6 stycznia – Gwiezdna Rocznica

images (2)

Dlaczego Gwiezdna Rocznica? Ostatni wpis na moim onetowym blogu z dnia 6 Styczeń 2011 dotyczyl wlasnie tej daty... obchodzilam wtedy rowna rocznice pewnego bardzo waznego dla mnie wydarzenia, ktore okreslilam mianem Gwiezdnej Rocznicy.. Przypomnialam sobie o tym przedwczoraj w trakcie przegladania swoich notek dotyczacych egipskich snow oraz doswiadczen z Kamieniem Faraonow  Notkę o snach zamiescilam jako pierwszą na blogu w dniu 3 stycznia, choć już 29 grudnia poczułam, aby przywrócić tę o doświadczeniach z Kamieniem Faraonów, bo wiąże się z nim w niesamowity sposób właśnie ta data, oraz spotkanie z Dzieckiem z Syriusza.. więcej w notce: Wibracje 5/6 stycznia 2013 i w komentarzach pod nią..

dodane rano 6 stycznia: w nocy zaczełam odczuwać wzmagające się wibracje i dzwieki w przestrzeni wokol mnie, w tym muzyke, ktora skojarzyla mi sie z Aethos Hathorow, a takze pewna syrianska muzyka, ktora uslyszalam w jednym ze snow zwiazanych z Egiptem.. teraz i Aethos i tamta muzyka wydaly mi sie do siebie tak podobne… gdybym jednak nie powrocila do swoich egipskich snow to byc moze w ogole bym ich ze soba nie skojarzyla…. i przypomnialam sobie, ze Hathorowie mowia o sobie, ze przybyli z innego wszechświata poprzez Syriusza, który stanowi bramę do naszego Wszechświata... bardzo mnie to teraz poruszylo… i polaczylo sie z moimi doswiadczeniami.. cd pod nagraniem..

***

***

Stars 

dodane 7 stycznia:

o wczorajszych doświadczeniach: http://liviaspace.com/2013/01/05/gwiezdna-rocznica/comment-page-1/#comment-1367

doświadczenie z 6 stycznia 2010

Dziecko z Syriusza

zapisek z dnia 15 Wrzesień 2010 o 22:35

O tym że jestem w ciąży dowiedziałam się na początku stycznia, w święto Trzech Króli. Zaczęłam się zastanawiać nad tym, czy to może coś znaczyć, dlaczego właśnie ten dzień. Trzech Króli, Trzech Magów… podążających za GWIAZDĄ… Nade wszystko pragnęłam się jednak dowiedzieć – KIM JEST TA ISTOTA… która właśnie rozwija się w moim łonie. Wyraziłam odpowiednią intencję i weszłam w stan medytacji.. i już po chwili w ciemnej przestrzeni przed sobą zauważyłam jakiś jasny kształt, który zaczął się do mnie szybko zbliżać. Moim oczom ukazała się istota raczej energetyczna, niż fizyczna. Przez wzgląd na jej białe i niemal świecące ciało można by ją uznać za klasycznego ducha. Ta biel z jednej strony mocno mnie zaskoczyła, z drugiej wydała się dziwnie znajoma, podobnie jak i sama Istota. Najbardziej niesamowite były jednak jej OCZY… mocno się wyróżniające na tle owej bieli… były bardzo duże i do tego ten ich kolor… granat przechodzący w czerń… Te oczy tak wiele sobą wyrażały, chociaż udało mi się odebrać z tego przekazu tylko pewną cząstkę…

Mój Mały Książę właśnie skończył 3 tygodnie… jego oczy mają taki niesamowity ciemny, wręcz granatowy kolor… chociaż jakby zaczęły lekko jaśnieć…

W trakcie tamtego spotkania dowiedziałam się, że przybył na Ziemię z Syriusza..

chociaż spotkaliśmy się już wcześniej…

w bieli…

dodane 8 stycznia

dodam, ze kiedy doszlo do tego syrianskiego kontaktu w dniu 6 stycznia 2010 medytowalam z Kamieniem Faraonow…

***

Trzech Króli i Trójkąt Zimowy…

Napisane 1 Październik 2010 o 23:05

Powracam na moment do mojej pierwszej notki na tym blogu http://liviaether.blog.onet.pl

Dziecko z Syriusza

a to jej fragment:

„O tym że jestem w ciąży dowiedziałam się na początku stycznia, w święto Trzech Króli. Zaczęłam się zastanawiać nad tym, czy to może coś znaczyć, dlaczego właśnie ten dzień. Trzech Króli, Trzech Magów… podążających za GWIAZDĄ…

Teraz doszłam do tego, że być może tych Trzech Króli ma jakiś związek z tzw. Trójkątem Zimowym, w którego skład wchodza trzy gwiazdy, a mianowicie:

Trójkąt zimowy to tzw. asteryzm złożony z trzech jasnych gwiazd, charakterystyczny dla nieba zimowego na półkuli północnej.

***

8 Styczeń 2013 o 12:50 Anilalah pisze:

“Czytałam z zachwytem… poprzednim razem zapamiętałam ten moment znalezienia kamienia Faraonów -jest idealny, piękny i ma takie kółko fajne, obręcz a w niej trójkącik?. ”

8 Styczeń 2013 o 20:47 liviaether pisze:

TROJKACIK?

***

dodane 9 stycznia 2013

a to fragment sennej składanki 1 z początku października 2011

W nocy usł‚yszał‚am trzy wyraźne, choć‡ może niezbyt mocne huki, które skojarzył‚y mi się™ jednak z tymi hukami, o których pisał‚am tutaj.. oba był‚y zwią…zane z moją… babcią… i moim rodzinnym domem.. wiedziałam, że to po prostu kontynuacja tej całej historii.. w dodatku tuż po tym poczuł‚am coś w rodzaju otwarcia potrójnych gwiezdnych wrót poprzez które docierały do mnie pewne dźwięki.. wnikając we mnie gdzie› z przestrzeni kosmicznej.. Rozumiał‚am je dobrze na pewnym poziomie..

