Współczucie w kolorze czerni..

Znalazłam dzisiaj na FB pewien obrazek:

63644_388011777960200_1057887978_nktóry skojarzył mi się z tym o czym pisałam w notce

 Kolorowe Wibracjach Wszechświata

Czerń to dla mnie kolor nocy.. kolor tajemnicy i glebokiej nieskończoności… silnie związany z okresem buntu kiedy np. zamiast obowiązkowej białej koszulki zakładałam czarną.. był nawet okres kiedy ubierałam się cała w czerni, a mimo to nie byłam ani satanistką, ani nihilistką.. Bardzo kochałam naturę, byłam wegetarianką, wrażliwą na cierpienie innych.. wiązałam nawet ten kolor ze sprzeciwem wobec okrucieństwa i z współczuciem.. sprzeciwem przeciwko białym zakrwawionym rzezniczym fartuchom

no właśnie, co ciekawe w tamtym czasie nawet nie miałam pojęcia, że na świecie są ludzie czujący tak podobnie….

ALF

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

7 thoughts on “Współczucie w kolorze czerni..”

    1. Siła, no tak.. Czarną Tarę łączy się właśnie z mocą: http://liviaspace.com/2013/05/21/bogini-tara/ Dla niektórych jest to też kolor ochronny.. A co do mody to hmm, jakoś nigdy nie byłam jej ślepą fanką, ale wydaje mi się, że czerń to kolor równie modny dla obu płci, jako przykład podam choćby kultową ‚małą czarną’:) Dla mnie czerń to przede wszystkim kolor okresu buntu…. jako przeciwstawienie się białym zakrwawionym fartuchom rzeźników i w ogóle białym rękawiczkom 😉

      Lubię to

  1. Kilka razy w środku promieniującego Słońca widziałam Czarne Słońce, które najpierw wchłania energię płynącą z kosmosu, a następnie ją wypromieniowuje. Jądro Gwiazdy jest niewidzialne i wydaję się być czarne…

    Na przykład czarne kryształy „chronią” ludzi w tym sensie, że pochłaniają światło i energie, które ludziom nie służą. Pochłaniają i co dalej? Czy możliwe, że jakoś ją transformują czy raczej zatrzymują w sobie?

    A na przykład Czarna Kryształowa Czaszka?
    Może też pochłania te wzorce, które są ludziom już nie potrzebne? Ciekawe, że według Jamie Sams, kolor Czarny przypisany jest Piątej Matce Klanowej… Kobiecie Słuchającej, która uczy, jak wkraczać do Ciszy… Gdy pokonujemy lęki, możemy wejść w Ciemność i Ciszę.*) Ponieważ w mrokach nieznanego często tkwi moc uzdrawiająca. W ciemności można znaleźć odpowiedzi… zobaczyć ukryte Źródło Prawdy.

    Może „Czarna Kryształowa Czaszka” nie jest Spełniającą Życzenia :-), ale Jej nie da się w żaden sposób zaprogramować. Ona wchłania i.. zatrzymuje? Bo jest zablokowana? ponieważ ne może odesłać tego, co już mogło być odesłane w kosmos… przyjąć i przesłać dalej… ?

    *) Ślęża jako Góra Milczenia… hmm…

    Lubię to

Skomentuj

