Zrozumienie..

Zdjęłam wczoraj późnym wieczorem notkę o Oczyszczaniu Warszawy, ale zanim to uczyniłam już już miałam pod nią napisać, że chyba prawie nikt nie zrozumiał co chciałam w niej przekazać. Momentalnie jednak wtedy do mnie dotarło, że to nie tak, że przecież każdy zrozumiał z tego tyle ile zrozumiał, czyli tyle ile w tym momencie potrafił zrozumieć i to jest jak najbardziej ok. Dzisiaj jednak natrafiłam gdzieś na zdanie brzmiące, że ‚Kto może ten zrozumie’ zamieszczone tak w kontekście tej dyskusji właśnie i pomyślałam sobie, że może jednak ten kto tak pisze sam musi najpierw zrozumieć, że.. każdy rozumie tak jak może;) W ogóle takie mówienie, że ja już to zrozumiałem, a Ty być może dopiero zrozumiesz jest dla mnie przejawem traktowania kogoś z góry, jako głupszego, a więc i gorszego od siebie, a tym samym umniejszania, które wiąże się przecież z walką o energię… Bardzo ładnie, wręcz wzorcowo zostało to pokazane w Niebiańskiej Przepowiedni

ale żeby nie było, że się próbuję kogoś tutaj czepiać..

przesyłam do wszystkich równo słoneczne promienie.. niechaj radośnie rozpromieniają całą naszą Ziemię

girl-sun-animated-gif-source_iui

p.s przypomnę też, że przed nami jedna z najbardziej niezwykłych nocy w roku – link

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Zrozumienie..”

  1. Livio masz słusznośc w tym twierdzeniu, że każdy rozumie ile może i tak jest w porządku, bo nie jesteśmy wszyscy na jednakowym etapie rozumienia… Co dla jednych jest zrozumiałe, dla innych może być na razie jeszcze ‚czarną magią’ 🙂 Piszę ‚ na razie’…, bo pewnikiem za niedługi czas i ci inni też osiągną zrozumienie 🙂 Chodzi tylko o to, by ci, którzy mają to zrozumienie, wykazali się cierpliwością, spokojem i chęcią pomocy w przekazywaniu swej wiedzy innym… 🙂

    Lubię to

Skomentuj