***

i jeszcze fragment notki PRZEJŚCIE 2012 – świetlista ekstaza, czy ciemny dół… zamieściłam go w komentarzu pod notką KOD PIRAMID

Przypominała to czego doświadczyłam w Egipcie podczas pokazu Sound&Light.. kiedy oprócz muzyki która normalnie docierała do moich uszu.. słyszałam jeszcze zupełnie inna ścieżkę dźwiękową.. płynącą niby strumień tuż, tuż pod powierzchnią świadomości…

Patrzyłam na Syriusza znajdującego się akurat tuż na wprost mnie.. prowadząc cichy wewnętrzny dialog z jakaś inną częścią siebie, tą, którą przypomniałam sobie nieco później..

w trakcie doświadczenia kiedy to pod postacią strużki światła odbyłam podróż w górę jednego z szybów w Piramidzie… wprost ku niebu… do gwiazd..

Po drodze, niczym granica, niewidzialne, ale dobrze wyczuwalne, znajdowało się coś co określiłam mianem membrany.. przypominało żywą tkankę, tak jakby błonkę…

Po przekroczeniu tego progu pamiętam siebie spoglądającą na.. siebie… ale już z zupełnie innej perspektywy..

Teraz sama byłam gwiazdą…

***

i znów powróciły do mnie słowa o Hathorach, mówiacych o sobie:

że przybyli z innego wszechświata poprzez Syriusza, który stanowi bramę do naszego Wszechświata

dodane 10 stycznia 2013

przed chwilką na blogu Anilalah w jej najnowszej notce napisałam:

liviaether 9 Styczeń 2013 o 23:46

zobaczyłam to zdjęcie na początku Twojego wpisu

10036_307632749353239_1320080458_n

**

i przypomniałam sobie, że do notki o Gwiezdnej Rocznicy miałam dodać pewne zdjęcie Syriusza, które zamieszczałam kiedyś w Salonie Tajemnic… zajrzałam więc do swojego archiwum i znalazlam:

https://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/01/sirius_a_and_b_hubble_photo.jpg

zamieszczałam go w notce pt. Wielkie Centralne Słoń„ce i zmiany na Ziemi w dniu 20 Lutego 2011 a pod nim pewien tekst:

The Great Central Sun
is the Source and the
Center of a Galaxy
and a Cosmos.

It is the Point of Integration
of the Spirit/Matter Cosmos,
and the Origin of
all physical-spiritual creation.
It is the Nucleus,
or White Fire Core,
of the “Cosmic Egg”.

The God Star Sirius is the
Focus of the Great Central Sun
in our sector of the Galaxy.

The Sun behind the Sun
is the Spiritual Cause
behind the physical effect
we see as our
own Physical Sun
and all other
stars and star systems,
seen or unseen,
including the
Great Central Sun.

The Sun behind the Sun of Cosmos i
s perceived as the Cosmic Christ –
the Word by Whom the Formless
was endowed with form
and Spiritual Worlds
were draped with physicality.

źródło tekstu: http://www.vibrakeys.com/wordpress/2010/08/21/our-sun-helios-vesta-cosmic-rays-great-central-sun-some-nature-devas-wisdom/

zamieściłam też wtedy inny obraz:

roseceleste-gustavedore-1832-1883a.jpg-w=500&h=554

i jeszcze mi się przypomniało, że Szmaragdowy Strażnik też miał związek z Syriuszem:

W sumie to ten szmaragdowy kolor, SZMARAGDOWY STRAZNIK skojarzyl mi sie tez z Szmaragdowymi Tablicami(13 tablic), Thotem/Hermesem Trismegistosem.. To ciekawe, ale mam wrazenie, ze wplywajac do tego obiektu pod zatoka tak naprawde ‘wplywam’ do pomieszczenia w PIRAMIDZIE.. tak jakby te dwa miejsca sie na siebie nakladaly. I jeszcze jedno.

Ta Gwiazda na ktora wyczekiwalam podczas jednego z doswiadczen to jak czuje SYRIUSZ

w kazdym badz razie ma jakis zwiazek z ta historia..

http://liviaspace.com/2012/10/31/szmaragdowy-straznik-i-serce-ziemi/

***

liviaether 9 Styczeń 2013 o 23:58

cos jeszcze.. dzieki temu ze zajrzalam raz jeszcze do tej notki http://liviaspace.com/2012/10/31/szmaragdowy-straznik-i-serce-ziemi/

i przypomniala mi sie

AKTYWACJA SZMARAGDOWEJ PIRAMIDY

http://liviaspace.com/2012/10/29/aktywacja-szmaragdowej-piramidy/

piramida trojkat polaczyla mi sie teraz z pewna matryca

Matryca Syriusza – Arktura

energetyczny wzór dla ras humanoidalnych, który pozwala uleczyć ciało, umysł i ducha jednocześnie. Istnieje prawdopodobieństwo, że przedmioty uzdrawiające z ciężkich chorób i odmładzające są metaforycznym przedstawieniem działania matrycy w rzeczywistości ziemskiej. Takimi przedmiotami mogą być: Woda żywa lub woda życia, owoc z drzewa życia, Święty Grall itp.

