Sen z 21 grudnia 2012.. i cały dzień jak sen…

Znalazłam właśnie opis tego snu, a pomyśleć, że już zupełnie o nim zapomniałam..

22 grudnia 2012 o 23:24 pisałam do Anilalah:
hmm, cały wczorajszy dzień był troszkę jak sen… w tym śnie po 12 12 byłam między innymi w Egipcie, chyba w Denderze… a potem na plazy, w mojej rodzinnej wioseczce.. z wody zaczela wychodzic taka dziwna zmija i czulam, ze chce mnie ukasic i za jesli jej sie to uda – umre…. i wtedy zaczelam spiewac, powietrze zaczelo mocno wibrowac, a zmija znikac…. pozniej mialam inny sen… o otwieraniu wrot.. pamietam slowa, ktore wypowiadalam, choc nie potrafie ich wymowic teraz… slyszalam juz podobne slowa w czasie pewnej astromistycznej medytacji……..

http://liviaspace.com/2012/12/17/przejscie-ziemi-21-12-2012/#comment-1097

dodam, ze wielu snach spiewam w podobny sposob…

choc w sumie nie tylko w snach….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Sen z 21 grudnia 2012.. i cały dzień jak sen…”

Skomentuj

