Kolejny sen związany z Egiptem.. Piramida, Syrianska Muzyka, Bractwo Gołę™bi..

30 Kwiecień„ 2011

dzisiejszej nocy przyś›ni‚ł mi się™ kolejny sen zwią…zany z Egiptem.. miał‚am do wykonania pewną… misję™.. i choć nie pamię™tam teraz na czym ona dokł‚adnie polegał‚a to w ś›nie był‚am tego w peł‚ni świadoma.. udał‚o mi się™ przedostać‡ do pewnego piramidalnego budynku w którym znajdował‚ się sarkofag z ciałem pewnego faraona (Tutenchamona?).. wiem, że w rzeczywistości jego grobowiec wyglą…da zupełnie inaczej, bo odwiedził‚am go w czasie wizyty w Dolinie Królów, ale w tym ś›nie wyglądał‚o to właśnie tak..

miał‚am przy sobie pewne urzą…dzenie, z którego odtwarzał‚am jakieś› nieziemskie nagranie.. brzmiało troszkę jak™ chór gregoriań„ski, choć‡ ję™zyk w jakim ś›piewano kojarzy mi się™ z Syriuszem.. gł‚osy, które się w nim na siebie nakładały tworzyły taką niesamowitą…, silną… wibrację™.. pamiętam, że odczuwał‚am głębokie poruszenie.. i wtedy coś się™ zaczęło manifestować‡.. czułam jak dosłownie wypeł‚nia przestrzeń wokół‚ mnie..

i wówczas ktoś› się™ zjawił‚.. mign곂a mi jakaś› postać‡ w dł‚ugiej (chyba białej) szacie i pewna nazwa – Bractwo Gołębia, albo Gołębie Bractwo?

sen ten przypomnial‚ mi o kilku doswiadczeniach z Egiptu.. w tym o gole™biach na Sfinksie i mal‚ym bial‚ym piorku.. ktore zauwazyl‚am jednak dopiero na zdje™ciu juz po powrocie z Egiptu.. odszukam te™ fotografie™… widac na niej Jarka wraz z opadajacym na niego bialym piorkiem… i w sumie nic w tym nadzwyczajnego.. zaledwie jedno male biale piorko w takim miejscu w ktorym przebywa przeciez pelno golebi… jednak jest cos› takiego w tym piorku na fotografii co sprawia, ze czuje™ jakby cos› mi sie™ chcial‚o przypomniec‡..

Bractwo Gole™bia?

przypomnial‚o mi sie™ tez dos›wiadczenie z Komory Krola w Wielkiej Piramidzie:

O dos›wiadczeniu w Wielkiej Piramidzie

mimo dużego ruchu turystycznego w pewnym momencie wewnątrz Komory Króla zostaliśmy tylko my (ja i Jarek), oraz dwóch mężczyzn, którzy jednak wydawali się™ być tu z nami nieprzypadkowo.. najciekawsze jest to, że mieliśmy dla siebie kilka godzin.. prawie 3 godziny! kiedy nikt nam nie przeszkadzał..

I wtedy wlasnie uslyszalam, jednoczesnie jakby gdzies ze srodka i jednoczesnie z zewnatrz, ze niebawem zjawi sie ktos od kogo otrzymam jakis przekaz. Wyczuwalam przy tym obecnosc jakiegos niefizycznego bytu, kontaktujacego sie ze mna za pomoca telepatii. Kiedy w galerii ucichlo juz na dobre, zaczelam spiewac, a dokladniej intonowac pewne slowa i w ten sposob mialam okazje sie przekonac jak cudowna jest akustyka tego miejsca.

Dzwiek rozchodzil sie w taki sposob jakby – doslownie –  ozywial Piramide.

Wlasnie tak to odczulam. W ktoryms momencie dolaczyl do mnie Yarek, a nasze glosy – oraz ten trzeci, glos Piramidy – in unison – stworzyly podniosla, mistyczna atmosfere, w ktorej doslownie sie rozplynelismy.. Wowczas rzeczywiscie ktos sie zjawil, wszedl do sarkofagu i zaczal intonowac pewne piesni, a potem rozpoczelo sie cos na wzor rytalu.. kiedy postanowilis›my opuscic‡ krolewska… komore™ ruch turystyczny znow sie™ ozywil…

***

wczes›niejsze egipskie sny

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/01/01/noworoczny-sen-z-faraonem-i-moje-egipskie-sny/

sen o gole™bio-ludziach

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/03/11/sen-o-golebio-ludziach/

***

Dodane  3 maja 2011

probowal‚am znalezc‡ cos› na temat Bractwa Gole™bi ze snu i w sumie nie znalazl‚am nic co by przykul‚o mocniej moja… uwage™.. jednakze natrafil‚am na cos ciekawego inna… droga….. szukal‚am akurat pewnej grafiki zwiazanej z piramidami gdy w oko wpadl‚ mi pewien obrazek.. po kliknie™ciu go znalazl‚am sie™ na stronie:

http://www.stardoves.com/9-9-9_StarDoves_Grandmother_Retreat_2009.html

STAR DOVES?

od razu przypomnial‚ mi sie™ sen, w ktorym usl‚yszal‚am o Bractwie Gole™bi.. i wlas›nie przez wzgla…d na ow sen postanowil‚am sie™ mocniej wczytac w te strone…

***

dodane 4 maja 2011

z samego rana, po obudzeniu sie us›wiadomil‚am sobie, ze ten sen moze byc‡ powiazany ze snem od ktorego zatrzasl‚ sie™ dom…

nie wiem tylko dlaczego ten faraon skojarzyl mi sie z Tutenchamonem…

ale mam wrazenie, ze w tym snie probowalam kogos uwolnic…

cdn…

dodane 7 listopada 2013

i po raz kolejny przypomnialam sobie o tym snie.. tym razem pod wplywem tekstu do ktorego link podal mi wczoraj Rakesh:

http://apollosolaris.files.wordpress.com/2013/09/september-22-great-white-lion-activation.pdf

zamiescilam go w dzisiejszej notce:

GREAT WHITE LION ACTIVATION 2013

i jeszcze cos takiego przed chwilka znalazlam:

White Doves as Messengers

http://www.crystalinks.com/popewhdoves05.html

http://www.crystalinks.com/whitedove908.html

dovestoneman400

???

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Kolejny sen związany z Egiptem.. Piramida, Syrianska Muzyka, Bractwo Gołę™bi..”

Skomentuj

