Syreny, kryształy, kryształowe kwiaty i narodziny..

 

Powyższy obrazek z uroczą syrenką zauważyłam dosłownie przed chwilką na facebookowym profilu mojej znajomej, która właśnie dzisiaj postanowiła umieścić ten obraz w swoim biurze. Ciekawe, jako że miałam dzisiejszej nocy, a właściwie już nad samym ranem niesamowite doświadczenie w którym byłam właśnie syreną.. Dosłownie czułam siebie w ciele syreny i było mi z tym bardzo przyjemnie, wręcz ekstatycznie, a z tego ekstatycznego doznania narodziło się coś bardzo pięknego, a mianowicie.. poczułam jak mniej więcej z okolicy mojego pępka zaczyna się wyłaniać piękny kryształowy kwiat, dosłownie jakbym zamiast dziecka urodziła kryształ..

c

i jakoś to doświadczenie łączy mi się z poniższą graficzką, którą wczoraj zrobiłam i umieściłam nawet na pulpicie..

free1

a to zdjęcie, pierwsze na które zwróciłam dzisiaj uwagę w interenecie..

548222_3400722576747_783354776_n

źródło obrazka Ellen Love Vaman

już od kilku dni chodzi za mną myśl, aby namalować podobny obraz

༺♥༻

przypominaja mi się także w tym momencie moje wcześniejsze doświadczenia z syrenami, a więc postaram się je przypomnieć w tym miejscu już wkrótce, o niektórych wspominam w notce Medytacja nad brzegiem oceanu.. Delfiny.. i doświadczenia medytacyjne z Wodą.. a także w Bahama Mama, Acklins i Atlantydzkie Klucze…

༺♥༻

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

1 thought on “Syreny, kryształy, kryształowe kwiaty i narodziny..”

Skomentuj

