Powrót z Bimini?

Jedna z osób, które właśnie wróciły z Bahamów napisała mi, że byłam tam tez i ze wspolnie robilismy coś ważnego i że było tak pięknie… Cóż, ja pamiętam tylko to co opisałam w notce o Niefizycznych Spotkaniach na Bahamach… i tak pieknie wcale nie bylo… Anilalah z powrotem Krysi z Bahamów wiązała ogromne nadzieje.. jakiś nowy OBRAZ Matki Ziemi.. tymczasem…. sporo się wydarzyło… już w momencie wydarzeń na Bimini zrobiło się bardzo burzliwie… przypomnę to co wtedy widziała i o czym pisała Ania Ś…. a chwilkę później nasze drogi zaczęły się rozchodzić… i zaczelo sie robic burzliwiej.. miedzy innymi z tego powodu, ze ta grupa z Bimini byl Project Cheops, a osoba, ktora skontaktowala mnie z Krysia, a wiec i z PCh byla wlasnie Anilalah.. I jakos do tej pory nie doczekalam sie z jej strony odpowiedzi dlaczego wiazala az tak duze nadzieje z powrotem Krysi z Bahamow.. a wiec z powrotem PCh…

livia-ether-blue-space

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Powrót z Bimini?”

  1. Mam zapisek z dzieciństwa dotyczący Acklins (na Bahamach) i KLUCZA.. Klucza na ACklins…… połączony z zapiskiem nt WONDERFULL FLOWER, który podobno zostal zniszczony przez pewną negatywna energię/istotę… gdy to pisałam miałam 13 lat i zero pojęcia o kwiatach życia, merkabach, świętej geometrii itd…… zresztą teraz wiem niewiele więcej, hahahhaha 🙂

    acha, co istotne = klucz został złamany.. choć można to rozumieć niejedoznacznie……

    Anilalah z powrotem Krysi z Bahamów wiązała ogromne nadzieje.. jakiś nowy OBRAZ Matki Ziemi.. tymczasem…. sporo się wydarzyło… już w momencie wydarzeń na Bimini zrobiło się bardzo burzliwie… przypomnę to co wtedy widziała i o czym pisała Ania Ś…. a chwilkę później nasze drogi zaczęły się rozchodzić….

    Lubię to

Skomentuj

