Lunar Anarchy Mist Emitter, 11 11 11 i ‘Kod Majów’

Lunar Anarchy Mist Emitter, 11 11 11 i ‘Kod Majow’

11

w nocy z 19 na 20 czerwca przysnil‚ mi sie™ sen, ktory w jakims› stopniu wstrzasnal‚ mna… na poziomie emocjonalnym… to bylo jeszcze w czasie kiedy praktycznie niewiele mowilo sie o 11 11 11…

przed snem wyrazilam intencje™, aby otrzymac w nim pewne wyjas›nienia zwiazane z ostatnimi dos›wiadczeniami… a to co ujrzal‚am niestety, ale wzbudzil‚o we mnie wieksze jeszcze wa…tpliwos›ci.. wlas›ciwie to juz kilka dni temu, zaraz po tej medytacji czul‚am, ze cos takiego czai sie gdzies› blisko.. jako pewnego rodzaju przeszkoda i wyzwanie zarazem… Cala sytuacja kojarzy mi sie z karta MOON w Tarocie… umiejscowiona… pomiedzy Gwiazda a Slon„cem… iluzoryczna scena, ktora… musze™ jednak przejsc… nie sadzilam tylko, ze zamanifestuje sie ona tak szybko i ze be™dzie dotyczyc wlas›nie tego przesilenia letniego oraz maja…cej w to przesilenie powstac SPIRALI… choc z drugiej strony nic w tym dziwnego, ze zdarza sie™ to wlas›nie TERAZ…

Sen

w tym s›nie towarzyszyl‚ mi z poczatku Jarek.. podrozowalismy po pewnym swiecie pel‚nym monumentalnych budowli.. wlasciwie to wszystkie one tworzyly jakby jeden kompleks, zawierajacy w sobie rozne przejs›cia, niektore ukryte.. przejscia pomiedzy budowlami, a takze roznymi wymiarami..

w tym snie byl‚am kims› w rodzaju kurtyzany, choc‡ nie pamie™tam abym uprawial‚a seks, raczej odwiedzal‚am pewne miejsca przypominajace wyszukane polaczenia swiatyn i domow publicznych.. bylo w nich tez cos› z miejsc mocy, tzn. energia w nich tworzona byla przez kogos wykorzystywana w przemyslany sposob, choc ten ktos› jakby znajdowal‚ sie po drugiej stronie.. trudno mi powiedziec‡ po co tak naprawde™ odwiedzal‚am te miejsca.. bywal‚am w nich raczej sama, z J podrozowalam po ‘gornym’ s›wiecie, znajdujacym sie na powierzchni, ale w pewnym momencie go zgubilam.. (po prostu kurtyzana zostalam dopiero po tym jak probujac pomoc J znalazlam sie w tym podziemnym swiecie).. to sie stal‚o w poblizu pewnej pie™knej restauracji na swiezym powietrzu, w otoczeniu parku i poteznych drzew… znajdujacej sie tak™ jakby na klifie.. na cos› sie™ mocno zapatrzyl‚am, a gdy po chwili chcial‚am o czyms powiedziec J zauwazyl‚am ze juz go nie ma w poblizu.. zaczel‚am sie wiec za nim rozgladac‡ i wtedy moja uwage zwrocil pewien plakat wiszacy w poblizu tej wlasnie restauracji.. jakas reklama… ktora w pewnym momencie zaczela sie poruszac…  podeszl‚am wiec zdziwiona blizej i wtedy uslyszal‚am dobiegajacy jakby z drugiej strony gl‚os Jarka… ktory wzywal‚ mnie… mam wrazenie, ze ten plakat byl‚ czyms› w rodzaju lustra, lustra pul‚apki, ktorego zadaniem byl‚o sciaganie/porywanie pewnych jednostek, ale nie jestem pewna, czy o to chodzi.. cal‚kiem mozliwe, ze ktos› chciasl nas za jego pomoca rozdzielic‡…..

