Sen o złotych myszach tańczących dookoła słonecznego dolmenu z 24 maja 2012

Notka z Salonu Tajemnic, którą postanowiłam teraz przypomnieć i co nieco do niej dodać..

Sen o złotych myszach tańczących dookoła słonecznego dolmenu

liviaether 24 Maj 2012 o 08:33

śniły mi się dzisiaj cztery duże złote myszy tak jakby tańczące wokół zalanego słonecznym blaskiem megalitu wyglądającego jak dolmen… tańczące słoneczne myszy, a ich taniec wytwarzał specyficzny wir… już w śnie byłam zdziwiona tymi złotymi myszami, hmmm.. wcześniej pamiętam jeszcze, że robiłam coś w ogrodzie z ziemią, a ona była sypka, jak sproszkowane złoto… zaraz po obudzeniu się zwróciłam uwagę na nowe złociste sandałki Jenny… a teraz sprawdzam w wyszukiwarce i widzę, że złotych myszy już się troszkę namnożyło i że nawet w Biblii o nich mowa, choć o pięciu, a nie czterech jak w moim śnie:

http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=1189&werset=19#W19

po wpisaniu w wyszukiwarce hasła “sun mouse” znalazłam między innymi taki obrazek

stanley-mouse-sun-lion_i-G-8-861-G5GJ000Z

Słoneczny Lew, Kot..

http://imgc.artprintimages.com/images/art-print/stanley-mouse-sun-lion_i-G-8-861-G5GJ000Z.jpg

i jeszcze słoneczna podkładka pod myszkę, która mi się z nim kojarzy:

ciekawe to zestawienie, to że słońce jest tu ‚tylko’ podkładką dla harcującej myszki

😉

choć zgodnie ze znanym przysłowiem myszy tańcują, gdy kota w domu nie czują.

Dzięki temu snowi odkryłam też przebogatą symbolikę związaną z myszą..

  Mysz to między innymi atrybut bogów słonecznych, np. Horusa..

a także

Izydy, która, uciekając przed Setem, przeobraziła się w mysz!

niesamowite jak bardzo ten powyższy wątek łączy się z moim doświadczeniem sprzed lat, o którym kiedyś pisałam na ST i o którym opowiadałam Jestem gdy spotkałyśmy się w sierpniu 2012 roku..

W Bajce 39 Ezopa wdzięczna za uprzednio darowane jej życie mysz przegryza więzy krępujące lwa.

 Konkretnie  Złota Mysz to okupienie grzechu

hmm…

  Uważa się też Mysz za zwierzę Nocy i Wielkiej Macierzy, wróżek i czarodziejek..

wyrusza na połów nocą, jest wg pojęć ludu najpłodniejszym zwierzęciem na ziemi zachodzącym w ciążę od zjedzenia ziarnka soli. Czarodziejski pojazd Kopciuszka z bajki Perraulta był zaprzężony w myszy (rumaki Nocy), które wróżka o świcie zamieniła w słoneczne białe konie.”

info znalezione na stronie:

http://dobrytarot.pl/viewtopic.php?f=62&t=2572

te złote myszy z Biblii dały mi do myślenia…

1 Księga Samuela… Zwrot Arki Przymierza …. tyle, że tu jest mowa o pięciu złotych myszach..

i właśnie w związku z ta Arką postanowiłam przypomnieć tę notkę w tym momencie, choć wcześniej poprzestałam na tym, że:

mam wrażenie, że sen ten przysnil mi sie w odpowiedzi na pytania zwiazane z tematem o krzyzu slonecznym…. cztery myszy jak cztery kierunki…. tanczace w kolko…. albo jak cztery swiaty… cos mi sie z tego wylania..

ostatnio wspominałam o Arce w związku z tematem Bimini i miejsca, w którym właśnie mieszkam..

Anilalah napisała:

Zaraz potem zobaczyłam Anioła kiedy pomyślałam o Livii, Archanioła Michała w białościach i niebieskościach.

