KRYSZTAŁOWE DRZEWO ŚWIATA

Ani kochana, to drzewo widoczne na poniższym obrazku…

http://anilalah.files.wordpress.com/2012/12/ogrody-duszy558881_416579448389909_923499036_n.jpg

który zamieściłaś dzisiaj w jednym z komentarzy u mnie na blogu przypomina Drzewo Świata

KRYSZTAŁOWE DRZEWO ŚWIATA!!!

U siebie w notce pt ♥♥ Kryształowe Drzewa ♥♥

napisałaś:

„Po powrocie uświadomiłam sobie kryształowe połączenie… to było niesamowite, bo nagle zaczęłam sobie przypominać… ten obrazek najpierw mi się przypomniał:

http://anilalah.files.wordpress.com/2012/12/drzewo-krysztac582n.jpg?w=242&h=242

Kiedy go zobaczyłam kilka dni temu zaintrygował mnie… dziś wiem dlaczego…

Kryształowe Drzewo ♥♥… kiedyś usłyszałam pytanie:- czy czuję się takim drzewem o kryształowych korzeniach zanurzonych w ziemi z kryształową koroną sięgającą gwiazd i naszych duchowych rodzin?  Nie byłam pewna ale teraz uświadomiłam sobie tę pewność. Bo dziś przeżyłam coś niesamowitego.”

https://anilalah.wordpress.com/2012/12/02/krysztalowe-drzewa/

To o czym piszesz przypomnialo mi o doswiadczeniach z Lipa na gorze Chelm, ktora nazywam tez Podkarpackim Drzewem Swiata… widzialam ja kiedys jak lsni jakby diamentowym swiatlem, a wczesniej snilam o tym…. a na tym powyzszym obrazku jakbym ja widziala.. ona jest nawet w taki sposob wydrazona… byc moze JESTEM bedzie miala podobne skojarzenia… niesamowite… niesamowita notka… dziekuje…..

O swoich doswiadczeniach z Drzewem Swiata pisalam wczesniej w notce o Kwitnącym Drzewie Świata:

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

1 thought on “KRYSZTAŁOWE DRZEWO ŚWIATA”

  1. Przyszedł taki moment niespodziewanie, że potrzebowałam światła i wręcz uciekłam z domu… choć było pochmurno to w sklepie uśmiałam się z właścicielami i światło zabłysło i było fajniej już… wracając podeszłam do kilku młodych drzewek na podwórku… poczułam, że choć na chwilę dłonią dotknę je czule dłonią… dotykałam delikatnie i mówiłam o miłości do nich… jak jestem im wdzięczna i jak jestem szczęśliwa że są blisko mnie… czekały na to, potrzebowały miłości… a teraz czytam Twoją notkę i czuję taką więź z tym, co piszesz. Przyszły takie słowa: Twoje doświadczenie jest we Mnie a moje w Tobie… ?… Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

Skomentuj

