THE EIGHT POINTED STAR -NIBIRU

Mój komentarz z bloga Margo0307 z notki pt. Ukrzyżowanie św. Piotra i nawrócenie św. Pawła – cz.I..

Lipiec 28, 2013 o 2:32 pm  Livia Ether pisze:

Portret artysty rozpoznano także w twarzy brodacza w złotym kapturze stojącego ze skrzyżowanymi rękoma – symbol wprowadzenia ruchu ósemkowego kundabufor.”

Ten kundabufor, ruch ósemkowy.. ma chyba związek z matematycznym zapisem imienia Jezusa, który składa się właśnie z trzech ósemek – 888? U mnie na blogu często pojawiały się ósemki, a także trzy ósemki :) Przypomniała mi się też moja notka sprzed kilku lat jeszcze z Salonu 24, w której pytałam się o to Jak [za pomoca symbolu] wyrazic nieskonczonosc? zastanawialam się nad ta kwestia i doszlam wówczas do wniosku, ze ani przewrocona 8, ani Kolo nie najlepiej ja oddaja bo kojarza mi się raczej z czyms zamknietym/skonczonym – ograniczonym. Te sama kwestie poruszyl pozniej Yarek i wychodzi na to, ze jego odczucia sa bardzo zbieżne z moimi.. Oboje doszliśmy tez do wniosku, ze najlepiej oddajaca nature nieskończoności jest w sumie SPIRALA.. o ile w ogole jakikolwiek znany nam symbol jest w stanie wyrazic cos takiego jak Nieskonczonosc..// Glos w tej dyskusji zabrał nawet STANISŁAW HELLER i napisał: Mamy współną pasję:zapraszam na mój portal http://www.sheller.pl :) Dodam, że Ósemka kojarzy mi się też z pętelką, a spośród wszystkich cyfr z nieskończonością najbardziej kojarzy mi się cyferka 0… I jeszcze coś ciekawego! Dosłownie przed chwilką wydarzyło się coś co mnie dosłownie wprawiło w zdumienie, a mianowicie pewna książka którą wczoraj wyciągnęłam z szafki, aby coś w niej sprawdzić (ale nie zdążyłam) dzisiaj sama się otworzyła i co ciekawe na stronie na której widać figurę przedstawiającą – THE EIGHT POINTED STAR – NIBIRU……

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

