Sny o wodzie (2) szmaragdowe zapisy, etc

Sny o wodzie, część‡ 2

dwa sny jeszcze z marca związane z tym miejscem, w którym spotkałam Szmaragdowego Strażnika, oraz ujrzalam Bursztynowe Jajo

w pierwszym z nich woda był‚a wypeł‚niona przeróżnymi zapisami

dosłownie wyglą…dało to tak jakby literki unosiły się™ jakoś› tak spiralnie w czymś› w rodzaju zawiesiny.  Skojarzył‚o mi się™ to już po obudzeniu z tzw. matrycami rzeczywistości.. niektóre z tych zapisków wymazywałam, inne moderowałam rozumiem, że coś w ten sposób przeprogramowywałam.. Dodam jeszcze, że woda w tym śnie była szmaragdowa jak Szmaragdowy Strażnik..

w drugim śnie.. znów ś›nił‚a mi się™ zatoka pucka, tym razem tak głę™boka jakby nie posiadał‚a dna! przynajmniej w tym miejscu… (na lewo od miejsca, w ktorym spotkalam Szmaragdowego Straznika).. kiedy się™ w niej zanurzyłam ujrzał‚am wynurzają…cego się™ na powierzchnię wielbłąda.. już po przebudzeniu się ™zastanawiałam się nad tym, dlaczego właś›nie wielbłą…d i ciekawe, że dosł‚ownie kilka dni temu natknęłam się™ na informacje, które niesamowicie mnie poruszyły:

Brat Mniejszy WIELBŁAD

€žLepszy€ pomocnik chyba nie mógł‚ zadeklarować‡ swej pomocy w tej fali.

Wielbłąd to strażnik i reprezentant starej wiedzy, tradycji proroków: Mojżesza, Zaratustry, Melchizedeka, Biał‚ego Braterstwa. Ma on siłę niesienia prastarej wiedzy przez długie ery i okresy przejś›ciowe, utrzymywania jej i objawiania we właś›ciwym miejscu i czasie.

Osoby, które kroczą… drogą… światł‚a, pod jego przewodnictwem mogą z wewnę™trznym spokojem i opanowaniem przez długi czas doprowadzać‡ do koń„ca sprawy, które rozpocz곂y… Są… dobrymi przewodnikami i doradcami innych… Mają… zdolność tworzenia rzeczy wielkich małymi nakładami…

Wielbłą…d wzywa nas do skoncentrowania się™ na prostocie i tym, co w życiu najistotniejsze, a także do pozostania na drodze, którą… idziemy. Piękno, wdzię™k, pokojowe nastawienie, stabilność niosą… ze sobą… spokój. Brat Wielbłą…d uczy nas umiarkowania – mniej to czasami žwię™cej€… Podpowiada, jak gospodarować sił‚ami, jak być zapobiegliwym i tworzyć‡ wewnętrzne rezerwy na czas niedostatku… Uczy zaufania do samego siebie, odwagi i wytrwałości…

Natomiast u osób, które kroczą… drogą… cienia, brat Wielbłą…d zaakcentuje ich skostniałość‡, samowolność, arogancję™, zł‚e intencje, lenistwo. Szczegóły w książce J. Ruland Sił‚a Zwierzą…t, s. 231-233.

źródło powyższego http://maya.net.pl/ (zakładka pytania, 7 – 19 kwietnia 2012 Fala MULUC – BANKIET KONSEKWENCJI)

Mój komentarz z tematu: Lunar Anarchy Mist Emitter 11 Kwiecien„ 2012 o 8:53 am , liviaether

komentarz ADAMA

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/10/14/thelemiczne-znaczenie-liczby-11-w-zwiazku-z-11-11-11/#comment-9000

