Nocna wizyta Majów

33

wlasnie probowalam zasnac‡ gdy gdzies› z okolicy l‚azienki dobiegl‚ mnie niewielki huk.. Tuz po tym wyczul‚am pewien ruch w saloniku i odniosl‚am wrazenie, ze po naszym domu zaczeli sie™ krzatac‡ jacys› ludzie, choc niefizyczni.. Widzial‚am nawet, choc‡ bardzo mgliscie, zarysy ich cial‚ i sl‚yszal‚am kroki.. Zapytal‚am w mys›lach kim sa i czego chca…? W odpowiedzi usl‚yszal‚am, ze sa… Majami i ze szukaja… jakiegos› zaworu.. Zaworu?  jakiego zaworu? o co chodzi? ale nie otrzymal‚am juz zadnej odpowiedzi.. zreszta… stwierdzil‚am, ze tej nocy mam dosc wszelkich wrazen.. chcac™ po prostu jak najszybciej zasnac‡.. w ciszy.. co wcale nie byl‚o takie proste.. wycie syren, ktore wlaczyl‚o sie™ z kilka godzin wczes›niej, jeszcze przed pojawieniem sie ‘Majow’ nie dawal‚o mi wciaz spokoju.. pytal‚am J czy tez je sl‚yszy, ale nic z tego.. przez wzgla…d na fakt, ze wycie to od czasu do czasu sie™ zacinal‚o skojarzyl‚am je z tzw. buczeniem, na ktore juz od jakiegos› czasu (co ciekawe) przestal‚am zwracac‡ uwage™, a wie™c trudno mi powiedziec‡, co sie z nim tak naprawde™ stal‚o, czy moze przeszl‚o jakaas transformacje™?? wspominal‚am o nim po raz ostatni w notce http://salontajemnic.wordpress.com/2011/04/02/przyspieszone-buczenie-i-inne-obserwacje-dzwiekowe/dodam, ze to wycie syren mozna by tez przyrowwnac do bzyczenia roju pszczol‚, albo specyficznego s›piewu, takiego aaaaaaaaaaaaaa… ciekawe, ze tego samego wieczora odebral‚am tez inny, bardzo wyrazny, dzwiek, ktory niczym  fala przelal‚ sie™ przez moja… gl‚owe™.. tysiace dzwoneczkow…. a wczes›niej, nad ranem mial‚am bardzo interesuja…cy sen o sieciach energetycznych, rozmawial‚am w tym s›nie z kims› na ich temat.. widuje™ takie sieci niemal kazdej nocy, tzn. zwl‚aszcza w nocy,  w stanie pomie™dzy snem a jawa… ale gdybym miala cos› wie™cej na ich temat napisac to, hmmm… choc myslal‚am, ze po tym s›nie wreszcie uda sie….

zawor? jaki zawor?!

postanowil‚am sprawdzic temat zaworow w Internecie.. i doprawdy nie mial‚am poje™cia, ze moze istniec‡ az tak wiele roznych zaworow, choc moja… uwage™ przykul‚ glownie zawor bezpieczen„stwa:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaw%C3%B3r

chyba nawet troszke majan„ski

😉

***

pod wpl‚ywem tego dos›wiadczenia przypomnial‚ mi sie™ pewien sen, choc‡ w nim chodzil‚o raczej o kran, a nie  zawor:

2009-01-06

Znow mi sie snilo, ze znajduje sie w domu babci, w pokoju o ktorym tez juz wczesniej pisywalam.. Lezalam w lozku i patrzylam na promienie gwiazd, ktore do mnie plynely z przestrzeni kosmicznej.. Nie wiem czy chodzilo o ktoras gwiazde konkretnie, czy tez nie.. choc mam wrazenie, ze jedna z nich byla szczegolnie wazna.. majaczy mi cos o Plejadach, ale nie mam teraz pewnosci.. za pomoca tych gwiezdnych promieni odbieralam informacje.. one mnie przenikaly.. a potem.. nalewalam do szklanek wode, choc w tym pokoju normalnie nie ma kranu, a zreszta w snie tez go nie bylo.. odbieram to w taki sposob, ze wlasnie te energie gwiazd pod postacia wody wlewalam do szklanek, a potem przenosilam gdzie indziej.. nie wiem w chwili obecnej jak to lepiej wyjasnic.. Jako dziecko potrafilam wiele czasu spedzac po prostu na obserwowaniu promieni swiatla.. Od dawna towarzyszy mi tez pewne odczucie, ze w tym miejscu pod ziemia znajduje sie cos w rodzaju glebokiej studni, choc jest to bardzo niezwykla studnia..

