Piktogram zbożowy z 1 sierpnia 2013 i kryształowa wizja

Wątek wydzielony z tematu:

Dzisiejsza burza, wątek baskijski i przemiany energetyczne sierpień 2013

2 Sierpień 2013 o 21:42 Livia Ether pisze

Niesamowite, dosłownie przed chwilką zajrzałam na Mistykę Życia i moją uwagę zwrócił poniższy obrazek:

krzyz3aDawid określił go mianem Krzyża i pisze o nim w notce Krzyż Kosmiczny z 24-28 sierpnia 2013- Czy Przedstawiciele obcych cywilizacji znają astrologię?

artykuł o tym i innych piktogramach również na Innemedium

Niesamowite jest to, że widziałam podobny wzór dzisiejszej nocy.. pisałam o tym w notce Dzisiejsza burza, wątek baskijski i przemiany energetyczne sierpień 2013

//Niebo miało taki niesamowity odcień czerwieni i w ogóle ciekawe rzeczy działy się na poziomach energetycznych, zaciekawił mnie szczególnie pewien wzór/kryształ/kryształowy wzór, po pojawieniu się którego burza zaczęła się wyładowywać w łagodniejszy sposób i tworzyć takie ładne tęczowe wzory przypominające troszkę kwiat, który namalowałam wcześniej w dzień na piasku, czując aby umieścić go w tym momencie w tym miejscu…//

Dodam, że wzór ten wyłonił się początkowo z kwiatu (energetyczne kwiaty)… i wyglądał jak dwie złączone piramidy.

Odebrałam go jako kryształ, który pomagał transformować ciężką energię, a to co widziałam wyglądało mniej więcej tak:

1sWzór ten skojarzył mi się też z Drzewem Świata, które przyśniło mi się w nocy 14 lipca 2012. Widziałam wtedy to Drzewo właśnie z góry, z przestrzeni kosmicznej….

 Ciekawe też, że Jestem już kilka dni temu wspomniała o Baskach i to akurat w związku z moim komentarzem o Wielkim Białym Krysztale:

25 Lipiec 2013 o 11:27 Livia Ether pisze:

Jestem mam wrażenie, że moja podróż do Hiszpanii, a właściwie przeprowadzka z Polski do Hiszpanii ma związek.. jakby to powiedzieć.. z rozsupłaniem energetycznego supełka związanego z tym o czym piszesz.. także te dziwne wydarzenia w tunelach pod Genuą mają z tym związek… Genua to przecież miasto Kolumba, choć dotarło to do mnie dopiero po chwili… W czasie ostatniej pełni uświadomiłam też sobie, że la Maroma przypomina WIELKI BIAŁY KRYSZTAŁ… i wiem, że i tutaj może pojawić się huk, choć on tak naprawdę nie będzie oznaką destrukcji, a wręcz przeciwnie – oznaką dużego uwolnienia związanego z rozwiązaniem tego supełka……. hmm, wiem, że przynajmniej na pewnym poziomie mnie rozumiesz;)
P.S Ten WIELKI BIAŁY KRYSZTAŁ łączy mi się z Wielkim Białym Braterstwem i z tym co napisałam przed chwilką u Monmarii: link
na samym czubku Esperanzy znajduje się biały głaz przypominający pępek a dokładniej tzw. zwany Omphalos, czyli „pępek ziemi”, taki jak w Delfach.. wspominałam o nim niedawno w innym komentarzu.. Za nim w oddali lśni majestatyczna La Maroma.. w śnie widziałam, że ten biały głaz ma związek z odkryciem Atlantydy, choć tak jak pisałam może chodzi o jakieś bardzo osobiste dla mnie odkrycie………//

o La Maromie kojarzacej mi się z Wielkim Białym Kryształem pisałam w notkach Lipcowa Pełnia 2013 i tajemnica Marii Magdaleny ; Lwia Brama 2013 i Biały Kot oraz  MAKI, czerwień, krew, pamięć.. pamięć macierzysta i podróż do źródła….

wcześniej La MAroma skojarzyła mi się z Białą Niedźwiedzicą, o czym pisałam między innymi w notce pt Tryptyk senny z 2 czerwca, wątek egipsko ślężańsko hiszpański

to wszystko tak niesamowicie się ze sobą łączy..

