WENUS i ARKTUR 09 sierpnia 2013

Niemal każdego dnia obserwuję wschodzącą tuż po Zachodzie Słońca Wenus, ale jeszcze nigdy nie widziałam jej takiej jak dzisiaj. Skojarzyła mi się z majańskim glifem, oznaczającym Wenus właśnie

tranzyt06choć jeszcze lepiej to co widziałam obrazuje poniższy obrazek:

tranzyt09

a ten z kolei kojarzy mi się z niedawnym piktogramem

krzyz3a

Ponadto podobnie jak w czasie lipcowej pełni ujrzałam tak jakby lustrzane odbicie Wenus..

A potem moją uwagę zwrócił Arktur, migotał w taki wyjątkowy, kolorowy sposób.. jakby koniecznie chciał na siebie zwrócić moją uwagę i udało mu się:) Tutaj miałam skojarzenie z arkturiańską dyskoteką, a na poważniej to czułam, że Arktur w ten sposób coś mi chce przekazać i przypomniały mi się podobne gwiezdne przekazy.. jego zachowanie skojarzyło mi się też troszkę z przesłaniem pulsarów i.. przypomniał mi się bardzo dziwny sen o Arkturze związany z piramidami w Gizie***

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

66 thoughts on “WENUS i ARKTUR 09 sierpnia 2013”

    1. this picture: http://i.imgur.com/dpgbZ33.png is really interesting ..

      In my dream of Arcturus.. there was also the Aldebaran thread, but it was its more secret aspect.. I received a message from Arcturus.. about the conspiracy against the Pharaoh Khufu.. but why would one to give me this particular information? Later, it got linked to the ceremony 11 11 11.. a lot has happened in this topic: ceremony of Project Cheops in GIZAH and Mayan Ceremony with 13 Crystal Skulls in USA, etc..

      After waking up from this dream… I looked up at the sky outside the window and saw only one star in the night sky – Arcturus! I was deeply moved by this dream event.. I described this dream in my Egyptian Dreams

      http://liviaspace.com/2013/01/03/moje-egipskie-sny-2/

      p.s ***

      a few days ago .. I found this movie

      Polubienie

      1. „Aparatura, która może zmieniać czas….
        „Maszyna Czasu”…

        Sen…
        10. listopad 2005
        Leciałam samolotem, kołowaliśmy nad ulicami jakiegoś miasta, a potem lecieliśmy nad łąkami. Wylądowaliśmy. Zorientowałam się, że jesteśmy w Niemczech. Odeszłam od samolotu i weszłam do magazynu-hangaru, w którym ludzie mieli zainstalowaną skomplikowaną aparaturę – syntezatory dźwiękowe i poszukują odpowiednich dźwięków do porozumiewania się z jakąś obcą cywilizacją. W hangarze było dużo ludzi. Część z nich wygląda na bardzo eleganckich VIPów; kobiety i mężczyźni. Siedzą na konstrukcji podobnej do amfiteatralnej widowni. Jacyś ludzie w dziwnych kombinezonach rozmawiają z ludźmi i wiem, że szukają ochotników, którzy są gotowi na spotkanie i polecą w nieznane zabrani przez statek kosmiczny, który ma przylecieć tego dnia na boisko stadionu, który znajduje się niedaleko. Coraz więcej ludzi się zgłasza.

        O zmianach czasu…..
        “Zmieniły się cykle czasowe…
        Hebrajczycy nauczyli się sterować czasoprzestrzenią – wydłużać cykle czasowe i odwlekać rozliczenie ciał i dusz.” – http://margo0307.wordpress.com/2013/08/13/matryce-energetyczne-czytanie-12-praw

        Polubienie

      2. *
        Ten DZWON..

        jest prawie taki sam jak LATAJĄCY DZWON (dzwony) w moim Śnie o Spisku Przeciwko faraonowi Chufu … widziałam go (je) nad GIZĄ… choć swastyk sobie nie przypominam….

        w tym śnie szczególną rolę odgrywał ARKTUR, oraz bardziej sekretną ALDEBARAN…
        ‘Die Glocke’

        ciekawe, że sposób w jaki miały działać te dzwony:
        „Urządzenie to wyglądało faktycznie jak ogromny metalowy dzwon, składający się z dwóch ołowianych cylindrów, obracających się w dwóch przeciwnych kierunkach i wypełnionych nieznanym wypełniaczem.”

        przypomina działanie MERKABY!

        więcej na temat ‚Die Glocke’ na blogu Roberta Leśniakiewicza:

        http://wszechocean.blogspot.com.es/2013/07/wspoczesne-technologie-dziedzictwo.html

        p.s Zaciekawila mnie tez postac Hedy Lamar:

        ‚Hedviga Eva Maria Kiesler vel Hedy Lamarr – jedna z najniezwyklejszych kobiet XX wieku… (Wikipedia)’

        ‚ GPS od „blondynki”

        A pojawienie się systemu łączności komórkowej w wielkiej mierze zawdzięczamy Hedy Lamarr – znanej amerykańskiej aktorce i byłej żonie właściciela zakładów zbrojeniowych, produkujących uzbrojenie dla III Rzeszy.

        Hedwig Eva Maria Kiesler urodziła się w Wiedniu. Wcześnie zaczęła się pokazywać na filmach i to w śmiałych erotycznie obrazach [chodzi tutaj o słynną, skandaliczną „Ekstazę” z 1933 roku, w reżyserii Gustawa Machaty, w którym wystąpiła nago i który to film został ocenzurowany – przyp. tłum.]’

