Follow the Sun ♥

“Bądźcie samotworzącymi się gwiazdami – jak Słońce wschodzące nad horyzontem, by obudzić śpiący świat; bądźcie czujni, świadomi, życzliwi, współczujący i sprawiedliwi.” Pleiadianie

***

One Perfect Sunrise

***

Sun is shining…

***

Dreaming of the Sun

***

Deep Meditation – At The Centre of your Mind

***

SŁONECZNA MEDYTACJA

Kieruję twarz w stronę Słońca i po prostu oddycham..

flow

***

The Song of The Sun

(QT Movie hi-res [ 38M], low-res [ 20M]), SOHO

***

Połącz się z Wiatrem Słonecznym

Planetarny Przekaz Hathorów za pośrednictwem Toma Kenyona Notka: Niniejszy przekaz dotyczy ciała KA (określenie pochodzące ze starożytnej egipskiej alchemii). Omawia sposoby wykorzystania tego niezwykłego ciała energetycznego, aby przyciągnąć do siebie pewne wznoszące energie, mające źródło w podwyższonej aktywności słonecznej. Wyjaśnienie dla tych, którzy nie wiedzą czym jest KA: twoje ciało KA jest „niewidzialnym”, drugim ciałem, […]

*

Dandelion Flowers - Blowballs at Sunset

Lubię śpiewać Słońcu..

Lubię śpiewać Słońcu… zazwyczaj o zachodzie.. czasami towarzysza mi dzieci, a chwile te przepelnia tak glebokie wzruszenie…..

Pokój Zachodzącemu Słońcu…

Pokój Wszelkiemu Istnieniu…

Och My Sun…

soleil016

***

Słoneczna Pieśń na powitanie Nowej Ery 

Niechaj słoneczny blask

oświetli serca wszystkich z nas…

*

*

Światła i Miłości

kochani

niechaj to będzie

pomyślny czas

i niechaj słoneczny blask

wprowadzi wszystkich nas

w nowej ery

cudowny złoty brzask..

niechaj każda cząstka istnienia.

dozna najpiękniejszego spełnienia..

docierając tam gdzie jak czuje

znajduje się jej upragniony

cel przeznaczenia…

niechaj słoneczny blask

wprowadzi wszystkich nas

w nowej ery

cudowny złoty brzask..

Światła i Miłości

kochani

niechaj to będzie

pomyślny czas…

Kocham Was…

***

***

Wielka Słoneczna Transformacja

***

Plejadianie o Słońcu:

“W obecnych czasach podwyższonej świadomości intensywność i częstotliwość energii Słońca będzie rosnąć.”

*

“Wiele starożytnych kultur wiedziało, że promienie słońca, zakodowane językiem światła, niosą informacje bezpośrednio do ludzkiego umysłu, wpływając na wszystkich za pomocą subtelnego strumienia Kosmicznej Inteligencji….

***

Follow the SUN..

dscf2587

Wschód Słońca nad Tell el Amarną, EGIPT, 13 luty2009 by Livia

RIVER SUN

dscf4996

 Zachód Słońca nad Sanem, Przemyśl, 1 sierpień 2012 by Livia

DSCF1946b33

wschód słońca nad Gaja Garden, foto Przenikanie, więcej zdjęć Jarka oraz jego

Sun light flow…

DSC_2561b

Noworoczny Zachód Słońca, 1 stycznia 2013, w drodze z Jabłonki pod Przemyśl by  Livia

***

Moje Słoneczne doświadczenia

***

Słoneczno czowa fotografia Anilalah

a tutaj jej słoneczne doświadczenia…

***

SŁONECZNA KARMA

***

inspirujące obrazki z internetu:

tumblr_mf8o5eenRm1rjg1qso1_500

617d8f80-bb89-4c32-aa48-7eaff2cea8c3xxxx1.jpg

wallcoo_com_sunset_sunrise_21.jpg

big_orange_sun_wallpaper_bvcoh.jpg

ankh-sunset-orange-sky-31000.jpg

images2

sunshine-wallpaper_1920x1200.jpg

cdn..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

12 thoughts on “Follow the Sun ♥”

