My Flower Sun..

77jjj88Mój wczorajszy rysunek połączony z graficznym tłem….. Poczułam dużą potrzebę, aby coś narysować i wyszło mi właśnie takie kobiece słoneczko, choć przy okazji powstało też kilka innych obrazków (głównie Motylki:).. Na razie to takie moje pierwsze próby wyrażania siebie w ten sposób, ale sprawia mi to dużo radości..

Dodam jeszcze, że kolory obrazka zbliżone są do tęczowych barw kryształu, o którym pisałam w poprzedniej notce o Piktogramie zbożowym z 1 sierpnia 2013 i mojej kryształowej wizji, a następną notkę być może poświęcę słonecznym boginiom, takim jak choćby bałtyjska Saule, czy baskijska ‚Babcia Słońce’

do usłyszenia

🙂

cd w notce:

Słoneczne Boginie, Kwiaty i Wzorce..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

4 thoughts on “My Flower Sun..”

  1. Mam wspaniałą wiadomość.Od strony Słonca nie grożą nam juz żadne spektakularne wybuchy,Aktywność jego magnetycznie stale słabnie i było to przewidziane przez astronoma M.A Vukcevica już w 2003 roku jest to bardzo ciekawa formuła, która za baze bierze rok 1941 i cykle Jowisza i cykl synodyczny Jowisza i Saturna.. Kak wynika z tego wykresu jesteśmy w schyłkowej jego fazie przed mała epoka lodowcową, która nadejdzie około roku 1925, a więc mamy jeszcze sporo czasu, aby sie do niej przygotować.Jedynie może być jakiś spektakularny wybuch od strony Słonca gdyby np uderzyła w nie jakaś duża kometa.To sie wyjaśni juz około 28 listopada 2013, gdy do Słonca zblizy się kometa ISON.

    Lubię to

Skomentuj