        ‚W 1942 roku Lamarr wraz ze znanym awangardzistą i kompozytorem George’em Antheilem opatentowali technologię FHSS (ang. Frequency-Hopping Spread Spectrum), polegającą na częstych skokowych zmianach częstotliwości nadawanego sygnału radiowego, który miał uniemożliwić przechwycenie i zakłócenie komunikacji z torpedami. Wynalazek ten legł u podstaw GPS, i jednocześnie bez którego nie byłby do pomyślenia dzisiejszy system telefonii komórkowej GSM. Dzisiaj dzień 9 listopada, dzień urodzin Hedy Lamarr jest świętowany w Stanach prawie jak Dzień Niepodległości’

        i raz jeszcze (osoby zainteresowane) odsylam do artykulu na blogu Roberta Lesniakiewicza:

        http://wszechocean.blogspot.com.es/2013/07/wspoczesne-technologie-dziedzictwo.html

        Polubienie

      1. Przyjrzałam się i zobaczyłam dwie postaci, a w zasadzie dwa torsy.
        Po lewej głowa mężczyzny ze sporymi uszami i czapką na głowie, z której w górę wychodzi smuga energii. Na czubku piramidy postać… kobiety? w chuście… z twarzą jakby przysłoniętą woalką.
        Ciekawie, że znak na dole, który w pierwszym momencie kojarzył mi się z ogniem, po powiększeniu wygląda jak jakiś „majański” symbol… płaskorzeźba… „maska”? też twarz. Szkoda, że nie masz zdjęcia w lepszej rozdzielczości.

        Polubienie

      2. „Na czubku piramidy postać… kobiety? w chuście… z twarzą jakby przysłoniętą woalką.”

        a więc też ją widzisz.. tak, kobieta zasłonięta chustą/woalką.. w bieli…….. niesamowite, bo myślałam, że tylko ja ją widzę!!!

        ciekawa też ta MASKA…

        i majański glif.. właśnie przed chwilą skojarzyłam ten obrazek

        z grafikami Rakesha, zwłaszcza tą:

        http://emeraldguardians.wordpress.com/

        nie mam tego obrazka w lepszej rozdzielczości

        ale zapytam o to Rakesha… póki co powiększyłam go w IrfanView:

        Polubienie

      3. Jest i kobieta i postać z uszami w czapce, ale co jest po lewej stronie piramidy na niebieskim tle wznosząca się sylwetka ptaka ? Nie wiem dlaczego ale przypomniał mi się symbol z wcześniejszego Twojego wpisu – zdjęcie góry z trójkątem i „okiem” w środku.

        Polubienie

      4. Mnie sie ten obrazek niepodoba, gdy go pierwszy raz zobaczylam przyszlo mi na mysl lotnisko w Denver czy Dallas…tam sa takie dziwne rysunki..jak kpina z ludzi….

        Polubienie

      5. dlatego właśnie pytam się o odczucia na jego temat, a wiadomo, że mogą być różne 🙂 dla mnie ten obrazek jest ciekawy, nawet bardzo i jak widać zawiera jakiś ukryty przekaz.. dla mnie przynajmniej w jakimś stopniu jest ważny, o czymś mi przypomina… to tak jak dzisiaj.. mężczyzna w zielonym stroju, który spojrzał mi przenikliwie w oczy i momentalnie przeniosło mnie gdzieś w przeszłość.. czułam dosłownie jak lecę szybko ciemnym tunelem, a potem.. budzę się na moment tak jakby tuż przed jakąś operacją… znajduję się w jakijś sali/komnacie.. dookoła mnie stoją ludzie w zielonych strojach.. lekarze.. naukowcy.. genetycy? to wszystko trwało oczywiście tylko chwilkę, ale gdy powróciłam do tu i teraz przez dłuższą chwilę nie mogłam dojść do siebie.. dopiero uśmiech Jarka, który właśnie skądś powrócił pomógł mi ‚dojść do siebie’ 🙂

        Polubienie

      6. Kobieta w woalce… białej…

        Panna Młoda…

        A Ci mężczyźni nadzy i w wiankach na głowie… dziwne.

        Bo w czarnej, to raczej skojarzenie z „wdową”, ale nie panną młodą.

        A to „anty-woalka” ?


         
        😀

        burka (burca)

        Kiedy spojrzałam na to zdjęcie… poruszyło coś we mnie mocno…

        Tożsamość ukryta…

        p.s. Piękna ta nowa grafika na banerze.

        Polubienie

      7. Livio no własnie…..jakby lekarze, cos robili……takie samo mam odczucie tego rysunku..tworzy nam sie „sztuczne środowisko „…..popatrz na tych gołych ludzi, co oni maja na szyji…mam wrazenie ze tam sa tylko mezczyzni..jak klony….juz nawet ludzie potrafia to robic….

        Polubienie

      8. Masz na myśli tę grafikę Mario : https://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/09/1374239_174100082784585_749828556_n1.jpg ?

        moim zdaniem ci nadzy mężczyźni na lekarzy nie wyglądają, jak już to raczej na załogę pogotowia seksualnego, hihi 😉

        a kobiety na tym obrazku nie widzisz? mnie przyszła na myśl Piramida Pani Światła… pamiętasz?

        zwróć uwagę na połączenie dwóch trójkątów.. do góry i do dołu.. tworzą jakby klepsydrę..

        Polubienie

      9. jeszcze jedno moje skojarzenie z tajemniczą woalką.. biała chusta z Lourdes.. choć widziałam też czarne.. bardzo ładne.. tej białej wręcz nie mogłam się oprzeć 🙂

        i jeszcze Biała Madonna z Tarify:

        po jej drugiej stronie znajdowała się czarna

        Polubienie

      1. Dziękuję kochana, czytam uważnie co piszesz, choć odpiszę z rana… Zaczęłam sobie przypominać coś bardzo, bardzo dziwnego…… Widziałam dzisiaj Białego Psa na niebie, cokolwiek to znaczy…. a potem Wenus, tak jasną jak mało kiedy… Wenus i Arktur.. ale jak widać dużą rolę odgrywa tu także ALDEBARAN……….. Pięknej nocki Mamo Tiko ❤

        Polubienie

      2. Hej.. sny moze byly i piekne, ale przebudzenie i caly ranek dosc ciezkie.. takie mocne przeciazenie calym tym systemem.. ´na szczescie´wszelkie zobowiazania mocno mnie tu trzymaja smile…..