dodane 5 lipca

w dniu wczorajszym, nagle w ciagu dnia, poczul‚am sie™ bardzo zme™czona i postanowil‚am sie™ na chwilke™ polozyc.. obok mnie byl moj synek, nad ktorym wciaz musialam czuwac… a wie™c o drzemce nie byl‚o mowy… jednak gdy tylko sie™ polozylam poczulam ze wszystko zaczyna jakby mi sie rozmywac…. zachodzic lekka mgielka.. tak jakby na normalna’ rzeczywistosc‡ zaczela sie™ nakl‚adac‡ jakas› inna.. zamiast saloniku widzial‚am teraz wne™trze przypominaja…ce starozytne budowle zbudowane w oparciu o tzw. Swieta Geometrie™.. bial‚e mury, l‚uki i filary… duzo pie™kna w tym wszystkim… choc sama ‚wizja’ trwala bardzo krotko, a ja przez ten czas nie stracilam kontaktu z normalna rzeczywistoscia…

***

w ponizszym komentarzu wspomnial‚am o s›nie mojej coreczki, w ktorym takze pojawili sie™ Majowie:

https://salontajemnic.wordpress.com/2011/11/07/7-listopada-sedona-ceremony-13-crystal-skulls/#comment-1973

cdn…

33 thoughts on “Nocna wizyta Majow”

  1. Livio, jestem tak bardzo zaskoczona tym artykul‚em, ze nie wiem co to ma znaczyc‡ dla mnie…. Przypomnial‚ mi on bolesne wydarzenie z mojego zycia, a dzial‚o sie™ to dokladnie z 1 na 2 sierpnia 1996r, czyli dokladnie 15lat temu. Skutki tego wydarzenia odczuwam do dzis›, ktore pol‚ozyl‚o sie glebokim cieniem na moim zyciu….(wiecej napisze™ Ci w mailu).

    • Michaelo, wl‚as›nie przeczytal‚am komentarze i maila.. jestem pod ogromnym wrazeniem, to wre™cz niesamowite i wyglada na to, ze te historie sa… ze soba… naprawde w jakis› sposob powiazane.. Dodam, ze probowal‚am sie™ wsl‚uchac‡ czy tych syren wciaz nie slychac, ale jest cichutko, spokojnie, tak jakby jakby jakis› stan wyja…tkowy minal‚.. ciekawe dlaczego akurat 1 sierpnia…

  2. …. jeszcze nawia…zuja…c do drugiej czes›ci tego artykul‚u dodam, ze bardzo tez
    lubie™ i to od dziecka obserwowac‡ promienie swiatla od slonca, swiec, czy nawet od zas›wieconej zarowki. Gdy przymruzam oczy, te promienie biegna… ku mnie takimi wia…zkami….
    Pozdrawiam

  3. Z tym zaworem Liviu skojarzyk‚a mi sie informacja jaka dzis› otrzymal‚am. Podobno w najblilźsza… niedziele u Zosi w Stawiskach ma nastapic wazne energetycznie zdarzenie – otwarcie czakramu? dokl‚adnie nie wiem, mial‚a byc informacja od Zosi na FB, a ja tam nie bywam, wiec szczegolow nie znam. Czytalam teraz zalegl‚e notki i przywolalas› wypowiedz Zosi na temat Grzybnicy, wie™c pomyslal‚am, ze przekaze™ te™ informacje™, moze komus› sie™ przyda i wybierze sie™ do Stawisk.

    • Bardzo dzie™kuje™ Bario za te™ informacje™.. Ciekawe ze wlasnie wybieram sie™ nad morze i bede™ przejezdzac blisko Zosi, moze nawet sie™ zal‚apie™ na to otwarcie czakramu?:)

  4. Z a w o r…
    Mysle™, ze majan„skie chlopaki chcieli otworzyc‡/utworzyc w Salonie Tajemnic u Livii Ether kolejna… stacje™ Szybkiej Galaktycznej Kolejki Magnetycznej (SGKM). Zauwazyli, ze Livia zwie™kszyl‚a przepl‚yw energii/informacji skierowanej do odbiorcow w 3D, co z kolei zwie™kszylo zainteresowanie jej osoba…/istota… wsrod podrozuj…cych z innych systemow. Szala™ przechylil‚a pros›ba pewnego chudego, wysokiego Lirianina, ktory chcial‚ na swoim lokalnym (acz o miedzygalaktycznym zasie™gu) dworcu kupic‡ bilet na bezpos›rednie polaczenie do fizycznego Salonu Tajemnic Livii, lecz okazal‚o sie™, ze t a m jeszcze nie ma zbudowanej stacji.. Wczes›niej juz kilka biur podrozy, m.in. z Plejad, Syriusza i Wegi wystepowal‚o z sugestia…, aby aktywowac bezpos›rednie pola…czenie magnetyczne, gdyz liczba che™tnych do odwiedzenia tego miejsca stale ros›nie. Jednak ekipa Majow znaja…ca sie™ na ziemskich zaworach (na naszej planecie szumnie zwanych ‘portalami’) mial‚a duza… robote™ na Alcyone i trzeba byl‚o az gl‚osu kogos› z Naczelnej Federacji Kosmoturystyki z Liry, zeby na chwile™ przerwali robote™ i wpadli do Salonu Livii otworzyc i ustalic‡ odpowiednie parametry tzw. zaworu wejs›cia/wyjs›cia, tak zeby mogli tu bez trudu dotrzec‡ zarowno podrozujacych SGKM, jak i ci, co preferuja… wl‚asny transport..

