Ludzie w Bieli, Kręgi w Kręgach i tajemnice Biał‚ego Bractwa

notka z Salonu Tajemnic z dnia 24 Listopad 2011 by liviaether, w dniu dzisiejszym nieco poprawiona.. poczułam, aby przypomnieć ten temat w tej chwili, tuż przed Przesileniem Słonecznym 2013
***

zacznę™ może od mojego komentarza z Mistyki Życia

Listopad 24, 2011 o 14:04

Osobiście miał‚am dość sporo doś›wiadczeń z niefizycznymi istotami w bieli, które często otaczały mnie krę™giem, wirując dookoła mnie, czasem były to dosłownie kręgi w kręgach.. Widywałam też takie istoty zgromadzone wokół kręgów w centrum których zazwyczaj znajdował‚ się™ jakiś› kryształ i w takim właśnie krę™gu z kryształem w centrum zamanifestował‚o się™ po raz pierwszy jedno z moich dzieci i to na kilka lat przed swoimi fizycznymi narodzinami..

23 października 2010

Znalazł‚am notkę z opisem mojego doświadczenia medytacyjnego, w której wspominam o pewnym chł‚opczyku.. W czerwcu 2007 roku moja córeczka Jenny miał‚a 2 latka, a my absolutnie nie mieliś›my w planach kolejnego dziecka.. Sądził‚am więc, że ta powtarzająca się™ wizja nie bę™dzie mieć‡ swojego przełożenia na normalną rzeczywistość‡.. A jednak.. Minęły zaledwie trzy lata od tamtych doś›wiadczeń„, a ja trzymam maleńkiego chł‚opczyka na swoich kolanach. Cóż, przekonał‚am się™ już jak wielka jest moc wizualizacji, ale w tym przypadku nie wizualizowałam tego wszystkiego…. A to już moje zapiski z maja 2007 roku…

Najpierw znalazłam się™ w krę™gu na wzgórzu. Po jakimś› czasie nad kryształ‚em zobaczył‚am wirują…cego w powietrzu małego chł‚opczyka, takiego kilkumiesię™cznego. Tak, to Arsvita, który pojawia się™ już od jakiegoś czasu w niemal z każdej z moich medytacji dla Ziemi… W pewnym momencie na dziecko spłynął‚ z góry przejrzysty, biał‚y strumień„ ś›wiatł‚a, a następnie zasilił‚ kryształ znajdujący się w centrum‚ i jeszcze dalej przeniknął‚ aż do samego rdzenia naszej planety, do jej serca… Usłyszał‚am wtedy coś w rodzaju wielkiego radosnego westchnię™cia, a tuż po tym zobaczył‚am siebie z tym chł‚opczykiem na rę™kach, a obok całą… moją… rodzinę… Czuł‚am się w tym momencie tak bardzo szczęśliwa i w tym stanie już pozostał‚am, aż do chwili gdy nastąpiło coś w rodzaju przeskoku i… nagle znalazł‚am się™ na przepięknej plaży nad czystym i błę™kitnym oceanem….

2007-05-22

… w czasie wczorajszej medytacji zobaczył‚am kulę™ ziemską wirującą… w krę™gu…. Zebrani oświetlali ją… Światłem wypł‚ywającym wprost z serc… Czuł‚am jak moje serce przepeł‚nia przecudowna – rozkoszna i niemal sł‚odka  energia, a potem nagle… Poczuł‚am niesamowitą… wibrację™ w swoim ciele, a konkretnie w brzuchu (łonie) i zrozumiał‚am, że to kula ziemska wibruje teraz we mnie… Usł‚yszałam tez wyraźnie kilka razy pewne słowa – Ars vita… Czuję™,że to jest czyjeś› imię™ i że ten ktoś› niebawem pojawi się™ w moim życiu… Już po medytacji miał‚am wrażenie, że cał‚y ś›wiat krę™ci się jak na karuzeli, a  pokój wypełniały żywe rozbłyski światł‚a… Pomyślałam nawet w pewnej chwili, że to burza powraca, ale to było ś›wiatł‚o wytworzone w czasie medytacji……………

tak to wtedy poczuł‚am i zapisał‚am

Dodam, że ludzie w bieli pojawiali się™ także w normalnych tzn. fizycznych krę™gach kamiennych, np. w Węsiorach, czy w Białowieży.. Co ciekawe w trakcie pierwszego pobytu w Odrach widziałam ludzi w brązowych ‚habitach’ przyglądających mi się zza drzew… Tutaj nie widziałam ludzi w bieli, choć pamiętam białą energię będącą troszkę jak mgiełka… Istoty w bieli, a także białą kulę widziałam jednak także w Dolinie Królów, tuż przed tym zanim znalazłam Kamień Faraonów

