13 13 13

15 grudnia 2013:

To notka z 5 grudnia 2012, którą dodałam tuż przed 12 12 12 po tym jak przyszła do mnie taka właśnie dziwna data – 13 13 13, choć wtedy nigdzie się z nią jeszcze nie spotkałam… Postanowiłam ją jednak zapisać, czując że to coś ważnego, coś co dopiero nabierze znaczenia… I tak się stało… Od jakiegoś czasu na temat 13 13 13 mówi się coraz więcej i także na moim blogu niejeden raz przewijał się ten wątek, zwłaszcza w ostatnim czasie w zwiazku z 12 12 13, choć wciąż nie wiadomo o jaki dzień tak naprawdę chodzi, bo wiadomo że nie ma takiej daty w normalnym kalendarzu..

wszystkie wpisy na blogu związane z tym tematem

13 13 13

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

17 thoughts on “13 13 13”

  1. witajcie
    a mnie sie 13 13 13 kojarzy z 3×4=12=3
    lubie 3—choc jestem numerologiczna 4 lubie wlasnie 3 i tak jak spojrzalam na nie / 13 / tak mi sie skojarzyło
    ,,,,,swiatło–często o nim pisze…….kiedyś jak o nim napisałam na pewnym forum nazwano mnie wiedżma….nazwałam ŚWIATŁO —WIELKIM PROGRAMISTĄ

    Lubię to

    1. Czwóreczka.. to między innymi Cztery Święte Kierunki… takie pierwsze skojarzenie….

      i zaciekawiło mnie to co napisałaś na blogu Nnki:

      margo0307 pisze:
      Grudzień 5, 2012 o 16:53

      Ja tak troszę odbiegnę od tematu – wybaczcie 🙂 , ale własnie mam na ścianie kalendarz 13-tu księżyców z wydawnictwa Maya.net i… na dzień 12 grudnia jest namalowan jaszczurka oraz widnieje zapis:
      Księżyc Jaszczurki – Równoważenie
      _ Czy ma ktoś jakies z tym skojarzenia ?, mnie to zaintrygowało… 🙂
      Odpowiedz

      Maria_st pisze:
      Grudzień 5, 2012 o 17:27

      wow margo, ciekawe ze to napisałas wlasnie teraz.
      muki u Siebie pisal o pewnym zdarzeniu i pisał o Ksiezycu, własnie mialam cos sprawdzic co jest zwiazane z tym satelitą …czytam Twoj koment a tu……Księżyc z Jaszczurka…ta jaszczurka ha ha ha…….woda, śpiewająca pani i jaszczurka ze snu Wiktorii, ha ha ha

      https://nnka.wordpress.com/2012/12/04/medytacje-21-grudnia-2012-a-kontrola-ludzkosci-cz-2/#comment-12232

      mnie też się coś przypomniało, napisze jutro.. do usłyszenia:)

      Lubię to

      1. Ogólnie z ta jaszczurka ze snu Wiktorii to tez ciekawe, bo ta pani miała swiecące wlosy gdy śpiewala w tej wodzie / wodzie –a świecacy tez jest Księzyc zwiazany z energia żenska /…woda–potop, tak mała wtedy to odebrała, teraz wieczorami lubi ratowac wszystko i wszystkich z wody / od czasu tego snu / i nadmienia tez w tym—-zamrozenie, hologram.
        W tym śnie wystepuje jaskinia do ktorej wchodzi ta pani i pan / wtedy nie spytałam skad ten pan / i właśnie jaszczurka….wychodza ” po drugiej stronie jaskini a tam nie ma potopu-wody.
        Moze ten 12 grudzień ma jakies znaczenie w tym co napisał muki / a wtedy gdy obserwowalam Księżyc–jak zwykle ” COS ” mnie nakierowało silnie na patrzenie na niego —-obserwowałam ta faze, była inna, nie tam ulozona jak powinna /…… ” A przegapiłeś na sobie małe przebiegunowanie tak jak niemal wszuyscy na tej planecie i nawet nie poczułeś że coś jest nie tak. ” http://muki.salon24.pl/463410,wzorzec-czasu-i-miary-zakodowany-w-piramidzie-zwanej-chufu#comment_6977822
        A tu ja pytałam czy chodzi o listopad, pisałam o tym wtedy z altea http://muki.salon24.pl/463410,wzorzec-czasu-i-miary-zakodowany-w-piramidzie-zwanej-chufu#comment_6977998
        Muki ta faze obserwowal, bo wiedział ze nastąpi—-a mnie kto tam kierował ?

