Lwia Brama 2013 i Biały Kot

*

Wątek wyłoniony z notki Lipcowa Pełnia i Tajemnica Marii Magdaleny z dnia 22 lipca 2013

269123_345581518867498_1146075120_n

Livia Ether 23 Lipiec 2013 o 10:38 pisze:

Przyglądałam się wczoraj wieczorem wschodzącemu Księżycowi i w pewnym momencie ujrzałam w nim oko, jakby odbicie własnego oka.. nawet snop światła, którym emanował układał się jakoś tak, że przywodził mi na myśl nerw wzrokowy… Poczułam też aby spojrzeć na niego poprzez leżący akurat w pobliżu kryształ i ujrzałam w ten sposób coś co do złudzenia przypominało NEURON.. nie byłam pewna, czy moje skojarzenia z komórkami nerwowymi są słuszne, a więc zajrzałam przed chwilką do Wikipedii i znalazłam coś naprawdę ciekawego:

Pyramidal hippocampal neuron

787px-Pyramidal_hippocampal_neuron_40x

Obraz mikroskopowy. Powiększenie 40 razy.

przy okazji moją uwagę zwróciło coś takiego jak neurony lustrzane i dodam, że tym wszystkim księżycowym doświadczeniom towarzyszyło uczucie dużego spokoju<3

p.s dodane po poludniu

zapomnialam wczesniej dodac, ze jeszcze zanim wzszedl ksiezyc mialam ciekawe doswiadczenie z Wenus ktore rowniez wiaze sie z lustrem, lustrzanym odbiciem, a pozniej tuz po wschodzie ksiezyca zarowno z nim jak i zachodzaca Wenus.. opisze to pozniej, bo teraz mam tylko chwilke na net…

Biały Kot

dodam moze tylko, ze cos ciekawego zdarzylo sie tez pozno w nocy, a mianowicie odwiedzil nas bialy, zupelnie bialusi kot

magic star cat print

ja go nie widzialam ale Sarka tak i twierdzi, ze wszedl na moment do domu i ze juz na wstepie skojarzyl jej sie z kotami egipskimi.. naprawde nie mam pojecia skad ten kot, bo jak do tej pory nie widzialam zadnego kota w naszej okolicy, a mieszkamy w miejscu jeszcze bardziej odludnym niz wczesniej…

Póki co ten kot to tajemnica…

images1

*

Livia Ether pisze: 23 Lipiec 2013 o 18:04

naprawdę ciekawe jest to pojawienie się białego kota w naszym domu akurat dzisiejszej nocy, w momencie kiedy Słońce weszło w Lwa i w związku z Lwią Bramą 2013

Układ gwiezdny Syriusza zawsze był blisko związany z ewolucją Ziemi i pomagał jej kiedy było to możliwe. Syrianie pomagali w założeniu cywilizacji starożytnego Egiptu po tym, jak katastrofa Atlantydy zniszczyła wszystkie poprzednie cywilizacje. Cywilizacja egipska zawierała w sobie “Gwiezdną Mądrość” i “Historię Stworzenia” Elohimów, która została przekazana Ziemi przez syriańskich Strażników Mądrości. W starożytnym Egipcie Syrianie byli pośrednikami pomiędzy Radą Galaktyczną Centralnego Słońca i ludźmi z Ziemi. Co roku pomiędzy 26 lipca a 12 sierpnia nowa fala galaktycznego światła ze Słońca Centralnego była kierowana ku Ziemi i powiększana przez słońce będące w koniunkcji {złączeniu, czyli w jednej osi/w rzucie jedno nad drugim – przyp. tłum.} z heliakalnym wschodem Syriusza na półkuli północnej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Heliakalny_wsch%C3%B3d