przypomnial‚ mi o pewnym niedawnym s›nie.. w nim tez slyszal‚am podobny gl‚os narratora, ktory odczytywal‚ cos z pewnej ksiegi.. sen dotyczyl Atlantydy nakladajacej sie na miejsce, w ktorym przyszl‚am na s›wiat.. byl pie™kny, kolorowy.. wrecz teczowy…  pelno kwiatow na brzegu zatoki i bialych ptakow na jej powierzchni.. a mimo to wydarzylo sie w nim cos niedobrego.. stracilam synka, ktory utopil sie wlasnie w tej bajecznej, wrecz utopijnej wodzie, a  doszlo do tego w miejscu, w ktorym czesto w snach pojawia sie jakis zaklocajacy wir.. ostatnie slowa, ktore zapamietalam z tego snu dotyczyly kogos kto okresla siebie mianem Swietlistego Weza hmm.. Swietlisty Waz kojarzy mi sie z swietlistymi plemniczkami, ktore nieraz widuje.. ludzkie plemniki jakby nie bylo bardzo przypominaja weze ///

dop. dopiero teraz, dodajac ten komentarz do notki widze jak opisany w nim sen uzpelnia sie z dwoma opisanymi wczesniej… i tutaj pojawia sie Melchizedek… Hmm, juz po raz ktorys laczy mi sie postac Szmaragdowego Straznika z Melchizedekiem, wczesniej pisalam o tym tutaj

a zarowno Szmaragdowy Straznik jak i Melchiedek lacza mi sie z The Melchizedek Cloister Emerald Order.. Juz po tym jak spotkalam Szmaragdowego Straznika Jarek trafil na te informacje i podzielil sie nimi ze mna wiazac je z moim Szmaragdowym Straznikiem..

***

dodane 10 stycznia 2013

ciekawie tez z tym co powyzej laczy sie dzisiejszy komentarz Nnki: *nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834*

 inne notki na blogu związane z Szmaragdowym Strażnikiem:

Spotkanie z Szmaragdowym Strażnikiem

Szmaragdowy Strażnik i Szmaragdowa struktura Ziemi

*

A to dwa sny, które śniłam na krótko przed spotkaniem ze Szmaragdowym Strażnikiem:

Sen z dnia 2008-12-30

W dzisiejszym snie chodzilam po zatoce.. woda byla krystalicznie czysta.. jak za czasow bardzo wczesnego dziecinstwa kiedy to lubilam w niej spedzac wiekszosc czasu.. plywac, nurkowac.. obserwowac zycie ryb i roslin pod woda.. poszukiwac skarbow ukrytych na dnie… Tak wiec chodzilam po tej czystej, krystalicznej wodzie i wyciagalam z niej obrazy.. Takie olejne na plotnie.. przedstawiajace glownie jakies wzory.. powiedzmy ze byl‚y to obrazy abstrakcyjne.. symboliczne..

Zapisek z dnia 2009-01-06

Znow mi sie snilo, ze znajduje sie w domu babci, w pokoju o ktorym tez juz wczesniej pisywalam.. Lezalam w lozku i patrzylam na promienie gwiazd, ktore do mnie plynely z przestrzeni kosmicznej.. Nie wiem czy chodzilo o ktoras gwiazde szczegolnie, czy tez nie.. choc mam wrazenie, ze jedna z nich byla szczegolnie wazna.. majaczy mi cos o Plejadach, ale nie mam teraz pewnosci.. za pomoca tych gwiezdnych promieni odbieralam informacje.. one mnie przenikaly.. a potem.. nalewalam do szklanek wode, choc w tym pokoju normalnie nie ma kranu z woda, a zreszta w snie tez go nie bylo.. odbieram to w taki sposob, ze wlasnie te energie gwiazd pod postacia wody wlewalam do szklanek, a potem przenosilam gdzie indziej.. nie wiem w chwili obecnej jak to lepiej wyjasnic..

Jako dziecko potrafilam wiele czasu po prostu spedzac na obserwowaniu promieni swiatla..

Od dawna towarzyszy mi tez odczucie, ze w tym miejscu pod ziemia znajduje sie cos w rodzaju glebokiej studni, choc jest to bardzo niezwykla studnia..

