14, 15 października Kowary, Jelenia Struga

o pobycie w Jeleniej Strudze napisałam troszkę w notce http://liviaspace.com/2012/10/14/12-13-14-pazdziernika-karpacz/ oraz w komentarzach pod nią, a to trochę zdjęć:

obraz wiszący w hotelowym hallu, który mocno mnie zaintrygował..

podobnie jak i logo sztolni

dscf9173

oraz logo Jeleniej Strugi, mam na myśli te trzy trójkąty, bądź piramidy

to między innymi wyzwoliło we mnie pewne ciekawe skojarzenie z Oriońską Atlantydą…

kot przed wejściem do sztolni również.. ktoś nawet zażartował, że taki grubiutki, bo utuczony uranem:)

z kolei na widok powykręcanych stworków zrobiło mi się troszkę smutno..

nawet bardzo i poczułam potrzebę, aby je wszystkie utulić i pocałować…

a tu raz jeszcze logo sztolni, tym razem w kamieniu

a to już zdjęcia z podziemnej trasy, na pierwszym z nich widać niezwykle ciekawą mapę

 

 

 

święta Barbara patronka górników już po dodaniu zdjęć skojarzyła mi się z Panią Gór i z Hathor, Ninhursag… choć moje pierwsze skojarzenie, jeszcze w podziemiach to Błękitna Wróżka z filmu IA…

i jeszcze widok na basen z recepcji na dole już w hotelu

niesamowicie spoglądało się na dół poprzez to okienko w dnie basenu….

woda mieniła się cudownymi kolorami…

błękit… fiolet…

tylko zieleń działała na mnie odpychająco i w pewnym momencie uświadomiłam sobie, że ta awersja miała związek z pokazem, który widziałam w podziemiach…

cdn….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

11 thoughts on “14, 15 października Kowary, Jelenia Struga”

  1. święta Barbara patronka górników już po dodaniu zdjęć skojarzyła mi się z Panią Gór i z Hathor, Ninhursag… choć moje pierwsze skojarzenie, jeszcze w podziemiach to Błękitna Wróżka z filmu IA…

    PAMIĘĆ………….

    Lubię to

      1. niby przypadkiem przypomniał mi się dzisiaj ten utwór.. pierwsze moje skojarzenie dotyczyło wspomnianej w notce św. Barbary patronki górników.. może święta Baśka wcale nie była taka święta? 😉 kolejne skojarzenia to INANNA, oraz baskijska MARI…. Kopalnie Anunaki…

        Zwróć uwagę na to co ona ćpa…

        sproszkowane złoto!!!

        przypomniał mi się też pobyt w URkioli, Anboto 22…. czyli jedna z ulubionych siedzib bogini MARI 😉

        trójkąt do dołu/inverted triangle

        WINDA….

        let’s

        😉

        Lubię to

      2. haha, prawdopodobnie 🙂

        p.s to moj koment powiazany z tym tematem: http://liviaspace.com/2013/09/12/podroz-do-kraju-baskow/#comment-6918

        zamieszcze tu fragmemt:

        17 Październik 2013 o 16:57
        Livia Ether pisze:

        ciekawe, że poruszyłaś właśnie ten wątek, bo dosłownie przed chwilką zajarzyłam, że wczoraj przypomniał mi się poniższy obrazek:

        zamieszczony przeze mnie w notce o Jeleniej Strudze, choć trafiłam na niego poprzez wyszukiwarkę szukając chyba czegoś w związku z Monsegur, choć już nie jestem pewna… i nawet dodałam ten obrazek wczoraj na FB… a dzisiaj odżyła właśnie ta notka o Jeleniej Strudze z tym obrazkiem na czele: http://liviaspace.com/2012/10/16/14-15-pazdziernika-kowary-jelenia-struga/

        dodam, że chwilkę po tym jak przypomniał się ten obrazek znalazłam też inny ciekawy:

        w sumie tą ‘notkę’ Rakesha rezlubiłam, czyli polubiłam ponownie, bo wydała mi się w tym momencie, czyli wczoraj bardzo ważna.. i też na dłuższą chwilę zapatrzyłam sięna poniższy obrazek:

        Lubię to

Skomentuj

