Turkus.. Turkusowe Serce.. Lemuria i Atlantis ♥

Ujrzałam je dzisiaj jak wyłania się z ciemności w momencie gdy stałam akurat zapłakana z zamkniętymi oczami.. Piękne świetliste turkusowe serce

images1atakie same jak to, które ujrzałam i poczułam w swoim wnętrzu w trakcie doświadczenia z Kamieniem Faraonów..

Usłyszałam też wtedy o atlantydzkiej czakrze i ogólnie o związku z Atlantydą…

25 kwietnia 2011

w trakcie dzisiejszego kontaktu z kamiennym poslancem mialam okazje przyjrzec sie wnikliwiej mojemu systemowi energetycznemu.. wiem tez, ze kolejnym razem bede musiala miec przy sobie jakis dyktafon, abym mogla na biezaco przekazywac i zapisywac swoje odczucia.. ich dzisiejszego bogactwa nie potrafie juz teraz zbyt dobrze oddac.. najciekawsze odczucia mialam w zwiazku z czakra serca i gardla, oraz czakra pomiedzy sercem i gardlem, ktora emanuje turkusowym swiatlem/kolorem i ktora poslaniec okreslil mianem czakry atlantydzkiej.. juz od jakiegos czasu odczuwam te czakre, choc raczej nie postrzegalam jej w ten sposob.. czasami nie bylam tez pewna, czy to jakis odrebny osrodek energetyczny, czy tez raczej w ten sposob odczuwam nakladanie sie na siebie osrodka serca i gardla.. wczesniej wewnatrz swojego serca ujrzalam zlocistego motyla, ktorego skrzydla wystawaly poza cialo fizyczne.. skrzydla te byly utkane z kolorowych energetycznych nici.. (atlantydzkie wzorce, motylek nieskonczonosci).. gdy wyrazilam intencje, aby ujrzec swoja czakre gardla poczulam najpierw ozywienie/wirowanie wewnatrz glowy, a dokladniej w okolicy trzeciego oka, po czym doznalam mocnego rozjasnienia w tym miejscu, a nastepnie ujrzalam cos w rodzaju oka, tyle ze w odroznieniu od oczu fizycznych bardziej podluznego i skierowanego do gory, a takze otwartego na samym koncu.. oko przypominajace jasny otwarty kanal.. mowiac w duzym skrocie w trakcie dzisiejszego doswiadczenia odbczuwalam ruch poszczegolnych czakr (tak jak w innych doswiadczeniach z poslancem), w jaki sposob i z jaka szybkoscia wiruja, w jakich kierunkach.. odczuwalam przeplyw energii poprzez poszczegolne kanaly.. czulam jak jedne kanaly lacza sie z innymi, jak tworza swego rodzaju struktury/wzorce/wibracje czasami slyszalam pewne specyficzne dzwieki.. pojawialy sie tez odczucia bardziej fizyczne, w niektorych miejscach mrowienie, innych pulsacja, jeszcze innych uczucie cmienia, czy oporu, a  nawet lekki bol, tak jak w przypadku doswiadczenia ze skrzydlami motyla kiedy na poziomie fizycznym, oraz eterycznym poczulam cos w rodzaju odciecia, jakbym miala poczucie odcietych skrzydel w tym miejscu.. zrodlo tego odczucia tkwi w innym momencie czasu, ale zapis ten wciaz istnieje w informacyjnym polu mojej istoty – w mojej osobistej ksiedze akashy.. w tym momencie powrot do tych wspomnien jest jednak z pewnych wzgledow wskazany..

wyrazistsze obrazy wewnetrznych struktur pojawily sie glownie po tym jak wyrazilam intencje, aby ujrzec konkretne obrazy

doswiadczenia te rozpoczely sie od medytacji ze zlotym deszczem..

otrzymalam tez zaproszenie do medytacji przy spirali w ogrodzie.. uslyszalam aby wejsc w stan medytacji i wirujacym ruchem polaczyc sie ze swiadomoscia krysztalu, ktory znajduje sie w jej samym centrum, a nastepnie abysmy wspolnie wirujacym ruchem polaczyli sie z wymiarem kamiennego poslanca.. dzieki temu nasz kontakt bedzie miec nature niemal fizyczna..

