Woda i jej rola w procesie transformacji

 Kilka lat temu (2007r) w trakcie medytacji zaczęłam otrzymywać przekazy dotyczące niezwykłej roli wody w procesie przemian.. Często wiązały się z nimi przypomnienia, że się zapominam i wypijam jej zdecydowanie zbyt mało, a to powoduje zakłócenia w płynnym procesie przemian. I rzeczywiście zauważyłam, że gdy nie dostarczam jej organizmowi w odpowiedniej ilości to moje samopoczucie, czy to psychiczne czy fizyczne znacznie się pogarsza. Przekonałam się też, że mogę się naprawdę świetnie czuć bez jedzenia, lub też jedząc niewiele i lekko, ale bez Wody ani rusz..

W ogóle wzrasta u mnie zapotrzebowanie na kontakt z Wodą, a picie czystej Wody tak pięknie rozświetla od środka i uskrzydla… Polecam też wodę energetyzowaną, tzw. szklaneczkę światło-miłości, która jest taką moją uproszczoną wersją przepisu na lekarstwo ze światła. Jeśli ktoś nie widzi powiązania pomiędzy wodą a światłem przypomnę tylko, że woda istotnie przewodzi światło w ludzkim organizmie.. posiada też pamięć. Jeszcze na Salonie Tajemnic pisałam o odkryciach japońskiego naukowca Masaru Emoto dotyczących świadomości wody oraz jej emocjonalnych stanów.

Kwestie te zostały bardzo ciekawie przedstawione na kilku filmach, które naprawdę warto, o ile nie trzeba obejrzeć:

Pamięć wody

Woda – wielka tajemnica

Woda – pamięć wody 1/9

Niezwykłe właściwości wody Lektor PL

What The Bleep Do We Know czesc 1/11 PL (polskie napisy)

do tematu wody i jej roli w procesie transformacji jeszcze powrócę

Miłość i Wdzięczność dla Wody

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Woda i jej rola w procesie transformacji”

Skomentuj

