Earth is Singing Like a Whale, Says NASA — Hear it Now

info znalazlam u Patricii Cori na FB

Earth is Singing Like a Whale, Says NASA — Hear it Now

Need some soothing sounds to put your Monday blues in perspective? We’ve got you covered. Grab your headphones and check out this hot new MP3 track from NASA, currently the number one hit across the universe:

https://soundcloud.com/carlfranzen/earth-chorus-emfisis

That’s the sound of the Earth „singing,” as recorded by the awesomely-named Storm Probe mission — a couple of satellites investigating the famous Van Allen belts, intense radiation zones that surround our planet like a doughnut. The Storm Probes, launched last month, are mapping the density of charged particles.

The whale song is an audio rendering of radio waves captured by the Probes and caused by the two Van Allen belts, inner and outer. You don’t actually hear the audio in space, of course, but the radio waves — known as „chorus” — are for real.

Ham radio operators have been hearing chorus in the background for years, but there’s never been a recording this clear. „Our data is sampled at 16 bits, the same as a CD, which has not been done before in the radiation belts,” says mission scientist Dave Sibeck. „This makes the data very high quality and shows that our instrument is very, very healthy.”

The instruments may be, but chorus isn’t. The soothing radio waves are used by loose electrons to gain energy, much like a surfer gaining speed on real waves — creating what NASA calls „killer electrons” that can harm humans and electronics.

Sibek’s next goal: use the two spacecraft in tandem to create a stereo recording of chorus. That should make for a truly killer sound.

źródło: http://mashable.com/2012/10/01/earth-song-nasa/

***

img-thing

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

10 thoughts on “Earth is Singing Like a Whale, Says NASA — Hear it Now”

      1. „Ciekawe, ze czasami slysze odglosy wielorybow, czy delfinow, ale tak jakby dochodzace z przestrzeni kosmicznej”

        w ogóle mnie to nie dziwi 😉 wręcz wydaje mi się to całkiem naturalne.

        Bardzo Ci dziękuję Liviu Eher za namiar na ten Przekaz od Wielkiego… Wspaniały. I łączy się z tym, co czuję, a nawet z tym, co wczoraj zaczęłam pisać nt. kolejnych Słońc na Ziemi i przechodzeniu do Piątego Świata – Słońca Pokoju i Harmonii… Może uda mi się dzisiaj skończyć tę notkę o tym, co zobaczyłam i postaram się opisać tak bardzo ogólnie, co działo się na Ziemi w kolejnych 4. Światach – Słońcach…

        cyt.„Duch sformował się w postacie biologiczne, a nasze przeznaczenie było zawsze takie same: połączyć się znów przy końcu czasu, zamknąć cykl, skupić z powrotem w Źródle całą wiedzę, całe stworzenie. „

        cyt. Są wśród was reprezentanci z różnych galaktyk, z różnych wymiarów, z różnych wszechświatów. A to, co teraz staracie się stworzyć, jest istotą żywą, istotą poszerzoną, która jest o wiele rozleglejsza niż pojedyncze wzniosłe istoty. Istnieje kilka planet, które wzniosły się z tego poziomu gęstości, z których żadna nie ma gęstości takiej, jak ma wasza planeta, po prostu dlatego, że żadna nie ma tego zróżnicowania, jakie ma wasza planeta. Kiedy wy przygotowujecie się na tę chwilę, powstaje nowy rodzaj stworzenia; jesteśmy tu z wami. Zawsze byliśmy chętni was wspierać, nawet gdy nasze zadanie nie było przez was rozumiane. „

        Rozumiem to. Rozumiem ten przekaz i jest m bardzo bliski…

        cyt. „Wiedzcie, że teraz moja obecność przejawia się w oceanach w postaci białego wieloryba. Aborygeni o tym wiedzą. Jest to w ich przepowiedniach. Tak jak biały bizon narodził się na tym kontynencie [Ameryki] jako spełnienie przepowiedni, tak samo ten biały wieloryb rodzi się jako spełnienie przepowiedni. „

