Błogosławieństwo dla Żywiołów ♥

Od przedwczoraj wzmaga się we mnie odczucie, że to co się właśnie dzieje to coś w rodzaju intensywnego równoważenia żywiołów.. Wczoraj wieczorem poczułam to szczególnie mocno i na tym postanowiłam się teraz skupić, na tym równoważeniu właśnie.. Choć nie wiąże się to z żadnym wysiłkiem, a wprost przeciwnie jest bardzo lekkie i intuicyjne.. Jak swobodny taniec… Poczułam też, aby wszystkim żywiołom przekazać swe błogosławieństwo, tak jak czyniłam to wcześniej:

Błogosławię Wszystkie Żywioły Świata..

Błogosławieństwo dla Żywiołu Ziemi

Kocham Cię Ziemio

Każda Cząsteczko Ziemi we mnie Kocham Cię i dziękuję..

 ♥

Błogosławieństwo dla Żywiołu Wody

Kocham Cię Wodo

Każda kropelko Wody we mnie Kocham Cię i dziękuję..

 ♥

Błogosławieństwo dla Żywiołu Ognia

Kocham Cię Ogniu

Każdy płomyczku Ognia w moim ciele kocham Cię i dziękuję.

 ♥

Błogosławieństwo dla Żywiołu Powietrza

Kocham Cię Powietrze

Każdy podmuchu wiatru we mnie kocham Cię i dziękuję..

 ♥

Czuję jak w moim Sercu, w mojej Świętej Przestrzeni, wszystkie Żywioły łączą się ze sobą w Miłości, Pokoju i Zrozumieniu.. W Harmonii otwierając wrota Nowej Ziemi..

I w tym momencie przypomnę o śnie, w którym wszystkie żywioły i kierunki zrównoważyły się w moim Sercu, w Świętym Centrum przybierając formę pięknej mandali/symbolu stanowiącego Portal do Akashy/ETERU, a ostateczne przejście do Nowej Ery/Nowej Ziemi dokonało się w pełnej Harmonii.. ETER uważa się za Piąty Żywioł łączący w sobie wszystkie inne Żywioły. Era Piątego Słońca ma być erą Eteru...

Błogosławię całą przestrzeń Eteru

i

Wszystko co Istnieje

Livia Ether

 ♥

Niechaj życiodajny strumień wypływający z Źródła Miłości płynie swobodnie i zrasza swymi wodami całą Ziemię.. Niechaj wspiera go wiatr inspiracji i kreacji rozsiewający po całym świecie nasionka Rajskiego Ogrodu i jego obraz.. A Światło Ognia Transformacji niechaj wspiera swą energią to wspaniałe dzieło tworzenia.. Niechaj Raj na Ziemi coraz bardziej się krystalizuje i urzeczywistnia.

***

Poczułam też, że to o czym piszę ma związek z Lipcową Gwiazda Dawida –Pieczęć Salomona. Wydarzenie to w nieco inny sposób zostało przedstawione na Złotym Wieku Gai w artykule pt. 29.07.2013 – Wielki Sekstyl, w którym mowa o szczególnej roli Pszczół w tym czasie i to bardzo ciekawe ponieważ pierwsze skojarzenie jakie mi się pojawiło w związku z tym to sen o Metatronie, Piramidach w Gizie i Zbiorniku Dusz. W tym śnie usłyszałam pewne imię… cd w notce 29.07.2013 – Wielki Sekstyl/Lipcowa Gwiazda Dawida –Pieczęć Salomona

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Błogosławieństwo dla Żywiołów ♥”

Skomentuj

