Senna skł‚adanka 1

Senna skł‚adanka 1

W sumie dziele™ sie™ tymi dos›wiadczeniami tylko przez wzgla…d na pewne osoby, ktore jak czuje™ maja z tym jakis zwia…zek i dzie™ki temu same moga sobie nieco wiecej przypomniec‡… sadze™, ze przynajmniej kilka takich osob tu zagla…da…..

W nocy z wtorku na s›rode™, juz nad samym ranem przysnil‚ mi sie™ sen, z ktorego przebudzil‚am sie z dziwnym uczuciem niepokoju..

sšnil‚o mi sie™, ze znajdowal‚am sie™ na cmentarzu w mojej rodzinnej miejscowos›ci.. szl‚am prosto w kierunku grobu mojej babci trzymaja…c za ra…czke™ mojego najml‚odszego, 13 miesie™cznego synka.. kiedy dotarlam na miejsce ujrzal‚am, ze grob jest otwarty, a babcia w nim leza…ca tak jakby dopiero zostal‚a pochowana, a w pewnym sensie wciaz jest zywa i s›wiadoma mimo iz nie moze sie fizycznie poruszyc i o tym zakomunikowac.. Zaprowadzilam tylko mojego synka w bezpieczniejsze miejsce i sama wrocil‚am do lezacej w nim babci.. a nastepnie podobnie jak to czynil‚am juz w innych snach zaczel‚am za pomoca… dl‚oni formowac‡ takie mal‚e swietliste kuleczki i w ten sposob dokonywac‡ czegos› w rodzaju oczyszczenia/uwolnienia..  pamie™tam to z innego s›wiata, w ktorym tworzyl‚am za pomoca… s›wiatl‚a, takiego przepel‚nionego ciepl‚em s›wiatl‚a, ktorym emanuje milosc‡… wie™cej nie zapamie™tal‚am (np. czy i tym razem robil‚am cos› z dzwie™kiem), ale w s›nie wszystko byl‚o duzo bardziej oczywiste.. Przede wszystkim wiem, ze stal‚o sie™ cos› bardzo, bardzo waznego, ale do tego dojde™ pozniej…

Przypomne tylko ze ze snu tego obudzil‚am sie z uczuciem niepokoju.. Co istotne w tej cal‚ej historii akurat w tym czasie mal‚y Oli, ktory byl‚ ze mna… w s›nie, dostal‚ duzej  gora…czki.. W sumie goraczke mial juz od dwoch dni, ale zdawala sie ewidentnie slabnac.. ale akurat tej nocy bardzo sie wzmogla…  a potem po pol‚udniu zaczal‚ czuc sie juz  w ogole bardzo zle, a co o istotne Oli nigdy do tej pory nie chorowal..  Dodam, ze ja tez czul‚am sie™ nie najlepiej i podejrzewalam, ze moze to miec‡ zwia…zek z jakim› atakiem energetycznym na nas, oraz ze jest zwia…zane z tym co sie wydarzylo w snie, z tym oczyszczeniem/uwolnieniem mojej babci, ktorego w nim dokonalam… Tego dnia tuz po wizycie u naszej znajomej lekarki/homeopatki… (ktora ma takze ciekawy wgla…d w sprawy energetyczne) udalis›my sie™ czym predzej w kierunku szpitala gdyz okazal‚o sie™, ze mal‚y jest porzadnie odwodniony.. jednakze juz mniej wiecej w polowie drogi do szpitala poczul‚am i to bardzo wyraznie, ze wlasciwie moglibysmy juz zawrocic poniewaz wlasnie minelis›my pewien bardzo krytyczny punkt/we™zel‚ na naszej drodze.. z ktorego po tym jak sie z cal‚ych sil‚ wziel‚am w garsc‡ udal‚o nam sie™ wyjsc..  czul‚am po prostu, ze to co najgorsze mamy juz za soba…  Co istotne w pewnym momencie zaczel‚am spiewac,  w taki bardzo intuicyjny sposob.. czujac, ze w ten sposob odwracam bieg niepomyslnych wydarzen„.. byl‚am o tym naprawde™ gle™boko przekonana.. S›piewal‚am w podobny sposob juz wczesniej na jawie i w snach.. Do szpitala jednak pojechalismy, gdzie Oli dostal‚ kroplowke.. poniewaz lekarz stwierdzil, ze w takiej sytuacji tak be™dzie lepiej.. Zostal‚am z malym na oddziale, a J z Jennusia wrocili do domu.. I wtedy, w nocy usl‚yszal‚am trzy wyrazne, choc‡ moze niezbyt mocne huki, ktore skojarzyl‚y mi sie™ z hukami, o ktorych pisalam wczesniej.. oba byl‚y zwia…zane z moja… babcia i moim rodzinnym domem.. wiedzial‚am, ze to po prostu cd. historii z hukiem ze snu od ktorego zatrzasl sie dom .. W dodatku tuz po tym doswiadczylam czegos w rodzaju potrojnych otwartych gwiezdnych wrot poprzez ktore docieral‚y do mnie pewne kosmiczne dzwieki.. przenikajac mnie gleboko w pewien specyficzny sposob.. Na pewnym poziomie/jakas czesc mnie.. doskonale je rozumiala……