O ludziach w bieli wspominałam również w notce związanej z Wawelem, oraz Orionem: http://salontajemnic.wordpress.com/2011/09/23/orionskie-lacza-na-ziemi-wawel-i-sen-o-krysztalowej-czaszce-na-wawelu/

Co istotne podobne istoty widziałam już w dzieciństwie, zapamiętałam przede wszystkim spotkania z okresu gdy miałam 13 lat… tych istot z tego co pamiętam było 12……

i przy okazji dodam jeszcze link do pewnego przekazu:

Galaktyczna Federacja 33 i Gwiazda Betlejemska aka TX-11

który jakoś mi się z tym łączy.. to kryształowe bractwo…… i przekazem, który otrzymałam na plaży w MARO…

Po tym też jak Nnka napisała, że  jej się to wszystko kojarzy jedynie z ołtarzem ofiarnym €- stół‚ z dziurkami odpowiedziałam, że

cał‚kiem możliwe, że nie widzę™ wszystkiego, ale akurat te opisane przeze mnie doś›wiadczenia był‚y dla mnie jak najbardziej pozytywne i że tak powiem wysoko wibracyjne.. może najzwyczajniej nie należy wszystkich istot w bieli ot tak po prostu wrzucać‡ do jednego worka.. przede wszystkim staram się™ być‡ uczciwa wobec własnych doświadczeń z przeszł‚ości i nie wypieram się™ ich teraz tylko dlatego, że w jakimś› tam stopniu zmienił‚o się moje postrzeganie…. Listopad 24, 2011 o 15:01

***

Chciałabym też w tym miejscu przypomnieć moją medytację w Dolinie Królów z lutego 2009

Układam się™ jak do snu na jednym z dużych głazów i spontanicznie wchodzę™ w stan medytacji.. €˜Zalewa mnie jasne białe ś›wiatło.. dzię™ki któremu wszystko nabiera jakby wię™kszej lekkoś›ci.. znam ten stan i bardzo go lubię™.. Kiedy otwieram oczy widzę™ wyraźnie unoszącą… się™ w powietrzu białą… kulę™. Jakby na znak, że wszystko czego przed chwilą doś›wiadczył‚am był‚o jak najbardziej realne i abym zbyt szybko nie rozpuściła tego w morzu zapomnienia.. Wyczuwam też w pobliżu wiele niefizycznych istot.. Jest mi dobrze, ale też bardzo osobliwie kiedy uświadamiam sobie gdzie się™ właś›nie znajduję..