    • Przenikanie bardzo mi sie™ podoba taka wersja wydarzen„, bardzo:))) dlaczego jednak te majanskie chl‚opaki dzial‚al‚y w az tak duzym pospiechu? i po co to wycie syren? mam wrazenie, ze chodzil‚o o jakis› stan wyjatkowy.. a do tego wiaze sie™ z tym w jakis› niezwykl‚y sposob historia Michaeli… jes›li jednak faktycznie chodzil‚o o otwarcie jakiegos› portalu to jest to chyba jakis› szczegolny portal, a nie sluzacy po prostu mie™dzywymiarowej wymianie, poniewaz ta odbywa sie™ od dawna, przynajmniej w moim zyciu.. z drugiej strony w naszym domu jest faktycznie taka szczegolna linia, na ktorej zachodzi wyja…tkowo ozywiona komunikacja.. ta linia ma swoj pocza…tek w miejscu, w ktorym usl‚yszal‚am ow trzask poprzedzajacy pojawienie sie™ nocnych gosci.. przeszli jednak szybko do centralnej czes›ci saloniku…. czasami gdy sie™ nagle wybudzam w nocy widze™ przechodza…ce tym korytarzem przerozne niefizyczne istoty, choc‡ w pierwszej chwili wygladajace zupel‚nie fizycznie, tyle ze czesto bardzo fantastycznie.. no ale tak, czy inaczej nie jest to jedyne miejsce w naszym domu jak i w ogole, w ktorym dochodzi do roznego rodzaju przebitek pomiedzy wymiarami, czy tez nakladania sie™ na siebie roznych rzeczywistosci…..

      dodam, ze tej nocy pojawis‚ sie™ tez dziwny, choc‡ z drugiej strony znajomy poglos w sypialni.. znam go z domu nad morzem…. wczoraj w nocy pojawil‚a sie™ z kolei ta mal‚a smieszna ufo sonda zawieszona przez chwile™ w powietrzu nad lozkiem… pamie™tam takie malen„kie obiekty ufo ze snoww, choc‡ moze nie az tak mal‚e… ten wygladal‚ troszke jak zabawka, miniaturowa lodka boga Ra:)

  5. ….dodam,z e tej nocy z 1 na 2 sierpnia 1996roku obudzil mnie sygnal‚ syreny ( jak myslal‚am) pogotowia ratunkowego i zastanawial‚am sie™ do kogo ono jedzie, a byl‚am wtedy na wsi w domu rodzinnym.

    Poniewaz jednostajny dzwiek syreny przedluzal‚ sie™ w nieskon„czonosc‡,
    ogarnl‚ mnie jakis› niepokojj, ale to trwal‚o tak dl‚ugo, ze zasnel‚am.
    A 2 sierpnia po przebudzeniu, mimo, ze rano czul‚am sie™ dobrze,
    tuz przed pol‚udniem zaczelo sie™ cos› dziac‡ ze mna… niedobrego.
    To dramatyczne przezycie odcisnelo sie™ na moim zdrowiu fizycznym
    i psychicznym, ktorego skutki odczuwam az do dzisiaj.

    • Michaelo ciesze sie™, ze jednak o tym napisalas›.. Z mojego punktu widzenia nie byl‚y to takie zwykl‚e syreny, podobnie jak i te inne dzwieki.. Wiem jak wielkie zmiany w Twoim zyciu spowodowalo to wydarzenie.. Mam pewne przypuszczenia, ale napisze o nich wraz z tymi pytaniami na maila.. Do uslyszenia…..

  6. Pierwszego sierpnia w Warszawie wyl‚y syreny – jako jeden ze sposobow uczczenia powstania warszawskiego. Ja w tym czasie gral‚am na swojej misie, wie™c moze dolecial‚ do Ciebie ten dzwiek syren z Warszawy z pewnym opoznieniem:-)

    Majowie sa… straznikami czasu, wie™c moze z powodu przys›pieszenia naste™puja… jakies› zaklołcenia w czaso-przestrzeni?

