Gibraltar, 21 marca

kontynuacja wcześniejszego zapisku

http://liviaspace.com/2013/03/20/gibraltar-20-marca/

21 marca  z rana, jeszcze w La Linea dela Concepcion pod Gibraltarem..

Jarek dostrzega za oknem dziwną chmurę… wygląda jak soczewkowa… zdaje się krążyć w kółko… jakby nad nami.. przypominam J o wieczornym przekazie i dodaje ze byc moze ta chmura wisi nad gibraltarska skala…. i rzeczywiście….. pozniej okazuje sie, ze to wielkie chmurzysko tak jakby krazy dookola gibraltarskiej skaly, ale moze w tym miejscu to nic dziwnego….

dscf5156

Już na Gibraltarze..

zaczynam odczuwać coś co tudno mi przełożyć na słowa… sporo sie dzieje, ale jakby pod spodem…

DSCF5170aaa

DSCF5178c DSCF5182 DSCF5184

DSCF5185 DSCF5195

Moją uwagę przyciąga znajdujący się tutaj meczet.. przypomina mi o Gabrielu… arab. جبريل Dżibril…. brzmi troszke jak Gibral.. tar…

DSCF5265aaaaa

DSCF5243

DSCF5297

wczesniej tuz przed bramka graniczna jeszcze w La Linei dla Concepcion zaczynam sie zle czuc… bardzo zle… mam wrazenie, ze zaraz zaslabne, ale biore sie w garsc i dochodze do siebie….

Gibraltar zauracza mnie w jakiś szczególny sposób…

spojrzenie na latarnię..

DSCF5275

skały…

DSCF5311

i rosnące na nich kwiaty…

DSCF5301

DSCF5315

Afrykę po drugiej stronie…

DSCF5293

znów mam przekaz..

cos sie dzieje na poziomie energetycznym…

po chwili slysze dziwny huk jakby dochodzacy spod ziemi…

moze to z podziemnej bazy….

płyta….

cdn…..

kilka zdjęć z parku botanicznego Alameda, chociaż wiele z roślin w nim rosnących rośnie także w hiszpańskich ogrodach, sadach i dziko w naturze, np. hiszpańskie  pomarańcze..

DSCF5389

DSCF5562

DSCF5473

DSCF5480

DSCF5410

DSCF5504j

DSCF5373a

i jeszcze kilka zdjęć Jarka:

DSCF5476s33

CSC_0640

DSC_0086

dorzucę później jeszcze troszkę zdjęć, także tych z naszego drugiego pobytu na Gibraltarze…

cdn..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Gibraltar, 21 marca”

  1. …..” cos sie dzieje na poziomie energetycznym…” hmm tego dnia nnka mi na gg napisała :….” nnka
    osobiscie czuje jakbsieastral czyścił mocno ” i jeszcze jedno zdanie tez może tego dotyczyc, ale jest troche niezrozumiale napisany ponieważ Jola miala problemy z pisaniem a że wcześniej mi napisała ze choroba sie cofa wiec miałam sie na drugi dzien spytac, aby Jej nie meczyc…niestety… ” zaczyna odzywoanie swiat;e, ihybrydy ” ….

    Lubię to

  2. Czwartek, dzień przed moim wyjazdem… chciałam się pakować ale nie mogłam się ogarnąć… aż nagle wrzątkiem poparzyłam sobie palce u stóp i to dotkliwie więc wuautowałm się na długo do miski z wodą i fotela… czułam się dziwnie, mocno bolała mnie głowa i w czasie pobytu na Ślęży zmienił się ból i trwał aż do wczoraj rana

    Lubię to

  3. witajcie Ani, Mario i Krystiano… wczoraj poznym popoludniem dotarlismy do marokanskiego wybrzeza w hiszpanskiej Ceucie…. witaj Afryko! za chwilke ruszamy dalej na poludnie…. napisze wiecej wkrotce, moze wieczorkiem…. buziaki i do uslyszenia ❤

    Lubię to

Skomentuj