dodane 25 czerwca 2013

notka z 24 czerwca 2007
o doświadczeniu z Kręgów Kamiennych w Węsiorach

Węsiory odwiedziłam po raz drugi. Wczesniej z trzy lata temu razem z dwójką starszych dzieci, a teraz z najmłodszą Jenny. Jarek został z małą nad jeziorkiem, abym ja mogła spokojnie pomedytować. Wyruszyłam więc na poszukiwanie najdogodniejszego miejsca do medytacji. W pewnym momencie już prawie znalazłam i już chciałam usiąść pod jednym z Kamieni, ale poczułam wyraźnie, że jest jeszcze inne, lepsze miejsce dla mnie w tym momencie. Moją uwagę przykuł jeden z największych kamieni stojących w samym centrum i jednocześnie bardzo blisko ścieżki, którą przecież w każdej chwili mogli przechodzić jacyś turyści, a ja szukałam czegoś bardzo ustronnego, jak najbardziej intymnego… Mimo to podeszłam do tego właśnie Kamienia i poczułam, że to właśnie pod nim powinnam usiąść. Tak też zrobiłam, a następnie zamknęłam oczy i wyciszyłam się, a już po krótkiej chwili usłyszałam wyraźne przywitanie – witaj Doreen. Ktoś wyraźnie stał za mną i co więcej obejmował mnie… Otworzyłam oczy i odwróciłam się, bo pomyślałam, że to może jakiś człowiek mnie obejmuje… Tak realne było to objęcie… Znowu zamknęłam oczy i tym razem usłyszałam wielką krzątaninę, jakby wiele osób znajdowało się wokół mnie, lecz gdy tylko otwierałam oczy okazywało się że nikogo nie ma… Powietrze stało się jednak bardziej gęste i bardziej białe i chwilami widziałam jak w powietrzu dookoła mnie coś w szybkim tempie wiruje… Znowu zamknęłam oczy i znowu je otworzyłam, ale tym razem celowo, chcąc przyłapać jak najwięcej niewidocznych energii ‘na gorącym uczynku’ I wówczas moją uwagę coś przykuło. Coś, czy może raczej ktoś, bo tak właśnie odebrałam ten Kamień – jako kogoś. Naprzeciwko mnie (dosłownie na wprost mnie) znajdował się kamień, o prawdziwie ludzkiej twarzy i ten jakże ludzki Kamień przytulał się czule do stojącego tuż obok niego drzewa. Wytężyłam wzrok (Kamień ten znajdował się około 20 metrów ode mnie) i zauważyłam, że na jego głowie znajduje się wianek upleciony z traw (był to jedyny Kamień na terenie Kręgów w Węsiorach z wiankiem na głowie). I w tym momencie mnie olśniło, że to głównie dla niego usiadłam w tym własnie a nie innym miejscu. Podziękowałam Kamieniowi pod którym siedziałam i pożegnałam się z nim, a następnie podeszłam do Kamienia z wiankiem i przysiadłam przy nim. Poczułam bardzo cudowną, przyjazną energię i wyczułam wyraźnie, że ten właśnie Kamień jest kimś w rodzaju przewodnika i że ma dla mnie pewne informacje. Czułam, że zaraz dowiem się czegoś naprawdę ważnego, że być może nawet odbędę wędrówkę w czasie, ale właśnie w tym momencie ktoś zakłócił mój spokój, a konkretnie turystka przechodząca ścieżką obok i w dodatku tak wyjątkowo hałaśliwie, a potem na dodatek usłyszałam głos córeczki… Kiedy już wyjeżdżaliśmy z Węsior poczułam, że pomimo przerwanego kontaktu z Kamieniem i tak się ze sobą jeszcze spotkamy i nastąpiło to właśnie podczas wczorajszego Kręgu dla Ziemi, w Święto KUPAŁY… I czuję, że ten kontakt będzie miał swój ciąg dalszy….

i co ciekawe Kryształ który niby przypadkiem tam zostawiłam wrócił do mnie po jakimś czasie… z Węsior do Bielska Białej..

dodałam tę historię także do notki:
http://liviaspace.com/2013/06/18/przesilenie-letnie-2013-i-tradycja-nocy-swietojanskiej/

o Biał‚ym Bractwie na blogu White_Black_Feather:

http://tonalinagual.blogspot.com/2011/11/bractwa-i-udoskonalanie-starych.html

na blogu Mistyka Życia

http://nnka.wordpress.com/2011/11/20/w-kontekscie-igraszek-3-biale-bractwo-biali-bracia/

i jeszcze kilka komentarzy z ST

  1. Istoty w bieli… Sama widział‚am ‘swoją… duszę™’ kiedyś jako świetlistą… ‘posta懒 emanującą… biał‚awym ś›wiatł‚em. Nie uważam też, że Biał‚e Bractwa są… ‘złe’ lub ludzie w bieli są… ‘be’. Sama lubię™ biał‚y kolor w ubraniu. Uważam tylko, że warto mieć‡ wiedzę™ na temat ich dział‚alności. Moje doświadczenie jest moim doś›wiadczeniem… i mogę™ się™ nim dzielić‡, tak samo jak swoimi ‘odkryciami’… warto się™ dzielić‡ – uważam. Cieszę™ się™, gdy inni dzielą… się swoimi różnymi odkryciami, bo ja mogę™ też się™ czegoś› dowiedzieć. Nie wszystkie informacje są… dla mnie równie ważne i wiem, że dla innych także.