    Albo, zainstalowali u Was zawor dla synchronizacji czasoww z roznych przestrzeni
    Ostatnio maja… duuuzo roboty, wie™c sie™ s›piesza… (z powodu przys›pieszenia oczywis›cie)
    Serdecznos›ci MOC przesyl‚am

    • Pierwszego sierpnia w Warszawie wyl‚y syreny jako jeden ze sposoboww uczczenia powstania warszawskiego. Ja w tym czasie gral‚am na swojej misie, wie™c moze dolecial‚ do Ciebie ten dzwiek syren z Warszawy z pewnym opoznnieniem:-)

      kurcze, rocznica powstania warszawskiego, no tak, tyle ze obie z Michaela mieszkamy daleko od Warszawy…

      Majowie sa… straznikami czasu, wie™c moze z powodu przys›pieszenia nastepuja… jakies› zaklocenia w czaso-przestrzeni?

      no wlas›nie to bardzo ciekawa kwestia z tym przys›pieszaniem czasu.. choc‡ ja przynajmniej mam wrazenie, ze czas pl‚ynie bardzo wolno, a nawet jakby momentami wyja…tkowo mocno zwalnial‚, hmm….

      Albo, zainstalowali u Was zawor dla synchronizacji czasow z roznych przestrzeni

      haha, przyznam, ze poki co nie mam pojecia o co chodzi, jakos› mi sie to wiaze z dos›wiadczeniem z przesilenie letniego i Wielkim Centralnym Slonc„cem, ale nie jestem pewna, tzn. na pewnym poziomie dobrze wiem co jest grane, ale tutaj tylko takie zajawki mi wyskakuja..

      sl‚onecznie pozdrawiam Bial‚e Pioro i do usl‚yszenia

    • co› do Aztekow to jest pewien pie™kny wiersz, byc‡ moze go juz nasz

      Sšpiew o Zyciu i S›mierci

      Czy odejde™, jak umieraja… kwiaty?

      Czy bez s›ladu zniknie kiedys› moje imie™?

      Czy nie pozostanie nic ze mnie na ziemi?

      Nawet kwiaty, nawet s›piewy!

      Co moje serce ma poczac‡?

      Czy na prozno przychodzimy zyc, na prozno wschodzimy na ziemi?

      Przychodzimy tylko spac‡, przychodzimy tylko snic:

      To nieprawda, to nieprawda, ze na ziemie™ przychodzimy zyc.

      Przychodzimy sie™ przemieniac‡ wiosna… w trawy:

      Nasze serca zaczynaja… sie zielenic i otwierac‡ swoje korony,

      Kwiatem jest to nasze cial‚o: kwiatoww kilka daje i usycha.

      Och, po raz drugi nie ma powrotu na ziemie™,

      O, wladcy Cziczimekow!

      Badzmy szczesliwi!

      Czy kwiaty kto z soba… zabiera do krainy s›mierci?

      Wypozyczono nam je, nic wie™cej.

      Prawda… jest to, ze odchodzimy.

      Porzucamy kwiaty, sspiewy i ziemie™.

      Prawda… jest to, ze odchodzimy.

      Jezeli tylko tutaj, na ziemi,

      Sa… kwiaty i spiewy,

      Niech beda… naszym bogactwem,

      Niech beda nasza ozdoba…,

      Cieszmy sie™ nimi.

      Ach, gdyby mozna zyc‡ zawsze!

      Ach, gdyby nie trzeba umierac‡!

      zyjemy z sercem rozdartym,

      Z hukiem w nas bija piorunu,

      Nadzorowani i napastowani

      zyjemy z sercem rozdartym.

      Musimy cierpiec.

      Ach, gdyby mozna zyc zawsze!

      Ach, gdyby nie trzeba umierac‡!

      Przedruk za: Stolarek Zbigniew [wybor i przekl‚ad]: „Czerwone oczy maski. Murzyn„skie, eskimoskie, indian„skie, polinezyjskie teksty poetyckie”

      http://wigwam02.republika.pl/Wigwam26/pliki/poezja26.html

      ***

      moc sl‚onecznych pozdrowien

      „:)

