Livia Water Love Experiences…

Zaczne od medytacji, a potem troszke moich doswiadczen z woda..

Medytacja nad brzegiem oceanu..

Zajmij jak najwygodniejszą pozycję i skoncentruj się na oddechu. Oddychaj głęboko i spokojnie w taki sposób jakby każdy Twój wdech i wydech były niczym przypływ i odpływ wód oceanu.. Taki rytmiczny oddech powinien Ci pomóc wprowadzić się w stan głębszej medytacji.. Następnie wyobraź sobie, że znajdujesz się nad brzegiem pięknego, czystego Oceanu. Widzisz pływające w nim rozradowane delfiny. Wchodzisz do cudownej  turkusowej wody i zaczynasz pływać razem z nimi, bawić się i odczuwać przy tym coraz większy relaks i coraz większą radość. Potem wychodzisz na brzeg i siadasz na cudownie mięciutkim, złocistym piasku, czując dodatkowo subtelnie pieszczący twoje ciało powiew delikatnego wiatru… Czujesz się naprawdę szczęśliwa i przepełniona harmonią i emanujesz tym szczęściem i harmonią na cały świat.. 

ocean-wallpaper-3

O Delfinach

Delfiny wywierają bardzo pozytywny, a nawet leczniczy wpływ na ludzi, zwłaszcza dzieci. Udowodniono , że obecność delfinów wyzwala w ludzkim organizmie zwiększoną produkcję endorfin, czyli tzw. hormonów szczęścia, które m.in. zmniejszają uczucie bólu.. W czasie zabawy z delfinami wiązki ultradźwięków przez nie emitowane przenikają przez ludzkie tkanki powodując drobne korzystne zmiany w zniszczonych komórkach. Także wizualizacja delfinów i bliskiego kontaktu z nimi wpływa na ludzi w bardzo pozytywny sposób o czym sama sie przekonałam. Dodatkowym wsparciem w trakcie medytacji z delfinami mogą być nagrania relaksacyjne z odgłosami delfinów…

dolphin-photos_4786

O delfinach jako Tkaczach Oceanicznych Czę™stotliwoś›ci w notce:

  O atlantydzkich kryształ‚ach i pieśni Ziemi…

O kolorze turkusowym

th8

Kolor turkusowy jest połączeniem barwy niebieskiej z zielenią

W czasie badań nad postrzeganiem kolorów odkryto, że turkus jest dla wielu osób symbolem ucieczki od szarej rzeczywistości, przynosi skojarzenia z tropikalną rajską wyspą. Kolor ten wyraża potęgę myśli twórczej, jest symbolem ekspresji i komunikacji. Moim zdaniem jest to kolor związany z grasicą, choć zdaniem innych raczej z tarczycą i jej funkcjami, aczkolwiek niektóre osoby również utożsamiają go z grasicą. Dla mnie kolory związane z ośrodkiem gardła to jasno niebieski przechodzący w subtelny błękit.  Turkus równoważy zakłóconą harmonię nieuświadomionych emocji.  Odpowiada za swobodną zdolność wyrażania własnych uczuć i myśli. Jest kolorem związanym z uzdrawianiem i duchową stroną życia. W wielu kulturach turkus jest kolorem ochronnych talizmanów (np. u Indian Nawajo). Kolor turkusowy pochodzi  od barwy kamienia szlachetnego – turkusu, ktorego nazwa z kolei – turkus – wywodzi się od nazwy Turcji (turecki kamień), gdyż szlak handlowy z Persji do Europy wiódł niegdyś przez Turcję. Inna nazwa tego minerału kalait (gr. ładny kamień) została po raz pierwszy użyta przez pisarza rzymskiego Pliniusza Starszego i obecnie jest już prawie nieznana.. Po persku kamień nazywa się „pirouzeh”, czyli „zwycięstwo” (arab. „firouzeh”). Turkus jest mineralem gleboko zwiazanym z egipską boginią Hathor – Panią Turkusów. Na Półwyspie Synajskim przy kopalniach miedzi i turkusu znajduje się świątynia, w której czczono ją jako patronkę kopalń, a okręg ten zwano nawet Krajem Turkusów. Przez starożytnych Egipcjan Turkus uważany był za kamień magiczny i święty, często wykorzystywany do wykonania ochronnych i leczniczych amuletów. Łączy w sobie mądrość Nieba i Ziemi, jest kamieniem opiekuńczym, chroni naszą aurę przed szkodliwymi wibracjami. Według wierzeń turkus zmienia barwę by ostrzec właściciela przed zdradą i niebezpieczeństwem…