        zaraz przeczytam co napisalas w nocy…. dzieki za filmiki… cos z tego kojarze, choc raczej niewiele.. Klucz Salomona.. Dziurka od Klucza.. hmm

        p.s a to coś odnośnie zasłonek

        znalezione na FB: Dado111Ra

        🙂

        Polubienie

  1. jeah ha i showed friend a mine (vlad9vt’s) most recent video uploaded last night
    (vlad* he works of the terra papers info/groups) and enki vs enlil clan. and marduk/baal also. but seems to be limited to them anu groups’view its projected from as HIStory. but informative surely. i subscribed to his account allready some while ago. and seen many a them.
    http://ww.thelivingmoon.com/47john_lear/08PDF_Files/The_Terra_Papers_Parts_1_and_2.pdf

    and im reading that link-dreams as i type. im 3/4 done ha 20+min reading ❤
    lots a triggers(good ones) in reading through them, and specific timeframes it points at. and many cross-related topics that touch same thing.
    also the whoms/folks/names, when they tried to interacts #timeframe. and how that relates with things i ran across and know,. and have dealt with., i guess past present and future.
    (vril isnt thats linked to ancient aldebaran. and group involved. as its projected to be. in terra papers. and there was a time also, when them anu groups ruled surface earth and egypt long time also that twisted, destroyed older histoy. (oh remind me to send you a small text re sphynx. from january. ) jeah hathor , felines, is a direct link.. to ancient times.

    other stuff ha i dont know where to start… so ill continue reading your dreamseries page and let rest sink in.. other stuff ill pm or some. are stuff i have talked about, even on air, radio. but not in general on blogs or places. just spoken most times. with folks informed on that level. just like you are very well informed

    ok back to reading your dreams ❤
    and a cup a coffee

    Polubienie

      1. tak, raczej tak… kobieca bogini na obrazie Roericha ma wyraźnie śniadą cerę:

        w przeciwieństwie do tajemniczej kobiecej postaci, którą (niby) widać w piramidzie na tym obrazku

        „link up”.. es.relacionar< hmm..

        Polubienie

  2. ah i ran across this just now that just was… ah see that crop circle was also based on a human in that area it was working of its conciousness…:

    –excerpt page~ that had just a compilation of research and blabla

    Story of the W and Z – Sator Square – Twistor String Theory – Penrose & Plichta & Schwaller & Wedekind & Witten

    Thus I am claiming (with the help of St. Peter) that the
    Sator/Rotas Knights Templar magic square was
    “the treasure”
    found in the Temple Mount a.k.a. Solomon’s Temple

    end of update
    *******that pic ^i got many types of, ha in my own drawings folder, and Otto;s and KS also
    maltese cross., and many other shapes over our history seen

    Using the template that we see on the cover of George Gamow’s book.
    ONE
    TWO
    THREE…

    INFINITY

    –End-Excerpt~

    ^^ does look a lot like.. isnt it hahahahah

    Polubienie

    1. ciekawe……. miałam tej nocy zaskakującą wizytę.. ktoś związany z grupą Arktura… pojawił się przede mną niemal fizycznie… nie wiem dlaczego Arktur stał się dla mnie aż tak ważny od jakiego czasu i tak mocno mnie do siebie przyciąga.. dziwne części mnie dają o sobie znać… zdążyłam już o nich zapomnieć.. a teraz wracają…….. cho wiem, e tak naprawde to wszystko sluzy czemus dobremu… PRZYPOMNIENIU… ZROZUMIENIU.. UZDROWIENIU… PONOWNEMU POLACZENIU 🙂

      Polubienie

      1. właśnie zajrzałam na blog Margo i zauważyłam jej najnowszą notkę: http://margo0307.wordpress.com/2013/09/27/opetanie/

        „”zupełnie nie potrafimy zdefiniow”ać oraz wyjaśnić w sposób zrozumiały, co dzieje się z ludźmi, którzy pod wpływem jakiejś obcej energii zaczynają mówić różnymi językami, czasami nawet bardzo starymi, które już dawno przestały być używane lub nawet kilkoma naraz…?”

        jeśli tu zaglądasz kochana to chciałabym żebyś wiedziała iż moim zdaniem zaadresowałaś ten wpis pod moim adresem 🙂 niestety nie zgadzam się z tym co piszesz, czyli z tą wersją o opętaniu 😉

        Polubienie

      2. Hej Livia, my sweetest, ever-transcending Love! Opowiedziałabyś coś więcej o tej nocnej wizycie? Wydaje mi się, że być może Rodzaj Energii jaki emanowałaś w tamtej chwili sprawił, że ta właśnie Istota pojawiła się przed Tobą! Może ma to coś wspólnego z osobą i badaniami Wilhelma Reicha? ‚Man has no limitations’, which is so true for you..

        Polubienie

      3. Livio czyzbys mowila naraz kilkoma jezykami ?
        jak to jest mozliwe ?
        Jednym to rozumiem, pamietam gdy \Wiktoria do okolo 3 lat / moze troche wiecej/ bawiac sie z niewidzialnym przyjacielem mowila w dziwnym jezyku–nieznalismy go i mowilismy ze porozumiewaja sie po chinsku ha ha

        Polubienie

      4. Dziękuję kochany za zabranie głosu 🙂

        i tak jeszcze a propos pewnego cytatu z artu Margo:

        „Pomocne w osiąganiu tego celu okazują się być m.in. mantry, mudry, modlitwy płynące z głębi serca..”

        płynące z głębi Serca gdzie… do jakich bogów? bo z tego co mi wiadomo Bogowie wprost uwielbiają TRANS.. zwłaszcza bogowie hinduscy.. i może nie przez przypadek najbardziej transowe imprezy na świecie odbywają się w GOA

        tak więc opętanie może mieć naprawdę różne oblicza.. opętaną może być sama Margo choć o tym rzecz jasna nie wie, hihii 😉

        a tak w ogóle to nie lubię tego słowa, po prostu przeżytek 🙂

        przy okazji.. przy powstaniu wielu psychodelicznych i goa trance albumów takich artystów jak The Shamen, Spacetime Continuum, Zuvuya i Shpongle miał udział Terence McKenna.. opętany???

        ZUVUYA?

        Surferzy Zuvuya by Jose Arguelles..

        szukając książki znalazłam:

        https://www.google.es/search?client=firefox-a&hs=iP0&rls=org.mozilla:es-ES:official&channel=np&q=surfer+zuvuya&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.53217764,d.ZG4,pv.xjs.s.en_US.6PYzwk9faGo.O&biw=1024&bih=636&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=es&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=9hlHUqCeFcTIhAfYo4Eo#facrc=_&imgdii=N0qiPnGLysQvOM%3A%3B7FrBXpcJXDrnNM%3BN0qiPnGLysQvOM%3A&imgrc=N0qiPnGLysQvOM%3A%3BK8PpNnzXW_Tk1M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.holisticwebs.com%252Fearthwizard%252Fsurfers_zuvuya.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.holisticwebs.com%252Fearthwizard%252Fzuvuya.html%3B116%3B178

        czy Waszym zdaniem z tym wykresem jest coś nie tak?

