My lemurian connections

Wątek wyłoniony z notki Lemuria 52

My Lemurian Connection

jeszcze wczoraj zastanawiałam się jaki obrazek właściwie tutaj umieścić (nie licząc tego, który skojarzył mi się z Przebudzeniem Szmaragdowego Strażnika) i dosłownie przed chwilką stało się coś niesamowitego:

Livia Ether 21 Lipiec 2013 o 12:08 napisała:

przegladam wlasnie ksiazki Churchwarda i w oko wpadł mi taki obrazek:

http://www.bibliotecapleyades.net/atlantida_mu/cosforces/cosforces05.htm

This foregoing is confirmed by Niven’s Mexican stone tablet No. 1584, Creation of Woman.

momentalnie kojarzac mi sie z obrazem ktory zamiescilam niedawno w innym miejscu:

http://liviaspace.com/galeria/obrazy/

http://liviaspace.com/2013/07/14/przemiany-energetyczne-lipiec-2013/comment-page-1/#comment-5168

Jestem 18 Lipiec 2013 o 14:35 napisała:

Ta istota ważkowa jest wprost KOSMICZNA ;-)

Livia Ether 18 Lipiec 2013 o 16:54 napisała:

czuję już od jakiegoś czasu rosnącą potrzebę powrotu do malowania.. ta ważka jest jednym z kilkunastu obrazów, które namalowałam w 2009 roku…. przypomina mi bardzo istoty z lemuriańskiego kręgu, o których wspomniałam w STUDNI… na pierwszy rzut oka ważka, ale tak naprawdę łączy w sobie wiele istot w tym istotę ludzką, kwiata, ptaka, motyla… Szkoda tylko, że na tym zdjęciu nie widać wzorków na skrzydełkach… no i ciekawa jestem co mi się namaluje tym razem… czuję, że może to być obraz związany z Lemurią….

Istota ta kojarzy mi się z istotami, które opisałam w notce z 26 grudnia 2012 pt STUDNIA

w nocy z 23 na 24 grudnia miałam dziwny sen, nie sen, w którym czułam jak wraz z łóżkiem unoszę się w powietrzu właśnie nad tą studnią

w wizji tej ujrzałam pewien ogromny krystaliczny wzorzec/kwiat….

przypomniałam sobie o nim wczoraj i wtedy poczułam jak otacza mnie grupa niezwykłych istot w przeróżnych odcieniach koloru niebieskiego i żółtego…  miały na sobie takie niesamowite maski i pióropusze przypominające kwiaty słonecznika…. jedne były bardzo ptasie, a inne przypominały raczej ryby.. choć może to właśnie te maski sprawiały, że tak je odbierałam…  leżałam pośrodku tego kręgu, który zaczął coraz mocniej wirować, a jednocześnie układać się w podobny krystaliczny wzór jaki kiedyś ujrzałam… ten wzór dotyczył łąki leżącej nad zatoką pucką, należącej kiedyś do mojej rodziny…. być może rośnie na niej ta unikalna roślinka… a łąka znajduje się blisko miejsca, w którym spotkałam Szmaragdowego Strażnika…. dodam, że krąg wydał mi się taki bardzo lemuriański…. troszkę jak maska mojej babci, którą przeniosła na Atlantydę, choć w tej chwili nie bardzo jeszcze wiem co to znaczy

Z doświadczeniem tym łączy się w niesamowity sposób to co opisała JESTEM:

dniu 26 Grudzień 2012 @ 23:30 JESTEM napisała:

Bardzo ciekawa ta wizja-sen, nie sen. Ta studnia… Fragment moich doświadczeń, które zdarzyły się w nocy z 22.na 23.grudnia… utrzymywałam długo jeden dźwięk, który płynął przez “moje centrum”. W pewnym momencie pode mną, w zasadzie jakby pod całym pokojem, w którym byłam, otworzyło się coś… jak głęboka studnia, z której wypływał ogromny słup światła, krystalicznie czystego, uzdrawiającego, transformującego. Ta energia jak olbrzymia fala częścią leciała hen do góry i jak fontanna rozlewała się strumieniami na wszystkie strony… Wiedziałam, że ta energia wybuchła w różnych miejscach na Ziemi i rozlewa się wszędzie, na całej jej powierzchni… To nie był sen. Nie widziałam żadnych wzorców w tym świetle ani wokół. 

*

a w ostatnim czasie dodała w innym miejscu:

“Coś pisałaś o masce Twojej Babci… Wiem, że to też jest ważne.”

*

O innych energetycznych kwiatach/wzorcach piszę w notce

ENERGETYCZNE KWIATY

 ***

Poruszę też później wątek drzew palmowych, o których zaczęłam pisać w Gaja Garden: http://gajagarden.wordpress.com/2013/05/24/przekaz-lisci-palmowych/

Wspomnę też tutaj o Andarze mimo iż ów minerał nie przyciaga mnie jakoś szczególnie to jednak pewne osoby mnie z nią powiązały, a co więcej ujrzałam w wizji, że mimo tego iż nazywa się ją Kryształem Atlantydy Andara ma duży związek z Lemurią

***

inne notki powiązane z tym tematem:

Głę™bokie podróże do utraconych królestw Ziemi

Tajemnice zaginionych światów we mnie..

cdn

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

9 thoughts on “My lemurian connections”

Skomentuj