  7. Mys›lal‚am o tym s›nie Twoim. Nie wiem jak to pola…czyc ale cos› opisze™. Moja siostrzana dusza Agnieszka opisal‚a energie™, ktora spl‚ywa na ziemie™. Wl‚as›nie w tym czasie to odebrala. Przedtem ta energia byl‚a teczowa –  Teraz te™czowe barwy pomnozyl‚y sie o swoje odcienie i zwielokrotnil‚y efekt kolorystyczny. Wypel‚niaja… soba… wszystko tak pie™knie kolorowo. Tak to zrozumial‚am. Jes›li chodzi o mnie to od tamtego dnia moje cial‚o oczyszczal‚o sie™. Czulam bol gl‚owy. Tak jakby ktos› naciskal‚ wielkim palcem okolice trzeciego oka, moje kos›ci uginal‚y sie™ jakby byl‚y rozrzedzone. Z tyl‚u bolal‚a mnie czaszka u podstawy potylicy. Naprawde odczuwal‚am przez kilka dni ciezkosc swego cial‚a ale wiedzial‚am, ze to jest tylko przejs›ciowa transformacja. Mys›lal‚am intensywnie o Tobie i odwiedzinach majoww i przys›nil‚ mi sie sen:

    Ze siedze™ na fotelu jakbym byl‚a u fryzjera a ktos› ukl‚ada mi wl‚osy. Widzial‚am tylko dl‚onie takie dziwnie wysmukle, nie do kon„ca ludzkie i czul‚am ze jest to meska energia. Te bialawe dl‚onie formowal‚y mi fryzure™ bardzo duza… i dlugo wplatywal mi miedzy wl‚osy wypustki kwadratowe az pomyslal‚am ska…d ja mam tyle wlosow? Przypominal‚o to te wielkie peruki ktore noszono we Francji w dawnych czasach. Ale moj twor byl‚ prawdziwy. Przesle™ Ci zdje™cie szkicu a Potem wyszl‚am bocznym wejs›ciem z glownej swiatyni, zamykaja…c drzwi zobaczylam ka…tem oka pie™kne platynowe filary zdziwil‚am sie™ ze nikt nie zna tego wyjs›cia i czy mnie jest wolno to zrobic‡? Ale szybko rozwial‚y sie™ moje wa…tpliwos›ci, bo okazalo sie™ ze zmierzal‚am do pokoju w ktorym byl‚a moja rodzinka –  ul‚ozyl‚am sie™ zmeczona obok najstarszego synka Gabriela. Bardzo ten sen podniosl‚ mi energie™ do dzial‚ania – po prostu wulkan. Pomyslal‚am, ze Majowie to ksztal‚towali czaszki, by mial‚y wl‚as›ciwy wygla…d Nie wiem za wiele na ten temat wie™c troche™ pomyszkuje Jeszcze mam takie skojarzenie, ze zawor sl‚uzy bezpieczen„stwu; mozna wybrac co chcemy by pl‚ynelo; kontrolowac‡ ilosc‡ przepl‚ywu pl‚ynu, i wybrac‡ miejsce przeznaczenia… Moze coc› z tego Ci sie przyda?

    • „Ze siedze™ na fotelu jakbym byl‚a u fryzjera a ktos› ukl‚ada mi wl‚osy. Widzial‚am tylko dl‚onie takie dziwnie wysmukle, nie do kon„ca ludzkie i czul‚am ze jest to meska energia. Te bialawe dl‚onie formowal‚y mi fryzure™ bardzo duza… i dlugo wplatywal mi miedzy wl‚osy wypustki kwadratowe az pomyslal‚am ska…d ja mam tyle wlosow? Przypominal‚o to te wielkie peruki ktore noszono we Francji w dawnych czasach. Ale moj twor byl‚ prawdziwy. Przesle™ Ci zdje™cie szkicu a Potem wyszl‚am bocznym wejs›ciem z glownej swiatyni, zamykaja…c drzwi zobaczylam ka…tem oka pie™kne platynowe filary zdziwil‚am sie™ ze nikt nie zna tego wyjs›cia i czy mnie jest wolno to zrobic‡? Ale szybko rozwial‚y sie™ moje wa…tpliwos›ci, bo okazalo sie™ ze zmierzal‚am do pokoju w ktorym byl‚a moja rodzinka…”

      bardzo ciekawe, te dlonie, fryzura, platynowe filary.. tez jakby nasta…pil‚o jakies› nal‚ozenie sie™ na siebie dwoch miejsc, a przynajmniej widac‡ ze istnieje pomie™dzy nimi jakies› pola…czenie…

      jestem ciekawa tego szkicu..

      co zas› do mojego opisanego w tej notce dos›wiadczenia to w sumie nic sie™ po nim nie zmienil‚o w moim zyciu, podobne dos›wiadczenia mialam juz wczes›niej, moze nawet byl‚o ich wie™cej, hmmm.. a wie™c nie ma mowy o jakim› progresie, bo to jest ten rodzaj przezyc‡, ktory towarzyszy mi od dziecin„stwa.. choc w sumie dzieki nim wciac dochodza… nowe kawal‚ki wielkiej tajemniczej ukl‚adanki, a wie™c i tak jakby nie patrzec‡ progres:) najbardziej mnie jednak zastanawia ta zbieznosc‡ z dos›wiadczeniem Michaeli..