        Polubienie

      5. „ciekawe……. miałam tej nocy zaskakującą wizytę.. ktoś związany z grupą Arktura… pojawił się przede mną niemal fizycznie… „

        Liviu, podzielisz się tą wizją?

        „właśnie zajrzałam na blog Margo i zauważyłam jej najnowszą notkę: http://margo0307.wordpress.com/2013/09/27/opetanie/
        (…)
        eśli tu zaglądasz kochana to chciałabym żebyś wiedziała iż moim zdaniem zaadresowałaś ten wpis pod moim adresem niestety nie zgadzam się z tym co piszesz, czyli z tą wersją o opętaniu „

        Nie odniosłam takiego wrażenia Liviu Ether, że to dotyczy Ciebie, ponieważ Ciebie TO NIE DOTYCZY :-), ponieważ Ty masz inaczej…

        Spontaniczne mówienie w obcych językach bez znajomości tego języka albo bez rozumienia treści wypowiadanych lub wyśpiewywanych słów nie jest spowodowane opętaniem, ale połączeniem się z pewnymi wibracjami -dźwiękami – słowami…. jakimś… Kwiatem Życia z DYWANU UNIWERSALNEGO UMYSŁU 😉

        Jedni mogą być tym faktem przerażeni, na przykład księża albo egzorcyści, którzy zarabiają na „wypędzaniu diabła” nawet jeśli ten diabeł byłby aniołem, którego języka egzorcyści nie rozumieją 😉 A skoro nie rozumieją, to jeszcze bardziej się boją. Inni mogą być tym zachwyceni… ponieważ w ten sposób nawiązują kontakt na przykład z utraconymi częściami SIEBIE… albo z cząstkami siebie „z przyszłości lub przeszłości”.

        „a tak w ogóle to nie lubię tego słowa, po prostu przeżytek „:-D

        Tak. Opętanie to „przeżytek” , to słowo ze „starego” świata….

        Na Mistyce Życia Ozyrys napisała:
        “Jakie trafne słowa wypowiedział Franciszek (chodzi o papieża) :

        – Wojnę dzisiaj, przynajmniej tutaj, prowadzi się w inny sposób – to wojna ciemności przeciwko światłu, nocy z dniem. Dlatego proszę was, byście bronili nie tylko bram i okien Watykanu – zaapelował Franciszek do żandarmów.”

        A ja zadałam pytanie: czy w tej wojnie chodzi o to, żeby był TYLKO DZIEŃ?

        Maria_st odpisała:
        „to tylko metafora dualizmu..jak anioly i diabły……..ale nieraz mozna na tym sie przejechac jeśli ktos tak mowiac nie zastanowi sie nad slowami…..”

        No to dalej naPISAŁAM:

        metafora dualizmu… no właśnie. Czyli idąc dalej:
        wybierając TYLKO DZIEŃ i analogicznie wybierając TYLKO ŚWIATŁO wybieramy TYLKO jedną “STRONĘ”, a co z drugą? Wypieramy się jej uznając „ciemną” stronę i „noc” za wroga?

        Na poważnie także zadałam pytanie dotyczące Stwórcy i “ciemnych energii” czy też “ciemnych bytów”… Kto je stworzył? I dlaczego Stwórca nie chce się z nimi (tymi “ciemnymi bytami” podzielić Światłem, co widziała podobno Ozyrys w jednej ze swoich medytacji? Stwórca nie chce ich oświecenia? A może takie ich zadanie, by być “ciemnymi” czy “czarnymi”?

        Maria_st:
        ale nieraz mozna na tym sie przejechac jeśli ktos tak mowiac nie zastanowi sie nad slowami…..

        Wygląda na to, że jeszcze często… mało jesteśmy świadomi tego, co wyrażamy za pomocą wypowiadanych lub pisanych słów. 🙂

        Polubienie

      6. „“Pomocne w osiąganiu tego celu okazują się być m.in. mantry, mudry, modlitwy płynące z głębi serca..”

        Czyste serce nie wystarczy. Potrzebny jeszcze czysty umysł 😉

        „płynące z głębi Serca gdzie… do jakich bogów? bo z tego co mi wiadomo Bogowie wprost uwielbiają TRANS.. „

        No chyba nie wiadomo, do jakich. Może do boga Ktosia? 😉 Ach, pozwoliłam sobie na taki mały żarcik. Mam nadzieję, że nikt nie poczuje się nim dotknięty… i że Ktoś może ma poczucie humoru na swój własny temat 😉 A jak poczuje się tym dotknięty, to trudno: znaczy, że nie zna się na żartach ;-(

        A jeśli chodzi o trans… trans jest jak sen na jawie.

        „tak więc opętanie może mieć naprawdę różne oblicza.. „

        Ano. Można je wciskać w konteksty „pozytywne” lub „negatywne”… gdy obserwowane są z różnych „punktów świadomości” definiujące zróżnicowaną percepcję zależną od wzorców-przekonań. 😉

        Polubienie

      7. Hej Margo! Napisalaś: ‚metafora dualizmu… no właśnie. Czyli idąc dalej:
        wybierając TYLKO DZIEŃ i analogicznie wybierając TYLKO ŚWIATŁO wybieramy TYLKO jedną “STRONĘ”, a co z drugą? Wypieramy się jej uznając “ciemną” stronę i “noc” za wroga?’

        No właśnie, już samo określenie „ciemna strona” wywołuje w nas odruch chęci obrony czy automatyczne wyparcie. Tak ktoś zakodował tę „nakładkę” tej właśnie gry, nakładkę, którą mamy szansę rozkodować i ściągnąć (w naszym własnym systemie przekonań).

        Nasza ciemna strona jest po prostu nasza. Moja jest moja i kropka.. To moja integralna część. Kiedyś pisałem, że to tak jak z dziećmi, kocham i te które wydają się piękne i te które wydają się brzydkie. Staram się darzyć ciepłym uczuciem zarówno moje dobre jak i złe części, bo wiem, że wszystkie są warte zabrania ich w.. podróż… Oczywiście, sprawa nadania etykiety „złego” lub „dobrego” to chyba tylko kwestia chwilowego odbioru sytuacji, gdy umysł domaga się określenia, choć gdzies wewnątrz (?) jestem przekonana, że mogę się obyć bez paradoksów (znów to nasze ulubione słowo!)