Nad ranem maly Oli byl juz w naprawde dobrej formie.. w pia…tek wrocilismy do domu…  badania nie wykazal‚y niczego niepokojacego a wiec stanel‚o na tym, ze byc‡ moze bylla to tzw trzydniowka, choc‡ w sumie nieco dziwna, bo nie towarzyszyl‚a jej biegunka… tylko goraczka….. odwodnienie i oslabienie……

Tuz po naszym przyjezdzie do domu zadzwonil‚a moja matka mieszkaja…ca na drugim kon„cu Polski, z jakies› 700 km od nas, wlas›nie w rodzinnym domu po babci.. byl‚a zawiedziona, ze jej nie poinformowalis›my o chorobie O, ale jeszcze bardziej zaskoczona zbieznoscia… pewnych wydarzen„.. poniewaz ona w tym czasie (przez te kilka dni) tez znajdowal‚a sie w bardzo dziwnym stanie.. przede wszystkim tej nocy kiedy ja mial‚am wspomnianysen, ona snila™ o mnie i malym Olim i byl to bardzo nieprzyjemny sen, w ktorym maly Oli lezal‚ na lozku cal‚y w bieli i zupel‚nie nieruchomy, a ja siedzial‚am obok niego i z wyciagnietymi rekoma wolal‚am moja… matke™, aby nam pomogla.. ale ona mimo tego, ze byl‚a tak blisko nas, nie mogl‚a sie™ do nas zblizyc‡, tak jakby przedostac sie‡ przez cos w rodzaju niewidzialnej zaslony…..

A to juz sen, ktory snilam dzisiejszej nocy, czyli z pia…tku na sobote™ ( z 7 na 8 pazdziernika 2011)

Sšnil‚o mi sie™, ze znow znajduje sie™ w swoich rodzinnych stronach nad morzem.. a moja… uwage™ przycia…gnel‚a pewna ‘dziura’ w niebie.. tak jakby w tym miejscu brakowal‚o Slonca? Gdy sie jej jednak lepiej przyjrzalam to zauwazylam, ze dziura ta w rzeczywistos›ci przypomina Ziemie™, dosl‚ownie jakby na niebie pojawil‚a sie™ druga Ziemia, albo cos› w rodzaju jej odbicia.. Po chwili dostrzegl‚am tez pewne rozbl‚yskaja…ce s›wiatl‚o, ktore skojarzylo mi sie™ z Betelgeza…, badz jakims› pulsarem, a potem jeszcze cos› w rodzaju obre™czy obejmuja…cej soba… cala planete.. obre™cz ta byl‚a poprzecinana poprzecznymi liniami.. widywal‚am juz coĹs podobnego w innych snach.. (a takze w pewnej wizji, ktora… przypomnial‚am w notce:  http://salontajemnic.wordpress.com/2011/03/28/co-to-za-buczenie/ tyle, ze wtedy widzial‚am te™ obre™cz jako cos› w rodzaju drutu kolczastego utworzonego z pewnych cze™stotliwosci opasuja…cego soba cala… Ziemie™.. Na tym ogrodzeniu co jakis› czas byl‚y rozmieszczone pewne ‚budowle’ przypominaja…ce zikkuraty.. nazwal‚am je wtedy padaja…cymi wiezami bogow starego systemu) z tego miejsca czasami byl‚y wys›wietlane pewne filmy, tak to przynajmniej wygladl‚o w moich snach.. Pamietam tez, ze na tej obre™czy byl‚y zamontowane ogromne telebimy…