    • wlas›nie bylam na poczcie, wow! bardzo ciekawy ten szkic… kojarzy mi sie™ z fryzura…, ktora… mialam w snie Lunar Anarchy Mist Emitter, ten sen tez jest w pewien sposob zwiazany z Majami.. no to ciekawe:)

  8. Pingback: Niefizyczny MOTYL, czyli cd przebitek pomie™dzy wymiarami.. « My journeys between worlds..
  1. Pingback: Pomie™dzy Dwoma Dzbanami i cd Nocnej Wizyty Majoww.. | livia space….
  2. Pingback: 13 stycznia 2012 – wycie tajemniczych syren cd… | livia space….
  3. w tym miejscu:

    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/04/02/przyspieszone-buczenie-i-inne-obserwacje-dzwiekowe/

    wspominal‚am o innym dzwieku, ktory uslyszal‚am w l‚azience, napisalam wtedy: kiedy natomiast probowalam wejsc‡ do l‚azienki pojawil‚ sie inny wyrazny dzwiek.. jakby odgl‚os lasera, lub jakiegos› elektrycznego urza…dzenia.. tak jakbym mial‚a przed soba… jakas› niewidoczna bramke™.. pamie™tam podobne dos›wiadczenie..

    us›wiadomil‚am tez sobie ostatnio, ze takze numer naszego domu – 52 – z pewnoscia… nie jest przypadkowy…

    temat Nocnej Wizyty Majow rozwinel‚am w notce:

    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/12/17/pomiedzy-dwoma-dzbanami-i-cd-nocnej-wizyty-majow/

  4. ooo……a dlaczego uwazasz, ze….”

    us›wiadomil‚am tez sobie ostatnio, ze takze numer naszego domu – 52 – z pewnoscia… nie jest przypadkowy”

    • tak jak juz pisal‚am w innym miejscu przeprowadzilil›my sie™ tutaj akurat w czasie Przesilenia Zimowego.. na domu wisial taki zwykl‚y blaszany numerek, ale niemal od razu go sciagnelismy, bo uznal‚am ze jakos nie pasuje do reszty domu, a ponadto sam numer nie wydawal mi sie zbyt interesuja…cy.. ostatnio jednak moja… uwage™ zwrocila informacja o tym, ze 52 to bardzo wazna liczba dla Majow.. i nagle mnie olsnilo, ze przeciez wl‚as›nie nasz numer domu… ciekawe, ze doszl‚o do tego akurat w momencie, w ktorrym podjel‚am decyzje™ o sprzedazy siedliska..

  5. Liviu , napisz cos› wie™cej o tej liczbie:

    ”ostatnio jednak moja… uwage™ zwrocila informacja o tym, ze 52 to bardzo wazna liczba dla Majow..“

    • Michaelo, liczba 52 jest gle™boko zwia…zana z kalendarzem Majow, to jedna z tzw. swietych liczb… przytocze™ moze kilka fragmentow z roznych artow, w ktorych o tym mowaa.. od siebie niewiele moge™ dodac‡ poniewaz nie wnikal‚am w to jak do tej pory zbytnio.. jako, ze nie dostrzegal‚am zwiazku pomie™dzy te… liczba… a numerem domu, ktory jak czuje™ wyl‚onil‚ sie™ teraz na powierzchnie™ w jakims› celu… w momencie kiedy poczul‚am, ze cos w tym miejscu juz zrobilam/dokon„czyl‚am i moge je opuscic‡… hmm….

      o Kalendarzu Majoww (w tym o znaczeniu liczby 52) na Wikipedii:

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Kalendarz_Maj%C3%B3w

      ***

      Ziemskie Zycie i Swie™te Zycie zostal‚y pola…czone w rachube™ obejmujaca… dl‚uzszy okres. Razem ze sl‚onecznym kalendarzem ziemskim maja…cym 365 dni, s›wie™ty kalendarz tworzyl‚ dl‚uzszy cykl 52 lat (najmniejszy wspolny mianownik dla 260 i 365 dni). Z kolei na te 52 lata skl‚adal‚o sie™ cztery razy po 13 lat. Stad tez, podstawa czterech elementoww, czterech punktow kompasu, pomnozona przez swieta liczbe™ 13, tworzyl‚a cykl doskonal‚y. Ktos›, kto osiagnal wiek 52 lat, w kulturze Majow byl‚ nazywany me™drcem.