        Jednym zdaniem: nie mogę obejść się bez kontaktu ze swoją ciemną stroną (jeśli już tak muszę nazwać pewne swoje części/aspekty), ponieważ to ona jest siłą napędową mojego pozytywnego doświadczenia!

        Polubienie

      8. Livia Ether:
        „właśnie zajrzałam na blog Margo i zauważyłam jej najnowszą notkę: http://margo0307.wordpress.com/2013/09/27/opetanie/

        Przenikanie:
        „Hej Margo! Napisalaś: ‘metafora dualizmu… no właśnie. „

        Tak poczułam, żeby dodać dla „niewtajemniczonych” ;-), co by się poczuli raźniej ;-D, że…
        Tu są dwie „zróżnicowane” troszkę Margo…
        Jedna to (póki co) Margo aka Jestem aka Mama Tika z blogiem http://tonalinagual.blogspot.com/2013/09/medytacja-introspekcja-przebudzenie.html ,
        a druga Margo to Margo0307 😉 z blogiem http://margo0307.wordpress.com/2013/09/27/opetanie/

        Ale zabawnie się porobiło ;-DDDD

        Polubienie

      9. „Liviu, podzielisz się tą wizją?”

        spróbuję kochana, Przenikanie też mnie o to prosi. chociaż to takie… bardzo intymne ************* 😉 troszkę jak ten Żywy TZOLKIN z Przejścia WENUS 2012

        Polubienie

      10. „Jednym zdaniem: nie mogę obejść się bez kontaktu ze swoją ciemną stroną (jeśli już tak muszę nazwać pewne swoje części/aspekty), ponieważ to ona jest siłą napędową mojego pozytywnego doświadczenia!”

        …ponieważ to ona jest siłą napędową mojego jasnego doświadczenia 😉

        Oj Bracie, no to mamy podobnie.

        Polubienie

  3. Witaj Margo0307! Zaciekawił mnie fragment twojego wpisu, który tu przytoczyła Livia. W związku z tym chciałem zapytać: Czy mogłabyś napisać, co twoim zdaniem zawiera się w określeniu ‚OBCA ENERGIA’? Ciekaw jestem twojej definicji, jeżeli miałabyś chwilkę aby to lepiej objaśnić! Pozdrowienia!

    Polubienie

  4. yes,., that pic is… wrong…..very… http://i184.photobucket.com/albums/x129/RogerM5/Rinri3_3_4-Map.jpg // not anything i would.. like to project… into….

    ——
    when someone showed me that one. i said this:
    looks like an Alpha and Omega grid lol seeing top 2 left right ones. (A&O team…. group..)

    and rehussled positions , i guess for them to run energy on grid.. and where some stuff in past hooked into… our matrix and rest. (and linked all to blackhole phantom… matrix.. all them feeding of this here…. (blow up a star-gate universal… you get a backhole… in the templar grid (aka phantom some name it) so.. its a mess.. looking in the bigger bigger scale of… space.. (added onto the main way i said it to her.. for #here )

    (pic -> into ~ other timematrix.. fallen one, and that hooked into ours.. with fallen gates.. blackhole connections.. 1 feeding of the other.. while having an open… line X Z even when its not in call it out quadrant of space/time-matrix but a neighbour matrix it is… universe or matrix = same in this context i speak of. , compacting it into this.. to explain)
    so its indeed Inter-dimensional, not Multidimensional. as it INTERlinks 2… and doesnt go into the 12Dimensional Grid nor, universal Stargate Templar grid from here to
    ——
    she said yes..:
    this is the Fall grid…
    lol..

    re group details.. : http://www.keylonticdictionary.org/Words/A/Alpha-Omega%20Alliance.htm

    & Mama Tika ~ * ARC-T O UR ” reminds me of this.. , named Arc-Tu-Ra is spelling i think correctly (cloak of invisibility , Golden Fleece) kinda also makes you like, of any person that is is on the map…. your there but not…. registered by anyone whom would scan a region, or etc etc etc energeticly nonregistring thus unseen.. that kind of of the „map” ..free to roam.. i gues…. / more info : http://pastebin.com/ChVEed8k from the free user.. registered ^^ same dictionary , just more words/access.

    ,

    Polubienie

    1. arc – (some kind of spaceship, maybe invisibile) + tour – (travel)…
      I had dream a few years ago, that I was learning to guid spaceship by willpower… only by keeping hands on a milky cristal top.
      This dream was so real…

      ARC – TO – UR !!!!! 😀

      Ra Ka Isha, what do you know about UR (it is not the city coastal city near the mouth of the Euphrates on the Persian Gulf :-)) And i know, that it is not the same that sumerian city URIM. UR – IM iit s something different than UR.

      Polubienie

      1. A propos „Cloak of Invisibility”. Tez mi się przypomniał sen o płaszczu niewidzialności ( z owczej wełny był :-)), tylko, że kilka lat temu był on jakiś- taki… za mały i całej mnie jeszcze wtedy nie przykrywał 😀

        I remember dream about Cloak of Invisibility, But some years ago this cloak (from sheep’s wool was :-))… but was to small and didn’t cover me at all yet 😀

        Polubienie

      2. tribe 1 = Ur tribe 12 Rha ( everyperson came into this world.. initially though one. of the 12 tribes. and is linked to that one for the rest of time we spent here… and is also DNA-linked to the Gate that goes with it. like DNA specific key-code.. for access.

        it also relates to the Persian, UR yes.. see it like this long history original place/city.. invaded.. means exile. thus relocate.. is needed.. to survive..
        (same Sumer.. their invasions into other.. regions. and doings.. and remaking it into THEIR… priesthood. to claim all.. and distort history some more.

        Priests of UR of Kauai, Hawaii,
        also 2000years ago, same priestshood,

        see also for Egypt~ & Ur ( and the diffrence between J9 & J12 , as differentiation is key…

        https://sites.google.com/site/legionnairesawaken/articles/anexerptfromthebookvoyagersiibyashayanadeane-thearticleis3christs

        ” Jesheua-12 was born to descendants of the house of Solomon, and taken in infancy into the custody of the Priests of Ur.”

