Skomentuj

