Subdukcja jest nagłym spadkiem energii, poprzedzającym późniejszy wzrost lub wyładowanie nowej energii w nowym morficznym subpolu

Livia: aby ten wątek mi nie uciekł rebloguję notkę z bloga Nnki, bo to o czym w niej mowa wiąże się z tym czego niedawno doświadczyłam na Ślęży, a dokładniej z niebem w paski, które widziałyśmy wraz z Anilalah i o którym wspominamy w swoich relacjach…

najistotniejszy jest ten fragment:

Kiedy program światła zostanie wdrukowany i uaktywniony, informacja genetyczna jest wprowadzana w pole planetarne. Na planecie Ziemi tego typu genetyczne zapłodnienie należy do funkcji niższego pasma radiacji, a sam proces genetycznego wdrukowania, czy też impregnacji, możemy sobie wyobrazić jako nasycanie dokonywane przez świetlny program z wyższego pasma radiacji. Oba pasma radiacji przypominają drgające krosno, tyle tylko że tkające rezonans, a nie tkaninę.

http://nnka.wordpress.com/2012/11/03/subdukcja-jest-naglym-spadkiem-energii-poprzedzajacym-pozniejszy-wzrost-lub-wyladowanie-nowej-energii-w-nowym-morficznym-subpolu/

mowa tu o KROŚNIE

zajrzałam do Wikipedii i znalazłam taki wykres:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Krosno_mechaniczne

i kojarzy mi się ono z tym niebem w paski, choć to niezupełnie to samo, bo paski wyglądały raczej tak jak na tej grafice

napisałam wówczas JESTEM:

I żebyś widziała to niebo, które miałyśmy wtedy z Anilalah nad sobą…. dosłownie jakby parasolkę w jasno ciemne paski…… czegoś takiego nie widziałam nigdy wcześniej… to było trochę jak hologram…. choć grafika dodana przez Ciebie jeszcze lepiej oddaje to co widziałam, widziałyśmy z Anilalah.. tyle, że była noc, kilka godzin po zachodzie Słońca…. to obrazek zamieszczony przez JESTEM,  skojarzył jej się z jej doświadczeniem w Centrum Słońca….

a to fragment relacji Anilalah:

Kiedy stanęłam na szczycie zobaczyłam niebo. Od razu przypomniało mi się, że coś podobnego widziałam już. Z nad rozświetlonej sobótki rozchodziły się w wachlarz pasma chmur i nieba. Naliczyłam pięć gwieździstych pasm i drugie 5 chmurkowych. Livia poprosiła żebym to namalowała ale czasu brak. Ale dziś spostrzegłam podobieństwo z moim obrazem. Powiedzmy że biały kolor to chmury a niebieski niebo. Ale to wyglądało tak jak hologram, baldachim rozpięty nad Ślężą:

‘Szmaragdowy Strażnik’ by Anilalah

Podobieństwo jest rzeczywiście wręcz niesamowite!! Szmaragdowy Strażnik, a za nim jakby niebo w paski.. niesamowite… jak połączyły się nasze ścieżki…

Jestem pewna, że to Niebo o czymś nam przypominało……

cdn…

Mistyka Życia

 Faktor Majow Autor  -Jose Arguelles  [ cytat]

Dzięki zjawisku binarnych plam słonecznych Słońce pośredniczy w przepływie informacji między galaktycznym sercem a ciałem planetarnym, czyli Ziemią. Zarówno Słońce, jak i planeta działają w ramach tego samego galaktycznego banku informacji. Niezależnie od tego, kiedy rozpoczęła się ewolucja gwiazdy takiej jak nasze Słońce, została ona zdefiniowana w galaktycznym kodzie 260 elementów. Z chwilą gdy określona planeta (jak np. nasza) osiągnie punkt aktywności rezonansowej, strumień informacji galaktycznej przesyłany za pośrednictwem plam słonecznych wytłoczy na zewnętrznej powłoce elektromagnetycznej podstawy planetarnego programu pamięci.