        Eieyani – EyanA:

        (Priests of Ur)

        Original pre-ancient Oraphim-Turaneusiam “Indigo Children” Angelic Human Grail Line that are formally referred to in ancient times as the Eieyani.

        (See: Yanas and Energy Matrix)

        Eieyani: The Indigo Beings who are on our Eckasha system. (See: God Worlds)

        EyanA: The Indigo Beings who are on our Parallel Eckasha system.

        The Eieyani Collective responsible for seeding life into our Time Matrix is called Melchizedek Cloister Eieyani or MC Eieyani.

        In contemporary times, as they have done since the pre-ancient times, the Eieyani Priests of Ur continue to serve as representatives of the Guardian Alliance (GA), the primary task force of the Interdimensional Association of Free Worlds (IAFW) universal service organization.

        The Priests of Ur are living members of this original Angelic Human Grail Line who are capable of sustaining full physical manifestation on Earth or altering their biological orientation at will to engage inter-dimensional time travel or Dimensional Ascension. And are capable of, and often utilize, remote subtle inter-dimensional contact.

        “Ur” means “light”, in reference to serving the agenda of enlightenment for all.

        (MC Eieyani)

        The Eieyani Collective responsible for seeding life into our Time Matrix is called Melchizedek Cloister Eieyani or MC Eieyani.

        — not to mix with the Melchizedek Templars.. thats a biogenennesis.. line (to fix their dna template.. that they lack.. dont hold.. lost..

        —-

        Melchizedek „initiations” and Cloister „Ordinations” are not the same thing,there are 12 Initiations levels for every Cloister Ordination degree.

        Born in this life as a regent (level -3 of 6 Ordinate Minister) of the Melchizedek Cloister priesthood,Ashayana completed her Consumate level 4 Ordination at the age 27, Elder Consumate level 5 Ordination at age 30 and final Eckatic level 6 Ordination at age 33. In completing level 6 (of 6) Melchizedek Cloister Ordination under mentoring of the Emerald Order Eieyani Priests of UR from the Galactic Alliance.

        — i would be ha an elder consumate. or Eckar.. haha ❤ anyway , im moving along..

        Note: An entity, race line, etc., is referred as “fallen” IN TERMS OF THEIR GENETIC INABILITY to regenerate the Eternal Life KRIST CODE configuration.

        — tribal shield. 1 + 12 to activate 13 !

        1 THE REAL 12-TRIBE NAMES

        1.1 Introduction
        THE 12 SACRED MASTER PSONNS for activating the 144 Fire Letters of the Tribal Shield Flame Codes in the 12-Strand DNA Template Plus Master Tone Activation Suffix.

        The original names of the Angelic Human 12-Tribes were spoken in the first of 5 Christos Languages; the Mu’a/Anuhazi language of the Palaidia Urtite Cloister Mu’a race. Anuhazi (“Mu’a”) is the original first externally spoken language in our Time Matrix, the native tongue of the Emerald Order Breneau and Lyran-Sirian Elohie-Elohim Christos Founders races from Density 5 (Dimensions 13-14-15)

        The 12-Tribes names were the audible-tone translations of the specific Fire Letter Sequences contained within the Tribal Shield DA Templates of each Tribe. The tones of the Tribal names were used to activate the 144 Fire Letters of the Tribal Shield in the personal DNA Template, providing the Angelic Humans races with the ability to consciously regulate the activation level of their DNA Templates and Primal Life Force Currents.

        The Sound-Tone Programs that are used to activate the DNA Template and Primal Life Force Currents are called “The Sacred Psonns”. The Tribal name was the Master Psonn. In running the Rainbow Roundtables, the Signet Council Regents brought their Tribal Shield “Flame Codes” into activation by singing rounds of the Sacred Master Psonns.

        1.2 Master Psonns

        Tribe
        Number Tribe Name Pronunciation Suffix/Tone

        12 A-reah-Azurta a-RI-a-Zoor-ta- Rha
        11 Zephar-Duun-Atur Ze-far-Doon a-Tur- Dha
        10 Ma’ah-hu-ta Ma-a hoo ta- Khu
        9 Yun Zu-Xen Yu-Un Zoo-Zen KE
        8 Chia Zhun Zan La-Yung ChE’ ah-Zoon Yan LA-Yoong’ OM
        7 Mahata-Agrah ME hah’ta a’g-ra OE
        6 Ramyana-Shridveta rah ma yah na shrid vE’Da UM
        5 Ionatu-Etillah I O’Na too et il’ a EU
        4 Nuagu Hali Noo ah’ goo ha’ LE KA
        3 Amekasan-Etur A ME’ ka sun e too’r DO
        2 Maahali-Bruea Ma a ha’ LE – BrU’ A EL
        1 Isutu-Esheau IsU’ too E’ shoo UR

        see rest here.. https://docs.google.com/file/d/0B1hioOv4q5VlOWxfdGtodzE1bFk/edit?usp=drive_web
        +
        Melchizedek: http://pastebin.com/SCVyemW5 = http://www.keylonticdictionary.org/online/member/index.php?page=melchizedek

        Yanas http://pastebin.com/WLQzx55U

        This family line is called the Eieyani, who refer to themselves as the Melchizedek Cloister Emerald Order (MCEO) Priests of Ur; another branch of the Eieyani family call themselves the MCEO “Priests of MU’a (“MU”). The word “priest” originally meant “guardian” or “steward and administrator of spiritual wisdom“. Both males and females in stewardship to spiritual wisdom and administering this wisdom to others are referred to as “Priests” or “Ministers“
        —-
        The Eieyani Priests of UR and MU’a of Kauai, Hawaii, the 12 CDT-Plates and their ancient Maharata Text original translations, are the tangible source from which all true contemporary MCEO work emerges. Several families of Eieyani Priests in various geographical areas presently hold the 12CDT-Plates, 560 Maharata Text Books and related relics from pre-Atlantean times under high security protection

        *The Fall*
        Earth is in HU-1
        Tara is in HU-2
        Gaia is in HU-3

        560 MYA Project Turaneusiam-1 (T-1) begins.

        Many ET + Meta-ET's created a master race to serve as guardians of Planet Tara.

