Dzisiejsze Niebo o Zachodzie Słońca…

Mój komentarz z notki ‚Zwierzę nie jest rzeczą – rzeczy nie mają serc’

9 Lipiec 2013 o 20:24

Wczoraj ze strony Góry, a dzisiaj ze strony Nieba o Zachodzie Słońca otrzymałam niesamowite wsparcie.. W tym bezsłownym niebiańskim przekazie zawarta była i odpowiedź dla mnie i obietnica… Sam kolor nieba, intensywnie różowy, choć przy tym bardzo subtelny.. głęboko mnie poruszał, dosłownie aż czułam ciarki w całym ciele, począwszy od czubka głowy… Pamiętam podobne momenty, ale w tym było coś szczególnego…

***

szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia temu pięknemu niebu, ale zupełnie nie przyszło mi to do głowy.. stałam na ścieżce jak oczarowana… i czułam, że dzieje się coś bardzo pięknego i ważnego…

555266_541086895923051_853858801_n

wcześniej odczuwałam dość dużą kumulację energetyczną, takie duże przeciążenie, ale nie tyle w skali osobistej ile globalnej… mam udane życie, wspaniałą rodzinę, partnera, dzieci, mieszkam w wymarzonym miejscu, niemal rajskim i w sumie nie mam powodów do narzekania, ale świadomość tego co się dzieje na Ziemi, ile istot na niej cierpi,  nie pozwala mi na bycie tak do końca szczęśliwą..

cdn

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Dzisiejsze Niebo o Zachodzie Słońca…”

  1. wcześniej odczuwałam dość dużą kumulację energetyczną, takie duże przeciążenie, ale nie tyle w skali osobistej ile globalnej… mam udane życie, wspaniałą rodzinę, partnera, dzieci, mieszkam w wymarzonym miejscu, niemal rajskim i w sumie nie mam powodów do narzekania, ale świadomość tego co się dzieje na Ziemi, ile istot na niej cierpi, nie pozwala mi na bycie tak do końca szczęśliwą..”

    Tak, zgadzam sie z tymi słowami

    Lubię to

Skomentuj