Syrianie przyjmowali tę energię w kompleksie piramid w Gizie i potem przekazywali kody do ziemskich siatek energetycznych, umożliwiając w ten sposób spokojny i płynny przekaz energii. Po tym, jak Gwiezdna Brama w Gizie została zamknięta, przesyły energii na Ziemię odbywały się dalej za pośrednictwem Syriusza, ale nie były one odbierane przez Ziemię z sposób spójny, i dlatego ewolucja ziemska została spowolniona, a nawet przez jakiś czas zaburzona. Jednakże w ciągu ostatnich dziesięciu lat Ziemia wzniosła się w Piąty Wymiar i “awansowała” do statusu pełnoprawnego członka Rady Galaktycznej, i teraz przekazy przez Bramę Lwa są odbierane bezpośrednio przez nią samą oraz przez Radę Starszych i Radę Strażników Ziemi, a potem rozprowadzane przez nowe krystaliczne ziemskie sieci. W ten sposób ewolucja Nowej Ziemi będzie podążać za “wskazówkami” kodów świetlnych, które są otrzymywane od Rady Galaktycznej i Wielkiego Słońca Centralnego.

Ten proces jest stosunkowo nowy dla waszej Ziemi, i podczas gdy syriańscy Emisariusze Światła stoją na posterunku gotowi do pomocy, pozostawiają oni kierowanie nadchodzącą falą Radom Ziemi i Rodzinie Światła. A zatem, ukochana rodzino, to, co odczuwacie teraz, jest tą nadchodzącą falą światła, która zbliża się do Ziemi i jest integrowana w Świadomość Ziemi.

http://krystal28.wordpress.com/2013/07/21/brama-lwa-2013-2/

images

nie przepadam jakoś specjalnie za kotami, bliższe są mi psy, ptaki, albo motyle, no ale gość w dom;) a ponadto z dwoma kotami byłam w szczególny sposób związana, z kotkiem Frankiem i kotką Klarą..

Biały Kot i Biały Krysztal

 mocno mnie też poruszył kot na poniższym obrazku, a góra na której siedzi wygląda niemal jak La Maroma, której się dzisiaj  w nocy z zachwytem przyglądałam.. Wydawała się teraz jeszcze bielsza niż zazwyczaj.. Dosłownie jak duży biały kryształ

tumblr_mlewi980ZK1qhzxczo1_500

a potem zjawił się ten tajemniczy Biały Kot..

ciekawe, że Biały Kot związany jest z Pełnią Księżyca podczas gdy Czarny z Nowiem, a wiec tym bardziej niesamowite jest to zjawienie sie Bialego Kota…

  w ogole coraz bardziej dociera do mnie jakie to wszystko niesamowite..

***

znalazłam nawet kartę, która łączy się z tym wątkiem, mimo iz ten kot nie bialy nie jest..

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

20 thoughts on “Lwia Brama 2013 i Biały Kot”

    1. Tak, czytałam:)

      dodam jeszcze, że wczoraj wieczorem poczułam, aby oczyścić prawie wszystkie moje kryształy i wystawić ja na dobroczynne działanie energii lunarno stellarnych.. takie oczyszczanie jest u mnie z reguły bardzo intuicyjne i tak było także i tym razem…. poczułam intuicyjnie, aby kryształy obmyć wodą, a kąpiel ta naprawdę dobrze im zrobiła, bo wszystkie dzięki temu nabrały niesamowitego blasku, a niektóre do tego odsłoniły swe ukryte dotąd, a jakże niezwykłe oblicze… A teraz dotarło do mnie, że i to działanie nie było w żadnym bądź razie przypadkowe zważając na fakt, że ta Pełnia miała przecież miejsce w Wodniku… i ten właśnie wątek łączy mi się z Tajemnicą Marii Magdaleny, a jedno i drugie z kartą The STAR

      DESCRIPTIVE TEXT HERE

      znalazłam nawet kartę, która się łączy z wątkiem Lwiej Bramy 2013 i Białego Kota

      DESCRIPTIVE TEXT HERE

      🙂

      Lubię to

      1. „dodam jeszcze, że wczoraj wieczorem poczułam, aby oczyścić prawie wszystkie moje kryształy i wystawić ja na dobroczynne działanie energii lunarno stellarnych.. takie oczyszczanie jest u mnie z reguły bardzo intuicyjne i tak było także i tym razem….”

