Super Księżyc i Truskawkowa Pełnia 2013

Już od kilku dni Księżyc wydawał się wyjątkowo duży i niezwykły.. Przedwczoraj, a także dzień wcześniej otaczała go taka piękna świetlista aura w kolorze indygo jakby na fizyczny księżyc nałożył się inny energetyczny.. Naprawdę pięknie to wyglądało… Znalazłam nawet stronę o nazwie Indigo Moon, a na niej obrazek reklamujący perfumy o tej właśnie nazwie.. Ten flakonik jest prawie dokładnie w takim odcieniu jaki mam na myśli.. Świetliste Indygo… A wczoraj Księżyc zrobił się jeszcze większy, naprawdę ogromny i bardzo jasny i przybrał przy tym nieco miodowy odcień, choć kojarzący mi się też troszkę z papirusem…… Wspominam o tych obserwacjach ponieważ poprzedzały dzisiejszą pełnię….

Czerwcową Pełnię nazywa się Truskawkowym Księżycem

(Strawberry Moon)

fullstrawberrymoon1

bądź Różanym Księżycem (Rose Moon), lub też Gorącym Księżycem (Hot Moon) a nazwa ta idealnie pokryła się z dzisiejszym upałem, ogromnym nawet jak na Hiszpanię.. uff..

Inne nazwy to Moon of Horses, Lovers’s Moon, Strong Sun Moon, Honey Moon, Aerra Litha (Before Lithia), Brachmanoth (Break Month), Moon of Making Fat… Ciekawe wydają się wszystkie te określenia i z pewnością żadne nie jest przypadkowe, choćby ten  Miodowy Księżyc, bo właśnie wczoraj wieczorem taki widziałam….

A wracając do dnia dzisiejszego..

Tuż po południu miałam naprawdę piękną i przepojoną spokojem medytację, w tracie której zażyłam cudownej orzeźwiającej kąpieli w morzu jasnej, niemal perłowej energii.. Czułam się po niej jakbym wyszła z najlepszego na świecie SPA:)

Przekazałam też swoje Błogosławieństwo dla Księżyca..

A już po medytacji udało mi się zainaugurować naszą przydomową letnią szkółkę dla Jenny, której bardzo się spodobała pierwsza lekcja, na łonie Natury i Naturze poświęcona, a dokładniej jej owocom, tym, które Jenny najbardziej lubi..  Okazało się, że w chwili obecnej są to przede wszystkim granaty, truskawki i cytryny, wszystkie rosnące zresztą w pobliżu nas, choć truskawki tylko symbolicznie bo na zaledwie jednym krzaczku pomiędzy różami, ale za to bardzo obficie owocującym. Najwięcej czasu spędziłyśmy przy Granacie, w tym przy Granatowej Wróżce, rozsypując na zakończenie garść granatowych nasionek w intencji pomyślności i obfitości dla wszystkich mieszkańców Ziemi… A teraz kiedy piszę tę notkę dotarło do mnie jak ciekawie połączyły się ze sobą owocowe wątki dzisiejszego dnia z dzisiejszą owocową pełnią.. I na tym zakończę tę notkę w tym momencie…

W Pokoju,  Świetle i Miłości dla całej Ziemskiej Społeczności…

Livia

p.s a później dodam cd o Truskawkach

🙂

zdjęcia z 23 czerwca wieczorem

DSC_1092mDSC_1077yy44aaDSCF9331kk

*

dodane 26 czerwca

W czasie tej Pełni powróciła też do mnie z pełną mocą wizja Kryształowego Ogrodu, o czym wspomniałam tutaj

oraz w notce

Super Pełnia 2013 i wizja Kryształowego Ogrodu..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

6 thoughts on “Super Księżyc i Truskawkowa Pełnia 2013”

  1. 20 czerwca w nocy…
    Jadąc obserwowaliśmy zachodzący Księżyc, który był bardzo duży i intensywnie pomarańczowy, prawie czerwony. Cudowny…Hmm… „truskawkowy” 😀 I na dodatek „smakowity” i „pachnący” 😉

    Lubię to

    1. Ciekawe, że Jenny tego dnia wspomniała akurat o truskawkach, a nie wiedziała przecież o truskawkowej pełni.. i przy okazji dodam, że ta letnia szkółka to stąd, że Jenny nie chodzi do normalnej szkoły tak jak inne dzieci dla których zaczynają się teraz wakacje.. ona ma je ciągle.. cho nie oznacza to, że się nie uczy, a wręcz przeciwnie.. wydaje mi się że wciąż się uczy i to naprawdę dużo i zwłaszcza tego co ją naprawdę interesuje 🙂

      Lubię to

Skomentuj