wykonalam tez pewien ruch rekoma i ujrzalam jakie skutki powoduje na poziomach energetycznych.. wykonywalam go juz wczesniej inuicyjnie, ale wtedy nie zdawalam sobie sprawy z tego ile niesie z soba blogoslawienst dla zyjacej przestrzeni

Turkus to od jakiegoś czasu mój ulubiony kolor, choć preferuję raczej barwy jasne, wręcz pastelowe.. biel, błękit i jasną lawendę, a także subtelny odcień złotego różu (ten jednak dopiero od czasu Gwiezdnej Rocznicy 2013). W każdym bądź razie od pewnego momentu wyłania się coraz więcej turkusowych wątków w moim życiu, choć kiedy się to zaczęło to nie miałam jeszcze pojęcia, że kolor ten jest tak silnie związany z Atlantyda, aczkolwiek czułam, że mój związek z nią jest naprawdę głęboki. Jakiś czas temu, tuż przed podróżą do Maroka znalazłam na facebookowym profilu Aleeve Issa Tifaret pewien turkusowy obrazek, który mocno mnie poruszył.. Niby zwykły obrazeczek, a jednak coś we mnie pobudził

406116_540683615944091_1995958096_n

obrazek: www.vedic.net.pl

podobnie jak i jego opis, który zauważyłam jednak dopiero po chwili:

SŁOWA TURKUSOWE ♥ Kreatywność ♥ TRANSCENDENTALNE SERCE ♥ CENTRUM ♥ Whispering of  the Heart ♥ Połączenie z Podświadomością ♥ Odpowiedzialność jako zdolność do  odpowiedzenia na głos serca ♥ Lemuria i Atlantis ♥ www.vedic.net.pl

do tego stopnia mnie to poruszyło, że aż musiałam napisać, że to moje ukochane turkusiki, a Tiffaret odpisała że kolor turkusowy to

„kosmiczna świadomość… oraz link do Atlantydy”

Byłam tym naprawdę zaskoczona i podekscytowana, choć nie zdążyłam wtedy nic więcej od siebie dodać, wiedząc jednak, że uczynię to już wkrótce… Co ciekawe TURKUS  przypomniał mi się dwukrotnie w ostatnich dniach i to za sprawa samej Bogini Ziemi, ale o tym za chwilkę…

Kolor turkusowy jest połączeniem barwy niebieskiej z zielenią. W czasie badań nad postrzeganiem kolorów odkryto, że turkus jest dla wielu osób symbolem ucieczki od szarej rzeczywistości, przynosi skojarzenia z rajem. Kolor ten wyraża potęgę myśli twórczej, jest symbolem ekspresji i komunikacji. Moim zdaniem jest to kolor związany z grasicą, choć zdaniem innych raczej z tarczycą i jej funkcjami, aczkolwiek niektóre osoby również utożsamiają go z grasicą (dla mnie kolory związane z ośrodkiem gardła to jasno niebieski przechodzący w subtelny błękit). Turkus równoważy zakłóconą harmonię nieuświadomionych emocji.  Odpowiada za swobodną zdolność wyrażania własnych uczuć i myśli. Jest kolorem związanym z uzdrawianiem i duchową stroną życia. W wielu kulturach turkus jest kolorem ochronnych talizmanów (np. u Indian Nawajo). Jego nazwa pochodzi  od barwy kamienia szlachetnego – turkusu, związanego z egipską boginią Hathor – Panią Turkusów.  Na Półwyspie Synajskim przy kopalniach miedzi i turkusu znajduje się świątynia, w której czczono ją jako patronkę kopalń, a okręg ten zwano Krajem Turkusów. Przez starożytnych Egipcjan Turkus uważany był za kamień magiczny i święty, często wykorzystywany do wykonania ochronnych i leczniczych amuletów. Łączy w sobie mądrość Nieba i Ziemi, jest kamieniem opiekuńczym, chroni naszą aurę przed szkodliwymi wibracjami. Według wierzeń turkus zmienia barwę by ostrzec właściciela przed zdradą i niebezpieczeństwem…

