Święta Aktywacja Zielonego Promienia i Szmaragdowego Płomienia

Przyznam, że bardzo mnie poruszył ten przekaz i ciekawe, że pojawił się właśnie w tym momencie kiedy nastąpiło pewne ożywienie w temacie Szmaragdowego Strażnika 

p.s dodam poźniej pewne zdjęcie, które zrobiłam późnym wieczorem… zielone wrota z bardzo ciekawym odbiciem, L ༻ dodane 12 sierpnia  z rana: Aktywacje rozpoczną się w sierpniu a zakończą we wrześniu podczas równonocy 2013.  Faza apexialna aktywacji Zielonego Promienia zacznie się wraz z obserwacjami deszczu meteorów Perseidów, a jej kulminacja przypadnie na pełnię Księżyca 20 sierpnia (zrozumcie, że wydarzenia astrologiczne, astronomiczne są katalizatorami przesunięć energii a na Nowej Ziemi są bazowymi mechanizmami kształtowania nowych paradygmatów). O dzisiejszym deszczu Perseidów pisze Dawid56:  11-12 sierpnia 2013-Noc spadających gwiazd-pomyśl sobie życzenie, a nuż się spełni  ༻ cd w notkach ‚Szmaragdowo mi’ oraz ‚Szmaragdowa Wizja z 12 sierpnia 2013′..

Złoty Wiek Gai

.

Przetłumaczyłam poniższy tekst naprędce, ponieważ zbliżają się dni aktywacji Szmaragdowego Płomienia na energii Zielonego Promienia. Niektórzy pamiętają aktywacje związane z wznoszeniem Ziemi, kiedy co miesiąc do końca 2012 roku odbywaliśmy medytacje  21.17 związaną z promieniem magenta. Pozdrawiam TS
.

.

Pozdrowienia dla Mistrzów.  Jestem Metatron, książę Światła i każdego, kto czyta te słowa, otulam bezwarunkowa miłością.

Z radością dzielę się z wami nowiną o zbliżającym się terminie „pełnej aktywacji” Zielonego Promienia i świętego Szmaragdowego Płomienia na wniebowstąpionej Ziemi.  Mistrzowie, długo czekaliście na to wydarzenie obiecane eony temu w oświeconej epoce.  We wspaniałych czasach, kiedy Ziemianie mieli dostęp do wielu wymiarów i mogli się komunikować ze wszystkimi ziemskimi królestwami.  Oświecona czasoprzestrzeń, w której byliście zdolni do współdziałania i porozumiewania się wyraźnie i bez ograniczeń ze wszystkimi Żywiołami i królestwami istniejącymi na Ziemi.  To był czas pełnego spektrum Szmaragdowego Wymiaru… który teraz powraca!

Wielu z was będzie wezwanych do aktywowania i…

View original post 1 169 słów więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Święta Aktywacja Zielonego Promienia i Szmaragdowego Płomienia”

  1. to jest wspomniane zdjęcie:

    i pewnie bym nie zwróciła uwagi na te zielone wrota gdyby nie właśnie to piękne kolorowe odbicie neonu z naprzeciwka:

    ciekawe, że widać na nim akurat kolorki, które ostatnio szczególnie lubię (widać je u mnie na blogu i w banerze i w tle)…

    dodam, że w tym odbiciu ujrzałam także dwie istoty tak jakby po dwóch stronach mniejszych wrót w wiekszych wrotach… scena jak z bajki…. przez moment myślałam nawet, że śnię.. gdy to wszystko zaczęło się na moich oczach poruszać……

    a jeszcze wcześniej w ciągu dnia rozglądałam się za jakąś jasno szmaragdową sukienką dla siebie, bo ta którą przywiozłam z Polski jest zdecydowanie zbyt ciepła na hiszpańskie upały, ale nie znalazłam niczego odpowiedniego… późnym wieczorem po powrocie do Esperanzy zajrzałam jeszcze na moment do Internetu i tak trafiłam właśnie na ten przekaz o Świętej Aktywacji Zielonego Promienia i Szmaragdowego Płomienia.. a dzisiaj.. stał się dosłownie cud.. znalazłam śliczną jasno szmaragdową sukienkę w własnej szafie:

    🙂

    Lubię to

Skomentuj

