Pozdrowienia z Costa Tropical

DSCF1768

widok z naszego tymczasowego mieszkanka w La Rabicie na Costa Tropical..

Costa Tropical to jedno z najbardziej atrakcyjnych i jednocześnie najmniej zagospodarowanych wybrzeży Hiszpanii. Położone jest w prowincji Grenada w Andaluzji. Obejmuje swym zasięgiem obszar od Adry do Motril. Swą nazwę bierze od różnorodnych owoców tropikalnych rosnących tutaj takich jak np.: mango, awokado, banany, papaja. W ciągu całego roku panuje tu wyjątkowo łagodny klimat. Średnia roczna temperatura wynosi prawie 20 ° C, a słońce świeci tu ponad 3000 godzin rocznie. Środowisko przyrodnicze i krajobraz terenów w okolicach Almerii jest podobne to takiego jaki występuje w amerykańskim stanie Arizona, ze względu na temperaturę, górski krajobraz i pustynne równiny. Region ten posiada typowe cechy i wygląd „prawdziwej” Hiszpanii.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Costa_Tropical

trafiliśmy tutaj niby przepadkiem dwa dni temu nad samym ranem w drodze powrotnej z Sierra Nevada…  gdy tylko zrobiło się jasno ujrzeliśmy niesamowity widok..

Tęcza nad morzem o Wschodzie Słońca…

DSC_6679

po chwili już w mieszkaniu zauważyłam, że to podwójna.. i najbardziej niesamowita tęcza jaką widziałam w życiu..

DSC_6712

DSC_6703po ‚burzliwej’ nocy spędzonej w Sierra Nevadzie to naprawdę niezwykły znak…

przedwczorajszy zachód słońca…

DSCF1904

DSCF1878 DSCF1888 DSCF1887

piękne widoki mam tutaj przez 24 h na dobę… do tego szum fal…. po cave housie w Pechinie pod Almerią jest to kolejne miejsce,  w którym mogłabym się zatrzymać na dłużej…. tam było tak sielsko… trochę jak w Gaja Garden… tutaj bardziej rajsko… atlantydzko?

DSC_7400a

a wiatr od morza przywiewa jakieś dziwne skojarzenia…

***

 DSCF1868 DSCF1828 DSCF1704

   DSCF1805 DSCF1711 DSCF1793

  DSCF1821 DSCF1826 DSCF1820

kilka zdjęć Jarka z przedwczorajszego spacerku z dzieciakami po plaży…

_DSC6882_DSC6885DSC_7188

_DSC6887

DSC_6782

DSC_7165

DSC_7178

DSC_7122

DSC_7107

DSC_7026

i jeszcze Tajemniczy Kamień z La Rabity..

DSC_7030

znaleziony przez Jarka na plaży…

dodane 5 marca 2013

Livia

zgadza się Ani, to bardzo intensywna podroz, zwlaszcza pod wzgledem emocjonalnym… naprawde sporo emocji wyplywa na powierzchnię.. szczyt tego mial miejsce w La Rabicie.. piekna miescina, ale czesto w niej wialo, a wraz z szumem fal efekt byl taki jakby jakies tsunami nadciagalo.. i wyobraz sobie, ze wczoraj znalazlam informacje, że w 1973 roku w la Rabicie naprawde mialo miejsce tsunami! dodam moze, ze nie chodzi tylko o nasze emocje, a o pewien zapis emocjonalny zwiazany z ta ziemia… to jest dosc ciezki ladunek, ktory trzeba umiejetnie rozbroic i przetransformowac……..

la rabita livia baner1aaa (2)

***

dodane 9 marca 2013

La Rabita in Sayalonga

dodane 10 marca 2013

cdn..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

25 thoughts on “Pozdrowienia z Costa Tropical”

  1. Witaj Livio! …. Cudownie, chce sie wskoczyc do tych Zdjec….. 🙂
    Ta Tecza…., taka tecze widze czasami z okien mojeg domu.
    Podwojna widzialam chyba trzy razy, tylko jeden raz Potrojna!
    Ja, przezywam zawsze to zjawisko bardzo gleboko. Zawsze byly dla mnie takie tecze, Znakiem, Potwierdzeniem nadchodzcego Przelomu,Zmiany….. zawsze.
    Dziekuje Ci Livio, Bardzo!Bardzo mocno! ze dzielisz sie z Nami tymi wspanialymi Momentami 🙂 Pozdrawiam Was cieplo!

    Ps. Klucz z Osmioramienna Gwiazda/ Krzyzem mialan w rekach u Lemi, emanowal niesmaowicie silna energia….. tak mi sie skojarzylo z tym tajemniczym kamieniam tutaj …..

    Polubienie

  2. Zdjęcia wspaniale oddają piękno… tęcza nad morzem to coś nieziemskiego… cieszę się mogąc czytać Twoje relacje ♥ Dziękuję, że się dzielisz ♥ … tyle się dzieje 🙂

    Polubienie

  3. Piękne zdjęcia kochana, zatęskniłam znów do Hiszpanii, a szczególnie do Andaluzji… 😉 Napisałam do Ciebie maila, mam nadzieję że masz dostęp do skrzynki z tych swoich podróży… do usłyszenia niedługo, mam nadzieję… 😉

    Polubienie

  4. Witajcie!!!

    @Anno11Li – potrojnej teczy jeszcze nie widzialam, ale ta miala w sobie cos wyjatkowego… bardzo ciekawe to skojarzenie z kamieniem… cos w nim jest, ale jeszcze nie wiem co…. i ja bardzo Ci dziekuje ze sie dzielisz swoimi niezwyklymi doswiadczeniami…

    @Ani – zajrzalam pod wskazany adres, ale nie za bardzo mam teraz mozliwosc sie w to glebiej wczytac, czy wczuc, choc moje pierwsze wrazenia sa raczej ok…. mam teraz sporadyczny dostep do neta, choc wkrotce powinno sie to zmienic…

    @AM – witaj kochana! niejeden raz tu w Hiszpanii pomyslalam o Tobie…. jutro z rana jedziemy do Malagi… zajrze na poczte….

    pozdrawiam Was slonecznie i do uslyszenia wkrotce 🙂

    Polubienie

  5. Pozdrawiam cała rodzinke
    Mam jeszcze pytanie, pojawiły sie u Ciebie po prawej stronie …Najnowsze komentarze, czy coś trzeba było zrobic, bo na Mistyce wciąż tego nie ma, poradz

    Polubienie

    1. i my pozdrawiamy Mario, tym razem z przepięknej Frigilliany 🙂

      komentarze zawsze u mnie tak były widoczne, ale ostatnio zniknęły i musiałam je przywrócić… nie wiem dlaczego nie ma ich widocznych w ten sposób na Mistyce Życia.. chętnie tam zajrzę jak tylko znajdę dłuższą chwilkę wolnego czasu.. i przy okazji pozdrowienia dla Nnki 🙂

      Polubienie

  6. Livia, piękne wszystkie zdjęcia , pod innymi notkami też, a ta tęcza to cud natury…
    .”..to nie jest sen, rzeczy naprawdę dzieją się..” , a utwiedza mnie w tym sznurek, na bieliznę i spinacze 🙂
    Dzielna z Was Rodzinka, pozdrawiam Michaela 🙂

    Polubienie

Skomentuj