wiecej o turkusie

http://pl.wikipedia.org/wiki/Turkus

***

inne notki związane z kolorem turkusowym, woda i turkusowa wodna brama do

My return to Atlantis

boats-on-the-ocean-wallpapers_14246_1440x900

Turkus.. Turkusowe Serce.. Link to Atlantis

***

oraz

SPOTKANIE Z SZMARAGDOWYM STRAZNIKIEM

(Meeting with Emerald Guardian)

Opisy niektórych z moich doświadczeń medytacyjnych związanych z wodą:

2007-06-25 23:59

Początkowo miałam lekki problem z koncentracją ponieważ mąż i córeczka w momencie kiedy zaczęłam medytować właśnie wrócili z późnego spaceru po lesie, a na dodatek moje myśli intensywnie krążyły wokół naszej ekoosady… I wtem usłyszałam pewien, jakby przybliżający się dźwięk, a właściwie to bardziej melodię. Już po chwili słyszałam wyraźnie, że to… WIELORYBY… Wieloryby mnie przywołują… Podążyłam za nimi i już po chwili usłyszałam szum fal oceanu, a następnie radosne odgłosy delfinów, które już na mnie czekały przy brzegu. Weszłam do wody i usiadłam na jednym z nich i wio, ruszyliśmy… :aloha: Już w znacznej odległości od brzegu czekał na nas krąg utworzony z innych delfinów i siedzących na nich ludzi. Następnie znowu znalazłam się na plaży i tam ujrzałam wirującą błękitną kulę, taką mocno rozpromienioną i już po chwili znalazłam się w jej wnętrzu i spotkałam się z pewnym starszym mężczyzną, mędrcem z plaży… Patrzyliśmy na siebie przez chwilę i wymienialiśmy się w taki sposób informacjami. Na zakończenie mędrzec wypowiedział na głos swoje imię – NANI i zawiesił mi na szyi piękny talizman w kształcie błękitnej kuli. Błękitna kula talizman będzie mnie wspierać podczas kolejnych medytacji. Odebrałam też wyraźny przekaz, że w następny poniedziałek powinnam wraz z innymi osobami w Kręgu przesłać dużo Światła i Miłości Delfinom i Wielorybom i na tym się głównie skoncentrować… A już w najbliższą sobotę kolejna Magiczna Przygoda i hurrra!!!

:-D

Ocean-Dolphin-Wallpaper-720p

zapisek z dnia 2007-12-09

Medytacja, delfiny, dzieci i uzdrawiające banieczki

To ja może podzielę się swoim cudownym doświadczeniem z medytacji z delfinkami z poprzedniej soboty.. Usłyszałam ich głos i szum fal oceanu i podążyłam za tym sygnałem… W wodzie czekało na mnie już bardzo wiele tych cudownych istotek a z każdą chwilą było ich jeszcze więcej i więcej.. Wszystkie przybyły po to, aby pomóc ludzkim dzieciom.. ‘Usłyszałam’, że będą przesyłać swoją uzdrawiającą energię tam gdzie jest najbardziej potrzebna za pomocą energetycznych baniek i ujrzałam jak znad wody unosi się coraz więcej takich pięknych kolorowych i bardzo transparentnych kul.. jak płyną w świat.. Wówczas na moment pojawił się pewien obraz.. zobaczyłam ciężko chorego i bardzo smutnego chłopczyka.. leżał sam, po ciemku… to było hospicjum.. w pewnym momencie przed jego oczami pojawiła się ta cudowna banieczka i chłopczyk się rozpromienił.. podążył za tą wizją, za tą energią w niej zawartą.. a potem jeszcze drugi obraz.. inne dziecko, mała śpiąca dziewczynka.. również ciężko chora.. zobaczyłam jak na moment się budzi i również zauważa tę kulkę i zasypia ponownie, ale w śnie zaczyna śnić piękny sen o delfinach, o tym jak z nimi pływa, jak się bawi, jak jest radosna.. Czuję, że tę metodą można naprawdę uzdrawiać ludzi, szczególnie dzieci

flat,550x550,075,f

przed tą medytacją wyraziłam też intencję, aby swym działaniem nie naruszać niczyjej wolnej woli….