      http://www.rozokrzyz.pl/kalendarz-majow/

      ***

      Jako ciekawostke™ przytocze™ fakt, ze „Wielki Pal‚ac Gubernatora w Uxmal mozna nazwac trojwymiarowym kalendarzem. Przyporza…dkowanie i liczba kamieni uzytych do jego budowy – 18 993 – pozostaje w idealnym zwia…zku z gwiazdami i rytmami ich ruchu. Kazdy kamien„ odpowiada jednemu dniowi w cyklu 52 lat. Jest to kluczowa liczba Majow€. (Cytat z filmu „€žBial‚a Droga”, rez. dr Elke von Linde i Michael Springer).

      http://www.maya.net.pl/opinie.php?LANG=pl&sub=artykuly&id=147

      ***

      WENUS I SšWIE˜TE LICZBY MAJO“W

      Aby nie rozwlekac‡ tego wywodu; stwierdzono, ze kluczem do dokladnej daty kataklizmu jest planeta Wenus. Od niepamie™tnych czasow Egipcjanie, a zwl‚aszcza Majowie obserwowali Wenus i wiedzieli o niej wszystko. Czyli i to, ze okres gwiezdny Wenus wynosi 584 dni – kolejna s›wie™ta liczba Majow (dokl‚adnie 583,92). Okres obiegu Sl‚on„ca przez Wenus to 225 dni ziemskich (dokl‚adnie 224,584). Majowie podzielili te liczby i pomnozyli wynik przez 20 okresow gwiezdnych planety – nie wiemy, dlaczego, ale uwazali, ze kolejny kataklizm zwia…zany jest z kon„cem jednego z dwudziestu okresow gwiezdnych Wenus. Otrzymali: 583,92 : 224,584×20 = 52 – naste™pna s›wie™ta liczba kodowa Majow.

      W ich przekonaniu tylko w ostatnim roku wielokrotnos›ci liczby 52 zdarzy sie katastrofa. W roku 2012 upl‚ywa 227. okres liczby 52 od roku 9792 p.n.e. Pomijaja…c skomplikowane uzasadnienie, podzielili liczbe™ 52 przez 12 960 (pol‚owa okresu precesji), co daje 0,004012345. To jest wartosc‡, o jaka… skorygowali pozostal‚e po ostatniej katastrofie 1152 lata ery Lwa: 1152×0,004012345 = 4,6. To wlasnie jest wielkosc korekty Wenus, a zatem 11 808 – 4,6 = 11 803,4. Owe 20 okresow Wenus to 32 lata ziemskie (20×584 : 365). Przez 11 808 lat upl‚ynie dokl‚adnie 369 okresow gwiezdnych Wenus, licza…c w latach Ziemi (11808 : 32).

      http://www.orion2012.pl/artykuly

      ***

      Wybor nalezy do ludzkos›ci; czy zechce odnowic‡ lepszy swiat dla przyszl‚ych pokolen„? Wedl‚ug synchronizacji Majow czas na Ziemi, koniec cyklu ksztal‚cenia to 52 lata. Pacal pojawil‚ sie™ po jego 52 podrozach dookol‚a sl‚on„ca. Wtedy rozpoczal‚ tutaj na Ziemi cykl dzial‚ania, w ktorych jawi sie™ jako jeden ze swiadkow czasu i otwiera na jego Wniebowsta…pienie Xibalba, a na naszej Ziemi naste™puje transformacja. Ta historia przypomina chrzes›cijan„skie Zycie Jezusa Chrystusa i jego Wniebowste…pienie.

      http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_reinkarnacja_przemiana_i_powrot_do_zrodla_cz10.html

  6. Pingback: SšwiE™te Liczby Majow – 52 i jej znaczenie w moim zyciu.. | livia space….
  7. Pingback: Pomiedzy Dwoma Dzbanami 52 | livia space….

add 12 feb 2015

dopiero po czasie uswiadomilam sobie, ze zanim doszlo do owej dziwnej nocnej wizyty juz wczesniej zdarzylo sie z cos co ma z tym dziwny zwiazek…

doświadczenie z końca sierpnia 2010, Gaja Garden (Pomiędzy Dwoma Dzbanami 52)

a oto i ten sen

snilo mi sie, ze widze biegnacych wsrod ogromnych ciemnosci kilku mlodych mezczyzn… kiedy na moment sie zatrzymali zauwazylam, ze wszyscy sa do siebie bardzo podobni.. tak jakby byli blizniakami? i oczy.. jakies takie.. inne? widzialam ich jakby z lotu ptaka.. bylam wciaz tuz za nimi.. wiedzialam, ze sa kims w rodzaju poslancow i pod oslona nocy musza przemycic jakies informacje.. drzalam w srodku o nich, albowiem wyczuwalam, ze ktos ich sledzi ktos kto chce uniemozliwic te misje… boze.. jak bylo ciemno…

potem nastapil nagly przeskok w snie..

