Pierwotne Pole Wirowania….

Wczorajsze doświadczenia z Kryształami przypomniały mi o pewnym doświadczeniu z Kamieniem Faraonów kiedy to miałam wrażenie, że kręcę się z ogromną prędkością w dwóch przeciwstawnych kierunkach…. Przyszła mi też na myśl swastyka i jej kierunki wirowania, o których pisała niedawno Nnka, a także tzw. pole torsyjne, czyli pierwotne pole wirowania co z kolei przypomniało mi o śnie z grudnia 2011.. o Wirze Przypomnienia – sen ten w ciekawy sposób powiązał się ze snem z wczorajszej nocy, a także z Białym Wirem….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

7 thoughts on “Pierwotne Pole Wirowania….”

      1. Z radością tu zaglądam, jak mogę 🙂
        Za chwilę znów wyjeżdżam… Na chwilę 🙂 A potem za chwilę znów na chwilę 🙂
        Serdeczności przesyłam 😀

        Lubię to

  1. Na FB znalazłam coś takiego…
    Joanna Lasota Eisenstein
    ‎12:03:12 Drodzy, przez nastepne 7 dni mam zalecenie, by unikac promieniowania monitora, trudne zadanie wiec bede wpadac tylko na mala chwile, dzis nie moge sie powstrzymac, by nie zwrocic uwagi na kilka zbieznosci…
    Jak globalna wiesc niesie, dzis planety Saturn, Wenus i Merkury wzeszly w koniunkcje, ktora byc moze byla widoczna na obszarze Gizy, byc moze nie. Dalej wiesc niesie, prawdziwie, lub nie, ze takie zjawisko zdarza się raz na 25920 lat… Natomiast jedno jest pewne, Dzisiejsze Planetarne Zrownanie wnosi kilka godnych naszej uwagi zbieznosci … wydarza sie dokladnie 18 dni przed Zimowym Przesileniem 12:21:12. Jezeli 18 solarnych dni (18 obrotow ziemi wokoł osi) podzielimy na minuty, to od dzis do Zimowego Przesilenia dzieli nas 25920 minut.
    Precesja Punktow Rownonocy dotyczy zjawiska obrotu niebios wokoł ziemi, cyklu, ktory nosi nazwe Wielkiego Kosmicznego Roku i trwa 25920 lat, tyle czasu zajmuje Ziemi przejscie przez 12 kosmicznych er. Kazda kosmiczna era trwa 2160 lat i jest symbolizowana przez jeden z dwunastu znakow zodiaku. Innymi slowy, potrzeba 2160 lat, czyli 2160 obrotow Ziemi wokol Slonca by nasz system sloneczny dokonal jednego obrotu wokol wielkiego Centralnego Slonca ~
    Biorac pod uwage, ze swiatlo w prozni rozchodzi sie z predkoscia300000 km na sekunde, to w czasie solarnego dnia, (pelnego obrotu ziemi wokol osi) swiatlo przebywa 25920 millionow kilometerow ~
    Ziemia, w swojej podrozy wokol Slonca porusza sie z predkoscia 30 kilometrow na sekunde, a w ciagu jednego dnia pokonuje 2592000 km (odleglosc 100 razy wieksza niz liczba lat Wielkiego Kosmicznego Roku) ~
    Dzisiejsze Planetarne Zrownanie wyznacza i uswietnia 18 dni, 25920 minut, przed Zimowym Przesileniem 12:21:12. Biorac pod uwage, ze człowiek przecietnie bierze 18 oddechow na minute, w ciagu jednego solarnego dnia bierzemy 25920 oddechow ~
    … Jakie znaczenie w naszym codziennym zabieganym zyciu maja te wyrazone w liczbach relacje? Mam nadzieje, powyzsze zawile kalkulacje pomoga zobaczyc, ze naszym boskim oddechem wyrazamy bosko zorkiestrowany kosmiczny czas ~

    Lubię to

    1. To ja to traktuje jako zalecenie dla tej pani (swoja droga ciekawe ile godzin dziennie przy nim spedza, bo ja korzystam z niego tak naprawde tylko z doskoku) i bede sobie zyc dalej we wlasnym rytmie.. dzieki Internetowi moge sie latwo komunikowac ze swiatem i sprawia mi to przyjemnosc… kazdego dnia czuje zreszta kiedy jest czas na komputer a kiedy na cos innego.. teraz np koncze, bo budzi sie Nadus 🙂

      p.s wspomne tylko, ze wytrzymalam bez Internetu prawie caly rok pomiedzy wrzesniem 2009 a wrzesniem 2010, po prostu taki byl wtedy moj wybor i czulam, ze jest mi to potrzebne… naprawde ani razu nie zajrzalam wtedy do neta nawet gdy mialam taka mozliwosc…. i dobrze sie z tym czulam, ale w tym momencie mam inne potrzeby.. zreszta popatrz ile sie od siebie nawzajem dowiadujemy, jak sie nasze historie uzupelniaja.. i przed chwilka np. znalazlam u Nnki taki fajny wpis: https://nnka.wordpress.com/2012/12/03/15370/ a w nim miedzy innymi takie slowa: „Wydaje mi się, że nie jest to czas na kłótnie – jest to czas by posłuchać siebie wzajem i zebrać prawdę tak jak dzieci układają obrazki nazywane “puzzle”, słowo osobliwe ale to jest obraz.” 🙂

      Lubię to

      1. Liviu chodziło mi bardziej o to: „Dzisiejsze Planetarne Zrownanie wyznacza i uswietnia 18 dni, 25920 minut, przed Zimowym Przesileniem 12:21:12. Biorac pod uwage, ze człowiek przecietnie bierze 18 oddechow na minute, w ciagu jednego solarnego dnia bierzemy 25920 oddechow ~
        … Jakie znaczenie w naszym codziennym zabieganym zyciu maja te wyrazone w liczbach relacje? Mam nadzieje, powyzsze zawile kalkulacje pomoga zobaczyc, ze naszym boskim oddechem wyrazamy bosko zorkiestrowany kosmiczny czas.”… Chodziło mi o radosne spojrzenie na każdy dzień, który nadchodzi… 🙂

        Lubię to

Skomentuj

