Mariposa Blanca..

Deptak przy plaży we Wschodniej Maladze.. Z głębokiego zamyślenia wyrywa mnie donośny męski głos… To śpiewa jadący na rowerze mężczyzna.. śniady, długie czarne włosy… W pierwszej chwili wydaje mi się, że śpiewa po arabsku, ale już po chwili wyraźnie słyszę, że to hiszpański.. Mariposa Blanca… i już wiem, że to piosenka o Białym Motylu.. Słowa te wywołują we mnie dziwne poruszenie, choć mija chwilka zanim dociera do mnie, że…. przecież jestem cała w bieli, na włosach białą chustkę mam… Kiedy jakiś czas później wracam do Jarka słyszę z jego strony pytanie czy słyszałam o czym śpiewał mężczyzna na rowerze…. że śpiewał o mnie….. Rozumiem, że miał mi w ten sposób coś przekazać, o czymś przypomnieć….

może o lekkości.. i o tym, że kiedy jest mi zbyt ciężko warto się temu przyjrzeć z perspektywy motyla…. 

dodam też, że motyle to moje zwierzęta mocy, a więc rozumiem, że starają mi się pomagać w taki sposób…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Mariposa Blanca..”

    1. Przekazałam Jarkowi o tej intuicji, bo też tak uważam, choć on twierdzi, że moja jest znacznie lepsza.. kochany 🙂 Fakt, że mnie samą zaskoczyły niejeden raz moje przeczucia, czasem sprawdzające się niemal od razu, a czasem dopiero po czasie… A wracajac do motyla to dzisiaj z samego rana pierwszy widok jaki ujrzałam za oknem to dwa białe roztańczone motyle.. I przy okazji troszkę zdjęć Jarka z wycieczki na białą La Maromę, spotkania z pięknym białym koniem i białymi kwiatami i innymi nie tylko białymi pieknościami: http://liviaspace.com/galeria/hiszpania/hiszpanskie-zdjecia-jarka-czerwiec-2013/

      Polubienie

Skomentuj