        Founders of project T-1 = Meta-ET from HU-4 & HU-5
        Lyrans HU-3 = Seed Race of T-1
        Sirian Council HU-2 = Directors/Overseers of T-1
        Elohim HU-3 = race of beings created by Lyrans to oversee Sirian races in HU-2.

        T-1 was made up of 12-subraces (genetics from 12 ET races).

        12-subraces are;
        Bra-ha-man, Dhr-ah-men, Atoni, Trin-iten, Azurtan, Celtos, Addami,
        Yutarans, Cerrasz, Nexack-tai, Melchizedakz.

        Manipulation/Interbreeding by UNRELATED ET races caused major
        digression/division.

        T-1 split into two main strains;
        i) Alanians (Beli-Kudyem)
        ii) Lumians (Adami-Kudmon)

        Alanians sought control over Luminians – experimented with power generation
        thru Tara's core – Lumians asked for assistance from Sirian Counil HU-2 and
        Elohim HU-3.

        Lumians set up "Council of Mu", moved large numbers across ocean to small
        continent with tiny/simple/unorginised culture – Continent named "MU".

        [comment: i wonder if Australia/Aboriginals or UK/stonehenge/grooveware
        people.??]

        Elohim HU-3 interbred with Lumians (Cerrasz strain) to purify genes – new
        strain called Ceres/Seres – Seres went on to become Priesthood of Mu.

        Alanians = Templar Solar Initiates – combines forces with Sirian Anunnaki
        and refused to listen to Sirian Council.

        Sirian Anunnaki = opposed / anti-Sirian Council.

        Group of Alanians not happy woth TempSolar defected to Mu.

        Ceres + Lumians interbred with these Alanians – new breed known as
        Priesthood of Ur.

        Sirian Rebellion War – p/hood of Ur lost battle to TempSolar and retreated
        undergorund.

        Impending Tara Grid implosion – many evaced to other star systems.

        550 MYA Alanian deep u/ground power crystals exploded – Tara grd blown
        apart – Tara detached from morphegentic grid.

        Tara now missing portions of it's grid – could not continue
        evolution/ascension to HU-3 to merge with Gaia D7 – frozen in time-tracks
        until repaired.

        ^see : AD – Recap. study-notes from Anna Hayes(Ashayana Deane)’ Voyager volumes I II III
        posted Oct 17, 2011, 4:08 PM by Unknown user [ updated Oct 19, 2011, 11:41 PM ] https://sites.google.com/site/legionnairesawaken/articles/voyagers%E2%80%93recapstudy-notesfromannahayes%E2%80%99voyagervolumesiiiiii

        —-
        http://pastebin.com/BkT5SXhb = http://www.keylonticdictionary.org/online/member/index.php?page=holy-grail

        Holy Grail:

        " The "Holy Grail" is a term used in reference to the 12 Universal Signet Star Gates of the Universal Templar Complex, to which the Angelic Human Race holds the Sacred Commission of "Guardian."

        The "Grail Quest" began long before Angelic Humans were seeded on Earth and it has been the primary theme of motivation behind all of the Forbidden and recorded-distorted human history.

        During the 25,500 BC Lucifer Rebellion, Anunnaki Luciferians gained partial control over Earth's Templar through a device called the Nibiruian Diodic Crystal (NDC) Grid, which is still in operation today and serves a key role in the potential outcome of the 2000-2017 SAC.

        (Voyagers II – Page 311)

        If the Fallen Angelic races can gain dominion of the Earth's Halls of Amenti Star Gates, they intend to use the Amenti Star Gates to destroy Universal Star Gate-12 in Density-4.

        Destruction of Universal Star Gate-12 would effectively seal off from Density-5 Founders Race protection, 11- dimensions of our 15-dimensional Time Matrix and the manifest life field would become "imprisoned in time" for Fallen Angelic exploitation and dominion, unable to fulfill the natural evolutionary process of ascension.

        This is the core motivation behind the Fallen Angelics' continuing Grail Quest.

        To accomplish their objective of claiming Earth and the Amenti Star Gates, Fallen Angelics need to possess the Arc of the Covenant Gold Box and star gates tools ("Rod" and "Staff") and to achieve critical mass population of their hybrid-human races, whose DNA Templates carry reverse sequenced Fire Letters.

        Prevention of the Anti-Christos Agenda (Fallen Angelics' continuing Grail Quest) is the purpose for which the Angelic Human Race was created 560 million years ago. "

        2 pics. cross correlation piramide. and allignemnts. and Angle's

        this one i ran across today in. IAFW group.

        this one mine, i just made a small scrabble/drawing from /\ and the 2nd angle lines.. and took it from there..

        and this one i made. ❤

        and P2

        and this one i added the nice.. start… as they are seen… locationwise..

        soultravel(D56) to be able to Hu3 (part of video now about, so the dimensional lock6 (vs 3seal emontional body) to unlock them and able to merge them fields of self. and give you a silver sanctum/line also and and you get through the void.. as (most get… stuck… there) begins process.. to be able to nnot just astral 3/4-> soultravel(D456) to be begin to open doors Hu3, (just mentalbody travel is hard cause of shadowwork@general.. stuff) ) and yes one travels.. mind steered ones.. will.. yep and intention..

        this also is linked to some.. with my own doings.. and path of remembering. and contracts i seem to hold. soulcontracts. and planetary and galactic.. (would not have expected that…. say 5 years ago.. at least not consiously..