Przypomniała mi się też w tym momencie Turkusowa Malwa Pozytywnej Kreacji, którą stworzylam w 2011 roku.. ciekawe ze oryginalne zdjęcie opatrzone było numerem 7777, na co zwrocil wtedy uwage Jarek, a oryginalna malwa z Gaja Garden była biala

Turkusowa Malwa Pozytywnej Kreacji

Tuż przed 12 12 12 pisałam:

Mój Powrót na Atlantydę

a wcześniej:

Bahama Mama, Acklins i Atlantydzkie Klucze…

turkusowy kojarzy mi sie wlasnie bardzo mocno z Bahamami, a takze z Larimarem:

Larimar – Kamień Atlantów i Mistrz Lanto/Atlanto z Atlantydy….

choc to raczej oczywiste skojarzenia, choc juz nie tak oczywiste sa moje zwiazki z Bahamami, czy Larimarem…

Ostatnio wyłonił się tez ciekawy turkusowy wątek w związku z najnowszym namalowanym przez Anilalah obrazem:

Gwiezdna Planetarna Bogini Ziemi

ciekawe, że zwróciłam uwagę właśnie na ten turkus w środku, a potem także w tle i że to właśnie on najmocniej zwrócił moją uwagę, choć jak się okazało w rzeczywistości na obrazie turkusu (jeszcze) nie było, choć uwidocznił się na zdjęciach…

http://anilalah.wordpress.com/2013/04/19/gwiezdna-bogini-planetarna-ziemi-i-ludzie-zielone-anioly-ziemi/#comment-761

2013-04-19-gzwiezdna-planetarna-bogini-ziemii

Anilalah dopiero po tym przemalowała obraz na turkusowo, choć miała tego koloru nie używać. Przyznam, że zaskoczyło mnie to ponieważ kolor ten wydawał mi się tutaj szczególnie ważny…

napisałam też u niej:

Turkus to połączenie koloru zielonego z niebieskim…. jak połączenie Serca z Głową.. Serce Lemurii i Głowa Atlantydy?.. pewnie pamiętasz ten przekaz: http://krystal28.wordpress.com/2012/07/11/obecna-sytuacja-i-rozwiazanie-dramatu-atlantydy/

pamiętam, że w trakcie czytania tego przekazu przypomniało mi się pewne doświadczenie:

kiedy to poczułam, że znajduję™ się tak jakby po dwóch stronach lustra jednocześ›nie.. mając wrażenie, że po jednej stronie jest wschód i wszystko co łączy mnie z legendarną cywilizacją… MU, a po drugiej stronie zachód i to co łączy mnie z Atlantydą..

pisałam o tym między innymi w notce:

Tajemnice zaginionych światów we mnie..

***

Postanowiłam też przypomnieć notkę o kolorowych wibracjach wszechświata, choć muszę ją nieco zaktualizować

i jeszcze kolory po hiszpańsku żeby mi nie uciekł link:

http://hiszpanski.crib.pl/los-colores-kolory-zestaw-slowek-do-nauki-jezyka-hiszpanskiego-obrazkami.html

dodane 24 kwietnia 2013

Po tym co napisała Ania Ślusarska zajrzałam raz jeszcze do ślężańskiej notki Anilalah i teraz w zupełnie nowym świetle spojrzałam na jej obraz z Motylem.. kolory które do mnie najmocniej z niego przemówiły to turkus i złoto…. i przypomniały mi o doświadczeniu z turkusowym sercem i złotym motylem w nim…….