opis tej medytacji zamieściłam także w notce:

Medytacja, delfiny, dzieci i uzdrawiające banieczki

The Dream of the Dolphin

Mnie Tessi w przypadku WODY wspomaga głównie energia Kryształu Górskiego, ale w najbliższym czasie spróbuję też ‘popracować’ z Akwamarynem. Otrzymałam go kiedyś podczas jednej z medytacji w Kręgu pod postacią małego kulistego talizmanu od Bogini Yemayi i ostatnio o sobie przypomniał podczas medytacji z Żywiołami.. Miałam też jakiś czas temu niesamowite doświadczenie z Wodą w naszej studni.. Usłyszałam jej cudowny krystaliczny śpiew…

Po prostu CUD

***

zapisek z dnia 2007-08-10

Podczas medytacji wyobraziłam sobie malusieńką kropelkę WODY

wub.gif

Małą, cudowną kropeleczkę Wody… Bardzo się wzruszyłam na jej widok i poczułam do niej tak przeogromną Miłość, że wręcz zobaczyłam jak kropelka ta staje się coraz bardziej rozpromieniona, świetlista.. Powiedziałam do niej KOCHAM CIĘ (zgadza się, film What the Bleep Do We Know się tutaj kłania:)) A potem poczułam jak Kropelka Wody przenika mnie i jak informuje inne kropelki wody w moim organiźmie – hej siostrzyczki, doreen light nas kocha… hurra!!!

A przedwczoraj w jednej z tatrzańskich dolinek usiadłam nad potoczkiem i poczułam boskie zespolenie z otaczającą mnie naturą. Patrzyłam na płynącą wodę, na kamienie przez nią obmywane, na skały i wiszące dosłownie nad urwiskiem drzewa, na wyrastające gdzieniegdzie kwiatki i wtedy poczułam jak z mych oczu ściekają łzy… Kiedy jedna z nich spadła i połączyła się z wodami potoku… poczułam, że w tym momencie staję się potokiem, a potok jest mną… Że jestem wszystkim, a wszystko jest mną… Absolutna Jedność i absolutny Spokój… Harmonia… Uwielbiam takie stany… 

***

zapisek z dnia 2007-12-12

Chcę się podzielić moim wczorajszym doświadczeniem. Jako, że w temacie była WODA to postanowiłam sobie zafundować kąpiel w wannie. I już po chwili poczułam jak moja świadomość koncentruje się na sercu i wtedy… jako piękna kula światła wyruszyłam na kolejną niefizyczną wyprawę..  poczułam dosłownie jak zanurzam się w głąb morskiej wody, a potem nagle przeskok i znajduję się w przepięknej podwodnej komnacie.. i kolejny przeskok.. jestem znów w wannie.. na koniec przesłałam wodzie Moc Światła/Miłości.. A już po kąpieli, kiedy się zaczęłam suszyć ręcznikiem poczułam na całym ciele sól.. liznęłam swoją dłoń i poczułam, że jest wyraźnie słona.. i wtedy pomyślałam sobie – hej, co się dzieje, skąd ta sól na mojej skórze? przecież nie użyłam jej do kąpieli.. Po jakiejś godzinie sól z ciała zaczęła znikać.. przypomniałam sobie jednak o niej już przed zaśnięciem gdy zaczęłam raz jeszcze myśleć o tym co się wydarzyło w trakcie tej niezwykłej kąpieli i wtedy zrozumiałam skąd ta sól.. zawsze powtarzam, że podróżuję niefizycznie, jako kula światła, ale na tym przykładzie widać, że odbywa się to także w jakimś stopniu fizycznie.. i co istotne takze Jarek zauwazyl ten sol na mojej skorze i rowniez nie znalazl racjonalnego wytlumaczenia..

