W strone Gibraltaru.. Aldea Beach, La Linea dela Concepcion

20 marca 2013

W drodze z Frigiliany na Gibraltar..

fioletowe kwiatki na Aldea Beach

DSCF4858w pierwszej chwili wzięłam je za krokusy, ale juz po chwili dostrzeglam, ze sa bardzo podobne do irysow..hmm, moze to ich jakaś miniaturowa odmiana… w każdym bądź razie na ich widok przyszła mi na myśl polska wiosna i wtedy przypomniałam sobie, że przecież właśnie dzisiaj ma miejsce jej astronomiczny początek….

DSCF4912

DSCF4884

dscf4897aa33 2.jpg  DSCF4890 DSCF4877xxx

Tuż po przyjeździe do La Linei pisałam Krystianie:

Jestem właśnie pod Gibraltarem w La Línea de la Concepción… coraz bliżej Atlantyku i Portugalii…… i coraz bardziej zakochana w Hiszpanii! choc jeszcze blizej stad do Afryki… Maroko od Tarify, do ktorej jutro jedziemy, dzieli zaledwie kilkanaście kilometrow!! juz jako dziecko chcialam zobaczyc te miejsca…

Gibraltar, Ciesnina Gibraltarska, Słupy Herkalesa: http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82upy_Heraklesa

Cieszę się, że tu dotarłam…..

a to niesamowita tęcza okalająca słońce, którą dostrzegłam w momencie kiedy dotarliśmy do La Linei…

DSCF5009aa

nie byłam pewna, czy ujmie się na zdjęciu, ale widać ją całkiem dobrze….

na poniższym zdjęciu ja ze skałą gibraltarską za płotem oddzielającym strefę hiszpańską od brytyjskiej:

choć ten ptaszek bez problemu przeleciał z jednej strony na drugą..

DSCF5081

a jego widok niesamowicie mnie uskrzydlił…

Późnym wieczorem próbowało ze mną nawiązać kontakt wiele istot… jednak najsilniejszy impuls dotarł do mnie ze strony kogoś, kto przedstawił się jako Gabriel…

archanioł Gabriel…. ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Archanio%C5%82_Gabriel

przyznam, że byłam zaskoczona, nawet bardzo!

tym bardziej gdy okazało się, że archanioł ten wiąże się w pewnym stopniu z nazwą La Linei dela Concepcion….

http://en.wikipedia.org/wiki/La_L%C3%ADnea_de_la_Concepci%C3%B3n

zwiastowanie….

ponowne kodowanie…

usłyszałam, że chcą coś przeprogramować i że mogę im w tym pomóc….. coś naprawić….

pisałam o Gabrielu na Salonie Tajemnic w notce związanej z Projektem Cheops i ceremonią 11 11 11…

i jeszcze jedno spojrzenie na Gibraltarską Skałę z La Linei….

DSC_9895

21 marca  z rana

Jarek dostrzega za oknem dziwną chmurę… wygląda jak soczewkowa…

DSC_9920

zdaje się krążyć w kółko… jakby nad nami.. przypominam J o wieczornym przekazie i dodaje ze byc moze ta chmura wisi nad gibraltarska skala…. i rzeczywiście….. pozniej okazuje sie, ze to wielkie chmurzysko tak jakby krazy dookola gibraltarskiej skaly, ale moze w tym miejscu to normalne

DSCF5156

cd w notce

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/03/22/gibraltar-21-marca/

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “W strone Gibraltaru.. Aldea Beach, La Linea dela Concepcion”

  1. Liviu tak pięknie wyglądasz w bieli… a to zdjęcie małe z twarzą i przesłoniętą głową piękne… Ty , muszla i kwiat- bardzo piękna sekwencja zdjęć… i słońce z tęczą- niezwykłe… ależ cudowna relacja… pozdrów Gabriela, którego imię nosi Gabryś i który tak się pięknie nami zaopiekował w czasie mojego porodu niemal 13 lat temu…

    Polubienie

Skomentuj

