3 października 2012

kolejny dzień rozpoczęty od szklaneczki wody…. w nocy mieliśmy niesamowitą (bynajmniej jak na październik) burzę… a ja czułam się tak jakbym siedziała we wnętrzu ogromnej głowy, w której rozbłyskają światła… przypomniałam sobie, że w notce o Przejściu Ziemi zupełnie nie uwzględniłam tematu seksu i orgazmu, a on się właśnie wiąże z tymi stanami ekstatycznymi o których pisze… rozkosz, błogość, w głowie światło, w ustach miód, a w sercu niesamowite ciepło i odczucie jedności…. to tak w dużym uproszczeniu….. hmm, czuję, że nie przez przypadek piszę o tym w dniu urodzin mojej matki.. rocznik 52.. w ogóle moje doświadczanie wszechświata ma taki niemal organiczny charakter, wiążą się z nim także odczucia ekstatyczne, czy wprost orgazmiczne.. to się wydaje często poza opisem, choć próbowałam to wyrazić w swoich astromistycznych medytacjach..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

7 thoughts on “3 października 2012”

    1. Dzień dobry Mario z Morza 🙂

      lewitacja, morze… jaśniejące w promieniach słońca….

      Cafe del Mar ma też utwór pt 52, tak mi się skojarzyło z tym rocznikiem 52, a przed chwilką zauważyłam, że ten wpis jest opatrzony numerkiem 52…

      widziałam też jakiś czas temu filmik o lewitującej kropli wody, znajdę go później i dodam…

      pięknego dnia życzę wszystkim 🙂

      Lubię to

    1. Dziękuję Anilalah.. jak pięknie i wiosennie tam u Was w Warszawie 🙂

      a ja sobie piszę z pewnego miłego hoteliku położonego gdzieś pomiędzy Ślężą a Radunią 🙂 choć bliżej stąd do Raduni…. i chyba ją najpierw odwiedzę… myślałam o Tobie jadąc tutaj, zwłaszcza przy znaku na Lubawkę:) przypomniał mi się też Przemyśl, który odwiedziłam 1 sierpnia br… niedźwiedź w herbie Przemyśla i fontanna z niedźwiedziem w centrum miasta skojarzyły mi się tym razem z Ślężą i ślężańskim posągiem niedźwiedzia…. w Przemyślu bywałam już wcześniej, choć raczej tak przelotem, a jeszcze częściej pod Przemyślem, bo mieszkają tu rodzice Jarka…… wcześniej nie miałam jednak takich skojarzeń i dopiero teraz udało mi się wreszcie odwiedzić Kopiec Tatarski, na który doszłam akurat w momencie kiedy zachodziło słońce, a wschodził księżyc.. tuż przed pełnią, mającą miejsce kilka godzin później… już po zejściu z kopca zatrzymałam się na moment pod fontanną z niedźwiedziem.. lubię to miejsce… Think About:) i wtedy przypomniał mi się pewien rysunek, który zamieszczałam w Salonie Tajemnic.. widać na nim kobiecą postać i niedźwiedzia i biały wir…. który skojarzył mi się z ‚moim’ białym wirem z grudnia 2011….. odnajdę później ten obrazek…. dodam jeszcze tylko w tym momencie, że w drodze na Kopiec Tatarski, w okolicy katedry, zapomniałam się przez moment i miałam wrażenie, że znajduję się w Krakowie i idę w kierunku Wawelu… odczuwałam bardzo silną wibrację, jasne białe światło i coraz silniejsze zawirowanie…. i to na razie tyle, ubieram się i ruszam na spotkanie z Radunią, a potem dalej… ciekawa jestem swoich odczuć…. do usłyszenia 🙂

      Lubię to

  1. Cudownie że podróżujesz :)… mam nadzieję, że podzielisz się swoimi doznaniami :)… Obrazek wysłałam, bo akurat zatęskniłam za Tobą- dziwne? i to zdjęcie skojarzyło mi się z Tobą :)…
    Ten hotelik zdaje się znam… stamtąd zaczynały się warsztaty z Suzie… wiosną kwitły kwiaty ale szczególnie pięknie pachniały kwitnące owocowe drzewa :)…
    Zatęskniłam za górami, jestem w momencie w którym bardzo mi dobrze zrobiła wizyta pośród nich…
    Bardzo mnie to poruszyło…

    Lubię to

Skomentuj