th00

zapisek z dnia 2008-02-05

Co do muszelek Amethis to osobiście uważam, że jak najbardziej można z nimi medytować i sama wiele razy tak robiłam, np. podczas medytacji Nad brzegiem Oceanu… Muszelki i ich energia jak najbardziej mogą sprzyjać podczas ‘pracy’ z żywiołem wody.. Ponadto potrafią opowiadać bardzo ciekawe historie.. Dodam jeszcze, że w moich niedawnych medytacjach pojawiły się takie minerały jak Akwamaryn, Szmaragd, Turkus i Turmelin.. Pomedytuję z nimi za chwilkę i może pojawią się jakieś nowe przekazy.. Ciekawe jest to, że można się łączyć z energią minerałów nie mając ich wcale przy sobie, choć z drugiej strony bliski kontakt jest tak cudowny. Różnica jest taka jak nawiązywanie kontaktu telepatycznego z kimś kogo bardzo kochamy, a przytulanie się do tej osoby, czucie jej ciepła i bicie serca

smile.gif

liviaether

7 Lipiec 2011

Oczyszczanie Oceanów

Wyobraź sobie, że znajdujesz się nad brzegiem Oceanu, na pięknej plaży. W wodzie czekają już na Ciebie delfiny. Wsiadasz na grzbiet jednego z nich i udajesz się na miejsce gdzie inne delfiny i siedzący na nich ludzie utworzyli krąg na wodzie. Następnie zwizualizuj w środku kręgu unoszącą się nad wodą przeźroczystą kulę (wielkości piłki). Zebraliśmy się tu dzisiaj po to, aby napełnić tę kulę mocą naszych pragnień/intencji, a dzisiejsza intencja dotyczy oczyszczenia światowych wód (oceanów, mórz), które zostały bardzo zanieczyszczone… Poczuj jak wraz z każdym oddechem kula napełnia się coraz silniejszą energią… Możesz też poczuć jak dosłownie z każdym twoim wydechem kula rośnie… Kiedy poczujesz, że kula jest już gotowa do spełnienia swojego zadania niechaj opadnie w głąb oceanu, a tam rozpuści się i rozejdzie po wszystkich wodach… Niechaj oczyści wszelkie zanieczyszczenia, także te bardzo zaawansowane…

Jeżeli jesteś przyzwyczajony do pracy z fioletowym promieniem (silnie oczyszczającym) to dobrze gdybyś wyobraził sobie kulę właśnie w tym kolorze…

(choc ja widze tutaj bardzo specyficzny odcien)

***

2007-07-31 17:57

‘Po wczorajszej medytacji poczułam bardzo wyraźnie, że praca nad oczyszczaniem Ziemi jest bardzo istotna i to szczególnie w tym czasie… Praca nad oczyszczaniem-uzdrawianiem-rozświetlaniem Ziemi…

W trakcie medytacji zwizualizowałam powiększającą się kulę światła, która mieniła się początkowo barwą białą, a na samym końcu intensywnym fioletem…

Kiedy zanurzyłam kulę w wodzie poczułam jak z wielką siłą rozchodzi się po wszystkich wodach naszej planety, tyle, że nie byłam jakby w stanie sledzić tego zjawiska i skupiłam się na obserwacji tego co się dzieje tuż pode mną…

Oczyszczająca energia kuli dotarła do pewnego starego pojemnika z jakąś niebezpieczną toksyną… Najpierw go zdeaktywowała, a następnie przetransformowała w czystą wodę, pełną życia i światła… Na podobnej zasadzie działają oczyszczalnie biologiczne, tyle, że w tym przypadku wynik końcowy wynosił równe 100% i to w dodatku wody najwyższej jakości, powiedziałabym pierwotnej nieskazitelnej czystości…

Sam ocean wydawał się być zjawiskowy i na miarę Nowej Ziemi…
Pełen harmonii i światła…

niektóre z doświadczeń zamieściłam w notce:

doswiadczenia z kregu dla ziemi z forum przebudzenie 2007/08

***

***

ORGAZM SERCA

doswiadczenie z 8 lipca 2009

czyli cd doswiadczen z ‘Kamieniem Faraonow’

bylo to jedno z piekniejszych doswiadczen, o ile nie najpiekniejsze doswiadczenie ze ‘Stonem’

w ktoryms momencie poczulam mocne wirowanie wewnatrz glowy, a nastepnie pojawilo sie znane mi juz uczucie silnego otwarcia gornej czesci czaszki, towarzyszylo temu tez poczucie bycia zanuzona w wodzie.. bardzo lubie to doznanie, doswiadczalam go juz nie raz..

