Kwiatowa niespodzianka

Gaja Garden

Do Altei:

11 July 2013 at 10:15 pm

wow, pięknie.. ja wczoraj ( a właściwie to już przedwczoraj) miałam prawdziwą kwiatową niespodziankę.. kiedy okazało się, że pod oliwką rozkwitły takie śliczne różowe kwiatuszki.. listki są dość niepozorne i myślałam, że to jakiś dziki wędrowiec, ale kwiaty przypominają ozdobną petunię.. ciekawe, że już na samym początku chciałam wysiać w tym miejscu jakieś kwiatki, ale doszłam do wniosku, że to może nie najlepszy pomysł.. kwiaty w miejscu w którym dzieci lubią się bawić.. wysiałam je więc w innym miejscu i dzięki temu mam teraz taką cudowną niespodziankę :)

póki co nie znam nazwy tej rośliny, a zdjęcia dodam jutro..

i przypomniałam sobie w tej chwili o wczorajszym niebie w cudownym odcieniu różu…i o codziennym wsparciu, które otrzymuję ze strony Natury oraz jej cudownych błogosławieństwach za co jestem naprawdę wdzięczna

dodane 14 lipca

a troszkę zdjęć kwiatów

DSCF0171

DSCF0162

DSCF0166

DSCF0160

DSCF9902

View original post

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