***

dodane 24 lipca 2013

Livia Ether Light 24 Lipiec 2013 o 10:52 pisze:

Na blogu Margo0307 rozwinął się bardzo ciekawie turkusowy wątek: https://margo0307.wordpress.com/2013/07/22/dawid-i-goliat/

zaczęło się od poniższego cytatu:

“Po prawej stronie Ślęży widać Abbę i Ammę – rodziców dwóch braci.
Szmaragdowy brat zbierał wiedzę, a niebieski ją wcielał w działanie.”

połączyłam ze sobą kolory dwóch braci i wyszedł mi turkus…

a komentarz Monmarii: https://margo0307.wordpress.com/2013/07/22/dawid-i-goliat/#comment-136 skojarzył mi się z tym co napisałam w notce powyżej

Livia Ether Lipiec 24, 2013 o 10:45 am :

Interesujące to co piszesz Monmario, TURKUS jako kolor harmonii pomiędzy Yang i Yin… I tak mi się to skojarzyło z tym co napisałam w notce http://liviaspace.com/2013/04/22/turkusowe-serce/ że turkus to połączenie koloru niebieskiego z zielonym, jak połączenie Serca z Głową.. Serca Lemurii z Głową Atlantydy? jak w tym przekazie: http://krystal28.wordpress.com/2012/07/11/obecna-sytuacja-i-rozwiazanie-dramatu-atlantydy/ Połączenie Aina z Ablem….

wątek turkusowy na Mistyce Życia:
https://nnka.wordpress.com/2013/07/23/22-lipca-lipcowa-pelnia-2013-mars-koniunkcja-jowisz-i-ingres-slonca-w-znak-lwa/#comment-19242

dodane 7 grudnia 2013

Dzisiaj dodalam notke LiRa&my emerald blue links.. 06 12 2013 w komentarzu pod ktora Altea zadala pytanie o to co to jest Blue Flame i tak trafilam na cos bardzo ciekawego:

Monad

The Monad is the 7th, 8th and 9th layer but it starts connecting at the 8th Chakra level [Thymus] which is the [High] Heart. When the Monad starts coming in like this, the whole Heart changes pattern, meaning the Heart Chakra is no longer an Astral Heart [4th Chakra], it is a Blue Heart. Your Heart turns blue and the frequency coming through starts turning blue….

this is a connection to the turquoise of the Mother.

So the 8th Dimension is a Gold color but when the Monad starts flowering in the Heart, and the Heart starts to configure, it actually looks blue and they call this the Living Lotus. I call this Galactivation…

http://ascensionglossary.com/index.php/Monad

jak dla mnie to jest wprost niesamowite… i niesamowicie laczy sie z tym o czym mowa a notce

Mother ARC. The 13th Pillar

Central Seed of the Higher Heart..

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

34 thoughts on “Turkus.. Turkusowe Serce.. Lemuria i Atlantis ♥”

  1. Cóż za piękny obraz Anilah…..jestem nim zachwycona……Ani w tym obrazie uwieczniła Siebie….
    Ani pieknie malujesz…..ale tu….widze Ciebie….Twoje kolory wnetrza.
    Dziekuje Ani……

    Lubię to

      1. Nie wiem, niechaj Ani o tym napisze… ja w pewnym sensie do tego obrazu dorzucilam turkusik, choc mialo go tam nie byc.. to mnie wlasnie bardzo zaskoczylo i stad wspominam o tym obrazie w tej notce… Ciekawe, ze dopatrzylam sie turkusu nawet tam gdzie go nie bylo 😉 Zapytam tez o Twoje kolory 🙂

        Lubię to

  2. Nie zastanawiałam się nad swoimi kolorami wnętrza- to jest dobre pytanie :).
    A z Tym obrazem było tak, że przed malowaniem użyłam niebieskiego, choć przez chwilę zastanowiłam się czy użyć turkusu i stwierdziłam, że nie. Ale jak zrobiłam zdjęcia a robiłam kilka różnych zobaczyłam turkusowy dół…. mocno mnie to zaintrygowało… i Livia wtedy napisała o turkusie i że serce widzi turkusowe. Pomyślałam, że to nie przypadek więc domalowałam dół obrazu turkusowy i wtedy poczułam, że układanka jest prawidłowa… nawet dopełniłam obraz minerałami, które podoklejałam. Poczułam spełnienie.
    Przypomniało mi się, że jak patrzyłam na zdjęcia pomyślałam że ten szmaragdowy kolor farby zmieszany z białą wygląda jak trurkus ale zapomniałam o tym. Poczułam też, że namaluję jeszcze jeden obraz Ziemi wkrótce być może. Nic nie dzieje się przypadkiem.
    Dziękuję Dziewczyny<3