        http://muki.salon24.pl/463410,wzorzec-czasu-i-miary-zakodowany-w-piramidzie-zwanej-chufu#comment_6978334

        Lubię to

      2. to bardzo ciekawe Mario… od chwili gdy po raz pierwszy opisałaś sen Wiktorii czuję, że to bardzo ważny sen.. on się w pewnym momencie połączył z tematem Kobiety, która wyjdzie z Bałtyku i uratuje Świat… odszukam swój sen, który się z tym wiąże… to był jeden z trzech snów.. do usłyszenia……

        Lubię to

      3. Mario, ta notka o Ksiezycu i Motylach, ktora kiedys napisalam tez byla zwiazana w pewien sposob z Jenny ratujaca topiaca sie muszke…. sama mam taki zwyczaj od dziecka aby ratowac topiace sie stworzonka…. buziaki dla kochanej Wiktorii 🙂

        i znalazlam zapisek z opisem mojego snu… moze nie ma w nim nic szczegolnego, ale mnie sie kojarzy wlasnie z tematem 12 12 12 i tym o czym piszesz:

        Senna składanka 3 (sen z 15 stycznia 2012)
        15 Styczeń 2012

        W tym śnie po pewnej rozłące znów spotkał‚am się™ z moją… babcią…, przebywającą… teraz w czymś› w rodzaju szkoły będą…cej jednocześ›nie szpitalem.. Kiedy głę™boko wzruszona przytulił‚am się™ do niej zauważył‚am, że jej głowa przemieniła się w głowę.. mojego najmłodszego synka! W dalszej części snu próbowałam się dostać‡ do domu babci nad zatoką, ale nie było to zbyt proste ponieważ na górze wokół kościoła zebrał się prawdziwy tłum.. W dodatku czuł‚am się™ dość‡ zażenowana przez wzgląd na swój strój.. niby zwykł‚a sukienka w kwiatki.. niemal identyczna jak ta na poniższym obrazku.. pamię™tam jak bardzo wpadła mi w oko w trakcie pobytu w Dolinie Królów…. Śšliczna sukienka Hathor:) W końcu dotarł‚am do babcinego domu, ale przed wejściem znajdowało się wiele jaszczurek, które bacznie mnie obserwowały, a ja musiałam się™ nieco natrudzić aby je jakoś› wyminąć‡ i dotrzeć‡ do pokoju, w którym czekał‚a na mnie babcia.. Skakał‚am, czasami wręcz lewitowałam w powietrzu aż w końcu mi się udało.. Znów szczęśliwa przywitałam się™ z babcią…, która po chwili wstał‚a z krzesła i zaproponował‚a mi herbatę™.. Pamię™tam jeszcze tylko, że podzię™kował‚am jej za to.. i jak powiedziałam z ulgą w głosie, że to mi pomoże się dobudzić…….

        wcześniej: Senna skł‚adanka 2 (23.11.11); Senna skł‚adanka 1, Sny,z których wybudził mnie HUK, cdn…

        przypomnę też coś o czym pisałam już niejeden raz, ale czuję że teraz też powinnam, a mianowicie, że pierwsza wizyta w kościele jaką zapamiętałam wiązała się z ucieczką z niego…. ujrzałam wtedy coś czego normalnie nie było widać.. istoty, które przypominały krwiożercze Jaszczurki.. miałam wtedy z jakieś 2 latka… a ostatnio coraz więcej Smoków zbiera się wokół mnie, po raz pierwszy zwróciłam na to uwagę w czasie pierwszej wizyty na Ślęży.. może dlatego, że powiązałam ją – Ślężę – z osobą Anilalah, która wprost uwielbia te stworzenia, a ona jest mi bardzo bliska, czego jednak nie mogę powiedzieć o Smokach… Dzięki Ani mocniej się jednak do nich zbliżyłam:) i to dzięki niej udało mi się dotrzeć bliżej Wężowego Króla w Koronie… i tak przypomniała mi się pierwsza wizyta w miejscu związanym z legendą o Wężowym Królu… Taniec z Świętą Lipą na Górze Chełm.. i przesłanie, aby pogodzić ze sobą to co do tej pory było ze sobą skłócone….