***

a to piękna grafika, która Ra Ka Ishy skojarzyła się z tym o czym piszę

źródło obrazka: http://futureagesage.tumblr.com/

ja na niej widzę wyraźnie białego motyla..

thank you Ra Ka Isha

♥ ƸӜƷ ♥

***

4 Sierpień 2013 o 03:00 Jestem pisze:

A tu ciekawostka – celtycki kalendarz 13. Księżyców z kosmiczną szczeliną… podobny i to nawet bardzo do tego kręgu i Twojego rysunku:

DESCRIPTIVE TEXT HERE

http://www.greatdreams.com/mary_goddess.jpg

“Mary’s symbol based on Maltese cross and pagan symbol.”

Wow, niesamowite! Wygląda jak połączenie Kryształu, który widziałam w dniu 2 lipca z Motylem i grafiką, którą zamieścił Ra Ka Isha:

DESCRIPTIVE TEXT HERE

która kolorystyką przypomina troszkę mój rysunek kobiecego słońca:

77jjj88

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

20 thoughts on “Piktogram zbożowy z 1 sierpnia 2013 i kryształowa wizja”

  1. ok a 2nd attemp. 1st one wiped all my text i had yet to post.. (oops my bad)

    the 1st picture and even more your flowerPower-overlay, last picture reminded me of 2 others works (beside some i drew myself relating sacred multi-D geometry)

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    Earth Ascension Passage Encryption
    ______________
    &this one.
    ______________

    DESCRIPTIVE TEXT HERE


    Gaian Birth Code;
    Incarnational Consciousness Sequencing;
    Manifestation into Outer Domain

    http://futureagesage.tumblr.com
    (i asked if he can make a artistic/PC version of my *”Clean” Ekasha symbol. else mybe my jmother can paint it.. (*clean- 0%distortions ❤ )

    side-note i havent forgotten that dream from january nope… i remember

    ❤ ˜ƸӜƷ˜ ❤

    Lubię to

    1. 4 Sierpień 2013 o 03:00 Jestem wrote:

      And here’s a curiosity – Celtic calendar of 13 Moons including the cosmic aperture… looking very much as the crop circle and your drawing as well:

      DESCRIPTIVE TEXT HERE

      8 Sierpień 2013 o 13:55 Jestem wrote:

      DESCRIPTIVE TEXT HERE

      “Mary’s symbol based on Maltese cross and pagan symbol.”

      8 Sierpień 2013 o 22:54 Livia Ether Light wrote:

      Wow, awesome!

      It looks like a combination of crystals,
      which I saw on July 2 with Butterfly and graphics,
      which posted Ra Ka Isha:

      DESCRIPTIVE TEXT HERE

      Lubię to

  2. A tu ciekawostka – celtycki kalendarz 13. Księżyców z kosmiczną szczeliną… podobny i to nawet bardzo do tego kręgu i Twojego rysunku:

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    I jeszcze coś:
    http://www.musesrealm.net/egypt/gods.html
    There are many Egyptians Gods represented by snakes.

    Here is a list of a few of them…..

    Name……………….Symbol…………Gender

    Amaunet…………….Snake……………Female

    Apophis………….Chaos Serpent………Male
    (Apep)

    Atum…………………Snake…………….Male

    Hauhet………………Snake……………Female

    Kauket………………Snake……………Female

    Mandulis………crown w/ cobras………Male

    Mehen………………Serpent……………Male

    Meretseger………….Cobra……………Female
    (Mertseger)

    Naunet………………Snake……………Female

    Renenet……………..Cobra……………Female

    Set……………….Coiled Cobra………..Male

    Tefnut……………….Cobra……………Femal e

    Wadjet………………Cobra……………Female

    http://www.musesrealm.net/egypt/gods.html

    Lubię to

  3. to u mnie dziś w nocy była burza ..ale nie taka jak zawsze co przychodzi pobłyska pogrzmi i odejdzie …cały dzień był w zasadzie bezwietrzny,wieczór też ..ok 23.00 zaczęło się błyskać..nie poruszał się ani jeden listek błyskało się wszędzie po całych chmurach nad naszymi głowami ze wszystkich stron przebiegały błyski światła zamiast klasycznych kresek błyskawic ta dziwna burza bez deszczu i wiatry trwała do 6.00 rano na jej zakończenie spadło trochę deszczu …zrobiło się nieco chłodniej …ale nadal nie ma wiatru wszystko do koła zadaje się tkwić w jakimś dziwnym bezruchu ….i oczekiwaniu ….

    Lubię to

Skomentuj