Ponieważ pozytywne istoty z Syriusza pragnęły ułatwić sobie leczenie ciała (swą służbę na rzecz
cielesności, którą wybrały zamiast samego wcielenia), sprzymierzyły się z pozytywnymi energiami
z Arktura. Z kolei Arktur był zorientowany na leczenie emocji. Razem utworzyli Matrycę Syriusza-
Arktura. Owa matryca będąc holistyczną energią uzdrawiającą ciało, umysł i ducha, znalazła
dojście do omal wszystkich w rodzinie galaktycznej planet zamieszkałych przez istoty cielesne.
Matryca Syriusza-Arktura znana była na planecie Ziemi pod wieloma postaciami. Ta
archetypiczna energia wykorzystywana była przez jednostkę bądź przez społeczeństwo do wielu
celów. Jest podatna i może posiadać kształt odpowiadający dowolnej definicji. Bez względu na
formę, jej celem jest służenie cielesności. Matryca Syriusza-Arktura przypomina cząstkom o ich
związku z Całością i o ich naturalnych zdolnościach do samouzdrawiania.

***

liviaether 10 Styczeń 2013 o 00:06

dodam, że fragment dotyczący MATRYCY ARKTURA SYRIUSZA pochodzi z książki:

GWIEZDNE DZIEDZICTWO (Lyssa Royal & Keith Priest)
http://chomikuj.pl/PRANA_1/EBOOKI_1/Lyssa+Royal+*26+Keith+Priest+-+Gwiezdne+dziedzictwo,289819564.pdf

***

Wielkie Centralne Słoń„ce, Syriusz i zmiany na Ziemi

***

 fragment książki Lyssy Royal&Keitha Priesta pt “GWIEZDNE DZIEDZICTWO” dotyczący Kryształowych Czaszek, oraz Majów i ich związków z Syriuszem

Jedyne w swoim rodzaju kontakty z Syriuszem miała kultura Majów.

Problem zaawansowanej praktyki medycznej i udzielonej im wiedzy astronomicznej o galaktyce nie został jeszcze wyświetlony przez współczesnych badaczy. Ich związki z istotami z Syriusza miały charakter o wiele bardziej osobisty. Majowie byli w jakimś sensie turystami przybyłymi z królestwa Syriusza (wcielonymi tutaj na Ziemi), którzy chcieli doświadczyć istnienia w cielesności z bliższej, dogodnej perspektywy. Ich związki z Majami były tak bliskie, że istoty z Syriusza nawet przekazały im technikę przeobrażania – z materii w czystą energię-świadomość. Kiedy owe nauki dobiegły końca, Majowie zniknęli (przeobrazili się) pozostawiając za sobą szlak, którym miała podążyć ludzkość. Owe istoty z Syriusza pozostawiły po sobie wiele kapsuł czasu i zagadek, których odkrywaniem i rozwiązywaniem miały się zająć przyszłe pokolenia. Jednym z nich jest kryształowa czaszka. Kryształowa czaszka jest, być może, symbolem nieskończonej natury człowieka i bezkresnej świadomości. Wpatrując się w jej głębię można uchwycić przeszłość i przyszłość. Ludzie na razie nie wiedzą, jak tłumaczyć dane oraz emocje wyzwalane, gdy spogląda się w przestrzeń czaszki. Być może informacje zakodowane w czaszce rozniecą kiedyś iskry pamięci w człowieku. Taki prawdopodobnie był zamiar istot z Syriusza, a należały one do pierwszych grup, które pod różnymi postaciami pozostawiły informacje o przeszłości Ziemi.”

***

„Nie należy zapominać, że Syriusz jest triadą i to, co ona symbolizuje – integrację biegunowych przeciwieństw – jest także przeznaczeniem Ziemi.”

– CZYNNIK SYRIUSZA –

***

dodane 12 stycznia 2013

http://liviaspace.com/2013/01/05/gwiezdna-rocznica/comment-page-1/#comment-1579

dodane 13 stycznia 2013

http://liviaspace.com/2013/01/05/gwiezdna-rocznica/comment-page-1/#comment-1610

dodane 14 stycznia 2013

Sirius And Atlantis

***

Sny o Wodzie

cdn….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

30 thoughts on “6 stycznia – Gwiezdna Rocznica”

  1. liviaether pisze:
    7 Styczeń 2013 o 00:03

    jeszcze przed północą doświadczyłam czegoś bardzo niezwykłego… zaczęło się od śpiewu… zaczęłam śpiewać już w kąpieli… wodzie w wannie i wodzie na całej Ziemi i w Kosmosie całym…. do każdej kropelki wody – KOCHAM CIĘ 🙂 potem kontynuowałam śpiewanie karmiąc Nadjanka.. śpiewając jak zazwyczaj w taki bardzo intuicyjnY sposób.. pozwalając, aby dźwięki same ze mnie wypływały… śpiewałam między innymi słowo Livia, ale w taki sposób, że czułam dosłownie jak wraz z nim wznosi się do góry jasna świetlista spirala…. odczuwałam przy tym ciekawe poruszenie w całym swoim ciele energetycznym… szczególnie w Sercu… widzialam je w jakis inny niz dotychczas sposob, choc trudno mi to opisac… aż w pewnym momencie poczułam aby wstrzymać oddech… czując że nie muszę oddychać, aby żyć…. miałam pełną świadomość wszystkiego co się dzieje… byłam fizycznie obecna, ale tak jakby funkcjonująca w zupełnie inny sposób… jestem pewna, że nie oddychałam dłużej niż powinnam… mam wrażenie, że z dobre 5 minut, a może nawet dłużej.. było mi przy tym bardzo przyjemnie, aż w którymś momencie poczułam jak moje usta wypełnia znana już z innych ekstatycznych doświadczeń cudowna słodycz…… kiedy opowiadałam o tym doświadczeniu Jarkowi miałam wrażenie, że mój głos jakoś inaczej brzmi… że dźwięczy trochę jak DZWON.. a Jarek stwierdził, że faktycznie mój głos jest jakiś inny niż do tej pory…. dodam, ze przez caly dzien czulam mocne polaczenie z Egiptem… to mialo zwiazek z Gwiezdna Rocznica…… i to doswiadczenie sie z nim rowniez wiaze…