        To niesamowite. Zrobiłam wczoraj prawie dokładnie to samo… Intuicyjnie, bez żadnego planowania. Nie obmywałam ich wodą, bo tydzień temu wystawiłam je na słońce polane wodą. Wszystkie minerały, kamienie i kryształy. A wczoraj kąpały się w świetle Księżyca.

        „W ten sposób ewolucja Nowej Ziemi będzie podążać za “wskazówkami” kodów świetlnych, które są otrzymywane od Rady Galaktycznej i Wielkiego Słońca Centralnego.
        Hmmm… Wczoraj miałam sen o dwóch Słońcach, który przed chwilą opisałam tutaj:
        http://tonalinagual.blogspot.com/2013/07/penia-ksiezyca-22lipca-2013.html

        Lubię to

      2. Z radością czytam Twoje opowieści.
        Niesamowite kochana Liviu Ether te połączenia…

        A ja jeszcze coś dziwnego widziałam w nocy z 21. na 22. lipca. Żeby oglądać zachód Księżyca wsiadłam około 3,nad ranem do samochodu (Karunę wzięłam ze sobą) i wylądowałam w jakimś dziwnym miejscu przy torach… Stamtąd świetnie było widać Księżyc. I widziałam inną, dziwną „twarz” Księżyca. Nawet zrobiłam rysunek, ale… zapomniałam dziś zeskanować, choć miałam okazję. Natomiast zeskanowałam inne, stare swoje rysunki. Ale może jeszcze to zrobię wkrótce z tym księżycowym…
        Zachwyciło mnie to, że przedwczoraj jak i wczoraj noc była nieprawdopodobnie jasna.

        Lubię to

      3. Rzeczywiście niesamowite.. Już zagladam do Twojej najnowszej notki, a przy okazji.. trafiłam właśnie na taki link: http://www.andrzejstruski.com/articles_211_TAJEMNICA-STRZEZONA-JAK-ZYCIE—GROBOWIEC-MARII-MAGDALENY-W-PIRENEJACH-FRANCUSKICH-.html

        to zdjecie mnie szczegolnie zaciekawilo:

        ten trojkat….

        trafiłam na ten art po tym jak dopisałam, że:
        już przedwczoraj gdy znalazlam informacje o tym ze w dniu 22 lipca obchodzone jest swieto Marii Magdaleny znalazlam tez inna informacje, a mianowicie, ze w 1342 miala miejsce ogromna powódź w środkowej Europie tzw. powódź Marii Magdaleny i przyszla mi wtedy na mysl powodz w Lourdes do ktorej doszlo w pierwszy dzien lata br.. Zastanowilo mnie to bardzo poniewaz wlasnie tego dnia mialam niesamowite spotkanie z rzeka i woda…

        bardzo jestem ciekawa tego rysunku/rysunków:)

        Lubię to

      4. Ojej, zajrzałam tam, nie doczytałam jeszcze do końca, ale pierwsze skojarzenia:

        „Nie miałem wątpliwości, gdy zobaczyłem gwiazdę w kole, gwiazdę zbudowaną z czterech M. wpisanych w okrąg. Nie była to pierwsza taka gwiazda, wcześniej w okolicy Rennes les Bains widziałem inne, razem odkryliśmy ich prawie dwadzieścia, ale ta jedna posiada szczególną wymowę.”

        Takie skojarzenia:
        cztery M i trójkąty:

        w notce:
        http://tonalinagual.blogspot.com/2013/07/plejady-i-amba-matka-macierz-durga.html

        Lubię to

Skomentuj