znalazlam sie w zupelnie wspolczesnej scenerii.. w ciemnej furgonetce.. obok mnie siedzialo dwoch mezczyzn w dlugich czarnych szatach i dziwacznych maskach na twarzy..

szantazowali mnie, abym zrobila cos bardzo zlego.. cos bardzo zlego.. nie pamietam co dokladnie, ale mialam cos zrobic mojej babci.. dojechalismy wreszcie pod jej dom (w rzeczywistosci moja babcia nie zyje juz od 10 lat).. dostalam do rak pewne zawiniatko.. i ruszylam w strone drzwi.. kiedy jednak tylko zobaczylam babcie.. zupelnie sie rozkleilam.. i powiedzialam: babciu, babciu. jakze moglabym Ci zrobic cos zlego? i zaczelam plakac.. a wtedy moja babcia zwrocila uwage na owo zawiniatko i powiedziala.. tak, tak.. takie kalendarze maja tylko w Meksyku.. i wowczas uslyszalam potworny HUK!!! ktory wybudzil ze snu nie tylko mnie ale i cala moje rodzine!

Choc mimo silnego wybudzenia wyraznie widzialam stojace naprzeciwko mnie widziałam dwie czarne postacie do zludzenia przypominajace postacie ze snu! byly to niby ciemne cienie na bialym tle sypialni.. ale nawet maski dalo sie wyraznie zobaczyc.. co wiecej J takze je widzial..

A mial w tym czasie sen w ktorym rowniez znajdowal sie w domu mojej babci a pewna postac w masce chciala go zabic.. ze snu wybudzil go jednak huk… sen mial tak silna energetyka.. ze jeszcze teraz mna trzesie gdy o tym pisze… I nie wiem dlaczego wlasnie to mi sie przysnilo w zwiazku z Atlantyda.. ale moja itencja bylo ujrzec w czasie tego snu wlasnie cos z nia zwiazanego.. co wiecej po raz pierwszy uzylam w tym celu mojego krysztalu… ale ten kalendarz z Meksyku.. chodzi najprawdopodobniej o kalendarz Majow… jakis przekret z nim zwiazany..  no i jeszcze jedno… doswiadczylam juz kiedys podobnego huku ktory wybudzil ze snu nie tylko mnie ale i cala moja rodzine… ale tamten dotyczyl Egiptu… wygladalo to tak jakby dom sie doslownie zatrzasl.. a potem okazalo sie ze pojawila sie na nim szczelina..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Nocna wizyta Majów”

  1. przenikanie 4 Sierpien 2011 o 7:40 am

    Z a w o rMysle, ze majanskie chlopaki chcieli otworzyc/utworzyc w Salonie Tajemnic u Livii Ether kolejna stacje Szybkiej Galaktycznej Kolejki Magnetycznej (SGKM). Zauwazyli, ze Livia zwiekszyla przeplyw energii/informacji skierowanej do odbiorcow w 3D, co z kolei zwiekszylo zainteresowanie jej osoba/istota wsrod podrozujcych z innych systemow. Szala przechylila prosba pewnego chudego, wysokiego Lirianina, ktory chcial na swoim lokalnym (acz o miedzygalaktycznym zasiegu) dworcu kupic bilet na bezposrednie polaczenie do fizycznego Salonu Tajemnic Livii, lecz okazalo sie, ze t a m jeszcze nie ma zbudowanej stacji.. Wczesniej juz kilka biur podrozy, m.in. z Plejad, Syriusza i Wegi wystepowalo z sugesti, aby aktywowac bezposrednie polaczenie magnetyczne, gdyz liczba chetnych do odwiedzenia tego miejsca stale rosnie. Jednak ekipa Majow znajaca sie na ziemskich zaworach (na naszej planecie szumnie zwanych ‘portalami’) miala duza robote na Alcyone i trzeba bylo az glosu kogos z Naczelnej Federacji Kosmoturystyki z Liry, zeby na chwile przerwali robote i wpadli do Salonu Livii otworzyc i ustalic odpowiednie parametry tzw. zaworu wejscia/wyjscia, tak zeby mogli tu bez trudu dotrzec zarowno podrozujacych SGKM, jak i ci, co preferuja wlasny transport..”

    aaah taak… i mialo byc tak zabawnie….
    😉

    Lubię to

Skomentuj