        Tan-Tri-A’Jha(blenders) subcouncil. Ma-Jhi-Ta , blends fields. & travel… (physical&atomic transmute/ (1+1=3) active union.. -> open gate. (fully blend. fields. -> Standing wave fields. Dance of merging. -> Amplify/ Retain duplicate field. after merge also.. more than the sum… ( 2 flames become 1) Dream-stream-flow.. access… time there dissepates

        ok i need another cup a coffeee ! ❤

        Polubienie

      3. 🙂 Mamo Tiko i RAkesh 🙂 to wprost niesamowite, że poruszyliście w tym temacie wątek UR!! o tym dlaczego jest to dla mnie niesamowite napisałam w najnowszej notce: http://liviaspace.com/2013/09/29/pentagram-oznacza-wenus/

        Mama Tika and Rakesh, it is simply amazing that you mentioned the topic of UR! As to why it’s so amazing to me I wrote in my latest scrap: http://liviaspace.com/2013/09/29/pentagram-oznacza-wenus/

        „tribe 1 = Ur”

        *

        Polubienie

  5. Zabiorę głos w sposób może niepopularny ale nasuwający sie samo przez sie.Zauważmy że w naszej kulturze chrześcijańskiej bardzo dużą mocą dysponuje Chrystus.Nie wydaje mi się że ktoś kto gorąco kocha Jezusa Chrystusa był podatny na wszelkie negatywne energie.To tak jakby trzymając w rękach kulę( światło Chrystusa) odważnie przejść prze kotarę pomiędzy naszym światem a innymi wymiarami .Przecież trzeba założyc z bardzo duzym prawdopodobieństwem że Jezus Chrystus podobnie jak Budda czy nawet Kryszna musiał być wysłannikiem jakiejs obcej Cywilizacji- niósł przesłanie miłości w stosunku do kodeksu Hamurabiego(Oko za oko ząb za ząb)
    Nikt jednak nie odwazył sie na spekulację przedstawicielem jakiej cywilizacji pozaziemskiej był Jezus Chrystus-Arkturian czy Plejadan bo raczej nie Wegan ani Orionidów.

    Polubienie

    1. Hej Dawidzie 🙂 Na temat Jezusa Chrystusa powstało wiele, wiele teorii, także na temat tego skąd pochodzi… np. z Centralnego Słońca, Wenus, Syriusza, Oriona.. itd… Ja miałam cudowne spotkanie z Chrystusem na Słońcu, a także wiele innych w trakcie medytacji, choć niemal fizycznych… Ciekawe też, że na swój samochód mówię CHRIS.. to rzecz jasna skrót od Chryslera.. ma ciemno zielony kolor.. tak jak Szmaragdowy Strażnik.. dzisiaj z kolei miałam bardzo dziwne doświadczenie z pewnym mężczyzną w zieleni.. opiszę je w osobnej notce… 🙂

      Polubienie

  6. Livia: „..jeśli tu zaglądasz kochana to chciałabym żebyś wiedziała iż moim zdaniem zaadresowałaś ten wpis pod moim adresem 🙂 niestety nie zgadzam się z tym co piszesz, czyli z tą wersją o opętaniu ;)…”

    Witaj Liviu, napisałam Tobie odpowiedź pod artem o opętaniu 🙂
    Przykro mi, że tak późno 😦
    Namaste Liviu 🙂

    Polubienie

  7. Marduk to złe bóstwo – Kosmita ! Zmiennokształtny z Imperium Oriona ! 309 tys. lat temu podbili Ziemię i nas bazpardonowo eksploatują – żywią się naszym cierpieniem i złymi emocjami,  nawet ludzkim mięsem. Manipulują nami duchowo i psychicznie i za pomocą potwornej technologii. Jeśli Federacja Galaktyczna – dobrzy Kosmici – nam nie pomoże będziemy mieć przechlapane gdy Annunaki wylądują na Ziemi !!? Bo dążą do totalnego zniewolenia Ludzkości !!! Stąd teraz elity światowe tak się spieszą aby wprowadzić NWO – New World Order – aby nas totalnie zniewolić i kontrolować, a nawet w dużej większości eksterminować ! http://www.przeslanie.com

    Polubienie

  8. Szanowny Panie Wojciechu !

    Dziękuję za tak szybką odpowiedź i konstruktywne słowa.

    Co do 10 przykazań z mojej strony ? dotyczą Nowej Ziemi – a kto wie może na niej już nie będziemy potrzebować zabijać i jeść lecz będziemy żywić się boską Światłością ? [tak jak było w Raju] Kto wie ? Kto wie ?

    Osobiście nie opieram się kurczowo na Piśmie lecz na osobistym objawieniu. Uważam, że w wielu miejscach zarówno ST jak i NT są sfałszowane przez siły Ciemności – Szatana i okupujące nas Imperium Oriona.

    Poznałem i jasną i ciemną stronę mocy.

    Jasną – Światłość/Miłość i Pełnię Miłości i Miłosierdzia – czyli Boga widzianego z naszego obecnie wymiaru przez Mistyków. Dodam, że według mojego objawienia Bóg choć Nieskończony był Centrum i nagrodą dla mojej Duszy – Pełnią Wszystkiego – naprawdę Jesteśmy JEDNYM z Bogiem. Tak też Bóg jest Centrum i nagrodą w każdej stworzonej Istocie – i Kocha nas Wszystkich Nieskończoną MIŁOŚCIĄ bez osądzania. Stąd mój szacunek dla wszelkiego życia – bo chciałbym się stać takim Dobrym jak Bóg, który mi się objawił.

    Ciemna strona to Otchłań stan całkowitej nieskończonej nienawiści – w moim odczuciu stan śmierci Duszy – przerażający stan !!! oraz Ciemność/nienawiść/udręka/lęk/hierarchia – to stan Duchów w Piekle. To i to jak wyrywałem Dusze Piekłu opisuję na swej stronie. Oberwałem. Że jeszcze żyję po tym wszystkim to pewnie jakiś Cud ?

    Dodam, że są 3 stopnie oświecenia: 1 – jestem w Świetle i Miłości. 2 – Światłość i Miłość są we mnie, 3 – Jestem Światłością i Miłością. Mojżeszowi był dany 1 stopień. Mnie 3-ci. Wiele lat tego pragnąłem i w ekstremalnej sytuacji bardzo gorąco się modliłem aby to poznać. Poskutkowało ! Co zadziwiające Jezus Chrystus przyszedł mi z pomocą zarówno aby to poznać jak i pomógł mi wyjść z Otchłani. To potężny Duch.

    Jezusa tak jak Apostołów, Maryję, Krysznę, Buddę, Sai Babę, Ramalingę, Sri Babaji, ….. i wielu wielu Świętych Mistyków uważam za nauczycieli Ludzkości !!! – mniej lub bardziej słyszanych !? I uważam, że po śmierci ciała Oni właśnie się z Bogiem Zjednoczyli – osiągnęli Zbawienie – Wyzwolenie – Pełnię.

    To tak pokrótce. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam życząc Panu Panie Wojciechu Objawienia Chwały Bożej

    Jacek

    Polubienie

Skomentuj