    niezwykle bylo to, ze przez tak dluga chwile nie musialam oddychac…

    http://liviaspace.com/2013/01/05/wibracje-5-stycznia-2012/

    ***

    liviaether pisze:
    7 Styczeń 2013 o 13:15

    Hej Thocie.. nie zdążyłam jeszcze poprawić tego tekstu, ale skoro sobie z tym poradziłeś to i ja dziękuję 🙂 wspominasz o Michale.. a więc mam okazję wspomnieć, że zaskoczył mnie tymi Trzema Królami…. pisałam właśnie w notce o Kamieniu Faraonów o tej dacie, dlaczego jest dla mnie ważna, bo się z nim (z Kamieniem) wiąże… przez cały wczorajszy dzień odczuwałam mocne połączenie zarówno z Egiptem jak i Syriuszem…. takie bardzo piękne i głębokie połączenie na poziomie Serca…. cudowne misterium… widziałam to co się działo na niefizycznych poziomach… choć trudno mi to oddać słowami… wiem jednak, że wydarzyło się coś bardzo ważnego.. i na myśl przychodzi mi w tym momencie pewne doświadczenie sprzed lat kiedy to pod postacią strużki światła płynęłam wprost ku gwiazdom… pamiętam jak Ziemia zostawała coraz niżej i niżej w dole, a ja coraz bardziej zbliżałam się ku Bramie Syriusza… po drodze przenikałam jeszcze przez pewną membranę… a potem przyglądałam się sobie tu na Ziemi już stamtąd…. to było niezwykle wzruszające… moja więź z Egiptem, oraz Syriuszem jest niczym najpiękniejsza mistyczna miłość…

    czuję, że właśnie w dniu wczorajszym coś zostało uwolnione.. otwarte…

    i ja również życzę Tobie oraz Twoim Najbliższym WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO w NOWYM ROKU 2013

    p.s dodałam zdjęcie Kamienia Faraonów, choć być może już go widziałeś…

    p.s2 czuję, że jesteś jedną z tych osób, o których mówił Kamienny Posłaniec…

    spotkamy się, być może już wkrótce, w Egipcie ……

    http://liviaspace.com/2013/01/04/doswiadczenia-z-kamieniem-faraonow/#comment-1364

    ***

    Livia Ether pisze:
    7 Styczeń 2013 o 13:51

    znalazlam przed chwilka na blogu Nnki taki przekaz:

    https://nnka.wordpress.com/2012/12/29/walka-o-planete-mhm-teraz-wykladam-karty-tymi-ktorzy-zabezpieczyli-ziemie-od-strony-kosmosu-jestesmy-my-my-syriusz-b/

    ale zupelnie nie rezonuje ze mna ten jezyk.. ten ton.. ‘my wygralismy’ ‘wy przegraliscie’

    Syriusz z ktorym jestem polaczona ma zupelnie inna nature… a ten przekaz brzmi tak jakby nadawali go Annunaki.. przekłamuje prawdziwą, duchową naturę Syriusza, który znam i który jest mi najbliższy…. taki przekaz moze tylko zablokowac ludzi na prawdziwe dobroczynne energie syrianskie.. to krotki opis moich wczorajszych doswiadczen: http://liviaspace.com/2013/01/05/wibracje-5-stycznia-2012/#comment-1354 bylam wtedy mocno zestrojona zarowno z Egiptem jak i Syriuszem.. i wiem, ze doszlo jakiegos glebszego otwarcia i uzdrowienia…. byc moze ma to zwiazek wlasnie z ta membrana, o ktorej wspomnialam powyzej..

    http://liviaspace.com/2013/01/04/doswiadczenia-z-kamieniem-faraonow/comment-page-1/#comment-1366

    Lubię

  2. bardzo ciekawe doświadczenia…pokazując,że możemy przekraczać …bramy i światy kiedy tylko się odpowiednio zestroimy …nie ma dla nas granic …super
    pozdrawiam 🙂

    Lubię

  3. przed chwilką na blogu Anilalah w jej najnowszej notce napisałam:

    liviaether 9 Styczeń 2013 o 23:46

    zobaczyłam to zdjęcie na początku Twojego wpisu

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    i przypomniałam sobie, że do notki o Gwiezdnej Rocznicy miałam dodać pewne zdjęcie Syriusza, które zamieszczałam kiedyś w Salonie Tajemnic… zajrzałam więc do swojego archiwum i znalazlam:

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    zamieszczałam go w notce pt. Wielkie Centralne Słoń„ce i zmiany na Ziemi w dniu 20 Lutego 2011

    a pod nim pewien tekst:

    The Great Central Sun
    is the Source and the
    Center of a Galaxy
    and a Cosmos.

    It is the Point of Integration
    of the Spirit/Matter Cosmos,
    and the Origin of
    all physical-spiritual creation.
    It is the Nucleus,
    or White Fire Core,
    of the “Cosmic Egg”.

    The God Star Sirius is the
    Focus of the Great Central Sun
    in our sector of the Galaxy.

    The Sun behind the Sun
    is the Spiritual Cause
    behind the physical effect
    we see as our
    own Physical Sun
    and all other
    stars and star systems,
    seen or unseen,
    including the
    Great Central Sun.