        chociaż tak naprawdę wciąż mam wrażenie, że stoję pośrodku dwóch stron LUSTRA jednocześnie… chociaż czy stoję? to przypomina raczej taniec… a trochę tkwienie pomiędzy młotem, a kowadłem…

        przyszło też do mnie dzisiaj nowe zrozumienie słów In Lak’ech Ala Kin…. jakby otworzył się mocniej pewien poziom który jednakże już wcześniej przeczuwałam…. Ja Jestem w Tobie, a Ty jesteś we mnie… przypomina mi się wizerunek słowiańskiego Jaszera do którego jak po drabinie wędrują ludzkie istoty…. i żywy Tzolkin mi się przypomniał z czasu Tranzytu Wenus… jak mnie zapraszał, abym weszła w jego usta i poznała go lepiej od tyłu……… w czasie medytacji z Przadaczem Ziemi w RPA (medytacja z Tessi w 2007 roku) widzialam w podziemnej pieczarze istote bedace jakby smokiem a jakby jaszczurka.. choc byla tez bardzo ludzka… nie potrafilam jej ujrzec dokladnie, ale… wyraznie dojrzalam zwisajace ze sklepienia korzenie jakiegos drzewa, z ktorego sciekala krew…. i wtedy pojawilo sie pelniejsze zrozumienie dlaczego ten system jest taki krwiozerczy, choc tak naprawde niewiele zapamietalam…. bardzo chcialam sie wtedy dostroic do jak najglebszych, najbardziej rdzennych poziomow tego miejsca i stad takie wrazenia… Tessi wybrala wtedy lot w wyzsze oktawy i trafila jej sie niezla uczta… ale ja nie zalowalam ze wybralam te sciezke poniewaz dzieki temu moglam ujrzec cos co aktywowalo we mnie cala siec skojarzen i wspomnien…. choc niekoniecznie na takim zupelnie swiadomym poziomie……

        dlatego tez tak zareagowalam ostatnio gdy Anilalah zamiescila obrazek Krysztalowego Drzewa i napisala zeby do niego kierowal sie moj synek, ktory w moim snie zostal uwieziony w podziemiach… w tym snie moja babcia podpowiadala, ze stoi za tym GEB, egipski bog Ziemi, który „był patronem roślinności i gwarantem płodności egipskiej ziemi. Był też dawcą minerałów zwanych darami Geba. Uważano go też za pana węży i skorpionów. W czasie Sądu Ozyrysa pełnił rolę przewodniczącego „ławy przysięgłych”. Jako ojciec Ozyrysa stał się automatycznie praprzodkiem faraonów i patronem władzy królewskiej.” (Wikipedia)

        Lubię to

  2. Przeczytałam na ile mogłam ze strony Jestem o Matkach Klanowych i tam znowu odnalazłam wiele informacji… 6 i 7 i 8 i 5 Matki Klanowe jak też gwiazdy na Bogini… Stająca się się swoją Wizją tworząca koło uzdrawiającej mocy… bardzo ciekawe, potrzebuję zgłębić jak będę mogła.

    Lubię to

    1. Hej.. temat Matek Klanowych połączył się kiedyś z tematem Transferu Wenus…. I wyjaśnię że początkowo dodałam tę notkę zawierającą tylko sam tytuł czyli 13 13 13, bo wtedy przed 12 12 12 poczułam że to ważne i aby o tym wspomnieć na blogu…. Potem odezwała się JESTEM i dodała swój komentarz który postanowiłam umieścić w notce… Tak więc na samym początku było tylko samo 13 13 13:)

      Lubię to

      1. Pamiętam, że było puste miejsce… czysta karta, która stwarzała tyle nieskończonych możliwości… ona ma się zapełnić, wypełnić życiem dopiero…

        Lubię to

Skomentuj