  1. Usiadłam po wielkim sprzątaniu i w oczekiwaniu na gości weszłam do netu. Kiedy zaczęłam czytać o słońcu poczułam silne wzruszenie i coś smutnego rozpuściło się we mnie i wraz ze łzami odpłynęło w dal… a we mnie obudziło się szczęście, czułam jak rozpływam się w błogostanie…oh jak dobrze było pozwolić sobie odczuć słoneczne chwile znowu :). Dzięki ❤

    Lubię to

    1. Dodam że od marca towarzyszy mi kamień- urodzinowy- Kryształ z rutylem choć ładniej brzmi Kryształ ze złotymi włosami Wenus… od miesiąca jest ze mną cały czas i mnie prowadzi ale dziś popołudniu założyłam bursztyn, piękny bursztyn kupiony w Borach Tucholskich. Rzadko go nosiłam ale dziś poczułam taką niebywałą potrzebę żeby go założyć… i dopiero kiedy wpisałam komentarze i zamknęłam lapika i usiadłam i zamyśliłam się i złapałam dłonią bursztyn… i pomyślałam o Tobie i o bursztynie… później dodam zdjęcia jak zachcesz, muszę kończyć 🙂

      Lubię to

    1. Dziękuję Bariu… po tym jak Ani wspomniała o Bursztynach zaczęłam o nich rozmyślać, a także o innych minerałach, zwłaszcza o Mołdawicie, bo zamieściła niedawno ich niezwykłe zdjęcia: http://liviaspace.com/2013/01/04/doswiadczenia-z-kamieniem-faraonow/comment-page-1/#comment-1399… pomyślałam nawet żeby założyć nową notkę poświęconą Mołdawitowi właśnie… przypomniało mi się jak pierwsza o nim wspomniałaś jeszcze na ST…. a chwilkę później zauważyłam Twój komentarz… piękna, magiczna podróż… co doskonale oddaje poniższe zdjęcie:

      DESCRIPTIVE TEXT HERE

      i podpis: Gdy to oglądałam, patrząc przez iluminator w naszej kabinie na statku, ‘góra’ zaczęła do mnie mówić (Valerie Barrow/http://www.valeriebarrow.com/jehanne-darc/prehistory/journey-across-the-atlantic-to-ancient-atlantis.html)

      dodam tę historię w osobnej notce….

      Lubię to

  2. Towarzysze w podróży przez 2012 od urodzin w marcu do teraz 🙂

    Minerały- kwarc z rutylem -Włosy Wenus

    Kochane Gwieździste włosy pełne słońca 🙂

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    i tu też 🙂

    kochany wisiorek

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    Bursztyn od kilku lat ze mną dziś odkryty na nowo 🙂

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    Lubię to

    1. Cuuuuuudowne.. dziękuję Ani 🙂

      i jak patrzę na te cudowne zdjęcia to łączą mi się one jakoś niesamowicie z tą historią, do której link podała Baria.. ten Bursztyn i Włosy Wenus.. „Kochane Gwieździste włosy pełne słońca :)”

      Valerie Barrow pisze:

      „Ciekawe, że gdy odwiedzaliśmy ‘Komnatę Mumii’ w Muzeum Kairskim, stwierdziliśmy, że wielu z faraonów i ich królowych posiadało włosy blond lub złocisto-rude. Myślę, że starożytni Egipcjanie nazywali tę rasę Hathorami. Mówi się o nich, że byli na podobieństwo olbrzymów. Rysunki podkreślały ich uszy, co, moim zdaniem, wskazuje na ich zdolność komunikowania się za pomocą telepatycznego słuchu.”

      http://www.astro.uni.torun.pl/~kb/Val/JourneyAcrossTheAtlantic.htm

      p.s wspaniale by było umieścić te wszystkie zdjęcia w jednej galerii… co Ty na to? 🙂

      Lubię to

  3. Pingback: Livia Space

Skomentuj