w dalszej czes›ci snu widze™ siebie jak schodze wspanialymi schodami w glab jednej z tych monumentalnych budowli, przypominaja…cych polaczenie swiatyni i domu publicznego.. mam na sobie piekna, choc‡ bardzo wyzywajaca sukienke w kolorze dojrzalej brzoskwini.. sukienka praktycznie niewiele zakrywa, ale moge nia… manipulowac i w pewnym momencie zasl‚aniam odkryte piersi.. tak jakbym sama przed soba chcial‚a sie™ zakryc‡… jakby mi bylo nieprzyjemnie z tego powodu, ze robie™ cos› wbrew sobie, choc czuje™, ze musze™, ze nie mam wyjs›cia, choc wlasnie go szukam, szukam wyjscia/ucieczki z tego systemu…

mam wl‚osy misternie uplecione w wysoki kok i… bose stopy.. w kazdym badz razie do wne™trza ‘s›wiatyni’ schodze bez obuwia.. czuje™ sie™ dobrze w swoim ciele.. jestem wysoka i smukl‚a, dl‚ugie nogi i smukle palce u ra…k.. poruszam sie™ z duza… gracja…, jakbym pl‚ynel‚a…

taki sposob poruszania sie pomaga mi zachowac‡ poczucie wl‚asnej godnos›ci….

jestem coraz nizej, glebiej.. mijam potezne filary… az w koncu spotykam kogos›, jakby portiera/straznika ktoremu okazuje cos w rodzaju karty magnetycznej.. jest czarna, pol‚yskuja…ca i ma na sobie pewien, chyba zl‚oty napis.. to moja przepustka do najbardziej ekskluzywnych miejsc w tym swiecie.. ale one nie sprawiaja mi rados›ci.. tak jakbym musiala tu przychodzic‡ z koniecznos›ci, wcale tego nie chca, albo jakbym czegos tu szukal‚a…

chcial‚abym sobie przypomniec‡ dlaczego tu jestem, dlaczego to robie™……..

pos›rodku spowitej pol‚mrokiem podziemnej komnaty znajduje sie™ ogromny stol‚ wokol ktorego koncentruje sie wie™cej s›wiatla.. to niby ol‚tarz… ktory ma w sobie cos bardzo dziwnego…› dziwnego.. na nim leza… dwie wyzywaja…co ubrane dziewczyny.. wydaja… sie™ byc‡ mocno odurzone.. szybko odczuwam, ze moje energie nie rezonuja… z nimi.. chcial‚abym juz stad pojsc‡, uciec.. a przynajmniej udac‡ sie do pokoju wodnego (?)… obok, na skraju stol‚u siedzi trzecia dziewczyna w niebieskiej sukience.. jest sympatyczna i zdaje sie™ byc‡ przytomna.. us›miechamy sie™ do siebie, a ona wyznaje mi ze jest tu po raz pierwszy, bo lubi przenosic‡ sie™ z miejsca na miejsce.. odpowiadam jej, ze to w sumie tak jak ja, bo tez lubie byc wolna.. i ze mnie tez taki we™drowniczek.. jednak.. teraz jest inaczej..

w tym momencie odczuwam mocne poruszenie… gdzies› kiedys› juz wypowiedzialam te sl‚owa.. zapisal‚am je nawet…

widze™ jakas› ksiege.. jakby wirtualna….. wla…cza sie™ w dodatku narrator, ktorry zaczyna odczytywac‡ cos› w rodzaju przepowiedni, ktore zaczynaja… mna… wstrzasac‡..

“…armia wyjdzie z morza…”

?

towarzyszy temu projekcja filmow… tzn. slowa narratora wyzwalaja… we mnie pewne obrazy..

ponadto w oczy rzuca mi sie™ duzo jedenastek..

11 11;

11 11 11

jakieś kody..

zapisy… liczby…

a potem slysze gl‚os wypowiadaja…cy w specyficzny sposob nastepujace sl‚owa:

Lunar Anarchy Mist Emitter

ktore mocno mnie poruszaja i wrecz wyrzucaja ze snu!!!

budze™ sie™ z z tymi slowami wciaz wibrujacymi w mojej gl‚owie…

za oknem doslownie naprzeciwko mnie jasno s›wieci ksiezyc,  na zegarze jest niemal punktualnie trzecia… jestem mocno rozdygotana…. J tez nie spi, opowiadam mu o tym s›nie, a potem zaczynam gle™boko oddychac‡ zl‚otym s›wiatl‚em, stopniowo uspokajam sie™ i odzyskuje™ rownowage™, po czym znow odplywam w sen..

rankiem budze sie™ z wieloma pytaniami w gl‚owie…

kto za tym stoi? dlaczego wlas›nie teraz, dzisiaj, tuz przed przesileniem?

i wtedy moja… uwage™ przycia…ga pewien obrazek na butelce po soczku, ktory kilka dni temu w czasie podrozy dostal‚a mal‚a Jenny

na obrazku widac‡ Piramide™…

a ponizej niego napis

Poznaj S›wiat Majow..