    Lubię to

  3. Dodam swoje przemyślenia na temat obrazu u siebie http://anilalah.wordpress.com/2013/04/19/gwiezdna-bogini-planetarna-ziemi-i-ludzie-zielone-anioly-ziemi/
    Pisałam o połączeniu tych gwiazd w obrazie i powstaniu trójkątów i merkaby? A potem Gwiazda Atlantydy i Lemurii za słowami Livii połączeniu niebieskiego i zielonego czyli Atlantydy i Lemurii… i przypomniałam sobie sny, sny o turkusach… nagle zobaczyłam je w innym świetle, poczułam swoje powiązania z Turkusem i misją niejako, na którą nie byłam gotowa ale byłam przygotowywana…. ciekawie to odczułam…

    Lubię to

    1. Ani przeczytam troszkę później to co napisałaś, teraz aktualizuję kolorowe wibracje.. Mam wrażenie, że od wczoraj przechodzę coś w rodzaju turkusowego testu, ale dzięki temu mam okazję sprawdzić na sobie pewne z jego właściwości i jeszcze lepiej połączyć ze sobą turkusowe wątki… do usłyszenia ❤

      Lubię to

      1. przeczytałam i zaciekawił mnie niezwykle ten TURKUS jako kolor PRZEMIANY.. napiszę później komentarz u Ciebie, a póki co chciałabym skorygowac pewną informację, a mianowicie, że turkus jest związany z tarczycą.. ja go odczuwam raczej w zwiazku z grasica… i widze, ze niektorzy sa podobnego zdania… te turkusowa czakre odczuwam wlasnie w okolicy grasicy.. osrodek gardla to dla mnie przede wszystkim jasny niebieski czy wrecz delikatny blekit…

        Lubię to

      2. Wcześniej nie zastanawiałam się nad turkusem…choć kilka razy pomyślałam że właściwie do gdzie on pasuje?… ale nie weszłam z nim w bliższą więź- miałam jakieś ograniczenia jak do niebieskiego jeszcze ze szkoły, z eon mi nie służy. A przecież pojawił się w snach, mówił zawsze mi o pięknych rzeczach… kiedy zaczęłam malować zaczął się pojawiać ale wciąż trzymałam się z dystansem… aż do teraz, kiedy wpłynął alby wypłynął ze mnie. Dziękuję ❤

        Lubię to

    2. fragment komentarza Małego Buddy z Mistyki Życia

      „Trzeci znak to dwa trójkąty.
      Jeden trójkąt do góry zwrócony wierzchołkiem, a drugi trójkąt nałożony podstawą do dołu.
      Informacje usłyszałem UTRACONA GWIAZDA POWRÓCIŁA.

      Przekazać miałem co widziałem i doświadczyłem DZIECIOM GWIAZD”

      https://nnka.wordpress.com/2013/07/23/22-lipca-lipcowa-pelnia-2013-mars-koniunkcja-jowisz-i-ingres-slonca-w-znak-lwa/#comment-19242

      Lubię to

  4. znalazlam ciekawy art na stronie Aura Soma, ale bardzo zastanawia mnie ta turkusowa czakra przedstawiona w ten sposob:

    http://aura-soma.pl/aura-soma,artykuly,1.html

    ciekawe poniewaz tak jak pisalam odczuwam ja doslownie w grasicy, a nie w gardle, sercu, albo z boku, ale to bardzo interesujace.. to polaczenie… warto sie temu przyjrzec……

    i jeszcze dodam dopisek z bloga Ani:

    z tego co widze ona sie laczy z magenta nad glowa i to jest wprost niezwykle w zwiazku z tym o czym tutaj piszemy, z tym turkusem i magenta, ale skad to przesuniecie?