    Chcę™ rozumieć‡ tą™ część‡ rzeczywistoś›ci (ten ziemski ś›wiat z przyległ‚ościami), w której jesteś›my dosyć‡ mocno zanurzeni; żeby być‡ bardziej ‘ś›wiadomą…’.

    “cóż, przede wszystkim staram się™ być‡ uczciwa wobec wł‚asnych doświadczeń„ z przeszł‚oś›ci i nie wypierać‡ się™ ich teraz tylko dlatego, że w jakimś› tam stopniu zmienił‚o się moje postrzeganie “

    To mamy podobnie. Staram się™ szanować‡ wszystkie swoje doś›wiadczenia, ponieważ z jakiegoś powodu pojawił‚y się na mojej ś›cieżce.

    “choć‡ w sumie każda zmiana postrzegania to już jakaś zmiana.. i osobiś›cie widzę jak owa zmiana wywiera realny wpł‚yw choć‡ niekoniecznie na widoczne goł‚ym okiem struktury”

    Czasem mam taką intuicję™, że obecnie istotna dla mnie jest pł‚ynność‡ i zmiany… I harmonii

    i jeszcze mój komentarz

    Nnka podał‚a link do stronki http://www.atmajoga.pl do pewnego artykułu o Atlantydzie i Astralu Atlantydzkim (z tego co mi wiadomo nazywanego też zamiennie Biał‚ym Astralem) na której znalazł‚am jeszcze kilka innych ciekawych artów, choć z dwa, trzy już znał‚am wcześ›niej.. poniższy art dotyczy tzw. Biał‚ych Aniołów

  2. Leszek Żądło 27-12-2008
    Cechy wyróżniające biał‚e anioł‚y (UBA)

    1. Pierwotna intencja: BUNT PRZECIW BOGU I CZʘSTO POCZUCIE UPOKORZENIA, że skoro Bóg stworzył‚ anioły, to znaczy, że On jest lepszy, a powinien być‡ równy. Stą…d INTENCJA KONKUROWANIA Z BOGIEM W PRZEJAWIANIU DOSKONAŁOŚCI.

    2. Podstawowa intencja zejś›cia na Ziemię™: MISJA PRZYWRÓCENIA INNYCH ISTOT DO BOGA (kimkolwiek On się™ wydaje i kimkolwiek one są…).

    3. Podstawowa nauka: NIE WOLNO CIESZYƆ SIʘ W MATERII I Z MATERII. MATERIʘ TRZEBA ZNIENAWIDZIƆ.

    4. Śšrodki realizacji: WZBUDZANIE OBRZYDZENIA DO MATERII, ZWIĄ„ZKӓW, EMOCJI, ZABAWY, ZARABIANIA PIENIʘDZY, WYKONYWANIA PRACY, EMANOWANIE POCZUCIEM BEZSENSU ŻYCIA W MATERII I W ZWIĄZKACH.

    5. Mechanizm ochronny: NIE DAƆ SIʘ UWIKŁAƆ W MATERIʘ, ZWIĄ„ZKI, EMOCJE.

    6. Zakazy odczuwania: RADOŚšCI, MIŁOŚšCI, SZCZĘŚCIA, PRZYJEMNOŚšCI I ZADOWOLENIA W ŚšWIECIE, gdyż te odczucia są… zarezerwowane wyłącznie dla powracają…cych do Anioł‚kowa, a gdyby został‚y odczute TU, mogłyby stać‡ się™ przyczyną… uwikł‚ania w ś›wiecie.

    7. Istnienie w ś›wiecie: DLA MISJI, WIĘC ZAKAZY ODNOSZENIA OSOBISTYCH SUKCESӓW WE WSZYSTKICH DZIEDZINACH POZA DUCHOWOŚCIĄ„ (MISJĄ„). Atrakcyjność, przyjemność‡ (w tym nawet seks), pienią…dze – to wszystko może być, ale dla misji, a nie dla osobistego szcz궛cia, czy zadowolenia.