Livia Ether | 8 Maj 2013 o 11:15

przyznam że zaskoczył mnie bardzo ten arch Michał i może właśnie dlatego chwilkę później dała o sobie znać Maria Magdalena

:)

“Niebieski, kolor Marii. Maria, Matka Yoshuy, kiedy była zupełnie młoda, była rozpoznana ze względu na czystość jej duszy przez Wielką Kapłankę Świątyni Izydy. Stała się Ucieleśnieniem, (Incarnate). Maria człowiek, czysta w duszy i sercu, zawierająca w obrębie siebie bezpośredni portal do Wielkiej Matki, Wzorzec (Creatrix) wszystkich rzeczy, wszystkich czasów i przestrzeni.. ”

okazało się, że KF został w Esperanzie i medytowałam z rękoma złożonymi na sercu…. to była bardzo głęboka medytacja…. poczucie siebie jako wewnętrznej gwiazdy…. i w tym momencie przyszła mi na myśl notka Jarka o atomowym sercu gwiazd:

http://przenikanie.wordpress.com/2012/07/11/atomowa-kontrola-serca-czesc-1/

choć to w związku także z tym Atomem.. skąd Ci przyszło do głowy własnie to słowo – ATOM? on (moj KF) rzeczywiście ma bardzo silną energię…. Serce Gwiazdy….

już mam.. skad ten Michal, a wczesniej Gabriel przy mnie.. skad ten krysztalowy stol.. tak jakby chcieli mnie sila na niego polozyc.. chca cos wydostac.. niby cos naprawic ale….. juz wczesniej tak mowili, a potem to sie obracalo przeciwko ludziom…. zenska energia zostala zle wykorzystana.. tym razem na to nie pozwole..

arka przymierza…. to sie stanie w esperanzie……

Posted on 6 Listopad 2013

The Return of the Ark of Covenant…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Sen o złotych myszach tańczących dookoła słonecznego dolmenu z 24 maja 2012”

  1. „W Biblii opisana jest jako skrzynia z drewna akacjowego o wymiarach ok. 140x80x80 cm obita obustronnie złotą blachą. Zamknięcie Arki Przymierza stanowiła płyta ze złota (hebr. kaporet). Zgodnie z tradycją żydowską, w arce przechowywano laskę Aarona (która zakwitła), dzban z manną i dwie kamienne tablice z tekstem Dekalogu” Wikipedia

    Laska – jak laska (Raziela),
    Arka – złota skrzynia (jak merkaba)
    I tablice… kamienne, co prawda, a nie szmaragdowe 🙂
    „Natomiast zgodnie z 1 Księgą Królewską 8,9 w czasach Salomona znajdowały się tam jedynie tablice Przymierza.”

    Arka Przymierza…

    „Wierzono, że armia posiadająca arkę jest niezwyciężona. „

    A Arka gdzieś zaginęła. I pomysłów na to, gdzie ona i czym ona… jest wiele…

    „Odlejesz do niej cztery pierścienie ze złota i przymocujesz je do czterech jej krawędzi: dwa pierścienie do jednego jej boku i dwa do drugiego jej boku.
    Rozkażesz zrobić drążki z drzewa akacjowego i pokryjesz je złotem.
    I włożysz drążki te do pierścieni po obu bokach arki
    celem przenoszenia jej.”


    Drążki pozostaną w pierścieniach arki i nie będą z nich wyjmowane.
    I włożysz do arki Świadectwo
    , które dam tobie.”

    Jaka jest różnica między symbolem a treścią-istotą?
    Symbol może być dwuwymiarowy np. jak Gwiazda Dawida, a niefizyczny „pojazd dla duszy” – arka – może być niefizyczną diamentową albo kryształową tzw. Merkabą składającą się z dwóch piramid…

    A co z merkabą zwaną Kwiatem Życia o 13. gwiazdach, która staje się merkabą o 21. gwiazdach… pochodzacych z różnych galaktyk?

    Lubię to

Skomentuj