    Kiedys w starszej wersji notki o Kolorowych Wibracjach Wszechswiata zadalam pytanie o Magente o odczucia z nia zwiazane i wtedy Anilalah napisala cos bardzo ciekawego.. probowalam odnalezc ten komentarz, ale cos nie moge, ale zauwazylam, ze Ani wspomina o magencie w zwiazku z dzisiejszym snem: http://anilalah.wordpress.com/2013/04/19/gwiezdna-bogini-planetarna-ziemi-i-ludzie-zielone-anioly-ziemi/#comment-793

    Lubię to

  5. Atlantyda istniała realnie i to w lokalizacji opisanej przez Aristoklesa w swych dialogach. Spójrzcie proszę na plastyczną mapę Atlantyku, pomiędzy Gibraltarem a Azorami i Kanarami. Topografia dna idealnie niemal pasuje do topografii platońskiej Atlantydy!

    Lubię to

    1. Witaj Robercie:) Gibraltar wywarł na mnie duże wrażenie, znajduje się tam symboliczna brama światów. Pewnie jeszcze się tam wybiorę, a póki co przeprowadzam się do miejsca, które w śnie ujrzałam jako również związane z Atlantydą, a dokładniej z odkryciem Atlantydy, choć może chodzi o takie bardziej osobiste odkrycie.. W sumie do tej pory tak właśnie było.. Do usłyszenia 🙂

      Lubię to

  6. Na blogu Margo0307 rozwinął się bardzo ciekawie turkusowy wątek: https://margo0307.wordpress.com/2013/07/22/dawid-i-goliat/

    zaczęło się od poniższego cytatu:

    „Po prawej stronie Ślęży widać Abbę i Ammę – rodziców dwóch braci.
    Szmaragdowy brat zbierał wiedzę, a niebieski ją wcielał w działanie.”

    połączyłam ze sobą kolory dwóch braci i wyszedł mi turkus…

    a komentarz Monmarii: https://margo0307.wordpress.com/2013/07/22/dawid-i-goliat/#comment-136 skojarzył mi się z tym co napisałam w notce powyżej

    Livia Ether Lipiec 24, 2013 o 10:45 am pisze:

    Interesujące to co piszesz Monmario, TURKUS jako kolor harmonii pomiędzy Yang i Yin… I tak mi się to skojarzyło z tym co napisałam w notce http://liviaspace.com/2013/04/22/turkusowe-serce/ że turkus to połączenie koloru niebieskiego z zielonym, jak połączenie Serca z Głową.. Serca Lemurii z Głową Atlantydy? jak w tym przekazie: http://krystal28.wordpress.com/2012/07/11/obecna-sytuacja-i-rozwiazanie-dramatu-atlantydy/ Połączenie Aina z Ablem….

    wątek turkusowy na Mistyce Życia:
    https://nnka.wordpress.com/2013/07/23/22-lipca-lipcowa-pelnia-2013-mars-koniunkcja-jowisz-i-ingres-slonca-w-znak-lwa/#comment-19242

    Lubię to

  7. Nie wiem dlaczego wcześniej nie zauważyłem tego wpisu.Wydaje się że trzeba tylko poskładać rozsypane puzzle.Kluczem jest Szmaragd albo turkus.Wydaje że Szmaragd musiał pełnić kluczową rolę za czasów Atlantydy-Szmaragdowe Tablice.To w nich średniowieczni alchemicy poszukiwali sposobu na wykonanie kamienia filozoficznego albo znalezienie wrót do nieśmiertelności.Głownie chodziło o to jak znaleźć formułę tworzenia Życia ( ale nie cyborga lecz Człowieka) który miałby serce.Czytałem w niektórych książkach o tematyce UFO że Obcy po to porywają czasami Ziemian bo stali się biorobotami i cyborgami, którzy mają nieprawdopodobną Wiedzę , ale zatracili swe człowieczeństwo,. Świetnie ten problem był ujęty w filmie Last Mimzy.Mam wrażenie, ze Atlanci też poszukiwali jakiejś formuły i wykonywali jakiś eksperyment, który się nie udał ( pisała o tym kiedyś Nnka)chodziło o jakąś dziurę w czasoprzestrzeni, która podobno stale sie powiększa i powoduje „zaburzenie funkcji życiowych” Planety Ziemia.Podobno jedyny czas na ponowne „zaszycie” tej dziury to połowa cyklu precesyjnego od momentu katastrofy atlantydzkiej – czyli właśnie teraz w latach 2010- 2017. Potem kiedy miniemy równik galaktyczny czyli zbytnio się od niego oddalimy, będzie to niestety już niemożliwe 😦