    8. Cel rozwoju: DOSKONAŁOŚĆ† NA MIARĘ WŁASNYCH WYOBRAŻEу O DOSKONAŁOŚšCI (siebie jako Boga).

    9. Ochrona energetyczna i mentalna: SKIEROWANA PRZECIW BOGU ORAZ ISTOTOM OKAZUJĄCYM OSOBISTĄ„ MIŁOŚĆ†. Efekt przykł‚adowy: “bliscy mnie ranią…”, “Bóg mi źle życzy (bo konkuruje ze mną…)”.

    10. Emanacja: ZACHWYCAJĄ„CE BIAŁE ŚšWIATŁO, Z WYŻSZEGO ASTRALU, ŁATWIEJ DOSTRZEGALNE OD BOSKIEGO, ALE FAŁSZYWE (SZTUCZNE).

    11. Legenda: JESTEM DOSKONAŁY, WIʘC KAŻDA PRӓBA KRYTYKI (W TYM UJAWNIENIIA MOICH WZORCӓW) JEST ATAKIEM NA WSZYSTKIE UBA I MUSI BYĆ SUROWO UKARANA.

    12. Role białych aniołów:
    a) Archanioł‚ – tworzenie hierarchii anielskich, pogarda dla “niższych”, wywyższanie się™ ponad innych, a czasami nawet ponad Boga, konkurowanie z Bogiem oraz “innymi bogami”.
    b) Awatar – udaje bosko doskonał‚ego, czemu towarzyszy nienawiść do matołów, którzy przez tysiąclecia niczego nie pojmują…, nie rozumieją… i nie osią…gają. Stara się emanować‡ miłością… i doskonałością…, ale cze™sto wpada w trans Sivy Niszczyciela.

    c) Uzdrowiciel – najpierw musi sam ciężko zachorować‡, żeby udowodnić‡, iż można sie uzdrowić‡ potęgą… umysłu, pod warunkiem wstą…pienia na drogę™ RD.
    d) Asceta – udowadnia, że można wrócić‡ do Boga dzie™ki osobistemu wysił‚kowi, wyrzeczeniom, znienawidzeniu wszystkich ról społ‚ecznych, związków, seksu itp.
    e) Demistyfikator – specjalizuje się™ w kompromitowaniu i zwalczaniu “fał‚szywych” mistrzów i proroków, którzy nie są… z pochodzenia UBA.

    Ponieważ UBA są wynikiem inicjacji, TO W PRAKTYCE TEN opisany wyzej MODEL WYSTʘPUJE RZADKO SAMODZIELNIE. Najcz궛ciej nakł‚adają… się™ na niego w niektórych dziedzinach intencje linii upadku, z której wywodził‚ się™ inicjowany w biał‚ego anioł‚a. Czasami też w przejawianiu nakładają… się™ role.

    W praktyce też nie każdy UBA atakuje energetycznie. Zdarza się™ to raczej sporadycznie, kiedy wpada w trans Sivy, albo rozwalania połówek (sądzę™, że wię™kszość‡ UBA nigdy nie była w to inicjowana). Czasami też w ten sposób przejawia się™ jego karma jako Assura czy Maga (co wśród UBA jest rzadkością…, a nie regułą). Prawie każdy jednak wywiera silne presje bezsensu wszystkiego, co nie jest rozwojem duchowym, czy też nie służy powrotowi do Boga (wg “jedynie sł‚usznego” scenariusza UBA).

    Zdarzają… się™ też UBA – awatarowie, które zapomniał‚y o misji DUCHOWEJ, ale nadal rządzą…, zarzą…dzają…, wywierają… presje i manipulują tak, żeby to oni (najcz궛ciej kosztem innych) mieli wszelkie ś›rodki dla realizacji ich misji (teraz ich misja może być‡ gospodarcza, polityczna, rewolucyjna, społeczna czy organizacyjna).

    Dopóki UBA nie jest odreagowany, to funkcjonuje wg wzorca: “JAK ŚšWIAT ŚšWIATEM, NIE BʘDZIE BIAŁY NIEBIESKIMU BRATEM”. Prawdziwy, nieodreagowany UBA traktuje UNA (niebieskie anioł‚y) jako największą zarazę™ tego ś›wiata i najwię™ksze bagno, do jakiego mogł‚y się™ doprowadzić anioł‚y i czuje wobec nich autentyczną… odrazę™ energetyczną…. Paradoksalnie – w rozwoju duchowym ł‚atwiej mu docenić‡ duchowe koncepcje i “osiągnię™cia” strzyg (istot bez Wyższego Ja), niż UNA.

