Follow the River, czyli o moich spotkaniach z rzeką..

Gaja Garden

Udało mi się wreszcie wczoraj zejść nad rzekę płynącą w dole Esperanzy, choć spotkałam się z nią już wcześniej, w pierwszy dzień lata. Pisałam o tym niesamowitym spotkaniu w notce pt Przemiany i codzienne błogosławieństwa natury, a ostatnio w notce o Kwitnącej Mięcie wspominałam, że właśnie w trakcie pobytu nad tą rzeką zażyłam cudownej orzeźwiającej i energetyzującej kąpieli, choć nie tyle w samej rzece ile w zapachu porastającej jej brzegi mięty. Uwielbiam takie energetyczne kąpiele w zapachach natury… Oprócz mięty zauroczyły mnie i tym razem kwitnące niemal nad samą wodą oleandry oraz inne rośliny.. No i sama rzeka oczywiście…

ogromne wrażenie wywarł też na mnie widoczny na zdjęciu kamień..

DSC_1678hh

patrząc na niego poczułam, że on też na mnie patrzy….

choć być może tylko mi się zdaje, że wygląda jak zanurzona w wodzie głowa mędrca…

niby uśpiona, choć może raczej w medytacji pogrążona..

ciekawe, że gdy woda się do niego zbliżała…

View original post 253 słowa więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