odkrylam tez kiedys, ze jedno z moich rownoleglych wcielen to istota, ktora zyje wlasnie w wodzie, w pieknym wodnym swiecie, choc nie zupelnie pozbawionym swoich trosk.. jest to swiat o ograniczonej formie, choc tak naprawde nie ma pelnego ograniczenia, bo zawsze istnieja jakies polaczenia z tym co na zewnatrz i wewnatrz.. caly wszechswiat to siec polaczen, jak ogromy zywy organizm..

cd tutaj

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/09/27/medytacja-podroz-w-glab-serca/

Aniołek w Kropelce Wody

aniolek w kropelce wody

Gaja Garden, Spring 2009

naprawdę wyglądało to tak jakby z jednej kropelki wody wyleciał podobny do motyla aniołek i po chwili dał nura w drugą kropelkę.. działo się to wszystko wczesną wiosną 2009, w Gaja Garden, na kwitnącej Sasance.. i wtedy chyba po raz pierwszy zwróciłam większą uwagę na to jak ciekawe rzeczy potrafi wychwycić aparat fotograficzny, choć rzecz jasno tłumaczy się je z reguły jakimiś zjawiskami optycznymi, czy nawet błędami…. dla mnie istotne jest jednak to co czuję w takich chwilach… będących dla mnie często jak medytacja.. i jak widać w jednej kropelce wody można odnaleźć nieskończone CUDA:)

Livia

Dziękuję za cudowną relację Ani… Ja medytowałam w Wodzie z Kryształem od Ciebie, za który z całego serca dziękuję… to była cudowna medytacja….. mieniąca się bardzo pastelowymi barwami przechodzącymi w czystą biel.. naprawdę piękne i głębokie połączenie z wodą i wszystkimi kryształkami, wodnymi i nie tylko…. słyszałam też jak wszystkie pięknie dźwięczą……

update 2014

linki

Miłość i Wdzięczność dla Wody

Woda i jej rola w procesie transformacji

What The Bleep Do We Know czesc 1/11 PL (polskie napisy)

Niezwykłe właściwości wody Lektor PL

Woda – wielka tajemnica

Woda – pamięć wody 1/9

Pamięć wody

cdn….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

16 thoughts on “Livia Water Love Experiences…”

  1. Ostatnio mam wrażenie, że ta zaginiona Atlantyda cały czas istnieje, tylko nasze wibracje i wiedza nie jest jeszcze dostrojona do archiwum atlantydzkiego. Gdybyśmy w tej chwili „dostali się” do tego Archiwum, nie wiadomo czy nie nastapiłoby przeładowanie naszych mózgów. Pisze o tym w książce „Projekt Atlantyda” Andreas Wilhelm. Wymienieni w niej Strażnicy Wiedzy strzegą właściwej chwili, aby w momencie kiedy „otworzymy” to archiwum, nie nastapiło przeładowanie. Po drugie wiedza ta zapewne może słuzyc człowiekowi, ale może być też powodem jego zguby. Prawdopodobieństwo, że to archwum jest cały czas zlokalizowane w Oceanie Atlantyckim jest bardzo duże choćby dlatego, że technologia Atlantów mogla być na bardzo wysokim poziomie. Jeśli cywilizacja zachodnioeuropejska dokonała tak kolosalnego postepu przez zaledwie 250 lat, to co mówić o cywilizacji, która miała na to tysiąclecia?

