Sny o Wodzie (1)

sen z dnia 7 lutego 2012

ATLANTYDZKA RĘKA Z BAŁTYKU

Ktoś› (o ile dobrze pamię™tam pewien nieżyją…cy już rybak, który zginął‚ kilka lat temu w do koń„ca niejasnych okolicznoś›ciach,  w każdym bądź razie jego ciało znaleziono niemal przy samym brzegu) przyniósł‚ mi wył‚owioną… z zatoki ogromną drewnianą… rękę™, która właściwie wyglądał‚a jak zwykł‚y konar sosny, ale te pięć palców.. do zł‚udzenia przypominają…cych ludzką rękę? Powiedział‚am tej osobie, że to bardzo cenne znalezisko.. pochodzą…ce z Atlantydy! Nie wiem ską…d mi to przyszł‚o do gł‚owy, ale w ś›nie musiał‚o być‡ to dla mnie oczywiste.. Zresztą… on także musiał‚ się w tym kawał‚ku drewna dopatrzeć‡ czegoś› ciekawego.. Tylko dlaczego przyszedł‚ z tym akurat do mnie? W tym ś›nie był‚ też obecny pewien archeolog wraz ze swoją… żoną, których dane mi był‚o kiedyś› poznać w realu… On w każdym bądź razie odegrał‚ bardzo istotną… rolę™ w odkryciu starego puckiego portu…

*

Sen z 13 Lutego 2012

WODA to jeden z najczę™stszych motywów w moich snach..

zwł‚aszcza wody zatoki puckiej, nad którą… się™ urodził‚am i spędził‚am wiele lat swego życia.. Także dzisiejszej nocy znów się nad nią znalazłam. Począ…tkowo znajdował‚am się™ na pewnej, niby najzwyklejszej łą…ce, ale to co się™ na niej dział‚o wcale takie zwyczajne już nie był‚o.. Zebrał‚o się™ na niej wiele osób uprawiają…cych – można rzec – bardzo dziwny rodzaj sportu.. Sport ten polegał‚ na tym, że dana osoba wchodził‚a na niewielki kawałek‚ materiał‚u przypominający najzwyklejszą… chustę™, którą… się™ po prostu rozkł‚adał‚o, a nastę™pnie chwytał‚o za jej dwa koń„ce i fruuuuu…. unosił‚o się do góry… Jakże proste, a jednocześ›nie niezwykł‚e… W pewnym momencie zauważył mnie i podszedł‚ do mnie elegancko ubrany mężczyzna z propozycją odbycia wspólnego przelotu.. gdzieś› w kierunku wysp greckich.. Zgodził‚am się™ jako, że mężczyzna ten od samego począ…tku wzbudzał‚ we mnie zaufanie, a ponadto rozpierał‚a mnie wrę™cz kosmiczna ciekawość‡ jak też może przebiegać‡ taki lot.. i….  ach, nie zawiodłam się…. cóż za cudowne uczucie towarzyszył‚o już samemu wzbijaniu się™ w powietrze!! Potem unosiliś›my się™ na niezbyt dużej wysokoś›ci, a wię™c mogł‚am naprawdę™ wiele widzieć i był‚am wprost zachwycona tą… niezwykłą podr󿱅 i cudownymi widokami… Zwł‚aszcza gdy w pewnym momencie moim oczom ukazał‚y się™ bajecznie turkusowe wody (niekiedy jedynie tylko mienią…ce się™ odcieniami jasnej zieleni). I pewnie są…dził‚abym, że właś›nie dolecieliś›my w pobliże greckich wysp gdyby nie fakt, że po swojej lewej stronie ujrzał‚am nabrzeże, przy którym znajdował‚y się™ dokł‚adnie takie zabudowania jakie znajdują… się w mojej rodzinnej miejscowoś›ci nad zatoką….. Na dodatek po prawej stronie widniał‚ wyraźny zarys mierzei helskiej.. Tylko te wody były jakże odmienne od tych istnieją…cych w realu.. bardzo tropikalne…