chwytam podekscytowana butelke™ i dostrzegam kolejny, tym razem mniejszy i umieszczony z boku napis

unikalny kod pod etykieta…”

rozcinam ja… czym predzej paznokciem i otwieram…

pod spodem ukazuje mi sie

cia…g cyfr

***********

Ten ogromny podziemny kompleks – jak czuje – to bylo Stonehenge

cdn…

Troche komentarzy z oryginalnej notki w Salonie Tajemnic

 Biał‚e Pióro 16 Lipiec 2011 o 4:22 pm
Liviaeter, a gdzie cią…g dalszy?
  1. Ciekawe, karta Księ™zyca – 13. Dwie Wieze i kl‚amstwa….

    Karta oznacza błędne pojmowanie świata, oszustwo i otaczające kł‚amstwa. Symbolizuje niezrozumienie pewnych spraw, czę™sto irytujące i wzbudzają…ce wewnę™trzny niepokójj. Może także oznaczać samooszukiwanie się™, życie w iluzji.

    Czytałaś› mój sen o Lilith, Adamie i Ewie? Lilith to Matka “Słońce, a Ewa to Matka Księżyc…

    “Liviaeter, a gdzie cia…g dalszy?”

    no tak, mial‚am wtedy dopisac‡ choc‡by to, ze gdy po przebudzeniu sie™ probowal‚am nawiazac‡ kontakt z ‘Kamieniem Faraonow’ to usl‚yszal‚am z jego strony, ze ktos› probuje przejac‡ jego energie™, ale on pragnie zachowac swoja‡ autonomie™.. po czym sie zupel‚nie na jakis› czas wyla…czyl‚.. pomyslal‚am sobie – co sie™ dzieje, dlaczego robi mi to wlas›nie teraz kiedy wreszcie po dwoch latach podjela‚am decyzje™ o ul‚ozeniu tej spirali… pozşniej wydarzyl‚a sie™ ta historia z ‘Kodem Majow’, ale te cyferki nic mi nie mowia…….. no moze kre™ci mi sie™ od nich w gl‚owie, bo cal‚za duzo ich jak na mnie;)

    “Ciekawe, karta Księ™zyca…”

    tak, tak to wlas›nie odebral‚am Bial‚e Pioro.. jako iluzoryczne… scene™ przez ktora… musze™ przejsc‡……. Maya Dream.. Maya.. Ya… aaaaa…….

    “”Czytałaś› mój sen o Lilith, Adamie i Ewie? Lilith to Matka “Słońce, a Ewa to Matka Księżyc…”

    czytal‚am, bardzo ciekawy:)

    hihi… Majowie! toż to jest… Mnie tez przesladuja… i przesladuje mnie wiele innych rzeczy w tym – piramida Cheopsa. I tak… tez em wedrowniczek… podroz po Pl bez kasy, bo oddawalam biednym.. Tak… jesem polaczeniem Matki Teresy i JPII.. oddaje WSZYSTKO co mam drugiemu… nikogo nie zgnoje, KAZDEGO zROZUMiem… bo to tylko i wylacznie CZYNNIK SRODOWISKOWY, ze ‘nikt’Ăłrzy sa zli… nawet w rozwoju prenatalnym…. zbyt duzo stresu w dziecinstwie.. i psychika skrzywiona… Ja nie tylko pisze i miewam sny – ja to ROBIE! Mimo tego, ze doktoraty stalyby dla mnie otworem…

    http://vulgariscience.wordpress.com/2011/08/06/the-language-of-dna/

    I w dupie mam te doktoraty…. oferowane mi… ja sie troszcze o Kazdego jak o wlasne zagubione Dziecko… Tak… ))

    Wzmozona aktywnosc Slonca – przepowiednie Majow… wydarzy sie cos fajnego w 2012
    Ale tylko i wylacznie, jesli wiecej Ludzi otworzy swoj umysl na swiadoma… EWOLUCJE!!!

    http://vulgariscience.wordpress.com/2011/08/02/life-is-a-full-circle/

    http://astajuda.wordpress.com/2011/08/11/pozytywny-impuls-damy-rade/

    Dobrej ZABAWY!