    Jeś›li Niebieskie przegrywają… z Biał‚ymi, to dzieje się™ tak z uwagi na różnice w samoocenie oraz w koncentracji na celu. UBA mają… tą™ koncentrację™ dużo silniejszą… (są… zdeterminowane dzię™ki inicjacjom), a niektóre wykorzystują™ mechanizm transformacji energii tych, którzy ich podziwiaja… i uwielbiaja…. A biał‚y astral wymaga dużych nakładów energetycznych ze strony uczniów, którzy podnieś›li swój poziom wibracji. Biał‚e są też zdecydowanie bardziej solidarne i lojalne wobec siebie nawzajem, niż Niebieskie.

    Warto też uwolnić‡ się™ od podłączeń„ do “Zjednoczonego (wspólnego) Umysł‚u”, czyli telepatycznych podłączeń„ pod całą… grupę™ UA (upadł‚ych aniołów) i innych stworów, których uznaliś›my błędnie za “stowarzyszenie wyższych jaźni” czy też mądrość‡ zastę™pczą… wobec mą…droś›ci Boga, który rzekomo nie mógł‚ działać‡ na Ziemi.

    źródłoo: forum na http://www.cudownyportal.pl/ http://www.atmajoga.pl/biale-anioly/

    white angeli jeszcze takie moje muzyczne skojarzenie z tym co powyżej:

    cdn..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

8 thoughts on “Ludzie w Bieli, Kręgi w Kręgach i tajemnice Biał‚ego Bractwa”

  1. Witaj kochana Liviu. Jestem teraz w podróży i przemieszczam się z miejsca do miejsca. Ale na chwilę zajrzałam na Twój blog. 🙂
    W artykule, który zalinkowałaś u siebie:
    http://treborok.wordpress.com/about/wielkie-biale-braterstwo/wielkie-biale-braterstwo-1/
    przeczytałam:
    „Fernando twierdzi, że fizycznie spotykał się z przedstawicielami obu Konfederacji Planet i “Starszymi” lub “Wniebowstąpionych Mistrzów” związanymi ze starożytną preinkaską cywilizacją w Andach.(…) Luis Fernando mówi, że podczas jednego z jego spotkań powiedziano mu o istnieniu odosobnienia zamieszkałego przez “mędrców” nad jeziorem Titicaca. Starszych z preinkaskiej “cywilizacji Tiahuanaco”, a także resztki pozostałości po jeszcze starszej cywilizacji Atlantów.”
    i jest tam zdjęcie:

    skojarzyło mi się ze zdjęciem La Honorable Academia del
    Sagrado Saber Ancestral (L.H.A.S.S.A.)

    umieszczonym na stronie UGB (Uniwersal Great Brotherhood) /GFU (Grande Fraternidad Universale) ze strony http://www.wariruna.org/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=5
    do której linka podałam w artykule o Białym Bractwie:
    http://tonalinagual.blogspot.com/2011/11/bractwa-i-udoskonalanie-starych.html
    W tej organizacji także nastąpiły różne podziały i jest wielu mistrzów (33 stopnia wtajemniczenia”), którzy pozakładali nowe organizacje i mają mnóstwo różnych ashramów na całej kuli ziemskiej.
    http://www.google.com/imgres?q=Gran+Fraternidad+Universal&client=safari&sa=X&rls=en&biw=1024&bih=654&tbm=isch&tbnid=647xQ-1j170hEM:&imgrefurl=http://estudiosdelasescrituras.blogspot.com/2012/07/lo-que-no-es-la-fraternidad-entre-los.html&docid=51_iBesBNwbYXM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-KifUQjBh6mA/UAbj4kbE9RI/AAAAAAAADok/cBAV4jKPQIQ/s1600/cosecha%252Bhmayor.png&w=400&h=267&ei=oGzJUcvRHMjX4ATIuoD4CQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:3,s:0,i:88&iact=rc&page=1&tbnh=183&tbnw=275&start=0&ndsp=13&tx=54&ty=85

