Moje Tatrzańskie Wspomnienia

Gaja Garden

Dodałam przed chwilką troszkę zdjęć i opisów, a relację z Tatr Słowackich z lipca 2012zaczynając od zdjęcia moich ukochanych tatrzańskich kwiatów, których widok zawsze mocno mnie porusza…

te kwiaty pojawiły się też w jednym z moich snów, w niezwykłym śnie o żywiołach, kierunkach i świętym centrum… widziałam w nim pewne tatrzańskie zgromadzenie, miejsce to tak jakby Dolina Siedmiu Źródeł, po Słowacku Dolina Siedmiu Pramieni co już w pierwszej chwili przywodzi na myśl Siedem Promieni.. tuż przed tym zanim fizycznie do niej dotarłam miałam sen o Siedmiu Trójkątach pod Skalnymi Wrotami, które utworzyły przede mną przejście do innego, wręcz baśniowego wymiaru Ziemi.. pisałam o tym

tutaj

spis wszystkich notek związanych z Tatrami znajduje się

tutaj

choć to nie wszystko, wciąż coś dodaję…

 Z wszystkich miejsc w Polsce to właśnie Tatry nie licząc ukochanego Gaja Garden są tym miejscem, do którego najchętniej bym jeszcze powróciła….. zresztą miałam kiedyś sen, w którym…

View original post 33 słowa więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

4 thoughts on “Moje Tatrzańskie Wspomnienia”

    1. Witaj Monmario 🙂 Tak, to rzeczywiście Wierzbówka Kiprzyca, buziaki za przypomnienie nazwy. Dla mnie również Tatry są jak dom, do którego zawsze chętnie wracam. To naprawdę wyjątkowe góry, tak jakby zawierające w sobie cząstkę wszystkich innych gór świata? Ja przynajmniej miałam takie wrażenie w chwili kiedy odwiedziłam je po raz pierwszy, ale i później również i to było niesamowite, te wszystkie odczucia, które się we mnie budziły, także te związane z Atlantydą…. Tak się cieszę z Twoich odwiedzin i pozdrawiam radośnie 🙂

      Lubię to

  1. Livio, ja również byłam mile zaskoczona Twoim komentarzem na moim blogu i nie ukrywam, ze też się ucieszyłam 🙂
    W jednym ze swoich wpisów umieściłam parę zdjęć z Tatr. Niestety jakościowo nie są tak wspaniałe jak Twoje, ale mam nadzieję, że choć trochę udało mi się oddać atmosferę tamtych chwil……
    http://monamornak.wordpress.com/2013/03/12/2732/ :
    41) Góry to piękno, źródło siły twórczej, poczucie wolności i szczęścia/ Zdobywcy korony Himalajów/ Gerlinde Kaltenbrunner – najlepsza himalaistka na świecie

    Lubię to

Skomentuj