    The Sun behind the Sun of Cosmos i
    s perceived as the Cosmic Christ –
    the Word by Whom the Formless
    was endowed with form
    and Spiritual Worlds
    were draped with physicality.

    źródło tekstu: http://www.vibrakeys.com/wordpress/2010/08/21/our-sun-helios-vesta-cosmic-rays-great-central-sun-some-nature-devas-wisdom/

    zamieściłam też wtedy inny obraz:

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    https://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/01/roseceleste-gustavedore-1832-1883a-w500h554.jpg?w=500&h=554

    później przypomnę u siebie tę notkę.. i jeszcze mi się przypomniało, że Szmaragdowy Strażnik też miał związek z Syriuszem:

    W sumie to ten szmaragdowy kolor, SZMARAGDOWY STRAZNIK skojarzyl mi sie tez z Szmaragdowymi Tablicami(13 tablic), Thotem/Hermesem Trismegistosem.. To ciekawe, ale mam wrazenie, ze wplywajac do tego obiektu pod zatoka tak naprawde ‘wplywam’ do pomieszczenia w PIRAMIDZIE.. tak jakby te dwa miejsca sie na siebie nakladaly. I jeszcze jedno. Ta Gwiazda na ktora wyczekiwalam podczas jednego z doswiadczen to jak czuje SYRIUSZ, w kazdym badz razie ma jakis zwiazek z ta historia..

    http://liviaspace.com/2012/10/31/szmaragdowy-straznik-i-serce-ziemi/

    ***

    liviaether 9 Styczeń 2013 o 23:58

    cos jeszcze.. dzieki temu ze zajrzalam raz jeszcze do tej notki http://liviaspace.com/2012/10/31/szmaragdowy-straznik-i-serce-ziemi/ przypomniala mi sie AKTYWACJA SZMARAGDOWEJ PIRAMIDY http://liviaspace.com/2012/10/29/aktywacja-szmaragdowej-piramidy/ piramida trojkat polaczyla mi sie teraz z pewna matryca http://21grudnia2012.wordpress.com/slownik-pojec/

    Matryca Syriusza – Arktura: energetyczny wzór dla ras humanoidalnych, który pozwala uleczyć ciało, umysł i ducha jednocześnie. Istnieje prawdopodobieństwo, że przedmioty uzdrawiające z ciężkich chorób i odmładzające są metaforycznym przedstawieniem działania matrycy w rzeczywistości ziemskiej. Takimi przedmiotami mogą być: Woda żywa lub woda życia, owoc z drzewa życia, Święty Grall itp.

    Ponieważ pozytywne istoty z Syriusza pragnęły ułatwić sobie leczenie ciała (swą służbę na rzecz
    cielesności, którą wybrały zamiast samego wcielenia), sprzymierzyły się z pozytywnymi energiami
    z Arktura. Z kolei Arktur był zorientowany na leczenie emocji. Razem utworzyli Matrycę Syriusza-
    Arktura. Owa matryca będąc holistyczną energią uzdrawiającą ciało, umysł i ducha, znalazła
    dojście do omal wszystkich w rodzinie galaktycznej planet zamieszkałych przez istoty cielesne.
    Matryca Syriusza-Arktura znana była na planecie Ziemi pod wieloma postaciami. Ta
    archetypiczna energia wykorzystywana była przez jednostkę bądź przez społeczeństwo do wielu
    celów. Jest podatna i może posiadać kształt odpowiadający dowolnej definicji. Bez względu na
    formę, jej celem jest służenie cielesności. Matryca Syriusza-Arktura przypomina cząstkom o ich
    związku z Całością i o ich naturalnych zdolnościach do samouzdrawiania.
    Odpowiedz

    ***

    liviaether 10 Styczeń 2013 o 00:06

    dodam, że fragment dotyczący MATRYCY ARKTURA SYRIUSZA pochodzi z książki GWIEZDNE DZIEDZICTWO (Lyssa Royal & Keith Priest)
    http://chomikuj.pl/PRANA_1/EBOOKI_1/Lyssa+Royal+*26+Keith+Priest+-+Gwiezdne+dziedzictwo,289819564.pdf

    Lubię

  4. nnka pisze:
    Styczeń 9, 2013 o 23:07

    prawdopodobnie chodzi o ten proces : 6 czakra – 3-cie oko – szmaragdowo-zielona ( głęboka zieleń).
    Jak znajde cos konkretniejszego to wrzucę. Póki co wiem jak wygląda.

    hm… bardzo mi sie to kojarzy z tym co napisał Dawid o Wodzie 2.Osiem to Woda ale woda Skorpiona( czyli np woda nieprzenikniona i bardzo głęboka, odchłań ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa)

    https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

    liviaether pisze:
    Styczeń 10, 2013 o 17:37

    szmaragdowo-zielona ( głęboka zieleń) jak Szmaragdowy Strażnik: http://liviaspace.com/2013/01/03/sny-o-wodzie/

    https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

    nnka pisze:
    Styczeń 10, 2013 o 21:01

    w tym przypadku jesli chodzi o mój odbiór zdecydowanie nie chodzi o formę ( straznik) co do tablic nie jestem pewna ( nosnik informacji) .
    Natomiast jestem pewna że ta energia dotyczy czakry 3 oka i ma jakby to nazwac “odbicie” czyli jest dwukrotna.