Tuz po tym znalazl‚am sie™ w podziemiach kosciola w mojej rodzinnej wioseczce.. zeszlam do nich od strony zakrystii.. w tych podziemiach byl‚o pelno ludzi.. wszyscy ono wierzyli, ze tutaj sa bezpieczni, modlili sie™ i czcili JAHWE/JEHOWE.. Zauwazylam™, ze jedno z dzieci ma to imie wygrawerowane na piersi a gdy przyjrzal‚am sie™ mu sie uwazniej zobaczyl‚am jak w tym miejscu rozste™puje sie™ skora, pojawia serce i krew.. to byl bardzo nieprzyjemny widok… i zrozumial‚am wtedy, ze ci wszyscy ludzie sa… ofiara dla swojego boga ktoremu tak ufaja…, ale nie byl‚am im w stanie tego przekazac.. oni za zadne skarby nie daliby sie™ wyciagnac‡ z tych mrocznych podziemi na powierzchnie… tkwili tam czekaja…c na powrot swojego boga i wtedy ujrzalam pewna… scene™… tak jakby z przyszlosci…. to co sie™ stal‚o z tymi ludzmi.. gdy powrocil ten na ktorego czekali…  przypominal‚o to migawki z najgorszych horrorow…  nigdy nie zapomne tego przerazajacego krzyku! skojarzyl mi sie z odglosami, ktore slyszalam mieszkajac w poblizu rzezni……….

Po tym SCENERIA sie zmienila… jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki… Ujrzalam jakies› kwiaty, ktore pelnily bardzo wazna role w tym snie… Byc moze chodzil‚o przede wszystkim o bial‚e Margerytki? W kazdym badz razie je najlepiej zapamietalam… Rosly przed kapliczka… w poblizu domu mojej babci..

choc wlasnie przez wzglad na te kapliczke przypomnial mi sie pewien sen o Irysach

http://ogrodduszy.wordpress.com/2011/08/17/cudowne-irysy-ze-snu/

Pozniej jeszcze inna scena…  Widze siebie.. jak stoje na brzegu jakiegos jeziora.. w bialej sukience.. troche jak posag.. bogini.. zenski swiatek.. choc mogla to byc zatoka jako, ze przypomina duze jezioro, albo Baltyk w przeszlosci.. Widze jak w moim kierunku zbliza sie pewna kobieta w dlugich blond wl‚osach.. W jej dloniach widze kwiaty, chyba wlasnie biale margerytki, a moze lilie? postac zblizyla sie do mnie i doslownie w tym momencie pod postacia jasno niebieskiej mgiel‚ki przenikne™l‚a mnie.. tak jakby rozuscila sie we mnie.. twierdzac, ze w ten sposob bedzie mi w stanie bardziej pomoc w tej bardzo trudnej sytuacji… potem inna kobieca postac ktora zblizyla sie do mnie w podobny sposob ze zlozonymi re™koma w ktorych trzymala kwiaty, kojarzaca mi sie troszke™ z Yemaya….. Wygladalo to jak jakies spotkanie w kobiecym kregu…

I kolejny przeskok w s›nie.. znow jestem w podziemiach tego kosciola co wczesniej.. teraz jednak nie ma tu juz zadnych ludzi.. widze tylko pel‚no klejnocikow… koralikow… perelek?  Lezacych w duzych kupkach jak wegiel skladowany w piwnicy… I w sumie to byla ostatnia scena jak zapamietalam z tego snu….

Moze chodzi o to, ze kazda z tych istot/dusz jest prawdziwym klejnotem i dlatego toczy sie™ o nie taka bitwa na tych ‘wyzszych’ poziomach..

Te koraliki skojarzyl‚y mi sie™ tez z paciorkami tworzacymi rozaniec…

zreszta cal‚y sen byl przesia…knie™ty symbolika…

pojawil‚o sie znacznie wie™cej skojarzen„, pewne sprawy nabraly gle™bszego sensu, ale o tym pozniej…

cdn…

poprzedni sen, w ktorym pojawil‚ sie™ ten kosciol‚

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/09/26/spotkanie-z-niefizyczna-klara-i-splot-pewnych-wydarzen/

inne notki powia…zane z tym wpisem

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/04/08/niefizyczne-podroze-polska-egipt-atlantyda/

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/01/01/noworoczny-sen-z-faraonem-i-moje-egipskie-sny/

http://salontajemnic.wordpress.com/2010/12/19/tajemnice-zaginionych-swiatow-w-nas-3/

http://salontajemnic.wordpress.com/2011/01/15/syrenie-dziedzictwo-ludzkosci/

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Senna skł‚adanka 1”

Skomentuj

