Przybycie ptaków???

Na blogu Mistyka Życia Dawid56 pisze:

Lighworkersi coś kombinują…
http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/06/15/15-06-2013-przybycie-ptakow-asana-mahatari-saint-germain/

germainsaranoah

hmm, zajrzałam do tego przekazu i przyznam, że naprawdę mnie zaciekawił, począwszy od słów:

„W tych Dniach miliony Ludzi zostanie wezwanych do powrotu do Domu, aby sobie przypomnieli i zostawili za sobą Stary Świat. Tak jak Kruki i Wrony są Posłańcami i Pobudką grup ludzkich i Ludzkości, tak Kosy – tak jak przeżył to Jahn – są Nosicielami (Nosicielkami) Przesłań i Pobudek dla jednego Człowieka.”

i przypomniały mi się doświadczeniach z 2011 roku, które opisywałam jeszcze w Salonie Tajemnic w notce pt

Tajemnicze ptaki na niebie tuż przed świtem

pamiętam też, że Barii te doświadczenia skojarzyły się właśnie z jakimś przekazem z Galaktycznej Kawiarenki, w którym była mowa o powrocie wielkich ptaków…

W chwili obecnej nie mogę odszukać tej notki, ale znalazłam wzmiankę na ten temat w innym miejscu, w notce pt. Pomiędzy Dwoma Dzbanami i cd Nocnej Wizyty Majów.. oto ten fragment

a to inny sen Jenny, który ma związek z tym co opisuję w notce Tajemnicze ptaki na niebie tuż przed świtem oraz owym portalem… dosłownie kilka dni temu znów mi o nim przypomniała i wskazywała na to miejsce przez okno…

moja coreczka przybiegła dzisiaj z rana do sypialni i zaczela opowiadac swoj sen.. choc najpierw podeszla do okna i wskazala na niebie miejsce, z ktorego w jej snie zaczely zlatywac na Ziemie pewne świetliste istoty.. zaciekawilo mnie to bardzo, ze nadlecialy dokładnie z miejsca w ktorym sama czesto widuje rozne tajemnicze zjawiska, ostatnio wlasnie owe ptaki, o których mowa w notce… Istoty te miały charakterystyczne nakrycia glowy i maski na twarzach, były ubrane w białe szaty… poczatkowo nie mialy zbyt dobrych zamiarow, ale udalo sie ta sytuacje odwrocic na korzysc…. to tak w duzym skrocie… zapomnialam tez dodac, ze przedwczoraj nad ranem znow je widzialam… tym razem byly uformowane w prostokat… hmm, raz kola, raz prostokaty… to dla mnie poki co zagadka…….

Jenny twierdziła, że te istoty były w jakiś szczególny sposób związane z Księżycem…

*

i jeszcze coś odnośnie KOSA

w notce poświęconej ptakom zamieściłam jakiś czas temu zdjęcie pewnego Kosa, zrobione 21 marca na Gibraltarze…. Pamiętam że było coś niesamowitego w spojrzeniu tego ptaka.. a na drugi dzień dowiedziałam się, że właśnie tego dnia odeszła Nnka…

wspominałam o tym w komentarzu:

http://liviaspace.com/galeria/ptaki/comment-page-1/#comment-4124

*

i jeszcze jeden fragment z ww przekazu:

„Zostaniesz wezwany po Imieniu, dziś, bo ostatni długi Dzień wydający się Wiecznym zanika w Mroku, aż Ciemność osiągnie Nowy Czas, aż Światło powita przybywających do Nowej Ojczyzny.”

i znów ciekawa zbieżność z tym o czym pisałam w notce Pomiędzy Dwoma Dzbanami i cd Nocnej Wizyty Majów”

w tym oknie mała Jenny ujrzała kiedyś przebitkę z mojego snu.. przebitka ta miała związek z ogromną ciemnością, którą zaczęła pochłaniać cały świat, ale nasze siedlisko zdawało się być ostatnim skrawkiem niknącej rzeczywistości, który wciąż istniał.. niczym przylądek życia i światła..

*

i jeszcze te słowa:

„Śpiew Ptaków poprzedza przybycie Pana.”

hmm… ciekawe… mimo iż cały przekaz i jego język niezbyt ze mną rezonuje, ten niemal religijny wydźwięk i ten Pan.. to ciekawe są te synchronie…….

cdn..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