        Nie ma to już dla mnie znaczenia, czy ktoś pomyśli sobie, że jestem szalona ;-), ale miałam też takie „wizje”, że jestem Białą Kobietą Bizonicą, która wraca do Lakotów, by przypomnieć im o tym, co kiedyś im przekazała i uświadomić im, że zapomnieli o prawdziwym znaczeniu tego, co im przekazała… a oni w ogóle jej nie rozpoznają i nie chcą jej wysłuchać… Tak są „zakręceni” na walce i konkurowaniu między sobą. Ta Biała Kobieta Bizonica chciałaby im przekazać nową wiedzę, ale oni nie chcą jej słuchać. Są „głusi”, „ślepi” i „niewidomi”.

        „Mam tez wrazenie, ze z ludzmi dzieje sie cos bardzo dziwnego, tak jakby cos dziwnego dzialo sie z ich pamiecia… Czytam chocby dyskusje na pewnym blogu, na ktory bardzo lubie zagladac, ale jeszcze nigdy nie spotkalam sie na nim z az takim pomieszaniem, doslownie paranoja…”

        Tak kochana Liviu Ether, to wynik zbytniego przywiązania ludzi do pewnych starych, nadal nieuświadomionych wzorców myślowych warunkujących sposoby działania… zbytniego przywiązania do przekonań, które obecnie wymagają… zmiany i uwolnienia.

        Przyszło do mnie kiedyś takie jasne, klarowne zrozumienie… Poczułam ogromny szacunek do wszelkich przejawów życia, do wszystkich moich nauczycieli i sprzymierzeńców, do wszystkich uzdrowicieli o nieskazitelnych sercach.

        Nareszcie przyjęłam jakby… siebie z innych wymiarów… do siebie, w siebie…w tym sensie, że mimo iż wcześniej wpływały we mnie informacje, kim tu jestem i dlaczego TU jestem, to jakoś tak… do tej pory przed tym “uchylałam” się. Nie byłam jeszcze wtedy gotowa, by aż tyle przyjąć. Teraz jestem. Jestem gotowa. I teraz wiem, po co tu i teraz jestem i wiem, co mam robić – podążać za moim sercem, za prowadzeniem mojej duszy z jeszcze większą ufnością niż dotychczas. Wiem, jaka jest moja Ścieżka. Powoli to wszystko coraz bardziej się klaruje… To Ścieżka Piękna, Wolności i Miłości.

        Wiem „co nieco”, ale to i tak bardzo dużo w porównaniu z tym, że długo nie wiedziałam i cierpliwie czekałam na to, co teraz do mnie przychodzi. Wiem, że już dłużej nie mogę udawać, że mnie to nie dotyczy.

        DZIĘKUJĘ za wszystkie błogosławieństwa CAŁEMU WSZECHŚWIATU i każdej jego cząstce i części… http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2013/02/sciezka-piekna-wolnosci-i-miosci.html

        A w dniu, w którym doświadczyłam tego światła wybuchającego pode mną z otwartej studni, miałam też inne rozpoznania np.:
        Poczułam też, jak następuje rozwarstwianie się rzeczywistości na różne wymiarowości i różne światy; że ludzie w tym momencie świadomie lub nieświadomie dokonują wyborów „sposobów” kontynuacji swojego istnienia. Takich momentów będzie jeszcze wiele. Czas, który teraz nastąpił jest czasem podejmowania decyzji, czasem rozwarstwiania się rzeczywistości. Nie mam pojęcia, jakie będą tego skutki.