Kiedy program światła zostanie wdrukowany i uaktywniony, informacja genetyczna jest wprowadzana w pole planetarne. Na planecie Ziemi tego typu genetyczne zapłodnienie należy do funkcji niższego pasma radiacji, a sam proces genetycznego wdrukowania, czy też impregnacji, możemy sobie wyobrazić jako nasycanie dokonywane przez świetlny program z wyższego pasma radiacji. Oba pasma radiacji przypominają drgające krosno, tyle tylko że tkające rezonans, a nie tkaninę…

View original post 209 słów więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Subdukcja jest nagłym spadkiem energii, poprzedzającym późniejszy wzrost lub wyładowanie nowej energii w nowym morficznym subpolu”

  1. To kodowanie wdrukowanie pasuje mi do opisu, który dodałam wczoraj no opowieści o Ślęży:
    … Po wycieczce nocą trawiła mnie gorączka a nad ranem poczułam i zobaczyłam chyba kody czy coś tam, poczułam że to przeprogramowanie. Najpierw rozbłyski w czaszce całej i w okolicy trzeciego oka- pulsowały cyklicznie rozbłyskując. Potem widziałam rzędy pionowe worów na ciemnym tle- brąz albo bardzo ciemne złoto… kilka czy kilkanaście słupków wzorków z płatków kwiatów – wzorek był świetlisty jak kolor wschodzącego słońca… a gdzieś pośrodku na kilku rzędach bardziej na rubinowo odznaczał się wzór kwiatu. I były inne wzorki choć nie pomnę ich. Ale był inny wzór w poziomie. Na białym tle odznaczały się rzędy takich samych kropelek wody chyba… chociaż co kilkanaście pojawiała się większa kropla albo dwie. Przesuwały mi się przed oczami aż ucichły.

    Lubię to

    1. matryce rzeczywistosci… wspominalam Ci ostatnio o pewnym snie, wlasnie w zwiazku z doswiadczeniami ktore opisujesz, znalazlam go wreszcie, ale tylko w tajiej formie, pozniej poprawie ten tekst na bardziej czytelny

      Sny o wodzie, część 3
      10 Kwiecień 2012

      3

      mĂłj komentarz z tematu Spotkanie z Szmaragdowym StraĹźnikiem

      dwa sny jeszcze z marca związane z tym miejscem (w którym spotkałam Szmaragdowego Strażnika, oraz Bursztynowe Jajo).. w pierwszym z nich woda była wypełniona przeróżnymi zapisami, dosłownie wyglądało to tak jakby literki unosiły się jakoś tak spiralnie w czymś w rodzaju zawiesiny… skojarzyło mi się to już po wyjściu ze snu z tzw. matrycami rzeczywistości….. niektóre z tych zapisków wymazywałam, inne moderowałam… rozumiem, że przeprogramowywałam coś na poziomie nieświadomości.. dodam, że woda w tym śnie była szmaragdowa… jak szmaragdowy strażnik…

      w drugim śnie.. znĂłw śniła mi się zatoka pucka, tym razem tak głęboka jakby w ogĂłle nie posiadała dna! kiedy się w niej zanurzyłam ujrzałam wynurzającego się wielbłąda… juĹź po przebudzeniu się myślałam troszkę nad tym, dlaczego właśnie wielbłąd, dlaczego to właśnie jego wydobyłam na powierzchnię świadomości….. i ciekawe, Ĺźe dosłownie kilka dni temu natknęłam się na pewne informacje, związane właśnie z wielbłądem… czuję, Ĺźe to się jakoś łączy z historią Szmaragdowego StraĹźnika i nie będę ukrywać, Ĺźe jestem zaskoczona…

      Brat Mniejszy WIELBŁĄD

      „Lepszy” pomocnik chyba nie mógł zadeklarować swej pomocy w tej fali.

      Wielbłąd to strażnik i reprezentant starej wiedzy, tradycji proroków: Mojżesza, Zaratustry, Melchizedeka, Białego Braterstwa. Ma on siłę niesienia prastarej wiedzy przez długie ery i okresy przejściowe, utrzymywania jej i objawiania we właściwym miejscu i czasie.