    https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

    Livia Ether pisze:
    Styczeń 10, 2013 o 23:24

    te notke ze snami o wodzie przypomnialam 3 stycznia po snie o studni… jeden z nich dotyczyl wlasnie wody bardzo glebokiej wrecz nieprzeniknionej.. i stad moje skojarzenie z tym co napisalas… ale to nie wszystko… piszesz ‘odbicie’ i chyba cos mam.. naprowadzilo mnie na to jedno w sumie slowo napisane przez Anialalah – TROJKACIK.. i przypomniala mi sie aktywacja Szmaragdowej Piramidy… dom ze studnia jest jednym z trzech punktow.. drugim jest miejsce w ktorym spotkalam Szmaragdowego Straznika, a trzecim ten, w ktorym ujrzalam te wodna otchlan… te trzy punkty tworza razem trojkat…. w zwiazku ze snem od ktorego zatrzasl sie dom na scianie domu pojawila sie szczelina, dzielaca dom jakby na dwie rowne czesci… wiem, ze to brzmi dziwnie, ale poki co nie potrafie tego lepiej przekazac…….

    https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

    a dzisiaj szukajac pewnego obrazka przedstawiającego Izydę znalazlam przy okazji inny, ktory juz kiedys skojarzyl mi sie z moimi doswiadczeniami:

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    Lubię

    1. O jej ale to zdjecie jest ..inne…..jak twarz aliena…..z duzymi oczami…nie wiem dlaczego jak to zobaczyłam przyszlo mi na myśl słowo—żaba…….i kontakt

      Lubię

      1. naprawdę? hmm, ja widzę raczej dziewczynę z oceanu 😉

        a kontynuując dalej powyższy wątek to znalazłam przed chwilką na blogu TREBOROKA

        http://treborok.wordpress.com/nauka/woda/

        bardzo ciekawy film o Żywej Wodzie:

        to co mnie najbardziej poruszyło zaczyna się od 5:15, nawet spisałam ten fragment tekstu:

        MOLEKUŁA WODY TWORZY DIPOL
        TZN. Z JEDNEJ STRONY POSIADA ONA ŁADUNEK UJEMNY
        A Z DRUGIEJ DODATNI

        JEDNA MOLEKUŁA Z ŁADUNKIEM UJEMNYM
        MOŻE PRZYCIĄGNĄĆ INNĄ Z ŁADUNKIEM DODATNIM
        A POTEM JESZCZE INNĄ
        I JESZCZE KOLEJNĄ

        W TEN SPOSÓB TWORZY SIĘ STRUKTURA WODY..

        JEST ONA RUCHOMA I NIETRWAŁA
        LECZ CZASAMI WŚRÓD ZMIENIAJĄCYCH SIĘ FORM
        MOŻNA SPOSTRZEC STABILNĄ FORMACJĘ
        TZW KLASTRY
        WŁAŚNIE W KLASTRACH PRZECHOWYWANA
        JEST INFORMACJA
        ZAWARTA W WODZIE
        CO OBECNIE MOŻNA POTWIERDZIĆ NAUKOWO
        A NAWET ZMIERZYĆ

        choć w sumie same słowa niewiele by mi dały gdyby nie pewien wykres, taki trójkątny, który błyskawicznie skojarzył mi się z tym obrazkiem powyżej, który zamieściłam wczoraj.. ten poniższy jest do niego nieco podobny

        DESCRIPTIVE TEXT HERE

        to Wzór strukturalny i sumaryczny jednej cząsteczki wody: H2O

        a to wczesniejszy obrazek..

        DESCRIPTIVE TEXT HERE

        po prostu teraz mi się na siebie nałożyły….

        a to opis snu, który mi się z tym kojarzy:

        10 Kwiecień 2012 by liviaether

        dwa sny jeszcze z marca związane z tym miejscem, w którym spotkałam Szmaragdowego Strażnika, oraz Bursztynowe Jajo.. w pierwszym z nich woda był‚a wypeł‚niona przeróżnymi zapisami.. dosłownie wyglą…dało to tak jakby literki unosiły się™ jakoś› tak spiralnie w czymś› w rodzaju zawiesiny. Skojarzył‚o mi się™ to już po obudzeniu z tzw. matrycami rzeczywistości.. niektóre z tych zapisków wymazywałam, inne moderowałam rozumiem, że coś przeprogramowywałam.. dodam, że woda w tym śnie była szmaragdowa jak Szmaragdowy Strażnik..

        http://liviaspace.com/2013/01/03/sny-o-wodzie/

        oraz z :

        ostatnio pisalam, ze tunel ten bardzo mi przypomina szyb w piramidach..
        wczoraj wieczorem znow sie znalazlam w tym tunelu/szybie.. tym razem nie poplynelam jednak w glab (w strone drzwi).. dodam, ze drzwi te znajduja sie w malym pomieszczeniu, w kazdym bardz razie nie doplywa sie do nich bezposrednio, a wlasnie poprzez to niewielkie i puste pomieszczenie.. tak wiec tym razem unosilam sie tuz nad owym szybem.. woda byla przyjemna, ciepla.. spogladalam do gory, w niebo.. byla noc, niebo pelne gwiazd.. probowalam dojrzec pewna konkretna gwiazde, albo uklad gwiezdny, ale obraz byl dosc zamazany.. zrozumialam, ze to woda znieksztalca mi obraz.. i wtedy poczulam bardzo wyraznie jak wylot owego szybu znajduje sie dokladnie pomiedzy moimi oczyma.. w miejscu tzw. 3 OKA.. bardzo silne uczucie otwarcia w tym miejscu.. po chwili dotarlo do mnie, ze cala moja glowa lezy pod woda, a dokladniej pod dnem zatoki.. przy czym wydawalo mi sie, ze jest ogromna.. a szyb jest czyms w rodzaju miejsca, ktore mnie laczy poprzez wode z tym co na powierzchni.. nie bylo w tym uczuciu nic nieprzyjemnego, wrecz przeciwnie.. czulam duzy spokoj.. a widok gwiazd wplywal na mnie dodatkowo kojaca.. czulam tez, ze czekam na pewna gwiazde, ktora sie dopiero pojawi. po prostu o tej porze nocy nie byla jeszcze widoczna w tym miejscu i z mojej perspektywy.. dzieki temu udalo mi sie tez ustalic, ze tunel/szyb skierowany jest na polnoc.. kiedy z niego wyplywam mam przed soba kierunek poludniowy..

