Podróż nad morze w towarzystwie ‘UFO’, dziwne zachowanie Księżyca, itd…

tak to przynajmniej wyglą…dało z mojej perspektywy, choć‡ w sumie nie tylko z mojej ponieważ J mimo tego iż prowadził samochód też od czasu do czasu coś› dostrzegać.. ‘ś›wiateł‚ka’ początkowo wyglą…dał‚y jak normalne gwiazdy, ale w pewnym momencie zaczynał‚y się poruszać‡ i lecieć‡ wszystkie jakby dotrzymują…c nam tempa… widział‚am je w prawym okienku i lewym, z przodu, z tył‚u, a nawet nad dachem auta… wszystkie oczywiście wysoko na niebie.. w pewnym momencie bardzo blisko samochodu przeleciał‚ też inny ciekawy obiekt, przypominają…cy jasnego orba poruszają…cego się™ nieco jak meduza… leciał‚ bardzo wolno jakby sondują…c teren.. był‚ przy tym bardzo wyrazisty, powiedzmy tak jak obiekt widoczny na poniższym obrazku

posiadał jedynie znacznie wię™cej falują…cych cieniutkich macek………….

później ujrzałam jeszcze całą frakcję™ małych spodków, zawieszonych nieruchomo w powietrzu tuż nad szosą…, a dokładniej z boku szosy… to przypominało hologram…

***

już po czasie przypomniał‚ mi się™ sen z 11 czerwca, który opisałam w notce:

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/06/10/jednoczesnosc/

w trakcie dzisiejszego snu jechaliś›my jednocześ›nie w dwóch różnych kierunkach – do mojego rodzinnego domu nad morzem i do rodziców Jarka mieszkających na poł‚udniowym wschodzie Polski.. to jakby dwie ścieżki dźwię™kowe nakładaj…ce się na siebie, albo dwa filmy lecące w tym samym czasie..

nad ranem zwrócił‚am uwagę na kwiat stoją…cy na parapecie.. przyglądałam się jego świetlistej aurze,  a w jego kształcie był‚o coś› znajomego – jakby klucz.. kształ‚t klucza.

gdy ponownie zasnęłam ten kształt ujrzałam na niebie.. utworzyły go roztań„czone gwiazdy, lub gwiazdopodobne obiekty.. w każdym bądź razie po ich tań„cu mapa nieba bardzo się™ zmieniła.. niektłóre z gwiazd zaczęły zlatywać na Ziemię, choć teraz każda z nich był‚a po prostu latają…cym obiektem a’la UFO. Wszystkie leciał‚y w moim kierunku.. wszystkie przypominały, że z każdą… z nich łą…czy mnie jakać› nić‡..

na pewnym poziomie udał‚o mi się™ ze sobą pogodzić wiele skłóconych ras..

i płynę™ sobie jak Wisł‚a do Bał‚tyku.. Biała i Czarna w jednym nurcie ś›wiadomości jednocześ›nie wciąż bęcąc częścią Źródła.. każdą… z fal będąc.. jednocześnie.. śnię..

***

w trakcie tej podróży dział‚o się™ też coś bardzo ciekawego z Księżycem, co jakiś czas widział‚am jak oddzielają… się™ od niego jasne porcje falują…cej energii.. tak jakby coś› był‚o emitowane, albo wyrzucane, nie wiem…. skojarzył‚o mi się to w każdym bądź razie  – Lunar Anarchy Mist Emitter…………..

ponadto zadziwił‚ mnie mocno widok ogromnego spadają…cego obiektu, znacznie, znacznie wię™kszego niż wszystkie ‘spadają…ce gwiazdki’ jakie miał‚am okazję™ do tej pory zaobserwować‡.. ponadto ta miał‚a bardzo dł‚ugi i szeroki, oraz wyjątkowo jasny ogon.. prawie jak kometa.. spadał‚a też jakby wolniej.. w kierunku pół‚nocnym…. na jej widok rozbłysła we mnie myś›l, że to jeden z tych obiektów UFO, być‡ może zestrzelony???? ale możliwe, że faktycznie był‚ to jakiś› meteor, albo coś› zwią…zanego z tym co się™ dział‚o w tym czasie z Księżycem…………..

dodam, że wszystkie opisane powyżej doś›wiadczenia miały miejsce 18 sierpnia 2011, a najwię™ksze ich nasilenie nastą…pił‚o za mastem Łódź……………

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

1 thought on “Podróż nad morze w towarzystwie ‘UFO’, dziwne zachowanie Księżyca, itd…”

Skomentuj