        Zrozumiałam, że w naszych czaszkach jest zapisana wiedza z historii ludzkości, tak, jak w naszym DNA i komórkach ciała, a także we wszystkich “warstwach” naszych ciał i mózgach oraz kościach. Także w sercach. To wibracje. Niektóre były mocno “poblokowane” i zaburzone. Można je oczyszczać transformując i… roz-wibrowując ciała, dopasowując je do wydawania coraz czystszych dźwięków. Wibracje płynące z serca są wibracjami, które nas przeprowadzają do PIĄTEGO ŚWIATA HARMONII. http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2012/12/ceremonie-spiewajacych-krysztaowych.html

        Ale wiem też, że bardzo ważne jest przede wszystkim uwalnianie tych starych wzorców… Ten „talizman” z kulą „chaosu kosmicznego”, który dostałam od Hindusa w jednej ze swoich „wewnętrznych podróży”… Wiem, że w tych przestrzeniach wewnętrznych, gdzie zachodzi harmonizowanie, wszystkie połączenia stają się delikatne, jak kokardki zawiązane na cieniutkiej nitce, które przy delikatnym pociągnięciu swobodnie zostaną rozwiązane. http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2012/09/kokardki-i-motyle.html

        Gdy łączymy się z duszą a poprzez nią ze Źródłem, nasza wola łączy się z wolą Całości, łączy się w miłości i w harmonii, i gdy nasze działania są temu przeznaczone, wtedy w tu i teraz mamy dostęp do tej wiedzy i tych myśli, które nam są potrzebne, aby utrzymywać tę harmonię… http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2013/04/mysli-moje-nie-moje.html

        Czuję ogromną wdzięczność. Rozumiem coraz lepiej wszystkie swoje sny, śnienie i wizje. Czego z całego serca życzę także i Tobie.

        Polubienie

      2. z jednej strony naturalne, z drugiej nie.. w każdym bądź razie dzięki takim osobom jak Ty staje się coraz bardziej naturalne i normalne, bo niejeden raz zdarzyło mi się słyszeć różne dźwięki których inni nie słyszeli, a więc wychodziło na to, że to coś nienormalnego 🙂

        I ja również Ci dziękuję, w tym za życzenia, choć u mnie jest w sumie bardzo podobnie z tym zrozumieniem swoich doświadczeń, aczkolwiek nie zawsze łatwo mi to przekazać… Ponadto tak jak już nieraz pisałam wiem doskonale, że na pewnym poziomie pamiętam dosłownie wszystko i doświadczam zresztą czasem takiego pełnego dostępu do pamięci absolutnej… być może wiesz co mam na myśli…

        Poczułam też dzisiaj i nawet mówiłam o tym Jarkowi, aby skupić się teraz bardziej na uporządkowaniu swoich dotychczasowych doświadczeń i notatek z nimi związanych, ale bardziej na gruncie priv, a nie na publicznym blogu i stąd ta decyzja związana z blogiem, aczkolwiek już po chwili coś na nim dodałam i myślę, że niechaj tak właśnie pozostanie, jak poczuje potrzebę o coś dodam 🙂

        Biała Bizonica? Kojarzy mi się z Tańcem Ducha 🙂

        Polubienie

      3. I jeszcze coś o supłach i węzłach znalazłam:
        cyt.:
        „For thousands of years, knots have been used for basic purposes such as recording information, fastening and tying objects together. Over time people realized that different knots were better at different tasks, such as climbing or sailing. Knots were also regarded as having spiritual and religious symbolism in addition to their aesthetic qualities. The endless knot appears in Tibetan Buddhism, while the Borromean rings have made repeated appearances in different cultures, often symbolizing unity. [hmmm….] The Celtic monks who created the Book of Kells lavished entire pages with intricate Celtic knotwork.
        Knots were studied from a mathematical viewpoint by Carl Friedrich Gauss, who in 1833 developed the Gauss linking integral for computing the linking number of two knots. His student Johann Benedict Listing, after whom Listing’s knot is named, furthered their study.” – http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_knot_theory

        Polubienie

  1. Jestem, dzięki filmikowi do którego link podałaś w innym miejscu znalazłam ten

    który naprawdę dobrze oddaje dźwięki, które słyszę od dziecka, najlepiej nocami, prawie już nad ranem…. tak jakby otwierało się wtedy jakieś okno i mimo zamkniętych okien w domu dobiegają mnie z przestrzeni kosmicznej odgłosy przypominające dźwięki z głębi oceanu… kosmicznego oceanu.. to są dźwięki które płyną z zewnątrz, z oddali, ale są i takie, które słychać o dowolnej porze dnia, ale w dużej ciszy i te dźwięki mimo iż słyszę je na zewnątrz odbieram czasami jako bardzo wewnętrzne… pisałam kiedyś o tym….