    Lubię to

    1. „Podobno jedyny czas na ponowne “zaszycie” tej dziury to połowa cyklu precesyjnego od momentu katastrofy atlantydzkiej – czyli właśnie teraz w latach 2010- 2017. Potem kiedy miniemy równik galaktyczny czyli zbytnio się od niego oddalimy, będzie to niestety już niemożliwe :(„

      ta data Dawidzie – 2017 – pojawila sie w zwiazku z moja krysztalowa wizja, ktora opisalam tutaj:

      http://crystalsgarden.wordpress.com/2013/06/26/super-pelnia-2013-i-wizja-krysztalowego-ogrodu/

      wiem, ze ona sie laczy z tym o czym pisalam w swoim pamietniku jeszcze jako dziecko…. powrot… i ciekawe, ze wlasnie kilka dni temu napisal do mnie ktos kto nie mial o tym wszystkim zielonego pojecia, a kto zajmuje sie wlasnie tego typu projektami… jeden z nich wyglada doladnie jak projekt mojego krysztalowego domu… to wprost niesamowite! 🙂

      O tej dacie mowa tez tutaj:

      „The Azurite Council knew that in order for the races to be prepared for the mass ascension wave of 2017 AD, the integrity of the Sphere of Amenti must be restored by realigning the Portions of the Sphere trapped within the D-2 [Dimension-2] Earth morphogenetic field. The Alcyone morphogenetic fields of Templar Melchizedeks and those that received the Templar-Axion Seal during Akhenaton’s reign and were stored in Sirius B, also needed to be reintegrated into the Sphere of Amenti.”

      „The Next Natural Star Gate Opening Cycle is between 2000 and 2017. “The Final Conflict”

      http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/2013/11/krystalai-entire-human-human-angelic.html

      W ogole w zadziwiajacy sposob lacza sie rozne moje doswiadczenia, chocby z Szmaragdowym Straznikiem z tym o czym mowa w materialach Azurite Press.. coraz mocniej mi sie to wszystko laczy… chocby to:

      „The Alcyone morphogenetic fields of Templar Melchizedeks and those that received the Templar-Axion Seal during Akhenaton’s reign and were stored in Sirius B, also needed to be reintegrated into the Sphere of Amenti.”

      z tym co u mnie wyskoczylo ostatnio w zwiazku z Echnatonem:

      http://liviaspace.com/2013/11/23/goscie-zza-zaslony/

      Livia Ether
      26 Listopad 2013 @ 01:20

      Tak, kamienna rzezba… ale dopiero teraz do mnie dotarlo, ze ta postac najbardziej przypomina Echnatona… On czegos ode mnie chce, ale jeszcze nie wiem czego… Hmm… 🙂

      http://liviaspace.com/2013/11/23/goscie-zza-zaslony/comment-page-1/#comment-8171

      chodzi o to zdjecie, ktore szczegolnie lubie:

      https://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/12/livia-ether-emerald21.jpg?w=700&h=&crop=1

      livia sinai torqouise dreams & my emerald blue links between sinai and tell amarna

      EDIT

      no i jeszcze link do wczesniejszego komentarza, tez w tonacji emerald blue:

      http://liviaspace.com/2013/12/03/mother-arc-the-13th-pillar/comment-page-1/#comment-8646

      Mama Tika dostrzegla na nim czyjas glowe po mojej prawej stronie, ale znacznie wieksza od mojej… Ja tez ja ujrzalam i po chwili dotarlo do mnie, ze najbardziej przypomina wlasnie Echnatona… Baria tez go zobaczyla….

      Lubię to

Skomentuj