    Lubię to

    1. „Pisze o tym w książce “Projekt Atlantyda” Andreas Wilhelm. Wymienieni w niej Strażnicy Wiedzy strzegą właściwej chwili, aby w momencie kiedy “otworzymy” to archiwum, nie nastapiło przeładowanie.”

      wspominales o tej ksiazce kilka razy, takze w kontekscie Szmaragdowego Straznika, a wiec bardzo jestem ciekawa tej ksiazki… gdybys byl w stanie zamiescic chocby kilka cytatow.. podobnie jak w przypadku „Z milczącej planety” C.S Lewisa:

      https://nnka.wordpress.com/2015/03/03/kto-sie-pierwszy-sprzeniewierzyl-najwyzszemu-stworcy-samael-czy-czlowiek/

      zaintrygowales mnie szczegolnie ta Szmaragdowa Wenus 🙂

      Zamierzam w najblizszym czasie dodac najnowsza szmaragdowa notke… w ktorej postaram sie pewne sprawy nieco lepiej wyjasnic… miedzy innymi to, ze Emerald Guardian Dome i Gdynskie Piramidy przedstawione tak ladnie na diagramie przez RA:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/28/golden-budda-2/

      to w pewnym sensie jeden uklad, ale w rzeczywistosci.. no wlasnie… tutaj przyda nam sie WINDA

      😉

      Lubię to

  2. Dzięki Livio że znalazłaś ten post kiedy wspomniałem o dostrojeniu do Archiwum 🙂
    Tak to rzeczywiście powinno mieć coś wspólnego (tak jak piszesz) z tymi gdyńskimi piramidami, ale jeszcze nie wiem co.

    Lubię to

    1. Jesli Archiwum to raczej z Emerald Guardian Dome
      🙂

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/28/golden-budda-2/

      zielone swiatelko

      flow

      ale piramidy.. tak, tez… one sa latwiejsze do odkrycia, a wiec.. tez mnie ciekawi jak to sie dalej rozwinie.. zreszta sama widzialam (przed EGd dv) cos co przypominalo Piramide.. co wiecej nakladalo sie na Studnie.. i tu cos zbieznego ze strony Ashayany choc na temat Wielkiej Piramidy w GIZIE:
      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/05/07/gwiezdne-wrota-i-mechanika-wzniesienia/
      i jeszcze przy okazji Rainbow Makers przypomnial mi sie Teczowy Sen, w ktorym co ciekawe wspominam takze o dacie 14 LIPCA oraz o czyms co mozna okreslic ARCHIWUM

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/12/16/teczowa-ksiazka-ze-snu/

      i moze moje doswiadczenia z minionej nocy z czyms sie Tobie Dawidzie skojarza

      przed samym zasnieciem (i tu analogia do doswiadczenia z Eckasha Rha, 13 maart) ujrzalam krysztal w specyficznym odcieniu czerwieni, ale bardziej zblizonym do rozu – magenta, jak ponizej

      to ponoc szmaragd w kolorze rubinowym.. hmm.. kolor krysztalu ktory ujrzalam skojarzyl mi sie tez z barwa krwi rozpuszczonej w wodzie, albo wina… co wiecej krysztal zdawal sie byc w ruchu.. niczym crystal liquid light… naprawde piekny… ale co dziwne wychodzilo z niego cos na ksztalt ponizszego labiryntu

      null

      przy czym labirynt byl jasno turkusowy i jakby tworzyly go turkusowe swietliste swiatlowody…

      po chwili jednak ku memu zaskoczeniu centralny krysztal stal sie ciemno szmaragdowy i jakby statyczny, bez ruchu, a wzorzec okraglego labiryntu przybral ksztalt rombu a la Melchizedek Seal, albo Cathedra

      poki co nie rozumiem tego… przynajmniej nie w takim normalnym stanie swiadomosci.. i gdyby nie to doswiadczenie sprzed dwoch dni z Eckasha Rha, ktora tak jakby zainicjowala te specyficzne energetyczne przemiany.. to pomyslalabym, ze po prostu wplynela na to nasza rozmowa o Atlantydzie.. atlantydzkie krysztaly.. ogniowy krysztal atlantydy… BIMINI…

      https://nnka.wordpress.com/2012/06/14/w-sesjach-regresingu-wiele-osob-przypomina-sobie-swoje-wcielenia-na-atlantydzie-atlantyda-upadek-imperium/

      ahh…. a moze faktycznie pytania z Twojej strony wyzwolily we mnie odpowiedzi w formie takich wlasnie obrazow i polaczyly sie z.. Ra.. i…

      sha

      ***

      AMAZING WORLDS O MINERALS

      🙂

      Lubię to

Skomentuj