Kryształowe sny z 10 września 2012 i podwodne odkrycia w snach

pierwsza swój sen opowiedziała Jenny… śnił jej się jakiś kryształ o potężnej mocy znajdujący się w domu Pomiędzy Dwoma Dzbanami.. ktoś ten kryształ zabrał, albo skradł… hmm… w moim śnie z tej nocy też były jakieś kamienie, które skojarzyły mi się nawet w pewnym momencie z kryształami…. ale to było już pod koniec snu..

wcześniej…. znajdowałam się w Egipcie gdzie brałam udział w jakimś projekcie… pamiętam tylko, że czegoś szukano pod wodą.. tak jakby na akwenie morza śródziemnego pomiędzy Egiptem a Kretą.. w każdym bądź razie co rusz pojawiały się jakieś greckie nazwy.. był ze mną M… oboje tak jakby za pomocą zdalnego postrzegania mieliśmy wskazać jakieś artefakty leżące na dnie morza… i…… nie wiem, czy nam się udało spełnić swe zadanie….

pamiętam jednak końcówkę snu…. jak siedziałam sama w jakimś pokoju i przyglądałam się leżącym na parapecie dwóm jajowatym kamieniom, niby takim zwyczajnym, szarym.. które w pewnym momencie zaczęły się jednak tak jakby krystalizować…. pomyślałam, że dzieje się coś bardzo dziwnego, że kamienie przeistaczają się w kryształy, ale wtedy…. poczułam dziwny chłód i… momentalnie połączyłam ten sen z innym snem: http://salontajemnic.wordpress.com/2011/10/18/archaniol-gabriel-i-plan-oczyszczania-ziemi/#comment-1535

ciekawe, że sen ten przypomniał mi się niedawno pod wpływem informacji o piramidach odkrytych na Antarktydzie:

Na Antarktydzie odkryto piramidy! Naukowa sensacja wszech czasów?

***

tak sobie myślę, że być może ten wątek podwodny ma związek z niedawnym odkryciem, które tak mnie poruszyło:

***

Sen z 20 stycznia 2013, o zbiorniku wodnym, głowie

20 Styczeń 2013 o 10:53  Livia Ether

… tuż przed obudzeniem się śnił mi się pewien duży zbiornik wodny, który podzielił się na dwa mniejsze tworząc tym samym coś na kształt symbolu nieskończoności.. w wodzie po prawej stronie ujrzałam głowę jakiegoś mężczyzny… wyglądała jakby była odcięta, albo jakby cała reszta była ukryta pod dnem…. i być może ta myśl sprawiła, że znalazłam się pod ziemią…. w ogromnym wydrążonym pomieszczeniu…. dziwnym, metalicznym… pośrodku którego znajdował się odbiornik TV……

a to mój komentarz z blogu Anilalah, z jej notki http://anilalah.wordpress.com/2011/08/22/spotkanie/

20 Styczeń 2013 o 13:00 liviaether

“przedstawił się KALKKILISTL THERA XCCJ9…poczułam płynącą i ogarniającą mnie moc miłości… miałam wrażenie że aż podnosi mnie z fotela…dech mi zaparło… jest energią męsko-żeńską, przyszedł na moją prośbę i chce pomóc w POROZUMIENIU… przedstawił się jako TWORZYCIEL..zwrócił mą myśl na gwiazdę z obrazu, który aktualnie maluję- to portal w kształcie gwiazdy… zwrócił mą myśl ku “metalom”(jest to nasza ludzka nazwa i nie oddaje sedna tematu), nie ma na ziemi tego czegoś, u nich ta materia jest płynną świadomością… jest wysoki na 5 metrów i zobaczyłam go oczyma duszy, zza “pleców” z lewej i prawej strony wychodziły jakby płynne języki ognia okalały postać…wyglądały niesamowicie…….”

ciekawe, bardzo ciekawe….. coś mi kazało tu teraz zajrzeć chociaż mam wrażenie, że już kiedyś czytałam tą notkę i stąd to imię takie znajome mi się chyba wydaje… w każdym bądź razie to o czym tu napisałaś ma jakiś związek z moim dzisiejszym snem…. ta podziemna komnata…. jakiś metal w niej.. może sobie przypomnę…

***liviaether 20 Styczeń 2013 at 12:46

ten metal.. na myśl przychodzi mi Radon i sztolnie w Jeleniej Strudze i Uran.. i *przenikanie.wordpress.com/2012/07/11/atomowa-kontrola-serca-czesc-1*

Wcześniejsze sny o wodzie:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/01/13/sny-o-wodzie-1/

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

11 thoughts on “Sny o wodzie (2) szmaragdowe zapisy, etc”

Skomentuj