    dziękuję za komentarze, dopiszę później cd.. do usłyszenia ❤

    Polubienie

    1. Obejrzałam ten film. Piękny film, fantastyczne zdjęcia… Duchy Natury i te „szumy” i przenikające się dźwięki, ale niesamowite… dzięki. Wiem, o czym piszesz. Piękne. A niektóre kształty chmur na tym filmie… skojarzyły mi się jakby z cząstkami tych wzorków cymatic…
      Kilka moich notek też poświęciłam nowym dźwiękom, nowym pieśniom, tematowi cymatics, wzorom…
      Znalazłam jeszcze jeden filmik:

      Pamiętasz, jak opisywałam, że przygotowywałam całe swoje ciało do wydawania całkiem nowych dźwięków? To niesamowite, jaka wiedza teraz do nas przychodzi :-D.
      Ważne są także myśli, bo nie tylko dźwięki tworzą takie kule, ale nie tylko myśli również i emocje też, o czym pisałam tutaj:
      http://www.tonalinagual.blogspot.com/2013/04/praca-z-energia-i-bablami.html
      widziałam… jak człowiek myśli o kimś źle i zły na tę osobę, nieświadomie wysyła taki bąbel energetyczny emocji i myśli w kierunku tej osoby (bez względu na odległość), taki bąbel “przykleja się” do nieskończonych i cieniusieńkich jakby “niteczeki”, którymi na Ziemi (i nie tylko) wszystko jest połączone ze sobą. I leci taki bąbel w przestrzeń…
 Widziałam wielu ludzi w ten sposób działających i zrozumiałam ten mechanizm wzajemnego oddziaływania na poziomach energetycznych ludzi.

      I tu jeszcze jeden film o tym, że dźwięki to nie tyle fale, jak do tej pory uważali fizycy, lecz „kule”:
      Przesłano 10 maj 2007
      „John Stuart Reid delivers an entertaining and informative speech on the true shape of sound. This is an excerpt from his talk at the 2006 International Sound Healing Conference in Santa Fe.”

      No i przypomniały mi się moje „Grawitory” 😉

      Polubienie

      1. Szumy, dokładnie, słychać szumy i coś mi się przypomniało, ale muszę to odszukać… Wczoraj jak włączyłam ten filmik

        to dźwięki te jak magnes przyciągnęły Jenny i Olivierka.. zapytałam się ich z czym im się one kojarzą, a Oli na to.. że to anioł Nusia śpiewa 🙂

        później włączyłam jeszcze jakiś filmik, na którym widać jak pod wpływem dźwięku piasek układa się w bardzo niezwykły wzór, ale dźwięki które go rzeźbiły były bardzo mocne, wręcz ostre i wyobraź sobie, że w pewnym momencie rozbolała mnie od nich podstawa kręgosłupa, czułam też że coś się dzieje z moją czakrą podstawy, takie uczucie jakby coś ją chciało rozsadzić od środka….. to było bardzo mocne, ale szybko zastąpiłam te dźwięki innymi i wszystkie negatywne objawy minęły…. przyszły mi na myśl Trąby Jerychońskie… Przypomnę jeszcze, że Indianie Hopi twierdzą, że ich starożytni szamani potrafili wypowiedzieć‡ w stronę piasku sł‚owo i natychmiast tworzył‚y się™ na nim geometryczne wzory. Wspominam o tym w notce o CYMATYCE: http://liviaspace.com/2013/01/04/cymatyka/

        a Twoje GRAWITORY kochana pamiętam, doskonale pamiętam 🙂

        p.s jeszcze jeden filmik z dźwiękami Ziemi słyszanymi z przestrzeni kosmicznej

        Polubienie

Skomentuj