        http://liviaspace.com/2012/10/31/szmaragdowy-straznik-i-serce-ziemi/

        te sceny z BARAKI oddaja troszke moje doswiadczenie:

        i z tym co napisałam tutaj:

        Livia Ether pisze:
        Styczeń 10, 2013 o 23:24

        te notke ze snami o wodzie przypomnialam 3 stycznia po snie o studni… jeden z nich dotyczyl wlasnie wody bardzo glebokiej wrecz nieprzeniknionej.. i stad moje skojarzenie z tym co napisalas… ale to nie wszystko… piszesz ‘odbicie’ i chyba cos mam.. naprowadzilo mnie na to jedno w sumie slowo napisane przez Anialalah – TROJKACIK.. i przypomniala mi sie aktywacja Szmaragdowej Piramidy… dom ze studnia jest jednym z trzech punktow.. drugim jest miejsce w ktorym spotkalam Szmaragdowego Straznika, a trzecim ten, w ktorym ujrzalam te wodna otchlan… te trzy punkty tworza razem trojkat…. w zwiazku ze snem od ktorego zatrzasl sie dom na scianie domu pojawila sie szczelina, dzielaca dom jakby na dwie rowne czesci… wiem, ze to brzmi dziwnie, ale poki co nie potrafie tego lepiej przekazac…….

        https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

        Lubię

      2. Czytam ,że Maria napisała -żaba- i przypomniałam sobie ,że mi w tych dniach przyszła mi przesyłka
        „wodny nanokoloid” (srebra) a na opakowaniu jest….żabka z wielkimi oczami ,która obejmuje kulę ziemską… a żabka = woda 🙂

        Lubię

      3. a to ciekawe Michaelo 🙂

        znalazłam obrazek tego opakowania:

        DESCRIPTIVE TEXT HERE

        ta żabka jest troszkę podobna do mojej ulubionej żabci z Gaja Garden 🙂

        i odrobinka info z Starożytnego Egiptu i nie tylko na temat Żaby..

        Gereh – prabóstwo o postaci żaby. Z żoną Gerhet stanowili parę z wielkiego oceanu
        Gerhet – żona Gereha, prabóstwo w postaci żaby
        Heket w mitologii egipskiej bogini pomagająca kobietom w czasie porodu, wyobrażana pod postacią żaby.

        http://www.zgapa.pl/zgapedia/Bogowie_staro%C5%BCytnego_Egiptu.html

        Heket – w mitologii egipskiej bogini pomagająca kobietom podczas porodu, wyobrażana jako postać żaby. Starożytni przedstawiali ją również jako kobietę lub istotę o kobiecej sylwetce z głową płaza. Żaby w starożytnym Egipcie były symbolem życia płodności i cudu narodzin. Jej małżonkiem był Chnum-boski garncarz o głowie barana, lepiący z gliny sylwetki ludzkie. Jednym z atrybutów Heket jest symbol życia anch. Jej miejsca kultu to: Her-ur, okolice Hermopolis, czczono ją również w Abydos.

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Heket

        Żaba symbolizuje podporę świata. Słońce, Księżyc, wiosnę, wodę, deszcz, wyrocznię, wróżbę, nadzieję; lubieżność, chuć, rozpu­stę; zmartwychwstanie, powtórne narodziny, płodność, akuszerkę; chwałę, natchnienie;
        człowieka, kobietę, miłość

        http://ezodar.pl/index.php?/topic/2945-zaba/

        Strona stowarzyszona ze Szlakiem Templariuszy
        Kult Żab

        Żaba – egipska bogini Heket, pramatka wszelkiego istnienia rodząca wciąż na nowo jajo życia (na lampkach niekiedy pojawiał się motyw wstęgi małych kulek – symbolicznego żabiego skrzeku), żabia bogini Antinoe, której kult wiązał się z baranim kultem boga Chnuma – boga garncarza, który z gliny formuje wszystkich bogów i ludzi. Ta boska para jest symbolem związku wody i ziemi. W tym przypadku w procesie odradzania się, zmartwychwstania.

        http://www.templariusze.org/zaby.htm

        żaby są związane z wodą, to łączy się je także z energią lunarną i boginią związaną z Księżycem. Żaba była atrybutem egipskiej bogini Herit. Żaba jest starym symbolem płodności i dostatku (również w kulturze chińskiej).

        Wołanie żab, jest wołaniem wody, a woda związana jest z emocjami. Woda oczyszcza, leczy, pomaga przy wzroście roślin, powoduje powodzie i popycha do działania – jej energia może być użyta do niepoliczalnych wręcz przedsięwzięć ku rozwojowi lub zagładzie.

        Żaba jest totemem przemiany… metamorfozy. Jest symbolem wzrastającej twórczej siły. Przechodzi przez przemiany od jajka, poprzez kijankę do dorosłego osobnika, który jest już wodno-lądowym stworem. Zawsze ma kontakt z kreatywną siłą w której wzrastała…

        Jeśli żaba zawita w nasze życie, symbolicznie być może jest to sygnał by wejść w kontakt z elementem wody i zastanowić się, czy nie potrzeba nam oczyszczenia i zmian, które wpłyną na ożywienie struktury naszej egzystencji, rozpraszając stagnację i nazbierany brud i osad wstrzymujący przepływ energii w naszym życiu.