    Hej

    “I tak… tez em wedrowniczek… ”

    a to ciekawe, bo jestes› podobna do tej dziewczyny w niebieskiej sukience ze snu.. naprawde podobnam™ ciekawe:)

    Pingback: MIRROR CAVE « My journeys between worlds…

    komentarz ADAMA

    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/10/14/thelemiczne-znaczenie-liczby-11-w-zwiazku-z-11-11-11/#comment-9000

    o tym, ze w jego zyciu w zwiazku z cyfra 11 przydarzylo sie wiele nieszczesc

    przypomnial mi o pewnym niedawnym s›nie.. w nim tez sl‚yszal‚am podobny gl‚os narratora, ktory odczytywal‚ cos› z pewnej ksie™gi.. sen dotyczyl‚ Atlantydy nakl‚adajacej sie™ na miejsce, w ktorym przyszl‚am na swiat.. €Sen byl‚ pie™kny, kolorowy, wre™cz te™czowy, pel‚no kwiatow rosnacych na brzegu zatoki i bial‚ych ptakow (labedzi) unoszacych sie na jej powierzchni.. a mimo to wydarzylo sie w nim cos niedobrego.. stracilam synka, ktory utopil sie wlasnie w tej bajecznej, wrecz utopijnej wodzie.. doszlo do tego w miejscu, w ktorym czesto w snach pojawia sie jakis zaklocajacy wir.. ostatnie slowa, ktore zapamietalam z tego snu dotyczyly kogos kto okresla siebie mianem Swietlistego Weza (Drunvalo Melchizedek) hmm.. Swietlisty Waz kojarzy mi sie z swietlistymi plemniczkami, ktore czasem widuje.. a ludzkie plemniki jakby nie bylo bardzo przypominaja weze….

    ***

    od tamtego czasu sporo mi doszlo w tym temacie i wszystko stalo sie jeszcze bardziej zrozumiale, choc z drugiej strony dziwne… przede wszystkim chodzilo o wydarzenia 11 11 11 moj udzial w nim, a takze odlegla przeszlosci jak i przyszlosc… i dodam tu tylko, ze wlasnie w dniu tego letniego przesilenia o ktorym wspomnialam – 2011 – ujrzalam te niesamowita ogromna dziwnaCZARNA TUBE.. to bylo tuz po tym gdy ulozylam wreszcie energetyczna spirale i polozylam sie szczesliwa w trawie.. calkowicie spokojna i wystawiona na swiatlo slonca.. ale wtedy wlasnie ujrzalam te Tube, jakby wlasnie poprzez Slonce probujaca sie ze mna polaczyc i tak jakby zassac moja energie.. szczerze mowiac poczulam sie po tym doslownie scieta.. i rozwalona energetycznie..

    pisalam o tym na ST w notce

    choc wtedy zupelnie nie mialam jeszcze pojecia, czym moze byc ta tuba.. przyszlo do mnie jedynie, ze byc moze – polaczeniem z centralnym sloncem.. ale cos mi nie pasowalo.. bo ta energia nie byla dobra.. jarek znalazl jednak dla mnie pewien tekst, z ktorego wynikalo, ze jest to tzw. jasna strona atakow energetycznych i w koncu sie z tym zgodzilam, ale tylko do czasu…

    livia

    cdn

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

10 thoughts on “Lunar Anarchy Mist Emitter, 11 11 11 i ‘Kod Majów’”

  1. Livia, to… niesamowity sen…

    Poczulam, to i podziele sie tym z Toba… w wolnosci… Te fragmenty snu:

    (…) w tym snie byl‚am kims› w rodzaju kurtyzany (*a), choc‡ nie pamie™tam abym uprawial‚a seks, raczej odwiedzal‚am pewne miejsca przypominajace wyszukane polaczenia swiatyn i domow publicznych.. bylo w nich tez cos› z miejsc mocy, tzn. energia w nich tworzona byla przez kogos wykorzystywana w przemysany sposob, choc ten ktos› jakby znajdowal‚ sie po drugiej stronie.. trudno mi powiedziec‡ po co tak naprawde™ odwiedzal‚am te miejsca.. bywal‚am w nich raczej sama, z J podrozowalam po ‘gornym’ s›wiecie, znajdujacym sie na powierzchni, ale w pewnym momencie go zgubilam (*b).. to sie stal‚o w poblizu pewnej pie™knej restauracji na swiezym powietrzu, w otoczeniu parku i poteznnych drzew… znajdujacej sie tak™ jakby na klifie.. na cos› sie™ mocno zapatrzyl‚am, a gdy po chwili chcial‚am powiedziec o czyms‡ J zauwazyl‚am ze nie ma go w poblizu.. zaczel‚am sie za nim rozgladac‡ i wtedy moja uwage zwrocil pewien plakat wiszacy w poblizu tej wlasnie restauracji.. jakas reklama… ktora w pewnym momencie zaczela sie poreuszac… podeszl‚am wiec zdziwiona blizej i wtedy uslyszal‚am dobiegajacy jakby z drugiej strony gl‚os Jarka… wzywal‚ mnie… mam wrazenie, ze ten plakat byl‚ czyms› w rodzaju lustra, lustra pul‚apki, ktorego zadaniem byl‚o sciaganie/porywanie pewnych jednostek (*c), ale nie jestem pewna, czy o to chodzi.. cal‚kiem mozliwe, ze ktos› chciasl nas za jego pomoca rozdzielic‡…..
    (…)
    obok, na skraju stol‚u siedzi trzecia dziewczyna w niebieskiej sukience.. jest sympatyczna i zdaje sie™ byc‡ przytomna.. us›miechamy sie™ do siebie, a ona wyznaje mi e jest tu po raz pierwszy, bo lubi przenosic‡ sie™ z miejsca na miejsce.. odpowiadam jej, ze to tak jak ja, bo ze mnie te ztaki we™drowniczek.. hmm…