    Polubienie

      1. dodałam opis mojego doświadczenia z 2007 roku z Węsior, które łączy się i z Ludźmi w Bieli i z Przesileniem Letnim i Twoją notką o Kamieniach Ludziach

        notka z 24 czerwca 2007
        o doświadczeniu z Kręgów Kamiennych w Węsiorach

        Węsiory odwiedziłam po raz drugi. Teraz wraz z Jenny. Jarek został z małą nad jeziorkiem, abym ja mogła spokojnie pomedytować. Wyruszyłam więc na poszukiwanie najdogodniejszego miejsca do medytacji. W pewnym momencie już prawie znalazłam i już chciałam usiąść pod jednym z Kamieni, ale poczułam wyraźnie, że jest jeszcze inne, lepsze miejsce dla mnie w tym momencie. Moją uwagę przykuł jeden z największych kamieni stojących w samym centrum i jednocześnie bardzo blisko ścieżki, którą przecież w każdej chwili mogli przechodzić jacyś turyści, a ja szukałam czegoś bardzo ustronnego, jak najbardziej intymnego… Mimo to podeszłam do tego właśnie Kamienia i poczułam, że to właśnie pod nim powinnam usiąść. Tak też zrobiłam, a następnie zamknęłam oczy i wyciszyłam się, a już po krótkiej chwili usłyszałam wyraźne przywitanie – witaj Doreen. Ktoś wyraźnie stał za mną i co więcej obejmował mnie… Otworzyłam oczy i odwróciłam się, bo pomyślałam, że to może jakiś człowiek mnie obejmuje… Tak realne było to objęcie… Znowu zamknęłam oczy i tym razem usłyszałam wielką krzątaninę, jakby wiele osób znajdowało się wokół mnie, lecz gdy tylko otwierałam oczy okazywało się że nikogo nie ma… Powietrze stało się jednak bardziej gęste i bardziej białe i chwilami widziałam jak w powietrzu dookoła mnie coś w szybkim tempie wiruje… Znowu zamknęłam oczy i znowu je otworzyłam, ale tym razem celowo, chcąc przyłapać jak najwięcej niewidocznych energii ‘na gorącym uczynku’ I wówczas moją uwagę coś przykuło. Coś, czy może raczej ktoś, bo tak właśnie odebrałam ten Kamień – jako kogoś. Naprzeciwko mnie (dosłownie na wprost mnie) znajdował się kamień, o prawdziwie ludzkiej twarzy i ten jakże ludzki Kamień przytulał się czule do stojącego tuż obok niego drzewa. Wytężyłam wzrok (Kamień ten znajdował się około 20 metrów ode mnie) i zauważyłam, że na jego głowie znajduje się wianek upleciony z traw (był to jedyny Kamień na terenie Kręgów w Węsiorach z wiankiem na głowie). I w tym momencie mnie olśniło, że to głównie dla niego usiadłam w tym własnie a nie innym miejscu. Podziękowałam Kamieniowi pod którym siedziałam i pożegnałam się z nim, a następnie podeszłam do Kamienia z wiankiem i przysiadłam przy nim. Poczułam bardzo cudowną, przyjazną energię i wyczułam wyraźnie, że ten właśnie Kamień jest kimś w rodzaju przewodnika i że ma dla mnie pewne informacje. Czułam, że zaraz dowiem się czegoś naprawdę ważnego, że być może nawet odbędę wędrówkę w czasie, ale właśnie w tym momencie ktoś zakłócił mój spokój, a konkretnie turystka przechodząca ścieżką obok i w dodatku tak wyjątkowo hałaśliwie, a potem na dodatek usłyszałam głos córeczki… Kiedy już wyjeżdżaliśmy z Węsior poczułam, że pomimo przerwanego kontaktu z Kamieniem i tak się ze sobą jeszcze spotkamy i nastąpiło to właśnie podczas wczorajszego Kręgu dla Ziemi, w Święto KUPAŁY… I czuję, że ten kontakt będzie miał swój ciąg dalszy….

        i co ciekawe Kryształ który niby przypadkiem tam zostawiłam wrócił do mnie po jakimś czasie… z Węsior do Bielska Białej..

        dodałam tę historię także do notki:
        http://liviaspace.com/2013/06/18/przesilenie-letnie-2013-i-tradycja-nocy-swietojanskiej/

        Polubienie

Skomentuj