crystal_blue_sea_wallpaper_p6o4a1.jpg-w=150&h=107

W pewnym momencie dostrzegł‚am też kilkoro ludzi, zanurzonych w wodzie w taki sposób jakby poddawali się™ jakiejś› terapii? Zwróciłam uwagę na to, że byli ubrani w lekkie (może lniane) biał‚e szaty.. Najbardziej poruszył‚o mnie jednak coś› innego, a mianowicie widok brodzą…cego w wodzie różowego flaminga… 

flamingo.gif-w=93&h=150Przyglądał‚am mu się™ z ogromną fascynacją.. i czułam, że jest w nim coś› takiego.. coś› takiego.. hmm.. I z tym też obrazem przed oczami obudził‚am się™… Na jawie jeszcze przez dobrą… chwilę™ czuł‚am cudowną… lekkość‡ oraz ekscytację™, które towarzyszył‚y mi w trakcie tej wspaniałej sennej podróży, a widok zimy za oknem sprawił, że miał‚am ochotę™ czym prę™dzej do tego snu powrócić‡.. zwł‚aszcza do owych ciepł‚ych, turkusowych wód…… bardzo też chciał‚am zrozumieć dlaczego ujrzałam owego flaminga, bo jakoś› nie dawał‚ mi spokoju.. i szybko pojawiło się pierwsze skojarzenie.. a mianowicie – bahamska wysepka Acklins (o doświadczeniach z nią pisał‚am w notce Acklins, Atlantydzkie klucze) a także Bahamy tak ogólnie.. wystarczy spojrzeć‡ na ich herb

ponadto przyszedł mi na™ myś›l Rezerwat Przyrody ‘Sł‚one Łą…ki’

690px-Zatoka_Pucka_mapa_mini

ciekawe, że moja ostatnia notka na blogu (przed dwutygodniową… przerwą)… dotyczył‚a mię™dzy innymi Acklins i Bahamów, choć‡ tematem przewodnim był‚ Bałtyk i jego tajemnice..

sen ten przypomniał‚ mi też o pewnym doś›wiadczeniu medytacyjnym sprzed kilku lat.. to była pię™kna inicjatywa Masaru Emoto zwią…zana z jeziorem Bajkał… szkoda tylko, że nie zachował‚ się mój zapisek, w którym opisywał‚am swoje doświadczenie.. pamię™tam jednak, że najpierw przenik곂am przez pewne tajemnicze przejś›cie w ogrodzie, za którym czekał‚ na mnie latają…cy dywan.. gdy tylko na nim usiadłam uniosłam się w powietrze i poleciał‚am hen siebie.. aż nad Bajkał! ponadto w trakcie tamtego doś›wiadczenia ujrzał‚am jak z Bajkał‚u wył‚ania się™ bardzo potężna istota o ewidentnie żeńskiej energii, która skojarzyła mi się™ w tym momencie z Panią… z Jeziora, o której wspominał‚am w notce o Wodnych Boginiach… Ujrzałam też wtedy niezwykłą TĘCZĘ, a potem okazało się, że w trakcie tej medytacji nad Bajkałem naprawdę ukazała się Tęcza i do tego podwójna…. co zostało nawet ujęte na zdjęciach..

Zapisek z dnia 14 Luty 2012

Jakiś› czas temu (w styczniu br) ś›nił‚o mi się™, że wraz z najmł‚odszym synkiem (Olivierkiem) wybrał‚am się™ na plażę nad zatoką….. Była bardzo ł‚adna pogoda, woda w morzu spokojna.. Kiedy jednak tylko usiadł‚am na brzegu rozpoczął‚ się™ nagł‚y przypł‚yw, a wzburzona i dość‡ mętna woda zacz곂a w bł‚yskawicznym tempie zalewać piasek… Szybko więc chwyciłam synka na rę™ce i weszł‚am na klif (choć‡ w tym miejscu naprawdę niewielki).. Jeszcze tego samego dnia przydarzył‚a mi się™ bardzo emocjonująca sytuacja, która już w pierwszej chwili skojarzyła mi się z owym snem.. Była właśnie niczym ów nagły i gwał‚towny przypływ, który jednak z dużym spokojem udał‚o mi się™ opanowa懅

INNE SNY O WODZIE

http://liviaspace.com/2013/01/03/sny-o-wodzie-2-3/

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Sny o Wodzie (1)”

Skomentuj