        Ludzie, których totemem jest żaba, są bardzo wrażliwi, odczuwają emocje innych w sposób niezwykle empatyczny, i wiedzą instynktownie co powiedzieć i jak się zachować w sytuacjach emocjonalnych. Potrafią prawdziwie współczuć innym.

        (Opracowane na podstawie książki „Animal-Speak, The Spiritual & Magical Powers of Creatures Great &Small” by Ted Andrews)

        Wiecej: http://www.eioba.pl/a/3a5i/zaby-przydomowe-homeorechotensis#ixzz2Htb0OYla

        HEKATE

        Światło w ciemności

        Uderzające jest też podobieństwo imion Hekate i egipskiej Heket – bogini-żaby, opiekunki rodzących, związanej z zaświatami i Ozyrysem. Żaba, nieodłączny składnik „zestawu magicznego” wiedźm i czarownic, to prastary symbol magii. Jest związana z deszczem i płodnością Ziemi, które w Egipcie stanowiły o losie ludzi. Heket nocą steruje Łodzią Księżyca, a w ciągu dnia prowadzi ją przez krainę podziemi. Egipskie słowo hheka oznacza magię, Heket była więc również boginią-czarownicą. Hekate łączona jest też z bliskowschodnią Lilith.

        http://sabatnik.pl/articles.php?article_id=383

        i na zakończenie:

        ŚWIAT ŻAB

        W Egipcie szacowną żabę uważano za symbol życia i zmartwychwstania, w mitologii hinduskiej podtrzymywała wszechświat

        DESCRIPTIVE TEXT HERE

        Celtów reprezentowała uzdrawiające źródła

        DESCRIPTIVE TEXT HERE

        a w Chinach pilnowała pieniędzy i dbała o dobrobyt.

        DESCRIPTIVE TEXT HERE

        Tylko w Starym i Nowym Testamencie popsuto żabom opinię.

        DESCRIPTIVE TEXT HERE

        ciąg dalszy na stronie: http://vega1818.blogspot.com/2012/03/swiat-zab.html

        no i proszę jak się połączył ten żabi wątek z tym co napisałam wcześniej w notce o Żywej Wodzie, że chciałabym teraz przypomnieć swoje zapiski z ST dotyczące WODY i Wodnych Bogiń http://liviaspace.com/2013/01/13/tajemnice-zywej-wody/ 🙂

        Lubię

      4. Ta dziewczyna z oceanu przypomina mi niebieską kobietę z mojego snu, która „wstrzykiwała” mi niebieski płyn w żyły – płyn nowej wiedzy…między innymi o tym, jak prowadzić kosmiczny statek. Wiem, że ten sen to pewna alegoria, ale kobieta podobna była. I niebieska.
        Woda… woda w kosmosie, woda w naszych ciałach… Żywioł Wody… jest go najwięcej w naszych ciałach, czyżby więcej niż żywiołu Ziemi?

        Lubię

  5. Jak to sie mowi–nic nie dzieje sie bez powodu….ja tylko napisałam to co ” widze ” a jak to sie fajnie polączylo w całosc.
    Przypomniało mi sie jedno doświadczenie z kwietnia 2009 roku
    Bylismy w Mielnie, pogoda jak na tą pore piekna, wiec sciągnelam buty i zamoczyłam stopy chodzac brzegiem morza…..poczułam cieply przyplyw i weszlam do morza w miejscu gdzie woda siegała mi do kolan…..chodziłam tak sobie w tej wodzie ok 2 godzin…..taka czułam potrzebe a moze nic nie dzieje sie bez powodu.
    Wróciliśmy do domu po kilku godzinach, siadlam sobie przy komputerze żeby cos przeczytac.
    Poczulam impuls—polozylam sie na lóżku / spac mi sie nie chcialo /……i jedyne co pamietam to jasno-fioletowa mgle jaka pojawila sie nademna.
    ” Obudziłam ” sie 2 godziny pozniej z odczuciem wielkiej tesknoty za miejscem w ktorym bylam, w pokoju gesta biala mgla a ja bylam zdezeriontowana—gdzie ja sie znajduje, co tu robie–tak jakbym przeniosla sie z innego miejsca w to…..ktorego nie rozpoznawalam….
    W pewnej chwili widze komputer……podchodze….chce zobaczyc gdzie jestem, jaki dzien….bo monitor byl wlaczony…..dziwne uczucie…… pojawienie sie w miejscu ktore nie poznaje
    Na drugi dzien przeszlo mi to wszystko……to takie zawieszenie w czasie ?!
    Na drugi dzien zaczelam tez pewne rzeczy kojarzyc……dlaczego monitor byl wlaczony jesli to stary typ, jesli sie nie uzywalo —sciemnial sie a tu byl wlaczony jakbym go uzywala caly czas….
    Ciekawe doznanie….
    a wszystko po pobycie w wodzie morskiej………czyzby pamięć ?

    Lubię

  6. Kiedy teraz znowu czytam tyle informacji więcej do mnie dociera… szczególnie te klastry wody- informacja dla mnie do dokończenia tego obrazu z płatkiem lodu na zielonym tle- chciałabym oddać go Adze, oddać z miłością zakończywszy pewien proces- ona zdawała mi zawsze ważne tematy do namalowania… teraz te tematy wypływają ze mnie, dlatego czas współpracy na starych zasadach miał się zakończyć. Teraz czas na Nowe być może…
    Jeszcze te trzy gwiazdy- pomyślałam o trzech gwiazdach na głowie Bogini- zaktywizowanych teraz i gwieździe serca ziemi, kryształu Ziemi, też teraz zaktywizowanym- że to się łączy… czuję jak wypełnia mnie wiedza, wypływa niczym ze źródełka woda.

    Lubię

Skomentuj