      Osoby, ktĂłre kroczą drogą światła, pod jego przewodnictwem mogą z wewnętrznym spokojem i opanowaniem przez długi czas doprowadzać do końca sprawy, ktĂłre rozpoczęły… Są dobrymi przewodnikami i doradcami innych… Mają zdolność tworzenia rzeczy wielkich małymi nakładami…

      Wielbłąd wzywa nas do skoncentrowania się na prostocie i tym, co w Ĺźyciu najistotniejsze, a takĹźe do pozostania na drodze, ktĂłrą idziemy. Piękno, wdzięk, pokojowe nastawienie, stabilność niosą ze sobą spokĂłj. Brat Wielbłąd uczy nas umiarkowania – „mniej” to czasami „więcej”… Podpowiada, jak gospodarować siłami, jak być zapobiegliwym i tworzyć wewnętrzne rezerwy na czas niedostatku… Uczy zaufania do samego siebie, odwagi i wytrwałości…

      Natomiast u osób, które kroczą drogą cienia, brat Wielbłąd zaakcentuje ich skostniałość, samowolność, arogancję, złe intencje, lenistwo. Szczegóły w książce J. Ruland Siła Zwierząt, s. 231-233.

      ĹşrĂłdło fragmentu http://maya.net.pl/ (zakładka pytania, 7 – 19 kwietnia 2012 ÂŤFala MULUCÂť – BANKIET KONSEKWENCJI)

      wielbłąd jako straĹźnik i do tego ten Melchizedek… hmm…

      Snów o wodzie miałam w tym czasie (od połowy lutego – do dnia dzisiejszego) więcej, zwłaszcza tuż przed narodzinami mojego najmłodszego synka Nadjana… cdn…

      Mój komentarz z tematu: Lunar Anarchy Mist Emitter, 11…

      11 Kwiecień 2012 o 8:53 am , liviaether pisze:

      komentarz ADAMA http://salontajemnic.wordpress.com/2011/10/14/thelemiczne-znaczenie-liczby-11-w-zwiazku-z-11-11-11/#comment-9000 przypomniał mi o pewnym niedawnym śnie.. w nim też słyszałam podobny głos narratora, który odczytywał coś z pewnej księgi.. sen dotyczył Atlantydy nakładającej się na miejsce, w którym przyszłam na świat… był piękny, kolorowy, wręcz tęczowy… pełno kwiatów na brzegu zatoki i białych ptaków na jej powierzchni.. a mimo to wydarzylo sie w nim cos niedobrego.. stracilam synka, ktory utopil sie wlasnie w tej bajecznej, wrecz utopijnej wodzie… doszlo do tego w miejscu, w ktorym czesto w snach pojawia sie jakis zaklocajacy wir..ostatnie slowa, ktore zapamietalam z tego snu dotyczyly kogos kto okresla siebie mianem Swietlistego Weza… hmm.. Swietlisty Waz kojarzy mi sie z swietlistymi plemniczkami, ktore nieraz widuje… ludzkie plemniki jakby nie bylo bardzo przypominaja weze ///

      dop. dopiero teraz, dodajac ten komentarz do notki widze jak opisany w nim sen uzpelnia sie z dwoma opisanymi wczesniej… i tutaj pojawia sie Melchizedek… Hmm, juz po raz ktory laczy mi sie postac Szmaragdowego Straznika z Melchizedekiem, wczesniej pisalam o tym tutaj:Â http://salontajemnic.wordpress.com/2011/11/05/kim-jest-melchizedek/#comment-1991// Melchizedek Cloister Emerald Order?

      a to pewne zdjatko, troszke przerobione graficznie, z ostatniej podrozy nad morze, to jest to miejsce ze snu z wielbladem

      http://liviaspace.com/galeria/

      a tutaj jeszcze nieco bardziej zmienione, efekt lustra, mnie sama zaskoczyl… widac jakby piramide, istote w rodzaju sfinksa, w pod nia wylaniajaca sie z wody niby Izyde, Neftyde?

      dodam, ze miejsce spotkania z Szmaragdowym Straznikiem znajduje sie tuz obok tego ujetego na zdjeciu, mozna powiedziec po drugiej stronie mostku…….

      Lubię to

Skomentuj