    w tym momencie odczuwam mocne poruszenie… gdzies› kiedys› juz wypowiedzialam te sl‚owa.. zapisal‚am je nawet…

    widze™ jakas› ksiege.. jakby wirtualna….. wla…cza sie™ w dodatku narrator, ktorry zaczyna odczytywac‡ cos› w rodzaju przepowiedni, ktore zaczynaja… mna… wstrzasac‡..

    Reszta snu moze okazac sie najmniej istotna…
    Reszta snu moze byc tym, na co „sie mocno zapatrzylam”…

    Lubię to

  2. Fragment mojego komentarza z Falszywej Matrycy Wzniesienia

    Livia Ether Flow
    26 Maj 2015

    a propos mojego snu
    Lunar Anarchy Mist Emitter, 11 11 11 i ‘Kod Majow’
    22 Czerwiec 2011 by liviaether

    to wlasnie w materialach Ashayany a takze u Lisy Renee (pisalam niedawno link ze te informacje maja wspolny rdzen – CDT plates) znalazlam potwierdzenie moich przeczuc o co wlasciwie chodzilo w tym snie, choc juz wczesniej zrozumialam, ze chodzi o wydarzenia 11 11 11.. oraz, ze podazajac za moim mezem, a dokladniej spieszac mu z pomoca – po tym jak zostal wciagniety na druga strone dziwnego lustra, jakby parrarelu – sama sie dalam zlapac w pulapke.. z ktorej wyjatkowo trudno bylo sie wyrwac.. i wlasnie dzieki tym informacjom z wymienionych zrodel mysle, a nawet jestem tego pewna, ze chodzilo konkretnie o NRG chocby wlasnie przez wzglad na to Stonehenge jak i kod 11 11, etc

    http://ascensionglossary.com/index.php/NRG_Grids

    NRG – Nephilim Reversal Grids

    The headquarter hub in Stonehenge area acts as a final collection point by directing huge amounts of Electromagnetic power, through massive amounts of collected (stolen) life force from multiple subsidiaries all over the planetary globe and the planetary grid lines, as well as the Planetary Gates.

    http://ascensionglossary.com/index.php/Family_of_Michael

    i to sie zgadza ze slowami x dlaczego glownym celem xxx jest stac sie duma Krolestwa UK…. to tylko dalsza czesc…………

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/23/falszywa-matryca-wznoszenia/comment-page-1/#comment-45104

    w tym samym miejscu w Stonehenge zakotwiczony ‚byl’ takze NDC, czyli NIBIRU DIODIC CRYSTAL, zwiazany scisle z Michael-Mary Turnstile Matrix co wlasnie skojarzylam, ale..

    3 kwiecien 2015

    Ra zwrocil mi wczoraj uwage na fakt, ze ponizszy fragment z notki o ‚Holy Grailu” jest juz nieaktaulny

    ”During the 25,500 BC Lucifer Rebellion, Anunnaki Luciferians gained partial control over Earth’s Templar through a device called the Nibiruian Diodic Crystal (NDC) Grid, which is still in operation today and serves a key role in the potential outcome of the 2000-2017 SAC.”
    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/holy-grail/

    Ra:

    NDC is disabled in Now-time 2015
    http://thegatekeeperxix.nl.eu.org/post/110176490545/technology-brought-from-nibiru#.VR68QNKUeSo

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

    i jeszcze cos a propos 11 11 11

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/11/11/1111/

    Lubię to

Skomentuj

